Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۱۱ ق.ظ

جیغغغغغغ امروز سومین روزههههههه +کاتن

جدی دیگه امروز خستم شده بود 

از یکشنبه تا الان دارم پرستاری از بچه میکنم 

اخه محض رضای خدا دختره چهارده سالشه پسره هم شیش سالشه 

من چرا باید بیاممممممT_T 

تازه گشنمم هست اینجاعم هیچی برا خوردن نیست منهای نون و پنیر و گردو و تخم مرغ ک نمیخورمشون خب T_T 

منم خستمه خب حتی درس نخوابیدم دیشب 

هزارمین دلیل برای تنفرم از بچه ها همینه 

 

 

 

 

 

کاتنننننن ببخشید من جدن تو تبریک تولد نابودم 

اما از ته قلبم میگم امیدوارم به هرچیزی میخوای برسی 

بالاخره اسمتم یادم موند تازه 

الانم بیو خ میخوام کادوتو بدم 

 

 

پ.ن:منکه میدونم تا اخر این هفته باید پرستاری کنم T_T 

مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:| ꪖꪀꪖꪀꪖડ :| مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:| ꪖꪀꪖꪀꪖડ :| ꪖꪀꪖꪀꪖડ :| ꪖꪀꪖꪀꪖડ :| ꪖꪀꪖꪀꪖડ :| ꪖꪀꪖꪀꪖડ :| 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. .. 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. .. 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. .. 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. .. 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. .. 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. .. 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. .. 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. .. 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..
Last Comments :
۱۷ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:|
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۱:۱۵
    مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:|

    اینا دیگ بچه نیستن که😐

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۱:۱۸
    bad girl
    والا چمیدونم مردم ننه باباهاشون خیلی حساسن انگار 
  • ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۱:۲۰
    ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|

    واییی 14 سالشه نیاز ب مراقبت داره؟؟😹😹

    والا من 11 سالم بود تو خونه تنها از بچه 5 ساله مراقبت میکردم 😹

    تولدش مبارک 

    منم نابودم 😹

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۱:۲۴
    bad girl
    والا من نمیدونم چرا نیاز ب مراقبت داره تازه الانم ک خوابههههه 

    من از شیش هفت سالگی تو خونه تنها میموندم والا XD

    تو دیگه چرااا؟
  • مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:|
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۱:۲۷
    مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:|

    این فردا تو جامعه نمت هیچ کاری کنه😐🥀

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۱:۲۹
    bad girl
    اوهوممم احتمالا همینطوره لوس بار میان
  • ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۱:۲۷
    ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|

    هعیییی TT

    من کلا سرطان زبون دارم یعنی تو حرف زدن اینقد مِن من میکنم ک نگو 

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۱:۲۹
    bad girl
    یاااا دور از جونت بعدشم بد نیس ک من من کنی 
  • ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۱:۳۱
    ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|

    هعییی😹🤧

    وای زمان کنفرانس دادن ک .....

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۱:۳۲
    bad girl
    من موقع کنفرانس نابودم لرزش میگیرم 
  • ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۱:۳۳
    ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|

    وایی دقیقا حالا کل کنفرانسا هم میریزن روم

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۱:۳۵
    bad girl
    وای وای وای دیدی سوالات بیجا ک میپرسن؟
    من یادمه کلاس هشتم اون فصله علومو یادته ک منکراتی بود؟من اونو کنفرانس کامل دادمش
  • ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۱:۴۵
    ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|

    آره ایش 

    وایییی پ چ بدبختی بودی تووو🤧😹

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۱:۴۶
    bad girl
    اره بابااا من نود درصد اوقات کنفرانس داشتم ی مراسمی بود ک نگووو
  • ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۱:۵۱
    ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|

    خلاصه پ بدبخت بودیم 🤧😹🤧😹🤧😹

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۱:۵۲
    bad girl
    اره ی همچین چیزی XD
  • 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۳:۵۲
    𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..

    چه پرستار خوبییییXD

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۴:۰۶
    bad girl
    ارههه تو ک میدونی من چقد عاشق کودکانمXD
  • 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۴:۰۷
    𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..

    اصن اونقدر عاشقشونی  ک نمبتونی از کنارشون جم بخوریXD

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۴:۰۸
    bad girl
    اره اره لاو انقد دوسشون دارم ک هر ثانیه یغل منن XD
  • 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۴:۱۰
    𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..

    مامان خوبی میشی عزیزمXDDDD

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۴:۱۱
    bad girl
    اره اره مگر اینکه تو خواب ببینمXD
  • 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۴:۱۲
    𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..

    والا خوابشم نمیبینیXD

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۴:۱۳
    bad girl
    اره عزیزم ب کلاسم نمیخورهXD
  • 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۴:۱۴
    𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..

    جوون باواXD

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۴:۱۵
    bad girl
    اره باوا اما میشم خاله ی بچت فهمیدی؟
  • 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۴:۱۶
    𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..

    حالا هروقت بچه دار شدم باشXD

    خاله خوبی باش.____.

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۴:۲۱
    bad girl
    من با بچت عیننن یه گل رفتار میکنم ب جون تو
  • 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۴:۲۴
    𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..

    افرین بر یو=-= با بچه خواهر خود مهربان باشید  سوره سباXD

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۴:۳۱
    bad girl
    جلد پنجم سبا بلاغهXD
  • 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۴:۳۲
    𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..

    سبا بلاغه وایXD

     

    #کارخانه سم سازی 

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۴:۴۶
    bad girl
    جررر امروز فک کنم مودم خوبه ک دارم سم میسازمXD
  • 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۴:۴۹
    𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..

    مودت عالهXD

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۴:۵۳
    bad girl
    ارهXD
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7