Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
۴۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠
    ۱ مهر ۰۰، ۱۷:۲۷
    𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠

    فشارش بالاس

    آبغوره بخوره و با روشای خونگی فشارشو بیاره پایین

    اگه خوب نشد بره دکتر

    پا خانوادگی فشار خون داری منم اینجوری ام:|~

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۷:۲۸
    bad girl
    فشار؟من معمولا فشارم 15 بید ک 


    آبغوره نداریم آبلیمو خوبه؟
  • ♡ `𝐑𝐎𝐒𝐄 همبرگر 100 درصد گوشت:|
    ۱ مهر ۰۰، ۱۷:۲۷
    ♡ `𝐑𝐎𝐒𝐄  همبرگر 100 درصد گوشت:|

    منم تا یکم پیش همین مشکلو داشتم

    کم خونی شدید داری باید قرص آهن بخوری

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۷:۲۸
    bad girl
    یادم میره بخورم قرص اهنو متاسفانه 

    الان بهتری؟
  • 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠
    ۱ مهر ۰۰، ۱۷:۲۹
    𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠

    شت ۱۵ رو چند!!!! خیلی بالایی لعنتییی!!!!!! برو دکتر دیوونه..

    عادیش ۱۲ رو ۸ عه

    تو خیلی بالایی.. خیلیی!

     

    یخ هم خوبه:|

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۷:۳۱
    bad girl
    اگه عصبی باشم یا دوران عنسردگی باشه 15 رو 8 

    یخ؟من همین الانشم دارم از سرما میمیرم ووشش
  • ♡ `𝐑𝐎𝐒𝐄 همبرگر 100 درصد گوشت:|
    ۱ مهر ۰۰، ۱۷:۲۹
    ♡ `𝐑𝐎𝐒𝐄  همبرگر 100 درصد گوشت:|

    باید بخوری

    اره از وقتی شروع کردم خیلی بهتر شده و کم خون دماغ میکنم

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۷:۳۲
    bad girl
    ک اینطور باید ساعت یاداور بزارم 

    مرسیی بابت کمکت
  • 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠
    ۱ مهر ۰۰، ۱۷:۳۲
    𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠

    لعنتی یه کاری کن... 

    اب هم زیاد بخور..خیلییییی اب بخور

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۷:۳۳
    bad girl
    یااا حالم خوبه جدن جز اینا مشکل خاصی ندارم 

    زیاد میخورم همیشه 


    پروفت باز خودتی؟
  • 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠
    ۱ مهر ۰۰، ۱۷:۳۵
    𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠

    نه خوب نیستی

    فشار خون شوخی نداره!!!

    دور از جونت..بابابزرگم با فشار مرد.. یه شب فشارش رفت رو ۲۰.. خون از گوشاش و دهنش زد بیرون و بوم..سکته کرد و مرد..به همین راحتی

    پسرعمه ی مامانمم تو سن ۳۷ سالگی همین بلا سرش اومد

    مامانمم.. هوم..

     

    خلاصه خطر داره..مواظب باش

    بیشتر بخور

    ازه

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۷:۳۷
    bad girl
    یاخدااا خدا همشونو بیامرزه عزیزم 

    من بابای خودمم فشار داره اما کنترلش میکنه همیشه 

    همینکارو میکنم 

    چ قشنگی 
  • 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠
    ۱ مهر ۰۰، ۱۷:۴۱
    𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠

    ممنون.. 

    تو هم باید کنترلش کنی.. چون اگه تو حالت عادی کنترلش نکنی وقتی عصبی شی خطرناک میشه..

    مرسی:") چشمات قشنگ میبینه..

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۷:۴۲
    bad girl
    سعی میکنم اگه شد برم دکتر شاید حل شد 

    :) 

    کمپانی گروه جدید زده؟
  • 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠
    ۱ مهر ۰۰، ۱۷:۴۳
    𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠

    همینکارو کن..خوبه

    اره قراره یکی جدید بیاد ک دونفرس..رپر گیرمون نیومده هنکز..ووکالیستش عالیه.. نمونه صداشو گذاشتیم ناموصا خدادادی استعداد داره

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۷:۴۶
    bad girl
    اوهوممم 

    واووو عالیهههه خیلی زود دارید پیشرفت میکنید و همش قطعا بخاطر رهبری فوق‌العاده تو هست 

    خودت کدوم گروهو خیلی دوس داری؟
  • 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠
    ۱ مهر ۰۰، ۱۷:۵۱
    𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠

