Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۰، ۰۶:۰۰ ب.ظ

دارک کویین /بدکویین شناسی

خب اسم اصلیم پانته آ هست اما لقبام زیاده بیشتریا پان پان صدام میکنن یا دارک کویین 

17 سالمه اند تک فرزندم 

با همه فک کنم بتونم بسازم اما افراد منطقی رو خیلی بیشتر دوس دارم 

یه عدد خرخون بودم دوره ی راهنمایی الانم نسبتا هستم 

از خیانت و تهمت بیجا و قضاوت کردن بشدت متنفرم 

اخلاقای خاصی ندارم فقط یچیزی هست اونم اینه ک بخشنده نیستم زیاد و ی کوچولو حسودم اما نه به هرچیزی 

یه ISTJ هستم 

درونگرا,منطقی,واقع بین و برنامه ریز 

بچه هارو دوس ندارم راستش اما فقط سعی میکنم کنار بیام 

عاشق رنگای بنفش,مشکی و قرمزم 

و زرد,سبز و صورتی رو چندان دوس ندارم 

یکمم بدغذام اما اگه غذایی رو دوس داشته باشم بانهایت اشتها میخورم 

چندین ساله نوشابه,چیپس و مایونز رو ترک کردم و حتی لب نمیزنم بهشون 

چیزای تلخ رو خیلی دوس دارم همینطور چیزای تند و شور اما شیرینی نه 

گل دوس ندارم برعکس اگه کسی بخواد بره رو اعصابم باید بم گل بده بهشم حساسیت دارم

یه فرد ظاهرا ریلکس اما باطنا بشدت استرسیم و وقتی استرس دارم که متاسفانه من همیشه ی خدا اینجورم مجبورم یجوری خودمو اروم کنم وگرنه لرزش دست میگیرم 

من تو بروز احساسات بشدت ضعیفم نمیدونم چجوری باید احساساتمو نشون بدم

فک نکنم کسی عصبانیتمو دیده باشه همیشه ارومم کلا حسامو بروز نمیدم اما یه کشمکش درونی همیشه دارم که سخته حل کردنش 

از کلاس پنجم تا الان کیدراما میبینم و باید بگم عاشق کیدراما دیدنم 

و بیشتر ژانرای اکشن,جنایی,حقوقی,اداری,روانشناختی,سد اند   و اجتماعی رو میپسندم تا عاشقانه و غیره

از صدام زیاد خوشم نمیاد یجورایی زیادی از حد ارومه مجبورم داد بزنم تا بقیه بشنون چی میگم هرچند برا بقیه حرف زدن عادیمه 

ادم خیلییییی باصبر و حوصله ایم و معمولا چیزی ک بخوام رو خودم بدست میارم بمرور زمان 

مولتی فنم و فن بالای بیشتر از پنجاه تا گروهم 

ادمای برونگرا,پرحرف,احساساتی و رویاپرداز رو دوس دارم 

من یه ادم شجاع نیستم اصلا و ابدا بهرحال همه ترسایی دارن 

عاشق نقاشی کشیدنمم و تعریف از خود نباشه نقاشیمم خیلی خوبه بیشتر نقاشیامو بابام قاب کرده گذاشته تو خونه 

رابطم با بابام میشه گفت خوبه برخلاف ظاهرش ادم احساسی هست و خب گاهیم دعوا میکنیم ولی با کوتاه اومدن حلش میکنم من 

قبلا وقتی کم سن و سال بودم رویاهای خیلی زیادی داشتم ولی خب بعدش فهمیدم دنیا اون قصر خیالیه تو تصوراتم نیست و بوم برگشتم ب واقعیت 

تو چیزای زیادی استعداد دارم ک حال ندارم بگم الان 

اما تو کار خونه واقعا افتضاحم مخصوصا آشپزی یبار املت درست کردم نزدیک بود یکیو راهی بیمارستان کنم و اگه قصد کشتن کسیو داشته باشم براش غذا میپزم 

لبخند قشنگی دارم صورتمم میشه گفت کیوته اما اخلاق کیوتی ندارم برعکس یه ریزه خشنم یه عنوان یه دختر 

