Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
۲۷ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Rina👑 JK(سارینام)
    ۱ مهر ۰۰، ۱۳:۴۶
    Rina👑 JK(سارینام)

    زندگی خصوصی او..رو من ک دیدم کلی ب دختره حصودیم شد :|

    نشون میده فن گرلای کره ای چقد خرشانسن :|

    تف تف

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۳:۴۸
    bad girl
    وای منم دیدمش دختره خیلییی خرشانس بود لعنتی 

    سریال مدیریت عالی رو دیدی؟
  • 𝗠𝗜𝗥𝗔𝗬 🐰엄
    ۱ مهر ۰۰، ۱۳:۴۸
    𝗠𝗜𝗥𝗔𝗬 🐰엄

    خوشبحالتTT

    من اگه الان کیدراما  ببینم باید ادامش بدم وقت نمیکنم تو‌دوران مدرسهTT

    حداقل زمان یکم به عقب بر میگشت خیلی زود پاییز اومد...

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۳:۵۱
    bad girl
    هعیی منم نسبتا دیر شروع کردم ولی خب اخر هفته میتونم ببینم 


    کلا کیدراما ندیدی؟
  • ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜
    ۱ مهر ۰۰، ۱۳:۴۸
    ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜

    دارم میبینمش 😂😂 

     

    اممم زیبای حقیقی عاشقان ماه دلتنگی اژدها ( این سریال چینیه خیلی باحالههه) 

    وینچنزو این عالیههههههههه ععرر

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۳:۵۱
    bad girl
    منم دارم میبینمش لعنتی فصل چندی؟

    زیبای حقیقی رو تعریفشو خیلیییی شنیدم عاشقان ماه هم دیدنش
  • SANA (سولمیت فافا)
    ۱ مهر ۰۰، ۱۳:۴۹
    SANA (سولمیت فافا)

    تولد آبی 

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۳:۵۱
    bad girl
    همون ک مال یریه؟قشنگه؟
  • Chichu ^^
    ۱ مهر ۰۰، ۱۳:۴۹
    Chichu ^^

    من چرا با کیدراما کنار نمیااامㅠㅠ

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۳:۵۲
    bad girl
    جررر نمد والا من چندین ساله معتادشم
  • Rina👑 JK(سارینام)
    ۱ مهر ۰۰، ۱۳:۵۰
    Rina👑 JK(سارینام)

    اره لعنتی شیان سر تولدشم بودTT

    تفففف

    نه ندیدم چجوریه؟

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۳:۵۲
    bad girl
    تففف شیان کراشم بود لعنتی 
    اونم راجب ایدل و فن و ایناست 
  • Luna ‌‌‌
    ۱ مهر ۰۰، ۱۳:۵۱
    Luna ‌‌‌

    من هر سه تا فصلشو کامل دیدم 

    ولی اصلا ارزش پایانشو نداشت:|

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۳:۵۳
    bad girl
    جیغغغ تهش چی شد؟کیا ب هم رسیدن؟من تا دوشو دارم
  • ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|
    ۱ مهر ۰۰، ۱۳:۵۲
    ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|

    زیبای حقیقی

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۳:۵۳
    bad girl
    یادم باشه بدانلودمش اینو
  • SANA (سولمیت فافا)
    ۱ مهر ۰۰، ۱۳:۵۵
    SANA (سولمیت فافا)

    اره خیلی 

    منم زیاد باهاش عر زدم 

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۳:۵۶
    bad girl
    عرر دیدم تبلیغشو اما هنوز ندیدمش 

    غیر از اون چی دیدی؟
  • Luna ‌‌‌
    ۱ مهر ۰۰، ۱۳:۵۶
    Luna ‌‌‌

    مث فیلمای ایرانی همه چیو چپوندن تو قسمت اخر 

    مثلا خانم ایگرگ با ماشین از بهشت اومد دنبال اقای ایکس و باهم رفتن اون دنیا:|

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۳:۵۷
    bad girl
    زارتتتتت لعنت بهش گند زد تو حسم 

    یسوال رونا و سوک هون بهم رسیدن؟
  • 𝗠𝗜𝗥𝗔𝗬 🐰엄
    ۱ مهر ۰۰، ۱۳:۵۶
    𝗠𝗜𝗥𝗔𝗬 🐰엄

    هیقق

    دیدم

    Nevertheless

    ویرانگر

    بلو برستی

    اخرین سریالا که دیدم اینا بودن..

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۳:۵۷
    bad girl
    الارم عشق خیلیییی خوب بود 


    من نوازش قلبت هم دیدم خوب بود
  • SANA (سولمیت فافا)
    ۱ مهر ۰۰، ۱۳:۵۷
    SANA (سولمیت فافا)

    همین 

    من زیاد کیدرانا نمیبینم😐✌🏻

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۳:۵۹
    bad girl
    واقعا؟نمیبینی؟جیغغغغغغغ 
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۱ مهر ۰۰، ۱۳:۵۸
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    ویرانگر

    پلی لیست بیمارستان

    بازرس مخفی سلطنتی

    خنده در وایکیکی فصل یک ( طنزه )

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۳:۵۹
    bad girl
    پلی لیستو تعریفشو شنیدم قشنگه؟
    من خنده در وایکیکی دو رو دیدم عالی بود
  • Luna ‌‌‌
    ۱ مهر ۰۰، ۱۴:۰۰
    Luna ‌‌‌

    حیف اون وقتی که پای دیدن اون سه فصل گذاشتم:/

     

