Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
۸۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑒 𝐽𝑒𝑜𝑛𝑔 *-*
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۱۱
    𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑒 𝐽𝑒𝑜𝑛𝑔 *-*

    نه تنها نیستی:/💔

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۱۲
    bad girl
    هعیی توعم استرس گرفتی؟
  • ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜من با اپا ریتا قهرم🥺
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۱۲
    ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜من با اپا ریتا قهرم🥺

    :/ ن منم هستم 

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۱۳
    bad girl
    ببل تیوت مثه چی میترسم
  • SANA (سولمیت فافا)
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۱۴
    SANA (سولمیت فافا)

    منممممم

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۱۵
    bad girl
    رومعوی بی خانمانم بدجور همدیدیمT_T
  • ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜من با اپا ریتا قهرم🥺
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۱۶
    ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜من با اپا ریتا قهرم🥺

    :) به دا لفتیم 

    بخ بخ شودیمممم

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۱۸
    bad girl
    اله بیشاله شدیم دل حد ملگ از همتلاسیام متنفلم امسالT_T
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۱۶
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    تنها نیستی اوما

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۱۸
    bad girl
    اره انگاری 

    خوبی مهدیس؟
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۱۹
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    من ک دیگه گریم گرف/:

     

    اره....بهتر میشم...تو چی اوما خوبی؟

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۱۹
    bad girl
    من خوابم نبرد اصن 

    بهتر میشی؟

    اره من خوبم
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۱۹
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    نه من استرس ندارم

    بی حسم

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۲۰
    bad girl
    بابا خوشبحالت من هرسال این بساطو دارم
  • Luna ‌‌‌
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۱۹
    Luna ‌‌‌

    مال من که یه هفته اش شروع شده:|

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۲۰
    bad girl
    زارتتت یه هفته؟چرا انقد زود!؟
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۲۱
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    اره....:)

    شکر خوب بمونی...

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۲۲
    bad girl
    امیدوارم 

    چخبرا؟
  • 𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑒 𝐽𝑒𝑜𝑛𝑔 *-*
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۲۱
    𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑒 𝐽𝑒𝑜𝑛𝑔 *-*

    اره حس خوبی ندارم بهش اصن:/

    البته مال ما شروع شد

    هفته پیش ما کلاس داشتیم

    امتحانم گرفت

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۲۲
    bad girl
    منم همینطور از همکلاسیام متنفرم امسال 
    زارتتت امتحان اول سال اخه؟
  • Luna ‌‌‌
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۲۲
    Luna ‌‌‌

    نمد والا مدرسه ما سختگیره:|

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۲۲
    bad girl
    نمونه دولتی هستی؟
  • 𝘐𝘮 𝘢 𝘴𝘤𝘰𝘶𝘯𝘥𝘳𝘦𝘭
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۲۲
    𝘐𝘮 𝘢  𝘴𝘤𝘰𝘶𝘯𝘥𝘳𝘦𝘭

    من اصن استرس ندارم :|

    بیشتر خوشحالم :|🚬

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۲۳
    bad girl
    فاک خوشحال؟هرچند منم یجورایی خوشم میاد ک از بیکاری در میام اما همچنان استرس دارم
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۲۳
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    :|☝🏻

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۲۴
    bad girl
    نچ نچ نچ بچه بی ادب ب اونیت پوک میدی؟
  • 𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑒 𝐽𝑒𝑜𝑛𝑔 *-*
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۲۴
    𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑒 𝐽𝑒𝑜𝑛𝑔 *-*

    نه من از همکلاسیام خوشم اومد:“

    هعی اره

    دو تا تیکه درس داد از 22 تا سوال در اورد:/

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۲۵
    bad girl
    باز خوبه 

    کلاس چندمی
    ؟

    زارتتتتت گناه داریT_T
  • ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜من با اپا ریتا قهرم🥺
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۲۴
    ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜من با اپا ریتا قهرم🥺

