Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۰، ۰۸:۴۰ ب.ظ

عکس گربه ی من *-*

 

این کیوتی گربه ی منه*-*

کادوی تولد پارسالم بود اسمشم گلکسیه 

خیلیییییی دوسش دارم 

اسمشو گذاشتم گلکسی چون منو یاد یچیزی مینداخت ک دوسش داشتم 

من عاشق گربه های تماما مشکیم 

برای همین اینو داییم گرفت واسم 

یکی دیگه هم دارم اما الان پیشم نیست 

این یکی خیلی کیوته نه؟  

شماعم حیوون خونگی دارید؟

 

 

پ.ن:مدیونید فک کنید کرم داشتم ریدم تو قالبم :/ 

Arefeh 🍓🌈 کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو) Arefeh 🍓🌈 𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈 کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو) SANA (سولمیت فافا) 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠 کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو) SANA (سولمیت فافا) 𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠 کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو) SANA (سولمیت فافا) Arefeh 🍓🌈 کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو) ✧Haran✧ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌ SANA (سولمیت فافا) 𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠 کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو) 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠 کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو) ✧Haran✧ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Arefeh 🍓🌈 کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو) Miray  🐰엄(لی سومان کراشمه) 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠 ✧Haran✧ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠 ✧Haran✧ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠 𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. .. 𝘐𝘳𝘪𝘴 .. 𝘐𝘳𝘪𝘴 .. 𝘐𝘳𝘪𝘴 .. Chichu ^^ ꪖꪀꪖꪀꪖડ :| A‌‌‌‌iko 𝚂𝚊𝚗𝚊
Last Comments :
۴۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Arefeh 🍓🌈
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۴۱
    Arefeh 🍓🌈

    عررررررررررررررررررررررر 

    میخوام

    من گربه دوست دارم ولی الرژی دارم نمیتونم داشته باشم

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۴۳
    bad girl
    ایگووو فقط ب گربه الرژی داری؟
  • کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۴۲
    کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)

    گربهههه سیاهههه نهههههه

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۴۳
    bad girl
    چرا؟بدت میاد؟
  • Arefeh 🍓🌈
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۴۳
    Arefeh 🍓🌈

    نچ به سگ و گربه گل عطر فرش خاک و....

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۴۴
    bad girl
    وای یکی بالاخره پیداش د مثه من ب گل الرژی داشته باشه 

    توعم بدت میاد نه؟ 
  • 𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۴۴
    𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈

    چرا ریدی واقعا؟:/

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۴۵
    bad girl
    میخواستم ذخیرش کنم زدم پاک کردم قبلیو این مال اولین وبمه بم افتخار کن نیما:/
  • کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۴۴
    کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)

    خاطره بدی ازش دارممم

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۴۵
    bad girl
    اووو درک میکنم 
    چ حیوونی دوس داری؟
  • SANA (سولمیت فافا)
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۴۴
    SANA (سولمیت فافا)

    من خرگوش دارم😐✌🏻

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۴۶
    bad girl
    منم قبلا داشتم اما گذاشتمش باغ ارم اسمش برفی بودT_T
  • 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۴۵
    𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠

    پیشی من :|

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۴۷
    bad girl
    ووششش چ کیوته آنیما 
  • کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۴۶
    کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)

    =|

    من بانی گرگ یوزپلنگ شیر*-----*

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۴۷
    bad girl
    یاخدااا چجور اخه یوزپلنگ بخرم واست
  • SANA (سولمیت فافا)
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۴۶
    SANA (سولمیت فافا)

    مال من اسمش کوکیه 😐✌🏻

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۴۷
    bad girl
    عه کوکی جیغغغغغغغ 


    پ.ن:میدانم امروز کر شدی از دستم
  • 𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۴۷
    𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈

    اگ افتخار ایطور..من به همه چیت افتخار میکنم:/

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۴۸
    bad girl
    ایگو داری خجالت زدم میکنی اوپا :"

    تو حیوون خونگی دوس نداری؟
  • 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۴۸
    𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠

    البته دیگه نیستش

    ولم کرد رف:|

    الان یه قناری دارم ک به طرز وحشتااانکی باهوشه و شبیه قناریای دیگه نیس و بیشتر مث طوطیه