    اره یاد روز اولی افتادم ک درست شد و حتی یه نفر هم اودیشن نداد..حالا روزانه ده نفر اودیشن میدن💔😹

    نه بابا من کاری نکردم..تنک :"

    من.. سیلور مون گروه ثنا اینا چون منظمن و نیاز ندارن هی مث این مامانا همه چیو واسشون توضیح بدم..حداقل بلدن درست ضبط کنن:/

    اون گروه دختر و پسر شاینینگ ملودی هم قرار بود پال کمپانی ما باشن ک رفتن از کمپانی

    این نمونه صدای همون ووکالیست گروه جدیده ک میگم

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۷:۵۳
    bad girl
    جرررر با صبر و حوصله هرکاری شدنیه فک کنم ب یکی از رویاهات رسیدی 

    واوووو خیلیم عالی زیاد گوش ندادم کاراشونو 

    من مرگگگگگ چ صداش خوبههه
  • 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠
    ۱ مهر ۰۰، ۱۷:۵۵
    𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠

    جر ن بابا این رویا نیس من فق میخواستم یه جایی اینجا درست کنم ک اشکالاتمونو بفهمیم و کسایی ک دلشون میخواد بخونن بتونن و ضعفاشونو برطرف کنن و یاد بگیرن اگه هیت گرفتن قوی باشن.. اون موقعی ک همسن خودشون بودم به یکی مثل الان خودم نیاز داشتم ک کمکم کنه..

    :"

     

    ارهه خیلیی! 

    حیفه هرچی میگردم رپر کیرم نمیاد...البته خودش رپشم خوبه ولی به یه نفر دیگه هم نیاز دارم..

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۷:۵۶
    bad girl
    خیلیم عالی و کسی کمک کرد؟


    باید بیشتر بگردی یکم بصبر احتمالا پیدا میشه
  • 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠
    ۱ مهر ۰۰، ۱۷:۵۹
    𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠

    نه

    خودم تنهایی ایرادامو فهمیدم ..‌تو اگه کاورای ۱۲، ۱۳ سالگی منو بشنوی ا خنده میترکی. هرچتد مال الانمم سمی ان ولی باز خیلی بهتر شدن

    چون کسی کنارم نبود هیچوقت متوجه پیشرفتم نشد و همه فکر کردن همینی ام ک هستم و قضاوتم کردن

    اوهوم

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۸:۰۱
    bad girl
    واووو ازون سن علاقه داشتی؟عالیه 

    ادما قضاوتگرن آنیما مهم نیس خوبی یا بدی درنهایت قضاوت میشی
  • 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠
    ۱ مهر ۰۰، ۱۸:۰۳
    𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠

    اره..

    حق

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۸:۰۴
    bad girl
    الان از خودت راضی هستی؟
  • 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠
    ۱ مهر ۰۰، ۱۸:۰۴
    𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠

    نه..نیستم

    من هنوز کلی راه دارم ک به حداقل حدی ک بخوام برس

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۸:۰۵
    bad girl
    تو یه کمالگرایی درسته؟ 

    اونقد خودتو اذیت نکن 
  • ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|
    ۱ مهر ۰۰، ۱۸:۰۵
    ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|

    یکی از پسر خاله های من اینجوریه

    بردنش دکتر دکتره گف مویرگ های بینیش نمیدونم چی چیه 

    اینجوری میشه 

    تو حلقم با توضیحم:|

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۸:۲۰
    bad girl
    یعنی با توضیحاتت خیلیییی فهمیدمXD
  • 𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠
    ۱ مهر ۰۰، ۱۸:۰۶
    𝐼𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑎 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑠𝑠𝑒𝑠

    به شدت..

    و از اون بدتر..ایده الیست هم هستم

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۸:۲۱
    bad girl
    ما همه ادمیم و هیچکس کامل نیست
  • saba ...
    ۱ مهر ۰۰، ۱۸:۱۵
    saba ...

    میشه خواهش کنم بری دکتر؟ 

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۸:۲۱
    bad girl
    اخه چرا؟
  • ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|
    ۱ مهر ۰۰، ۱۸:۲۲
    ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|

    مویرگش نازکه پاره میشه 

    خون میاد دوباره زود ترمیم میشه دوباره پاره میشه 

    برو دکتر پلیز

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۸:۲۳
    bad girl
    عجببب 

    نمیتونم حالاحالاها برم
  • ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|
    ۱ مهر ۰۰، ۱۸:۲۳
    ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|

    سلامتی واجب تر از هر چیزی نی آیا 

    برو 

     