یه فرد بشدت کم خوابم جوریکه گاهی فقط دو یا سه ساعت میخوابم در روز 

عاشق ورزش صبحگاهیم و معمولا صبحا انجامش میدم 

پسرداییام بم لقب سینگل به گور رو دادن چون معتقدنم اخلاقم اونقد افتضاحه که سینگل به گور میشم:/

توی اوقات بیکاریم از کلاس هفتم بصورت خصوصی به هم سن و سالام بعضی درسا رو میدم و یه در امد کوچیک دارم و همینم برام خوبه که محتاج خانواده نباشم بدم میاد از اینکه تکیه کنم بهشون و علاوه بر اون به کمک خانواده مادریم لازم نبود از خانواده کمک بگیرم 

عاشق ماشینای مدل بالا,ساعت,کفش اسپرت,عطر و عینکم  اما خرید زیاد نمیکنم راستش شاید چهار پنج ماهی یبارم گاهیم بیشتر بستگی داره 

یه فرد رازدار,وفادار,صادق و نسبتا رک هستم 

از گریه کردن متنفرم واقعا و حتی یادم نمیاد کی گریه کردم اخرین بار و بیشتر از اون ازینکه کنارم گریه کنن بدم میاد 

خیلی بالغ تر از سنم رفتار میکنم و اصلا رفتارم به سنم نمیخوره حتی فکرمم مشغول تر از یه نوجوون هفده سالست اما بنظرم بهتر از اینه بی مسعولیت باشم 

به رابطه ی دوستی هیچ اعتقادی ندارم و تا حدی ازش بدم میاد 

من رازای زیادی دارم خیلیم زیاد و چیزای زیادی هستن که هیچوقت راجبشون نگفتم و نمیخوام بگم 

و در اخر دوس دارم روانشناس شم با اینکه خیلیا مخصوصا ینفر میگه من بی احساسم و بدرد این شغل نمیخورم اما میدونم احتمالا لیاقتشو دارم شاید بیشتر از خیلیا 

 

 

 

خب دیگه همین بود البته اگه ادامه میدادم خیلی بیشتر میشد ولی حال ندارم و تا الانشم خیلی زیادی گفتم:"

سوالی هست بپرسید 

ꪖꪀꪖꪀꪖડ :| 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠 ꪖꪀꪖꪀꪖડ :| 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏 ꪖꪀꪖꪀꪖડ :| 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠 ꪖꪀꪖꪀꪖડ :| 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠 ꪖꪀꪖꪀꪖડ :| 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠 ꪖꪀꪖꪀꪖડ :| ꪖꪀꪖꪀꪖડ :| 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠 ꪖꪀꪖꪀꪖડ :| ꪖꪀꪖꪀꪖડ :| ꪖꪀꪖꪀꪖડ :| ꪖꪀꪖꪀꪖડ :| ꪖꪀꪖꪀꪖડ :| ꪖꪀꪖꪀꪖડ :| ꪖꪀꪖꪀꪖડ :| ꪖꪀꪖꪀꪖડ :| ꪖꪀꪖꪀꪖડ :| کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو) ꪖꪀꪖꪀꪖડ :| کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو) کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو) ꪖꪀꪖꪀꪖડ :| کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو) ꪖꪀꪖꪀꪖડ :| کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو) ꪖꪀꪖꪀꪖડ :| کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو) کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو) ꪖꪀꪖꪀꪖડ :| کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو) ꪖꪀꪖꪀꪖડ :| کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو) ꪖꪀꪖꪀꪖડ :| ꪖꪀꪖꪀꪖડ :| کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو) ꪖꪀꪖꪀꪖડ :| ꪖꪀꪖꪀꪖડ :| 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝗠𝗜𝗥𝗔𝗬 🐰엄 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
Last Comments :
۴۸ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۰۳
    ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|

    اوممممم 

    گود^-^

    خوبی؟

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۰۳
    bad girl
    یس تو چطوری آناناس؟
  • 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۰۵
    𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠

    چه خواهر جذابی دارم من:"

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۰۷
    bad girl
    نبابا جذاب کجا بود 

    خوبی آنیما؟
  • ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۰۷
    ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|

    شکر 

    مرسی خوبم

    دیگه خوبی(نشونه نداشتن حرف اما خواستن حرف زدن)

    چی گفتم اصن:/

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۰۷
    bad girl
    جررر چخبر؟برنامه ریزی نکردی برا درسات؟
  • 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۰۸
    𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠