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۴۹
    bad girl
    زارتتتتت گربه چجور رف؟

    قناریییی دوس ندارم طوطی دوست*-*
  • کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۴۸
    کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)

    من واسه یوزپلنگ جون میدم اونی@.@

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۴۹
    bad girl
    حالا بزار ی بانک بزنم واست میخرم😂😂😂
  • SANA (سولمیت فافا)
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۴۹
    SANA (سولمیت فافا)

    اره کلا امروز منو میبینی جیغ میزنی

    گاد راستی من عمت بودم یادت نرفته که😐💔

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۰
    bad girl
    من امروز کلا دارم جیغ میزنم 
    نه عمه ژونم *-*
  • Arefeh 🍓🌈
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۴۹
    Arefeh 🍓🌈

    از چی؟؟

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۰
    bad girl
    از گل 
  • کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۰
    کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)

    جرمم😂😂😂✌🏻

    اونی قالبت..

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۲
    bad girl
    میدانم ریده قالبم😂😂😂
  • ✧Haran✧ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۱
    ✧Haran✧ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌

    خووودااا چه گوگووولههههههههه

    منم حیوونای تمامن مشکی میدوستم 0-0

    من فقط خرگوش داشتمممم

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۲
    bad girl
    خیلییییی 
    منممم 
    منم داشتم 

    اشناشدیم؟
  • SANA (سولمیت فافا)
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۱
    SANA (سولمیت فافا)

    چرا ریدی به قالبت؟ 🙂

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۳
    bad girl
    میخواستم ذخیرش کنم زدم پاک کردم قبلیو 
  • 𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۱
    𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈

    نه..بچه خونگی دوس دارم:/

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۳
    bad girl
    یا جدن انقد بچه دوس داری؟ بابامم برخلاف من عاشق بچه هاست مثه اونی 
  • 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۲
    𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠

    منم دوس نداشتم بلکه متنفر هم بودم..این جوجه کپلی نطرمو عوض کرد

    مث گوله برفی میمونه

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۴
    bad girl
    جیغغغغغغغ چ نازه خداییش 
  • کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۳
    کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)

    من رو قالبت کراش بودممممم

    کراشمو نابود کردییی😭

    -اشککک

    -گریههه

     

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۴
    bad girl
    هعیی مرا ببخش جیوویاT_T 
  • 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۴
    𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠

    یه قالب قرمز مشکی دارم...میخوای بزارمش واست؟

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۴
    bad girl
    اره اگه میشه فعلا بزارش تا بعد درستش کنم
  • 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۵
    𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠

    آله:"

    خیلییی باهوشه به طرز فاکی

    میاد تو دستم.. بعد برعکسش میکنم یه جوری دراز میکشه انگار خودشو زده به موش مردگی

    توی خونه ولش میکنم مث پنگوئنا راه میره..جر

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۶
    bad girl
    یاخدااا این دیگه چیههههه 
    جررر من بعدا ی هاپو میخرم*-*
  • کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۵
    کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)

    اونی😐

    ببخشید چیه شوخی میکنم😐💔

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۶
    bad girl
    میدانم ولی خداییش خودمم عاشق اون قالبه بودم عررر T_T
  • ✧Haran✧ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۵
    ✧Haran✧ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌

    فک نتونم 0-0

    هاران 15

    توچی؟

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۶
    bad girl
    پانته آ اور پان پان 17 
    خوشبختم:)
  • Arefeh 🍓🌈
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۶
    Arefeh 🍓🌈

    من عاشق گلم برعکس😹💔

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۷
    bad girl
    متنفرم ازش بیشتر از هرکسی
  • کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۷
    کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)

    عرررر کراشمممممTTTTTT

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۸
    bad girl
    عرررر عشق سابقمممم 

    راستی جیوو نقاشیت خوبه؟
  • Miray 🐰엄(لی سومان کراشمه)
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۷
    Miray  🐰엄(لی سومان کراشمه)

    این خیلی کیوتههههههههههههههTT

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۸
    bad girl
    جیغغغ ارههه 
  • 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۷
    𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠

