Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۰، ۰۵:۳۴ ب.ظ

راستش من امروز فهمیدم

راستش من امروز فهمیدم خونه ی جیوو نزدیکمونه 

قراره بزودی همو ببینیم 

گاد نمیتونم برا دیدن دونسنگ عزیزم صبر کنم 

یونو چه حالی داره؟ 

انگار رو ابرام جیغغغغغغغ 

بقیه هم از عید امسال میام میبینم اگه شیراز باشن البته 

جیغغغغغغغ خیلی خوبه 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اهم لازمه بگم ج ح بوده ؟

SANA (سولمیت فافا) مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:| 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. .. مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:| SANA (سولمیت فافا) مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:| 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. .. مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:| SANA (سولمیت فافا) Miray  🐰엄(لی سومان کراشمه) 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. .. مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:| Miray  🐰엄(لی سومان کراشمه) SANA (سولمیت فافا) 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. .. مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:| 𝘐𝘳𝘪𝘴 .. 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. .. 𝘐𝘳𝘪𝘴 .. کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو) 𝘐𝘳𝘪𝘴 .. 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. .. کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو) مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:| 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. .. مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:| کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو) 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. .. کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو) 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. .. مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:| کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو) 𝘐𝘳𝘪𝘴 .. مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:| مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:| 𝘐𝘳𝘪𝘴 .. 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. .. 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. .. مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:| 𝘐𝘳𝘪𝘴 .. 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. .. مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:| 𝘐𝘳𝘪𝘴 .. مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:| 𝘐𝘳𝘪𝘴 .. 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. .. مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:| 𝘐𝘳𝘪𝘴 .. مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:| 𝘐𝘳𝘪𝘴 .. مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:| 𝘐𝘳𝘪𝘴 .. مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:| 𝘐𝘳𝘪𝘴 .. Park  HaeRay 𝘐𝘳𝘪𝘴 .. Park  HaeRay Park  HaeRay Park  HaeRay Park  HaeRay Park  HaeRay Park  HaeRay
Last Comments :
۶۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • SANA (سولمیت فافا)
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۳۶
    SANA (سولمیت فافا)

    نمیگفتی ام ضایع بود :/

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۳۷
    bad girl
    والا بخدا من از خودم ضایع تر ندیدم:/ 

    عه ساناااا
  • مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:|
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۳۷
    مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:|

    اصلا جمله اولو خوندم فهمیدم ج ح ایت😐☝

    چون فکر کنم جیوو تو جنوب ایران باشه

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۳۸
    bad girl
    خب منم همونجام هانی جدن شهرامون نزدیکه همه
  • 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۳۸
    𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..

    .___. 

    خر تو نیستی

    خر بودن توییی

    خر مصدره._.

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۳۸
    bad girl
    جررررر کباثت عوضی 
  • مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:|
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۳۹
    مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:|

    اوما تو میگی که شیرازی😐

    مح جعرافیام صفره

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۴۰
    bad girl
    متولد شیرازم عزیزم اما ماهشهر زندگی میکنم از ی سنی 
  • SANA (سولمیت فافا)
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۳۹
    SANA (سولمیت فافا)

    :/

     

     

    عه پانی ._.

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۴۰
    bad girl
    عه ساناااااااا جیغغغغغغغ 
  • مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:|
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۴۰
    مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:|

    برید همو ببینید به جا ماهم بستنی بخورید😐☝

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۴۱
    bad girl
    جر چشم بستنی چه طعمی بخوریم؟
  • 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۴۱
    𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..

    همش خودتی-.-

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۴۲
    bad girl
    نخیرم من کیوت و مهربون و ژاذابم کور بشه چشم حسودددد
  • مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:|
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۴۱
    مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:|

    شکلاتی🥲

    به جامنم بخورید زیاد بخورید🥲🥀

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۴۳
    bad girl
    جررررر شکلاتی تلخ باشه عالیه 
  • SANA (سولمیت فافا)
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۴۲
    SANA (سولمیت فافا)

    یا خدا چرا جیغ میزنی😂✌🏻

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۴۳
    bad girl
    امروز وقتی میخوام ذوق کنم جیغ میزنم 


    جیغغغغغغغ بیا در اغوشم
  • Miray 🐰엄(لی سومان کراشمه)
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۴۲
    Miray  🐰엄(لی سومان کراشمه)

    جرررررررXD

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۴۳
    bad girl
    XD

    خوبی میراییی؟
  • 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۴۴
    𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..

    اسکرین گرفتمD:

    اعتراف کردی کیوتی..حق نداری دیگ بم بگی من هاتم و فلان._. 