    جیوو 

    ودففففف مح دالم ژون میدمممممممم شطولی اشتلش ندالی

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۲۶
    bad girl
    #جیوو 


    فاک ببلی انقد حال میکنم هربار مجبورت میکنم کیوت بحرفی
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۲۶
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    تازه کلاس بندیمون کردن فاک نصف خرخونا ت کلاس مان....از صب دارم درس اول کتابایی ک فردا کلاس دارمو میخونم/:

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۲۷
    bad girl
    واییی جررر ما زیاد خرخون نداریم بیشتریا تو حاشین لعنتیا
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۲۶
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    ಠ_ಠ♡

     

    یویی

    من همیشه همینم😐☝🏻

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۲۷
    bad girl
    دیدی چ بلایی سر یویی اوردم!؟
  • 𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑒 𝐽𝑒𝑜𝑛𝑔 *-*
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۲۶
    𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑒 𝐽𝑒𝑜𝑛𝑔 *-*

    خخ

     

    دهم

     

    هعییಠ_ಠ

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۲۸
    bad girl
    یسال کوچیکتری ازم پس 
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۲۸
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    جررررررررررر.....

    ن ما داریم تا دلت بخواد/:

    امسال پاره میشیم پارهههههه

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۲۸
    bad girl
    همگان پاره خواهیم شد من امسالم بگذرونم سال بعد واقعا پارم
  • 𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑒 𝐽𝑒𝑜𝑛𝑔 *-*
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۲۹
    𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑒 𝐽𝑒𝑜𝑛𝑔 *-*

    عه:“

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۳۰
    bad girl
    اره:"
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۲۹
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    خدا بهم رحم کرد ریدی به اسمم ولی خوبه نگفتی کیوت بحرفم

     

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۳۰
    bad girl
    میدانی چون مظلوم بودی دلم نیومد یبار یویی تا دوهفته کیوت میحرفید جرررررXD
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۳۰
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    هعی._.

    بیو بخلم

    ت کص هرچی درسه-.-

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۳۳
    bad girl
    بخلللل 

    هعیی تف بش
  • 𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑒 𝐽𝑒𝑜𝑛𝑔 *-*
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۳۱
    𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑒 𝐽𝑒𝑜𝑛𝑔 *-*

    حیح فک میکردم دو سال ازت کوچیکترم:“

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۳۳
    bad girl
    جررر نه یسال 
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۳۱
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    هیق تنکیوಥ_ಥ

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۳۳
    bad girl
    خواهشیاتتت اما دفعه ی بعد بیشتر اذیتت میکنم
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۳۳
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    اوما جدیدا بی ادب شدم._.

    خیلییی بی ادب/:

    بچه ها بهم میگن منحرف خاک بر سر._.

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۳۵
    bad girl
    جونننن ب خودم رفتی
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۳۴
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    دفعه بعدی بازی نمیکنمممممم😂😂😂😂

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۳۵
    bad girl
    میکنی لاو میکنیXD
  • ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜من با اپا ریتا قهرم🥺
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۳۵
    ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜من با اپا ریتا قهرم🥺

    ایلییی بدیییی 

    مح اوشم نمویاد ژیاد تیوت بحلفممم

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۳۶
    bad girl
    دلتم بخواد ناناز شدی لعنتی 
  • 𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑒 𝐽𝑒𝑜𝑛𝑔 *-*
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۳۶
    𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑒 𝐽𝑒𝑜𝑛𝑔 *-*

    D:

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۳۶
    bad girl
    ^^
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۳۶
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    اصن ن ب مهدیس مظلوم سه سال قبل ن ب الان/:

    واتپدو هم شخم زدم بدتر شدم/:

    هعی._.

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۳۷
    bad girl
    جررر واتپد معتاد کنندست نه؟ 
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۳۷
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    اوما کیوت باشم خوبه یا مث الان همینجوری حرف بزنم؟/:

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۳۸
    bad girl
    هرجور باشی همونی اما  تیوت بحلف
  • Luna ‌‌‌
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۳۷
    Luna ‌‌‌

    نه غیر دولتی

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۳۸
    bad girl
    اووو غیر انتفاعیا سختگیرن
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۳۸
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    خیلی

    اوما دارم دزیره رو میخونم._.

