Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl يكشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۰، ۰۶:۱۵ ب.ظ

ماجراهای خودکشی بدآناناس (کسایی که شادی یا همون اناناسو میشناسید و بقیه بیاید😂😂)

این شادی یا همون آناناس ماجراهای خودکشیاش بدجور سمین اصن 😂

 

الان کپی کامنتاشو میزارم اینا از زبون خود لعنتیشن 😂

 

ی بار خاصم خودکشی کنم خاصم 40 تا قرص پشت سر هم بخورم 2 تا خوردم مامانم اومد دیه نتونستم بخورم :|

 

این اولیش بود 😂

 

 

ی بارم رفتم رگ بزنم خواهرم اومد در حموم 🤣🤣🤣🤣

گف میخوام برم حموم

 

 

این یکی افتضاح تر بود😂

 

 

خلاصه ک با اجازه ایشون ما این سما رو گذاشتیم تا شما هم فیض ببرید ازشون لعنتی ماجراهایی داریما 😂

 

 

ایا خودکشی نابود تر از این سراغ دارید؟درصورت وجود به ما هم بگید 😂

Yasi :)مال ددیم هستم به من چشم داشته باشید کورش میکنه X __ ‌ ‌‌ بد آناناسم  نزدیکم نشو :| __ ‌ ‌‌ ZiZi -_- 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. __ ‌ ‌‌ ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜من با اپا ریتا قهرم🥺 ZiZi -_- __ ‌ ‌‌ 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. __ ‌ ‌‌ 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. ZiZi -_- __ ‌ ‌‌ __ ‌ ‌‌ (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) من مظلوم بیانم:> :| __ ‌ ‌‌ __ ‌ ‌‌ (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) من مظلوم بیانم:> :| 𝑴𝒂𝒚𝒃𝒆.. 𝒂 𝒑𝒓𝒊𝒏𝒄𝒆𝒔𝒔 __ ‌ ‌‌ __ ‌ ‌‌ (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) من مظلوم بیانم:> :| (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) من مظلوم بیانم:> :| 𝑴𝒂𝒚𝒃𝒆.. 𝒂 𝒑𝒓𝒊𝒏𝒄𝒆𝒔𝒔 همسر گرام مانی😂💔 ملت مانی ماینه🔪🖤 دخمل خوب اپامم❤ (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) من مظلوم بیانم:> :| بد آناناسم  نزدیکم نشو :| (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) من مظلوم بیانم:> :| (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) من مظلوم بیانم:> :| بد آناناسم  نزدیکم نشو :| بد آناناسم  نزدیکم نشو :| بد آناناسم  نزدیکم نشو :| بد آناناسم  نزدیکم نشو :| • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •    𝐀𝐲𝐬𝐚  ... 𝐀𝐲𝐬𝐚  ...
Last Comments :
۳۹ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Yasi :)مال ددیم هستم به من چشم داشته باشید کورش میکنه X
    ۴ مهر ۰۰، ۱۸:۱۵
    Yasi :)مال ددیم هستم به من چشم داشته باشید کورش میکنه X

    جرررر

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۸:۲۶
    bad girl
    جررررر تررر😂
  • __ ‌ ‌‌
    ۴ مهر ۰۰، ۱۸:۱۶
    __ ‌ ‌‌

    اوپس میشه خوش شانسی با بد شانسی ¡

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۸:۲۷
    bad girl
    دقیقااا همچین چیزیه😂

    سالاممم کله پشمکی نرمالو خوبی؟
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۴ مهر ۰۰، ۱۸:۲۰
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    جرررررر💔😹

    خدااا 

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۸:۲۷
    bad girl
    واییی جرررر ترررر 😂
  • __ ‌ ‌‌
    ۴ مهر ۰۰، ۱۸:۲۸
    __ ‌ ‌‌

    باز گف کله پشمکی -کشیدن مو 

    خوبم تو چیی

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۸:۳۷
    bad girl
    خو تو برای من همینییی😂
    نسبتا خوب 