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۴۵
    bad girl
    یاااااا میدونی من انسانیم ک هم هاته هم کیوته نکبت البته بیشتر هاتما گفتم برا اینکه حسودی نکنی بگم کیوت
  • مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:|
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۴۴
    مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:|

    عره🥲

    منم ببرید 🥲

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۴۵
    bad girl
    باوشه خودم برات بستنی میخرم
  • Miray 🐰엄(لی سومان کراشمه)
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۴۵
    Miray  🐰엄(لی سومان کراشمه)

    اولش باورم شد:/

     

    خوبم تو خوبی پان پانم؟

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۴۶
    bad girl
    جرر جدن؟ :/

    شکرر خوبم 

    راستی مولتی فنی؟
  • SANA (سولمیت فافا)
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۴۶
    SANA (سولمیت فافا)

    امدم 🥲

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۴۷
    bad girl
    بیااااااا *-*
  • 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۴۷
    𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..

    یکی تو هاتی یکی خواجه حافظه شیرازی._____.

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۴۷
    bad girl
    ایش به کراشم توهین نکن حافظ جونم ی هات ب تمام معنا بوده
  • مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:|
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۴۷
    مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:|

    بستنی بزرگ بخر برام🥲

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۴۸
    bad girl
    باوشهههه برات ی بستنی خیلی بزرگ میخرممم
  • 𝘐𝘳𝘪𝘴 ..
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۴۸
    𝘐𝘳𝘪𝘴 ..

    عوا حررررر ایده خلاقانه ای بودددد

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۴۹
    bad girl
    جررررر ارهه این ایده ی جیوو بود منم اسمشو نابود کردم XD
  • 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۴۹
    𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..

    گمشو حافظ جون اول کراش خودم بوده

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۵۰
    bad girl
    نخیرم حافظ چندین سال ب عشق من میسرایده 

    پ.ن:ریدم تو جمله بندیم
  • 𝘐𝘳𝘪𝘴 ..
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۵۰
    𝘐𝘳𝘪𝘴 ..

    جرررررر دیدمممم

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۵۰
    bad girl
    اسمش چطور بوددد؟
  • کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۵۰
    کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)

    چرا اینقد ضایع😐💔.... 

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۵۱
    bad girl
    هق مرا ببخش بهترین دونسنگمT_T
  • 𝘐𝘳𝘪𝘴 ..
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۵۱
    𝘐𝘳𝘪𝘴 ..

    ناموصا سمه ووییییی😂😂

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۵۲
    bad girl
    فاک فقط اون قسمت کفتر پان پانم قار قار XD
  • 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۵۱
    𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..

    ولی من عشق اول و اخرش بودم ._.

     

     

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۵۲
    bad girl
    نه لاو ببین ما ی عشق افلاطونی داشتیم بیب_-_
  • کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۵۲
    کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)

    جرمممم اونیییی😂😂😂😂😂😂

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۵۳
    bad girl
    جرررر من خودم از شدت ضایع بودنم خندم گرفته لعنتی 😂😂😂
  • مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:|
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۵۳
    مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:|

    هق🥲

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۵۳
    bad girl
    بیا در اغوش مادرت فرزندم
  • 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۵۳
    𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..

    من ازش بچخ دارم حالاک اینطور شدXD

     

     

    +دارم جر میخورمXD

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۵۴
    bad girl
    ببین من 41 بچه ازش دارم لعنتی😂😂😂

    +وای منممم😂😂😂
  • مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:|
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۵۴
    مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:|

    بخللللل/🥲\

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۵۵
    bad girl
    بخلللل محکممم
  • کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۵۴
    کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)

    گاددد😂😂😂😂😂

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۵۵
    bad girl
    یااا نخند 😂

    خداییش ج ح خوبی بودا 
  • 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۵۵
    𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..

    من بیشتر دارممم اونقد ک اصن یادم رفته اسماشونوXD

     

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۵۶
    bad girl
    فاک یووو من اصن اسممو رو بدنش تتو داره عبضیXD
  • کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۵۷
    کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)

    ارههه خوب بودددد

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۵۸
    bad girl
    ایشالا سریای بعد بازم بازی میکنیمممم😂😂😂
  • 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۵۷
    𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..

    یکی از دیواناش به نام منه..نوشته تقدیم به تنها عشق قلبم سباXD رو سنگ قبرشم نوشته فدایی در راه عشق سباXD

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۵۸
    bad girl
    ببین نوشته فدایی در راه صاحب قلبم پانته آی جذابم اشتب دیدی😂😂😂
  • مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:|
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۵۸
    مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:|

    اوما قالب چی شد😐

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۵۹
    bad girl
    خاک بر سرم فک کنم یه گندی زدم توش
  • کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۵۸
    کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)

    اونی چرا قالب ریده

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۵۹
    bad girl
    فک کنم دستم خورد نابودش کردم الانم بلد نیستم درستش کنم😂😂😂
  • 𝘐𝘳𝘪𝘴 ..
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۷:۵۹
    𝘐𝘳𝘪𝘴 ..