    لعنتی سمههه سمهههه ادمو افسرده میکنه/:

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۳۸
    bad girl
    من نخوندمش چون عصبی کنندست 
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۳۸
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    حیح باشه=_=

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۴۰
    bad girl
    افلیننن 

    راستی اون نویسنده ها ج دادن؟
  • ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜من با اپا ریتا قهرم🥺
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۳۹
    ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜من با اپا ریتا قهرم🥺

    ژدییی؟؟🤣

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۴۰
    bad girl
    اوهوممم 
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۴۰
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    همون...

    ادم با تک تک سلولاش تک تک شخصیتاشو درک میکنه دردی ک اونا میکشن رو با تک تک سلولاش حس میکنه از وقتی شروع کردم ب خوندنش حس میکنم افسرده شدم...

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۴۱
    bad girl
    نخونش بنظرم من بیشتر بنا بر همین دلایل فلاف میخونم
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۴۱
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    اوهوم همونا ک برات فرستادم جواباشون بود کلا همه قبول کردن...یادت نی؟

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۴۳
    bad girl
    نه والا یعنی الفا رایتر و مین کوالا هم قبول کردن؟
  • SANA (سولمیت فافا)
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۴۱
    SANA (سولمیت فافا)

    باور کن خیلی استرس دارم 

    :| * هق زدن

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۴۴
    bad girl
    منم همینطور رومعو میخوام لفت ده لایف بدم 

    :|گریستننننT_T
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۴۴
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    اذیت میشی ولی خب خوبه:))

    خیلی خوبه

     

    اره...

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۴۵
    bad girl
    ترجیح میدم خود دزیره اصلیو بخونم 


    چ خوب
  • SANA (سولمیت فافا)
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۴۵
    SANA (سولمیت فافا)

    فک کن هم مدرست عوض بشه 

    هم یه پایه بری بالاتر 

    خیلی استرس زاعه :/

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۴۵
    bad girl
    اره سال دهم پیچیدست یکم سانا خوب بخون
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۴۶
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    هعی....من اینو بخونم اصلیش پیش کش 2000خورده ای صفحس.../:

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۴۷
    bad girl
    جدن زیاده انگار از طرفی من نمت ویکوک بخونم جاست کوکوی ی مرضیه افتاده تو جونم
  • SANA (سولمیت فافا)
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۴۷
    SANA (سولمیت فافا)

    اره میخونم.. نباید دهمو بندازم پشت گوشم

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۴۷
    bad girl
    اره من زیاد نخوندم تابستون نابود گشتم 

    و اینکه رو درسای تخصصی تمرکز کن انگار قراره عمومیا حذف شن
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۴۷
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    میدونی من هم کوکوی میخونم هم ویکوک ول بشدت از کوکمین تنفر دارم.../:

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۴۸
    bad girl
    جررر من کوکمین و ویمینم میخونم اما ویکوک نه رو کوکوی کراشم لعنتی 
  • SANA (سولمیت فافا)
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۴۹
    SANA (سولمیت فافا)

    ریاضی عربی فیزیک شیمی زیست اینا تخصصین نه؟ 

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۵۴
    bad girl
    اره حالا باز عربی تخصصی نیس زیاد
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۴۹
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    کوکوی خیلی خفنه ول کوکمین متنفرمممم وایییییی....-.-

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۵۴
    bad girl
    عرررر کوک تاپ 

    ن اونم خوبه
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۵۰
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    سانا*

     

    اره...ول بابام میگه ریاضی علوم و ادبیاتن/:

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۵۶
    bad girl
    زارتتتتت علوم و ادبیات؟
  • SANA (سولمیت فافا)
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۵۵
    SANA (سولمیت فافا)

    همشون برن تو کیوچه 🖕🏻

     