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۱۸:۲۴
    bad girl
    کسی نیس فعلا باهاش برم نمیشه
  • ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|
    ۱ مهر ۰۰، ۱۸:۲۵
    ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|

    خودم میام میبرمت

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۲۰:۰۸
    bad girl
    جررر دوریم از هم 
  • ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|
    ۱ مهر ۰۰، ۲۰:۱۱
    ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|

    ن ک مامان بابام میذارن از خونه بیرون برم 😹💔

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۲۰:۱۴
    bad girl
    جررر همدرد
  • ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|
    ۱ مهر ۰۰، ۲۰:۱۵
    ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|

    هعییی 

    پیر شدم تو خونه 

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۲۰:۱۶
    bad girl
    منم همینطور حوصلم پوکیده
  • ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|
    ۱ مهر ۰۰، ۲۰:۱۸
    ꪖꪀꪖꪀꪖડ :|

    دقیقا 

    هعیییییییییییی

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۲۰:۱۹
    bad girl
    هعییییییی ترررر 

    من میخوام برم بیرون لعنتی 
  • کفتر پان پانم قار قار:|جوجه سوخاری با عصاره زنبق ماهی قرمز بیان:|پری دریاییم دختر آبی رنگ با بوی صا
    ۱ مهر ۰۰، ۲۱:۰۹
    کفتر پان پانم قار قار:|جوجه سوخاری با عصاره زنبق ماهی قرمز بیان:|پری دریاییم دختر آبی رنگ با بوی صا

    واییی اونییییی بازمممممممم

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۲۱:۱۰
    bad girl
    اره از همون روزی ک گفتم تا الان ادامه داره
  • •مال یاسیم بهم چشم نداشته باشیددد XD•
    ۱ مهر ۰۰، ۲۱:۱۰
    •مال یاسیم بهم چشم نداشته باشیددد XD•

    دماقت خشک میشه؟ یعنی وقتی دماغ خونی میشی بعدش دماغت داخلش خشک هست؟

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۲۱:۱۱
    bad girl
    نه اینجوری نیست اصلا اولش گفتم شاید ب این خاطره اما نبود
  • کفتر پان پانم قار قار:|جوجه سوخاری با عصاره زنبق ماهی قرمز بیان:|پری دریاییم دختر آبی رنگ با بوی صا
    ۱ مهر ۰۰، ۲۱:۱۱
    کفتر پان پانم قار قار:|جوجه سوخاری با عصاره زنبق ماهی قرمز بیان:|پری دریاییم دختر آبی رنگ با بوی صا

    چرااا اخهههه

    بصبر برم بسرچم

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۲۱:۱۲
    bad girl
    نمد والا خودم توش موندم 
    باشد منتظرم
  • کفتر پان پانم قار قار:|جوجه سوخاری با عصاره زنبق ماهی قرمز بیان:|پری دریاییم دختر آبی رنگ با بوی صا
    ۱ مهر ۰۰، ۲۱:۱۳
    کفتر پان پانم قار قار:|جوجه سوخاری با عصاره زنبق ماهی قرمز بیان:|پری دریاییم دختر آبی رنگ با بوی صا

    فشارت؟ 

    رگای دماغت اسیب ندیده مثلا زخمی چیزی

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۲۱:۱۵
    bad girl
    فشارم یخورده بالاست 

    نه اسیب ندیده تا جایی ک یادمه
  • •مال یاسیم بهم چشم نداشته باشیددد XD•
    ۱ مهر ۰۰، ۲۱:۱۴
    •مال یاسیم بهم چشم نداشته باشیددد XD•

    من مامان و بابام دکترن... بزار وقتی اومدن خونه از یکیشون میپرسم! :))

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۲۱:۱۵
    bad girl
    اه دستت طلا عزیزم 
  • •مال یاسیم بهم چشم نداشته باشیددد XD•
    ۱ مهر ۰۰، ۲۱:۲۴
    •مال یاسیم بهم چشم نداشته باشیددد XD•

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۲۱:۴۰
    bad girl
    ^^
  • Park HaeRay
    ۱ مهر ۰۰، ۲۱:۲۵
    Park  HaeRay

    من ندارم ولی دوست صمیمیم داره

    اگه خون ریخت اول با اب سرد بشورش، بعد یه تیکه یخ توی بذار 

     

    اگه سرگیجه بگیری شکلات بخور 

     

     

    همین چیزی که به ذهنم اومد 🤷‍♀️

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۲۱:۴۰
    bad girl
    اوه ممنونم هه ریااا
  • Park HaeRay
    ۱ مهر ۰۰، ۲۱:۴۷
    Park  HaeRay

    خوعش اومایا 

    ولی یه سوال؟! 