    هستی=-=

    نمیدونم:| تو خوبی؟

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۱۱
    bad girl
    جیغغ اتفاق خاصی نیوفتاده؟

    من؟منم متوسط فقط یکم بی حال
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۰۸
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    اومااا*-*

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۱۱
    bad girl
    جانم؟!
  • ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۱۰
    ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|

    سلامتی ت چخبر؟

    امروز کلی کلیپ دان کردم 

    کتاب برداشتم برم بخونم 

    معلم بد جور زر میزد نگا نکردم:|

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۱۲
    bad girl
    جررر بچه بشین بخونننن 

    منم هیچ رفتم کلاس ثبت نام کردم برا درسای ریاضی,فیزیک,شیمی و زیست انگار قراره موقع کنکور ما دروس عمومی رو حذف کنن فاک :"
  • 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۱۳
    𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠

    با یکی دعوام شده وگرنه اوکیم:|💔

    هعی خوب باش:/

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۱۴
    bad girl
    تو بیان یا واقعیت؟

    هعیی 

    خبری ع پون داری؟
  • ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۱۶
    ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|

    من دیگه رد دادم اصن 

    رمز جیمیل یادم رفته میخ گوشی فرمت کنم نمیشه:|

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۱۸
    bad girl
    عه وا چرا یادت رفتع؟
  • 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۱۶
    𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠

    واقعیت:|

    توی بیان خوبه لااقل میتونم ا خودم دفاع کنم

    تو واقعیت کسی نیستن جز خانوادم، و من دربرابرشون کاملا بی دفاعم:| 

     

     

    چن روز پیش بش جیمیل زدم بل:|فک کنم واس تولد من بیادش..👈👉

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۱۹
    bad girl
    بی دفاع نباش زبون بکش روشون دختره ی نکبتتتت 


    ارع گف واسه تولد بعضیا میاد 
  • 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۱۹
    𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠

    نمیشه زشته:|💩

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۲۰
    bad girl
    خو چرا زشته؟
  • ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۲۱
    ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|

    آلزایمر دارم :|

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۲۴
    bad girl
    یفکری دارم یه پست پیش نویس بزار اونجا بنویسش خوبه؟
  • 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۲۱
    𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠

    ۱.از من بزرگترن

    ۲.والدینمن

    ۳. اگه حرمتامونو بشکنم خودم ادیت می شم چون من ک فعلا با اونا زندگی میکنم و اذیت میکنن بدتر:|!

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۲۵
    bad girl
    احیانا دعواتون سر چیز مهمی بوده؟

    اگه حق باهاته فقط مقابله کن قرار نیس اذیتت کنن
  • 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۲۶
    𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠

    ن بمولا سر این بود ک اونا سردشونه من یه سره کولر روشن میکنم:|😹

    تو اونا رو نمیشناسی متوجه نیستی چی میگم...

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۲۸
    bad girl
    زارتتتتت هوا جدن سردهههه 

    میفهمم چی میگی اما شاید با منطقی حرف زدن حل شه نه؟ 
  • ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۲۶
    ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|

    الان ندارمش چجور بنویسمش 

    هعی......

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۲۸
    bad girl
    هعیی توعم حافظت بده؟
  • ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۲۸
    ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|

    اصن خودمو میکشم راحت شم :|

    الانم مامانم بیاد میکشتم 

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۲۹
    bad girl
    جرررر با قرص برنج بکش راحت ترهXD
  • 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۳۰
    𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠

    مخصوصا اینجا چون صبحاش خودمم یخ میکنم ولی واقعا از یه ساعتی بعد سرماش میره=-= گرمایی ام..به شدت

     

    میدونی که من توی حرف زدن افتضاحم نه؟:)

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۳۶
    bad girl
    من ناجور سرماییم لعنتی تو تابستونم با دوتا پتو میخوابم جیغغغغ 


    منم خوب نیستم اما میدونی ک باید از ی جایی شروع کنی نه؟ 
  • ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۳۱
    ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|

    بد نی افتضاحه حالا بدبختیم اینه مال گوشی مامانمه :|

    ی بار خاصم خودکشی کنم خاصم 40 تا قرص پشت سر هم بخورم 2 تا خوردم مامانم اومد دیه نتونستم بخورم :|

     

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۳۷
    bad girl
    عه چه خوش بختی فرزندم:|