    مهدیس

    تو تجربی ریاضی علوم از نظرم خیلی مهم تر از همس

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۵۷
    bad girl
    اره اصن برن تو کیوچه ک مارو بدبخ کردن 

    میخ چیکاره شی؟
  • Arefeh 🍓🌈
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۵۷
    Arefeh 🍓🌈

    سانا

    زیست زمین شیمی فیزیک ریاضی

     

    اینا مهمن برای رشته تجربی

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۵۷
    bad girl
    زمین درصورتی مهمه ک بخواد بره مثلا دارو 
  • 𝗠𝗜𝗥𝗔𝗬 🐰엄
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۵۸
    𝗠𝗜𝗥𝗔𝗬 🐰엄

    هیققTT

    کی باورش میشه فردا قراره بمیرم؟

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۵۹
    bad girl
    جررر نمیمیری فقط ب چوخ میری
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۵۹
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    علوم ادبیات تخصصین دیه../:

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۵:۰۱
    bad girl
    ادبیات نیس فک کنم 
  • Arefeh 🍓🌈
    ۲ مهر ۰۰، ۱۴:۵۹
    Arefeh 🍓🌈

    بازم تو ترازت جز درسای مهمه  من مشاورم گفته اینا رو باید درحد اینکه سره خوندش از حال برم بخونم💔

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۵:۰۱
    bad girl
    زارتتتتت مشاور گرفتی امسال؟

    من اخر پارسال گرفتم امسالم فک نکنم بگیرم
  • 𝗠𝗜𝗥𝗔𝗬 🐰엄
    ۲ مهر ۰۰، ۱۵:۰۰
    𝗠𝗜𝗥𝗔𝗬 🐰엄

    باس خودمو اماده کنم:|

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۵:۰۱
    bad girl
    اماده کنیم رایتشه:/
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲ مهر ۰۰، ۱۵:۰۱
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    چرا...کلا ادبیاتم مهمه...عربی دوس ندارم ول خب کاملا بلدمش اما علاقه ای ندارم

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۵:۰۲
    bad girl
    نه در حد بقیه 

    من عاشقققق عربیم درس باحالیه
  • SANA (سولمیت فافا)
    ۲ مهر ۰۰، ۱۵:۰۲
    SANA (سولمیت فافا)

    دکتر مملکت :) 

     

     

    عارفه

    اره امیدوارم هممون به هر چی که میخاییم برسیم ಥ_ಥ⁩

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۵:۰۳
    bad girl
    دکتر چی؟



    هعیی ایشالا
  • Arefeh 🍓🌈
    ۲ مهر ۰۰، ۱۵:۰۳
    Arefeh 🍓🌈

    اره دیگه مامانم رفت 👩‍🦽

     

    تو چندم بودی وای حافظم ریده

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۵:۰۴
    bad girl
    من میرم یازده امسال راستش 

    هعیی امان از دست والدین
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲ مهر ۰۰، ۱۵:۰۳
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    من موخام جراح شم/:

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۵:۰۴
    bad girl
    جراح چی؟
  • SANA (سولمیت فافا)
    ۲ مهر ۰۰، ۱۵:۰۴
    SANA (سولمیت فافا)

    باور کن هنوز تو هزار راهیم 

    خیلی دارم روش فک میکنم 

    باید تحقیقم بکنم 

    تو دکتر چی میخای بشی؟ 

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۵:۴۵
    bad girl
    میخوام روانشناس بشم 

    اره بحث مهمیه 
  • Arefeh 🍓🌈
    ۲ مهر ۰۰، ۱۵:۰۶
    Arefeh 🍓🌈

    هیییی وای سال دیگه کنکور داریییی موفق باشییییییییییی

     

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۵:۴۵
    bad girl
    اره جدن ترسناکه
  • Luna ‌‌‌
    ۲ مهر ۰۰، ۱۵:۰۹
    Luna ‌‌‌

    خیلی 

    جلسه دوساعته گذاشتن بعد خلاصشو به صورت پی دی اف هم گذاشتن اصن یه قوانین و چیزایی دادن برای امسال.. البته سال دیگه  تیزهوشان  انتخاب رشته اش سختگیر  تر شدن 

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۵:۴۵
    bad girl
    عجببب میخوای بری تیزهوشان؟
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲ مهر ۰۰، ۱۵:۱۲
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    قلب...ارزو بچگیمم هق._.