    جرررررررر

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۰۰
    bad girl
    میگم طنی قالب چرا همچین شده؟
  • مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:|
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۰۰
    مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:|

    بدجور خراب شده😐

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۰۰
    bad girl
    هعیی اره انگار 
  • مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:|
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۰۲
    مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:|

    جررر😂

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۰۲
    bad girl
    جیغغغغغغغ الان چیکارش کنم اخه T_T 😂
  • 𝘐𝘳𝘪𝘴 ..
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۰۳
    𝘐𝘳𝘪𝘴 ..

    سی اس اس رو پاک کردی؟

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۰۳
    bad girl
    فک کنم همین غلطو کردم دروغ چرا داشتم کرم میریختم با اینکه حالیم نبود زباد T_T
  • 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۰۳
    𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..

    داداچ عینکتو زدی؟XD

    نوشته فدایی عشق جذابم سباا

     

     

    +جوون بابا قالبوXD

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۰۴
    bad girl
    بیخی بیب کور نباششش 



    +ایش نابودش کردم

  • 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۰۵
    𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..

    خودت کور نباش.___. حافظ ماینهههه

     

     

    +اره XD

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۱۰
    bad girl
    حافظ ماینهههههه 

  • مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:|
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۰۷
    مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:|

    Css رو پاک کردی اوما😂

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۱۰
    bad girl
    اره انگار ب خودم افتخار میکنم یونو؟😂😂😂
  • 𝘐𝘳𝘪𝘴 ..
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۰۷
    𝘐𝘳𝘪𝘴 ..

    یاااا اوما بزرگگگگگگ

    قالب دیگه نداری اونو بذاری فعلا؟ اینو پاک کردی کلا :|

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۱۰
    bad girl
    جیغغغغغغغ ندارممم قالب دیگه جز این 

    راهی نداره درستش کنم؟
  • 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۱۱
    𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..

    گامشو بابا ماینهههههه

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۱۱
    bad girl
    مال منهههههه
  • مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:|
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۱۱
    مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:|

    اخه یهو چی شد😂😐

    نمی تونی برش گردونی با دکمه بک

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۱۲
    bad girl
    داشتم کرم میریختم ذخیرش کنم ریدم 😂

    اره نمیشه
  • 𝘐𝘳𝘪𝘴 ..
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۱۱
    𝘐𝘳𝘪𝘴 ..

    اون قبلیو نه راستش...

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۱۲
    bad girl
    نهههه T_T من میرم لفت ده لایف بدم
  • مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:|
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۱۳
    مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:|

    بدجور ریدی اوما😂😂

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۱۳
    bad girl
    اره الانم نمد چ کنم 
  • 𝘐𝘳𝘪𝘴 ..
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۱۳
    𝘐𝘳𝘪𝘴 ..

    یاااا نهههه فداسرتتتتتتتتت

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۱۴
    bad girl
    خو خوشگل بوددددد قبلیهههه 
  • 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۱۳
    𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..

    ماینهههههههههههههههههه

     

    +چیکار کردی با قالبت ؟

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۱۶
    bad girl
    کرم ریختم روش
  • مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:|
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۱۴
    مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:|

    اون قبلیه که به فنا رفت یه جدید بزن

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۱۶
    bad girl
    اگه بلد بودم زده بودم تا الان
  • 𝘐𝘳𝘪𝘴 ..
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۱۵
    𝘐𝘳𝘪𝘴 ..

    یه جدید میزنیییی

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۱۶
    bad girl
    هعیی زندگییییی T_T
  • مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:|
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۱۹
    مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:|

    پارههه😂😂

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۱۹
    bad girl
    من خودم الان خندم گرفت جدن😂😂😂
  • 𝘐𝘳𝘪𝘴 ..
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۱۹
    𝘐𝘳𝘪𝘴 ..

    بیا بقلمممم فدا یه تار موووتتتت

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۲۰
    bad girl
    بخللللللللل 

    قسم میخورم تا دوروز دیگه ی قالب جدید باید بذارم T_T
  • مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:|
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۲۰
    مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:|

    اشکال نداره فدای سرت اوما😂

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۲۱
    bad girl
    اره اصن فدای یه تار موم😂😂😂
  • 𝘐𝘳𝘪𝘴 ..
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۲۱
    𝘐𝘳𝘪𝘴 ..