    وای جرمممممم لعنتی سمی ترین خودکشی سال
  • ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۳۹
    ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|

    هیچوقت یادم نمیره 

    چجور با مامانم دعوام شد 

    خاصم برم خودمو از 10 طبق بندازم 

    زودم قهر میکنم🥲😹😹🤧

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۴۰
    bad girl
    واووو خوشبحالت بابا من برخلاف توعم تو این چیزا اروم و بیصدا همه غلطی میکنم
  • ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۴۲
    ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|

    ت فق دعا کن مامانم برگشت خونه نکشتم

    اگه فردا نیومدم ت بدون ک مردم پستم بذار واسم 

    مراسم ختم بگیر 

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۴۲
    bad girl
    عه باشه چشم فقط اینکه تو مراسم چی بدیم؟
  • ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۴۴
    ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|

    آناناس بدین

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۴۶
    bad girl
    نمیشه بلوبری بدیم؟*-*
  • ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۴۸
    ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|

    هر چی میخواین بدین

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۴۸
    bad girl
    باوشه 

    مامانتم یادش نیس؟
  • ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۴۹
    ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|

    اصن خودم ساختم 

    ب اون نگفتم:|

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۵۱
    bad girl
    زارتتتتت فک نکنم نیاز بشه ها یکی دیگه بزن
  • ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۵۵
    ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|

    پانته آ:|

    دیگه جدی جدی خودمو میکشم خودمو بکشم بهتره تا کشته شم

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۵۶
    bad girl
    جانم 

    یاااا قرار نیست بکشتت فقط ی ایمیل جدید بزن راحتی
  • ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۸:۵۹
    ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|

    مامانم اون سره شهره 

    من این سره شهرم 

    زنگ زدم 

    گفتم 

    میگه مردیکه داره جون میده:|

    هعییی

    میگه فقط بلدی گند بزنی

    بعد از شنیدن این حرف جدی دلم مرگ خواس

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۰۰
    bad girl
    حرفش بدجور یاد یچیزی انداختش ایش 

    اصن ولش کن چیکارش داری انگار نه انگار ک کاری کردی 


    سرکاره الان درسته؟ 
  • ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۰۲
    ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|

    نفس عمیققققققققققققققق😌

    من کاری نکردم 

    همچی فدا سرم

    ن رفته گوشی درست کنه 

    همش تقصیر خواهرمه اگه امسال مدرسه نمیرف همچی اوکی بود ایح 

     

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۰۳
    bad girl
    دقیقااا اصن کاری نکردی فرزندم ارام باش 

    هعیی خواهر بزرگتر داری؟
  • کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۰۴
    کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)

    ادمای برون گرا و احساسی و رویا پرداز رو دوست دارییی

    یعنی منم میدوستیییی جیخخخخخخ

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۰۵
    bad girl
    اوهومم خیلی دوسشون دارم و بهشون احترام میذارم 


    جیوویا از همون اول میدوستیدمش از همون زمانی ک گفتی تند تایپ میکنم
  • ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۰۶
    ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|

    اصن من بهترین فردم 

    و با ارزش ترینم 

    (اعتماد ب نفسم بخوره تو حلقم)

    خواهر بزرگتر دارم 

    کوچیکترم دارم 

    کوچیه پیش دبستانیه:|

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۰۷
    bad girl
    دقیقااااااا جیغغغغغغغ 

    وااا سه تا بچه؟
  • کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۰۶
    کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)

    @-@جیخخخ

     

     

    یمسممسخسحصحثحبಥ‿ಥ

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۰۷
    bad girl
    جیغغغغغغغ 


    خوبی؟
  • کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۰۸
    کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)

    ببخشید اونی من دونسنگ جیخ جیخو ام:|✌🏻😂😂

     

    خوبم .. و خودت اونی؟! 