    اما خب دندون پزشکی هم دوس._.

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۵:۴۵
    bad girl
    دندون خوبه پر در امده
  • ❄🎐 Baran
    ۲ مهر ۰۰، ۱۵:۴۴
    ❄🎐 Baran

    نه تنها مدرسه 

    بلکه کلی چیزای دیگه 

    من که یه ادم استرسی شدم 

    کلا رو سلامت روحیم و حتی جسمیم تاثیر گذاشته

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۵:۴۵
    bad girl
    دقیقااا 

    منم اینطورم
  • SANA (سولمیت فافا)
    ۲ مهر ۰۰، ۱۵:۴۷
    SANA (سولمیت فافا)

    جیخخخخخ

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۶:۰۰
    bad girl
    جیخ چراااا؟
  • Luna ‌‌‌
    ۲ مهر ۰۰، ۱۵:۵۲
    Luna ‌‌‌

    نه خودم دوس ندارم خانوادمم همینطور ولی همیشه مدرسه میخواد بزور بفرسته منو:|

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۶:۰۱
    bad girl
    غلط کرده مدرسه مدرسه مهم نیس مهم تلاش خودته هانی
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲ مهر ۰۰، ۱۶:۰۱
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    جیغغغغغغغغغغغ اوماااااااااااااااااا دارمممم میمیرمممممممم

    معدل نهمت اوما چند شددد؟

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۶:۰۲
    bad girl
    یاااا خدانکنه چرا؟

    معدل کل راهنماییم 20 بود از هفتم تا نهم
  • SANA (سولمیت فافا)
    ۲ مهر ۰۰، ۱۶:۰۲
    SANA (سولمیت فافا)

    حیح مث خودت شدم ژولیت •~•

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۶:۰۲
    bad girl
    عه راس میگی حالا ک اومدی بزار منم جیغ بزنم 

    جیغغغغغغغغغغغغغغغغ
  • Luna ‌‌‌
    ۲ مهر ۰۰، ۱۶:۰۲
    Luna ‌‌‌

    والا هیچکس  که فعلا حریف من نمیشه ککک

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۶:۰۳
    bad girl
    باز خوبه والا بابد زبون بکشی تا نفرستنت
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲ مهر ۰۰، ۱۶:۰۴
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    میترسمممم معدلم کم شه بدبخت شم مامانم میگه اگ نمراتت زیر بیست باشن باید بخوابی تو کوچه-.-

    جیغغغغغ منم از ابتدایی تا هشتم همه 20 امسال ببینم چی میشه هق/:

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۶:۰۶
    bad girl
    یاااا جدن والدین چیکار دارن اخه اوفففف 

    من ابتدایی ریده بودم رسما راهنمایی خوب بودم دبیرستانم بد نیسم
  • Luna ‌‌‌
    ۲ مهر ۰۰، ۱۶:۰۶
    Luna ‌‌‌

    نه دیگه وقتی خانوادم باهاشون صحبت کردن بیخیال شدن البت فعلا:|

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۶:۰۶
    bad girl
    خوبه باز حداقل فعلا راحتی 

    مگه چندمی تو؟
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲ مهر ۰۰، ۱۶:۰۷
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    هققققق

     

    واییی نه من ابتدایی عالیییی بودمممم راهنمایی هم تا کلاس هشتم همینطوررر

    نهم سختهههه

    کیر پلاستیکیم تو دهن هرچی درسه-.-

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۶:۰۷
    bad girl
    فاک ب درس اصن خوبه؟
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲ مهر ۰۰، ۱۶:۰۸
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    حیح ای-.-

    خدایا منو بکششششش/:

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۶:۰۹
    bad girl
    نه نمیر قبر گرون شده جدیدن:/
  • Luna ‌‌‌
    ۲ مهر ۰۰، ۱۶:۱۰
    Luna ‌‌‌

    نفس عمییییق

    امسال هشتمم

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۶:۱۱
    bad girl
    هشتم بهترین سال تمام عمرم بود واقعا 
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲ مهر ۰۰، ۱۶:۱۱
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    -.-

    نگران نباش قبلش وصیت میکنم بندازنم جلو سگا/:

    نیاز ب قبر نی.-.