    ارهههههه

     

    میخوای بزنم برات؟

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۲۲
    bad girl
    فعلا بزار بمونه تا شب عارفه رو بپیدایم شبیه اون بزنم متشکرم طنیه مهربونم T_T
  • مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:|
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۲۲
    مارمولک دریایی فافا:| مح ففط مال فافام:| Li^^li نخ لوبیا در بیان:|

    😂

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۲۳
    bad girl
    😂
  • 𝘐𝘳𝘪𝘴 ..
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۲۵
    𝘐𝘳𝘪𝘴 ..

    یایییی گریه نتن اوما بزلگ

     

    باشششش بوسسسسسس

    +پس زمینه این قالبو میدوس

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۲۶
    bad girl
    گریه نموتونم T_T 


    این خاطره انگیزه برام اولین قالبم تو وب قبلیم بود
  • Park HaeRay
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۵۰
    Park  HaeRay

    و منی که فکر میکردم واقعا راستشو میگی :"

    داشتم جیغ میزدم بخاطره خوشحالیت 🙂😔 

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۵۴
    bad girl
    خخخ جدن خونمون نزدیکه همه 

    راستی تو تولدت نزدیکه هاااا 
  • 𝘐𝘳𝘪𝘴 ..
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۵۱
    𝘐𝘳𝘪𝘴 ..

    اوخوداااا

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۸:۵۵
    bad girl
    *-*
  • Park HaeRay
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۹:۲۴
    Park  HaeRay

    جدی جدی؟ 

    ولی چرا می گ ی ج ح عه؟ :"| 

     

     

    اری تولدم با موچیه *-* (یه روز اختلاف) 

    هنوز زوده، پس منم یه کاری بکنم *-* 

    شاید نذری درست کنم واسه بخشش فقرا یا یه همچین چیزی 

    نظرت چیه؟ 🙂

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۹:۲۵
    bad girl
    اخه بخاطر ج ح گفت اینو بگم T_T 

    خیلیییی خوبه منو شوگا یروزیم 
    بنظرم عالیه جدن 

    خوبی؟
  • Park HaeRay
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۹:۳۰
    Park  HaeRay

    عاو 😔😹 

    این بازی کثیف تمومی نداره 😹😔 

     

    یههه یادمه *-* 

    پس باشه اینکارو میکنم *-*💖 

     

     

    منون خوبم تو چطوری؟ 🙂💜

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۹:۳۶
    bad girl
    این بازی لعنتی خیلیی معتاد کنندست😂😂😂


    افریننننن 

    شکر خوبم 
    چخبرا؟
  • Park HaeRay
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۹:۴۲
    Park  HaeRay

    هیح ولی مواظب همدیگه باشین یه وقت ابروتون نره 😹😔 

     

     

    *-*💙💖 

     

     

    خدا رو شکر که سالم و خوبی 💙💖 

    مثل همیشه کیک درست میکنم ولی این روزا دارن له میشن 🚶‍♀️ 

    تو چه میکنی؟ 

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۱۹:۴۵
    bad girl
    نه ما درسمونو گرفتیم😂😂😂

    منم هیچ گشنمههههه 

    کیک چ طعمی؟
  • Park HaeRay
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۱۰
    Park  HaeRay

    افرین 😹 

     

     

    منم گشنمه ولی میخوام پیتزا درست کنم (مرض دارم اینو بگم که میخوام بیشتر گشنتون بشه 🙂😔) 

     

     

    شکلاتی 😭

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۱۱
    bad girl
    خیالت تخت از پیتزا خوشم نمیاد دلم مرغ سوخاری میخواد اوفففف 

    ناح شکلاتی ندوست اخه T_T
  • Park HaeRay
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۱۳
    Park  HaeRay

    مننننمممم 🙂😭

     

    خو خوبه 😹🙂

    چه طعم کیکایی دوسن داری؟ 

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۱۵
    bad girl
    اره😂😂😂


    من بلوبری و تمشک خیلییی دوس دارم *-*
  • Park HaeRay
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۱۸
    Park  HaeRay

    بلوبری و تمشک؟ ಥ_ಥ

    میدونی این دو تا عشقای منن 🤧 

    اه یه روزی بیا تا منم درست کنم تخزهاژختزتمژانزمتزتم 

     

     

    اوما من باید برم شام درست کنم

    خداحافظ 😍🥺💖 بوس 

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۲۴
    bad girl
    من عاشقققق این طعمامممم 

    اه امیدوارمT_T 

    برو عزیزم نوش جونت بوسسس
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7