    نمیدونم جر ولی خیلی وابستشم

    تازه وقتایی ک زیاد خونه نیستم برمیگردم قهر میکنه دستمو ک میبرم تو قفسش تا جایی ک میتونه محکم نوکش میزنه:|

    همه چی هم میخوره لعنتی..حتی برنج:|😹

    سگ دوس ندارم.. ترسناکه:"

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۹
    bad girl
    جررر جوجه ی برنج خور ندیدم ک دیدم 

    کیوته مخصوصا پشمکیاش
  • ✧Haran✧ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۰:۵۹
    ✧Haran✧ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌

    منم همینطور0-0

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۰
    bad girl
    ^^

    تایپت توی ازمون ام بی تی ای چیه؟ 
  • 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۰
    𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠

    جر 

    بلدم نیس بخونه لعنتی چون هنوز بچس:/

    قالبو درست کردم

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۱
    bad girl
    وایسا مگه بلبل میخونه؟


    واییی مرسییی آنیمااا عالی شد 
  • ✧Haran✧ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۱
    ✧Haran✧ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌

    یادم نمیاد0-0فاخ 

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۲
    bad girl
    جررر اشکال نداره پیش میاد بالاخره 
  • 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۴
    𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠

    بلبل نیس قناریه

    بعدم بلبلا ک اره میخونن...نشنیدی میگن بلبلی میخونه؟😹

    خواهش میکنم کاری نکردم که:"

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۴
    bad girl
    عه مگه جز طوطی بقیه پرنده ها صدا دارن؟


    بوسسسس
  • 𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۴
    𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈

    :/قالبو

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۵
    bad girl
    بهتر شد؟
  • 𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۰
    𝒃𝒂𝒅 𝒌𝒊𝒏𝒈

    اره 

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۳
    bad girl
    خوبه 

    نیما یه لحظه بیا خصوصی کارت دارم 
  • 𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۱:۳۳
    𝓀.𝒽𝒶𝓃𝑜𝓁.. ..

    میدونی حیوونا رو خیلی دوست دارم ولی متاسفانه ن حیونا منو دوست دارن و منم مث سگ از حیوونا میترسم'-'

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۱:۴۸
    bad girl
    جررر اشکال نداره منم خیلیییی وقت پیش میترسیدم
  • 𝘐𝘳𝘪𝘴 ..
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۲:۰۸
    𝘐𝘳𝘪𝘴 ..

    قصلخصثحتلخجصتزرخجقاتخجز۲۴خرجت۳جزاتخجقزتاخج

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۲:۴۴
    bad girl
    چیهههههه؟
  • 𝘐𝘳𝘪𝘴 ..
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۲:۴۴
    𝘐𝘳𝘪𝘴 ..

    من از گلبه میتلسم :(

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۲:۴۶
    bad girl
    جدن؟
    اشکال نداره همه ی ما ترس هایی داریم 
  • 𝘐𝘳𝘪𝘴 ..
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۲:۴۷
    𝘐𝘳𝘪𝘴 ..

    اله TT

    ژونز❊ـ❊

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۳:۰۱
    bad girl
    جوننننن 


    قالبو دیدی؟😂😂😂
  • Chichu ^^
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۲:۵۶
    Chichu ^^

    چ کیوووته

    من حیوون خونگی ندارم هم مامانم هم عمم خیلی حساسن

    البته خودمم جدیدا حوصله ندارم یمدت پیش دختر عمم بودم خرگوش دارن خیلی سختو حوصله سربره نگه داشتنش ..

     

    خیلی خوشگله ک

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۳:۰۱
    bad girl
    اخی من عاشق حیوونم اما گاهیم میترسم ازشون میدونی متغیره یجورایی 


    اخه عوض شده قبلیه نابود بود
  • ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۳:۵۴
    ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|

    قشنگه *^*

  • bad girl
    ۳۰ شهریور ۰۰، ۲۳:۲۶
    bad girl
    مرسییی*-*
  • A‌‌‌‌iko 𝚂𝚊𝚗𝚊
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۲:۰۹
    A‌‌‌‌iko 𝚂𝚊𝚗𝚊

    سلام

    دنبال شدى^^

    میشه لطفاً تو هم دنبالم بکنی؟ :)

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۳:۰۸
    bad girl
    سلام 

    البتع^^
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7