    تو داری؟ یا یکی دیگه؟ 

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۲۳:۰۸
    bad girl
    جانم 

    خودم دارم 
  • Shiva =)
    ۱ مهر ۰۰، ۲۳:۲۵
     Shiva =)

    من نمیدونم ولی مواظب خودت باش =(♡

  • bad girl
    ۱ مهر ۰۰، ۲۳:۲۵
    bad girl
    باشه ممنونم عزیزم ^^
  • saba ...
    ۲ مهر ۰۰، ۰۰:۳۵
    saba ...

    چون میگم دکتر لازمی

    به ی نفر بگو حالت بد میشه که بری دکتر اوکی؟ 

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۰۹:۰۷
    bad girl
    میرم اما تا پونزدهم غیرممکنه واقعا 
  • Park HaeRay
    ۲ مهر ۰۰، ۰۸:۱۸
    Park  HaeRay

    اوما مواظب خودت باش 💖💙

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۰۹:۰۷
    bad girl
    باشه عزیزم ^^
  • 𝓀𝒶𝓉𝓎 𝓂𝒶𝓉𝓎
    ۲ مهر ۰۰، ۱۱:۳۴
    𝓀𝒶𝓉𝓎 𝓂𝒶𝓉𝓎

    نمد والا :|

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۱:۳۴
    bad girl
    نو پرابلم 

    یسوال خیلی اشنایی همو میشناسیم؟
  • 𝓀𝒶𝓉𝓎 𝓂𝒶𝓉𝓎
    ۲ مهر ۰۰، ۱۱:۳۵
    𝓀𝒶𝓉𝓎 𝓂𝒶𝓉𝓎

    من بدبخت :| کاترین یادت رفت :|جدمی :|، جدتم :|

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۱:۴۰
    bad girl
    اوووو یادم اومد اخه دیدم ادمین وب اسپایی
  • 𝓀𝒶𝓉𝓎 𝓂𝒶𝓉𝓎
    ۲ مهر ۰۰، ۱۱:۴۰
    𝓀𝒶𝓉𝓎 𝓂𝒶𝓉𝓎

    :||||||||||||||||||||||||||||||||||

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۱:۴۲
    bad girl
    ایش بی تر ادب به جدن پوک نده
  • 𝓀𝒶𝓉𝓎 𝓂𝒶𝓉𝓎
    ۲ مهر ۰۰، ۱۱:۴۳
    𝓀𝒶𝓉𝓎 𝓂𝒶𝓉𝓎

    چی بدم خو ، خنده کش دار بدم :| :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    بیا :|

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۱:۴۸
    bad girl
    اها این شد یچیزی خوشمان امد
  • 𝓀𝒶𝓉𝓎 𝓂𝒶𝓉𝓎
    ۲ مهر ۰۰، ۱۱:۴۸
    𝓀𝒶𝓉𝓎 𝓂𝒶𝓉𝓎

    :|ببخشید ، الان درستش میکنم :| چوخی شدبی

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۱:۴۹
    bad girl
    جررر اشکال نداره
  • 𝓀𝒶𝓉𝓎 𝓂𝒶𝓉𝓎
    ۲ مهر ۰۰، ۱۱:۵۰
    𝓀𝒶𝓉𝓎 𝓂𝒶𝓉𝓎

    یا خاک عالم

    میشه بک گراندو عوض کنی :|

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۱:۵۳
    bad girl
    چراااا؟
  • 𝓀𝒶𝓉𝓎 𝓂𝒶𝓉𝓎
    ۲ مهر ۰۰، ۱۱:۵۵
    𝓀𝒶𝓉𝓎 𝓂𝒶𝓉𝓎

    بیا تو وب ، یک نگاه به همه جا بنداز 

    بعدا تصویر ب.و.س.ه رو میبینی که مثبته 18 بید :| هعچ وقت انقد از نزدیک ندیده بودم :| مغزم 6 سال گنده شد :|

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۱:۵۷
    bad girl
    واییی جررر الان دیدمشششش 

    نترس امروز قالبو کلا میعوضم
  • 𝓀𝒶𝓉𝓎 𝓂𝒶𝓉𝓎
    ۲ مهر ۰۰، ۱۲:۰۱
    𝓀𝒶𝓉𝓎 𝓂𝒶𝓉𝓎

    هعی شکر

  • bad girl
    ۲ مهر ۰۰، ۱۲:۰۲
    bad girl
    ^^
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7