    چخبر؟درسا چگانه بیدن؟
  • ZiZi -_-
    ۴ مهر ۰۰، ۱۸:۳۲
    ZiZi -_-

    من یه بار مثلاً اومدم خودکشی کنم-.- 

    بعد شنیده بودم رگ پا حساس تر از رگ دسته تو زنده موندن°-°

    منم زدم بریدمش+.+ 

    بعد خودم رفتم دنبال چسب زخم که خون رو بند بیارم😐😐😐😐😐😐😐 

    حالا مامانم می‌گفت چسب زخم برای چی میخوای ؟!-.- 

    من در حالی که تو حموم از پام خون میاد 

    نمیدونم برای چی میخوام بده دیگههه-.- 

    خداروشکر اشتباهی زده بودم:) والا الان مرده بودم:) اما قشنگ تا یه ربع خونریزی داشتم-.- هیچکس نفهمید ‌😂😂✋🏻

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۸:۳۸
    bad girl
    واییی لعنتیییییی چرا انقد سمی هستین شماااا😂

    جاش نموند حالا؟
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۴ مهر ۰۰، ۱۸:۳۲
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    منم یبار اومدم خودکشی کنم خودمو بندازم پایین دیدم ارتفاع ساختمون زیاده از بالا مبل خودمو انداختم پایین

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۸:۳۹
    bad girl
    واییی زارتتتتت سبا توعم؟😂
  • __ ‌ ‌‌
    ۴ مهر ۰۰، ۱۸:۳۹
    __ ‌ ‌‌

    منم بت ی لقب مث خودت بدمم 

    کاملا خوب باش 

     

    ههی میگذرونمشون دیگ ..

     

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۸:۴۰
    bad girl
    عه بده ببینم چیه لقبم😂

    چندمی؟
  • ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜من با اپا ریتا قهرم🥺
    ۴ مهر ۰۰، ۱۸:۳۹
    ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜من با اپا ریتا قهرم🥺

    ججررررررررر🤣

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۸:۴۱
    bad girl
    آناناس نخ و سوزن بیار لعنتی 😂
  • ZiZi -_-
    ۴ مهر ۰۰، ۱۸:۴۰
    ZiZi -_-

    نه نموند خداروشکر+.+

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۸:۴۱
    bad girl
    خداروشکر *-*

    اسم اصلیت زینبه؟
  • __ ‌ ‌‌
    ۴ مهر ۰۰، ۱۸:۴۱
    __ ‌ ‌‌

    ب من میگی کله پشمکی 

    کله دوغی بگم =| 

     

    نهم

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۸:۴۲
    bad girl
    فاک کله دوغی😂

    دوسال کوچیکتری ازم اما قطعا اگه قدتو بپرسم بلند تری😂
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۴ مهر ۰۰، ۱۸:۴۲
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    اره منم (ಥ﹏ಥ)

    یبار دیگه عم اومدم خودکشی کنم یه عالمه قرص ورداشتم ولی غذارو ک دیدم کلن یادم رفت

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۸:۴۳
    bad girl
    یعنی چقد شما خوبین لعنتیا 😂

    فاک شکموی لعنتی 
  • __ ‌ ‌‌
    ۴ مهر ۰۰، ۱۸:۴۳
    __ ‌ ‌‌

    ها کله دوغی 😂 

     

    عااو تو از کجا میدونی 

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۸:۵۰
    bad girl
    فاک کله دوغی چ جذابه😂

    قطعا همینطوره افرادی ک ازم کوچیکترن همه قد بلندن لعنتیا😂
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۴ مهر ۰۰، ۱۸:۴۵
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    من خیلی شکمو عم ولی در عین حالی خیلی بدغذام ._. 

     

    یبار دیگه عم اومدم خودکشی کنم..دیدم تیغ خیلی تیزه با چاقو میوه خوری رگمو زدم هر کاری کردم دستم نبرید(ಥ﹏ಥ)

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۸:۵۱
    bad girl
    من اگه رو مودش باشم مثه چی میخورم اما کافیه تخم مرغ ابپز ببینم بالا میارم😂

    زارتتتتت چاقو میوه خوری اخه؟
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۴ مهر ۰۰، ۱۸:۴۶
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    (ಥ﹏ಥ)دوباره اومده بود

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۸:۵۱
    bad girl
    اشکال نداره پاک میکنم یکیشو
  • ZiZi -_-
    ۴ مهر ۰۰، ۱۸:۵۰
    ZiZi -_-