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۶:۱۲
    bad girl
    ببین لاو خودمونم نخوایم بازم باید واست حداقل دوتا مراسمو بگیریم گرونه رحم کن
  • Luna ‌‌‌
    ۲ مهر ۰۰، ۱۶:۱۳
    Luna ‌‌‌

    یونو هیچ سالی واس من فرق نداره فقط دلم میخواد زودتر تمومش کنممممم

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۶:۱۴
    bad girl
    هوممم میفهمم بالاخره تموم میشه هانی پنج سال مونده
  • Luna ‌‌‌
    ۲ مهر ۰۰، ۱۶:۱۷
    Luna ‌‌‌

    پنج سال سلاخی شکنجه کم خوابی خر زدن چیز عر زدننن:|

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۶:۲۰
    bad girl
    واییی جررر باور کن اونقدم سخت نیس عزیزم 
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲ مهر ۰۰، ۱۶:۱۸
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    هق رحم نیکنم-.-

    فقط لفطا لشکری سر قبرم بندری برقصید/:

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۶:۲۱
    bad girl
    ایگووو من خجالتیم نمت برقصم
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲ مهر ۰۰، ۱۶:۲۸
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    اومااا پان باید برقصههه برقصهههه برقصهههههههه

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۶:۳۰
    bad girl
    ایش دختره ی بی ادب من تو  عروسیا هم نمیرقصم حتی
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲ مهر ۰۰، ۱۶:۳۳
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    ب منننن چههههههههههههههه

     

    اومااااااااااا پاااااااننن بایددددددددد برقصههههههههههههههههههههههه عرررررررررررررررر

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۶:۳۶
    bad girl
    جررررر مردم بچه دارن منم دارم
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲ مهر ۰۰، ۱۶:۳۷
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    اومااا تو تخم جن داری😂😂😂

    بقیه بچه هاشون ادمن ولی ایا من ادم هستم؟/:

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۶:۴۲
    bad girl
    خیر تو ی کرم ریز لعنتی هستی 
  • ZiZi -_-
    ۲ مهر ۰۰، ۱۶:۴۴
    ZiZi -_-

    من استرس خود مدرسه رو دارم که هیچ -.- از رفتار دانش آموز و معلما هم میترسم*.* تازه میترسم خواب بمونم=.= تعف+.+

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۶:۴۶
    bad girl
    وای وای نگوووو مدرسه ی طرف دانش اموزا کوفتی ی طرف 

    کلاس چندمی ؟
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲ مهر ۰۰، ۱۶:۵۱
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    حیححح خخ-.-

     

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۶:۵۲
    bad girl
    مسخله_-_
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲ مهر ۰۰، ۱۶:۵۳
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    ایششش-.-

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۶:۵۴
    bad girl
    _-_
  • ZiZi -_-
    ۲ مهر ۰۰، ۱۸:۱۷
    ZiZi -_-

    یازدهم*.*

    ولی امسال مدرسمو عوض کردم بعد ده سال از پیش دوستام رفتم:)

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۸:۳۶
    bad girl
    منم یازدهمم 

    اشکال نداره شاید دوست بهتر یافتی 


    راستی اشنا شدیم؟
  • ZiZi -_-
    ۲ مهر ۰۰، ۱۸:۴۳
    ZiZi -_-

    *-*

    فکر کنم اره*~*

    اما من زی زیم شانزده ساله:)

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۸:۴۵
    bad girl
    اوهوممم 

    منم پانم 17 ساله
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7