    یس رسیدن:|

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۴:۰۲
    bad girl
    حیف منکه الان فصل دومم 


    اخیشششش 


    اخر قاتل آنا لی که بید؟
  • ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜
    ۱ مهر ۰۰، ۱۴:۰۱
    ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜

    تازه شروع کردم فعلا فصل اول قسمت ۲ -_- مدرسه شروع شده فک‌ نکنم بتونم تمومش کنم 

    زیبای حقیقیو نبینی ضرر کردی TT 

    خیلی قشنگه

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۴:۰۲
    bad girl
    من فصل دو رفتم تو دوروز فاکXD

    اره باید ببینمش حتما قشنگه انگار 

    من مدرسه ای هم دوس دارم
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۱ مهر ۰۰، ۱۴:۰۴
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    اره خیلی قشنگه فقط چون پزشکیه خیلیا دوست ندارن :"

    یکشو ببینی خیلی بهتره از دوشه

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۴:۰۵
    bad girl
    من پزشکی خیلیییی دوس دارم اتفاقا 
    میبینم اونم
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۱ مهر ۰۰، ۱۴:۰۶
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    پس حتما ببینش

    ژانر پزشکی دکتر رمانتیکم خوبه 

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۴:۰۸
    bad girl
    دکتر رمانتیک دورو دیدم فک کنم 
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۱ مهر ۰۰، ۱۴:۰۸
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    چرا با فصل یکا مشکل داری 0-0

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۴:۰۹
    bad girl
    نمد بخداااا اما بیشتر فصل دو هرچیزی میبینم حتی رویای بلند یکو ندیدم فقط دو رو دیدمXD
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۱ مهر ۰۰، ۱۴:۱۰
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    عجب :| 

     

    سریال خانوادگی دوست داری؟

    معمولا 50 قسمتیه..اگه میبینی بگم؟

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۴:۱۱
    bad girl
    اره اره بگو اینجوریم دوس دارم 
  • ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜تهکوک شیپر اعظم
    ۱ مهر ۰۰، ۱۴:۱۴
    ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜تهکوک شیپر اعظم

    زیبای حقیقی مدرسه ایه 😎😂

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۴:۱۶
    bad girl
    اره فک کنم 

    پخش زنده هم جذاب بید
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۱ مهر ۰۰، ۱۴:۱۴
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    Once again

    What happens to my family

    My golden life

    Wonderful days

     

    Reply 1988 خانوادگی نیست ولی طنزه 

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۴:۱۷
    bad girl
    اولیو دیدم 
    اون سه تا قشنگن؟


    مدرسه ایم سراغ داری؟
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۱ مهر ۰۰، ۱۴:۲۱
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    به نظر من خوب بودن ولی بنظرم خودت برو خلاصه شو بخون @-@

     

    فقط یکی دو تا دیدم..

    ولی تو فوق العاده ای خوب بود

    در واقع موضوعش جدید بود

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۴:۲۳
    bad girl
    حتما میخونم 


    دیدمش قشنگه جدن 

    سریال گوبلین قشنگه؟
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۱ مهر ۰۰، ۱۴:۳۵
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    موضوعش جدیده

    ولی در کل من خیلی خوشم نیومد

    شایدم به خاطر زوجش بود :|

    ولی ارزش یه بار دیدن داره ^^

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۴:۴۱
    bad girl
    من فن پسره بودم خوشم اومد ازش 


    بیا و بغلم کن رو دیدی؟
  • 𝓐𝓝𝓘𝓣𝓐 :/
    ۱ مهر ۰۰، ۱۴:۵۹
    𝓐𝓝𝓘𝓣𝓐 :/

    من ۳ فصلو کامل و همزمان با انتشار دیدم

    خعل خبه ببین

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۵:۰۱
    bad girl
    تا دوشو تقریبا دیدم 

    ولی یسوال تهش چیشد؟من عاشق اسپویلم
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۱ مهر ۰۰، ۱۵:۰۷
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    خب اگه فنشی ببین..ارزش داره

     

    نه ندیدم :"

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۵:۰۹
    bad girl
    بدجور فنشم 


    خیلییی قشنگه ببینش
  • 𝓐𝓝𝓘𝓣𝓐 :/
    ۱ مهر ۰۰، ۱۵:۱۱
    𝓐𝓝𝓘𝓣𝓐 :/

    تهش...

    شیم سوریون

    لوگان لی

    جودان ته

    اوه یونهی

    چئون سوجین

    ها یونچول

    منشی جو دان ته

    مین سول اه

    میمیرن!

     

    رونا و سوک هون ادامه رابطه...

     

    سوک کیونگ دختر واقعی شیم سوریون و خواهر دوقولوی مین سول اه

     

     

     

     

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۵:۱۲
    bad girl
    به معنای واقعی کلمه اوه مای گادددد من از سوجین متنفر بودم از جو دان ته هم همینطور 


    کلا عاشق رابطه ی رونا و سوک هیون بودم 
  • 𝓐𝓝𝓘𝓣𝓐 :/
    ۱ مهر ۰۰، ۱۵:۱۵
    𝓐𝓝𝓘𝓣𝓐 :/

    من سوک کیونگ و سوجینو دوس داشتم

    از رونا بدم میاد

     

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۵:۱۶
    bad girl
    سوک کیونگ خوب بود بنظرم اما همشون در حق سول اه بد کردن جدن


    رونا گناه داشت خیلی اذیت شد تو هنرستانه
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7