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۰
    bad girl
    منم جیغغغغغغغ میزنم همش سانا بیچاره گیره باهام 


    خوب...فاک هلاک اسمتم جیوو😂
  • ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۰۸
    ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|

    هوم 

    زیادیم:|

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۰
    bad girl
    خدا بیشترتون کنه اناناس 😂

    در عوض من تک بیدم
  • کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۰
    کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)

    😂😂✌🏻

     

    اسمم.. سمه.. ای نو😂😂

    کی ایشالا بعوضمش؟؟ 

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۱
    bad girl
    سمه خالص مخصوصا جوجه سوخاریش😂

    انشاالله دو هفته ی دیگهههه
  • ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۱
    ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|

    سرمو بردن بیشتر چی 😹😹

    تازه این کوچیکه رو من التماس کردم کاش نمیکردم 

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۲
    bad girl
    نه عزیزم بچه خوبه قند زندگیه😂

    زارتتتتت من میگفتم بچه نیارین خوشم نمیاد 😂
  • کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۲
    کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)

    😂😂😂

     

    اونیییییییییییی 2 هفتهههههه

    رحم کننننن

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۳
    bad girl
    نه لاو بزار ازین سم لذت ببریم هوم؟😂
  • ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۴
    ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|

    البته اون بزرگه امسال کنکوری بود رید ت همچی😹😹

    فعلا کاری نداره فقط اون کوچیکه آتیشه 

    پ چ عاقل بودی توووو

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۲۲
    bad girl
    زارتتتتت قبول شد حالا؟

    نبابا عاقل نبودم بابامو خیلی دوس داشتم حسود بودم😂
  • کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۱۴
    کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)

    کبحیکسححض9ض یااااا دو هفته خیلیههه😂

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۲۲
    bad girl
    ببین هانی من خیلی دلرحمم بیا کنار بیایم😂
  • کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۲۲
    کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)

    هعی..:/

    باوش اونی:|

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۲۳
    bad girl
    افریننننن جیوویا بهترین دونسنگم فرشته ی مهربانم 

    پ.ن:زبون بازی تا چ حد😂
  • ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۲۳
    ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|

    ن گند زد 

    رتبه آخر شد فک کنم 😹😹

    ن دیه آخر نشد 

    واییی خواهر منم حسوده

     

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۲۴
    bad girl
    واییی جررررر بدبخت خواهرت😂

    منم خیلییی حسودم امان از روزی ک عاشق شم ازون سلطه گرای حسودم
  • کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۲۵
    کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)

    اونیییییی:/😂😂

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۲۷
    bad girl
    جانممممم😂
  • ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۲۶
    ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|

    😹😹😹😹🤧

    منم حسودم اما نشون نمیدم 

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۲۸
    bad girl
    منم سعی میکنم نشون ندم اما گاهی نمیشه جدن مخصوصا راجب بعضی افراد عمرا بشه 

    راستی کیدراما میبینی؟
  • کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۲۸
    کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)

    هیچ هیچ😂😂😂

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۳۲
    bad girl
    بیا بازم بازی کنیم عزیزم اسمت هنوز جا داره انگار😂
  • ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۲۹
    ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|

    دقیقا 

     

    ن ت چی؟

     

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۳۳
    bad girl
    اوهوممم من از کلاس پنجم تا الان میبینم عاشق کیدرامام
  • ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۳۵
    ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|

    خوبه ^-^

     

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۳۸
    bad girl
    اوهومم ^^
  • کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۳۷
    کفتر پان پانم قار قار:| جوجه سوخاری با عصاره زنبق (جیوو)

    یااا نهههه😂😂🐰

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۳۸
    bad girl
    عه چرا لاو خ حال میده بمولا😂
  • ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۴۰
    ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|

    پان پان مامانم زنگ زد گف درست شد

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۵۲
    bad girl
    عه شکر کههههه فاتحه کنسل شددد
  • ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۱۹:۵۳
    ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|

    آرهه خوب شد مهمون دعوت نکردیم

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۷
    bad girl
    اره والا حیف بود هدر میدادیم همه چیو
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۲۰:۲۵
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    از رابطه دوستی چرا بدت میاد؟

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۸
    bad girl
    چون کثیف ترین رابطه ایه ک دیدم تو زندگیم.... چرا؟
  • 𝗠𝗜𝗥𝗔𝗬 🐰엄
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۲۰:۳۸
    𝗠𝗜𝗥𝗔𝗬 🐰엄

    خدای من  چقدر زیاده

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۰۸
    bad girl
    هعیی اره خودم گشادیم میاد نخوندمش😂
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۱
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    عجب...همینجوری

  • bad girl
    ۳۱ شهریور ۰۰، ۲۱:۱۲
    bad girl
    اوهومم ک اینطور 

    خوبی هیون؟
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7