    اوهوم^~^

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۸:۵۱
    bad girl
    درست گفتممممم*-*
  • __ ‌ ‌‌
    ۴ مهر ۰۰، ۱۸:۵۱
    __ ‌ ‌‌

    جررر 

     

    درست

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۸:۵۲
    bad girl
    وای جرترررر 


    میگم پشمک تو چیا شیپ میکنی؟
  • __ ‌ ‌‌
    ۴ مهر ۰۰، ۱۸:۵۶
    __ ‌ ‌‌

    این د نیم عاف گاااد 

    فرست تهکوکک در حد فاک :> 

    وویو 

    سپ

    ووین  

    وونکی 

    سکای 

    ووسان 

    جمنسونگ 

    سوشو 

    هیونهیک 

    جنلیس 

    ناهیو 

    مونسان 

    دیگ یادم نیسسس

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۹:۰۰
    bad girl
    واییی من کوکوی دوس دارمممم 
    سوشو چقد اشناعه اما یادم نبید کیا بیدن 
    سکای عشق منم بید 
    مونسان واییییی 
    جنلیس کاپل ب پ رو میگی؟
    سپم میشیپم 
    من همه چی شیپرم XD
  • (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) من مظلوم بیانم:> :|
    ۴ مهر ۰۰، ۱۹:۰۱
    (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) من مظلوم بیانم:> :|

    جررر چق منههههه

    عاخرین باری ک خاسم خودکشی کنم چن تا قرص گذاشم دهنم..بد از شانسه زیبایم همون لظه سر کوچمون تصادف شد منم مث چی هول کردم همه قرصا از دهنم ریخ بیرون..بدم انق قضیه پیش اومد ک من اصا یادم رف برم سمتش ول خو مامان بابام فمیدن..و ی کوچول موچولو سابقم پیششون ریده شد:/

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۹:۰۴
    bad girl
    وای فاک چرا شما انقد خوش شانسین لعنتیا 😂

    منم یبار قصدشو داشتم منتها قرص شکم کار کنی خوردم شب تا صب بدبخت بودم😂
  • __ ‌ ‌‌
    ۴ مهر ۰۰، ۱۹:۰۲
    __ ‌ ‌‌

    یهه اونم گوده .. 

    سوجین و شوهوا :") 

    سکایی/کایهون دوتاششش 

    اهوم همونا 

    سپ ک گاادههه 

    جررر درودد ب توو

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۹:۰۵
    bad girl
    من شویون شیپرم اما سوشوعم خوبه 
    ارههه کایهونم خوبه 
    درود بر مااااا خوشمان امد توعم از شیپ کنندگانی😂
  • __ ‌ ‌‌
    ۴ مهر ۰۰، ۱۹:۰۷
    __ ‌ ‌‌

    شوهوا و سویون ؟ اوه تا حالا فک نکرده بودم بهش .. 

    یعسس 

    شیپپ بخشیی از زندگیهههه

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۹:۰۸
    bad girl
    ارههه خیلی ناناسن لعنتیا جیغغغغغغغ *-*

    دقیقاااااااااااا شیپ خیلی خوبهههههه 


    راستی یسوال تایپت تو ام بی تی ای چیه؟ 
  • (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) من مظلوم بیانم:> :|
    ۴ مهر ۰۰، ۱۹:۰۹
    (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) من مظلوم بیانم:> :|

    من راسش زیادم خوش شانس نیسم..البت اگ زنده بودنمو حساب کنیم..شاید

    فق سره عاخری فک کنم نرفتیم بیمارستان..جر

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۹:۱۱
    bad girl
    اخری؟مگه چند بار بوده؟
  • 𝑴𝒂𝒚𝒃𝒆.. 𝒂 𝒑𝒓𝒊𝒏𝒄𝒆𝒔𝒔
    ۴ مهر ۰۰، ۱۹:۰۹
    𝑴𝒂𝒚𝒃𝒆.. 𝒂 𝒑𝒓𝒊𝒏𝒄𝒆𝒔𝒔

    و منی ک اولین باری ک خودکشی کردم" قرص سرماخوردگی خورده بودم"

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۹:۱۲
    bad girl
    و منی ک قرص شکم کار کن خورده بودم😂

    به افتخارمون باید دس بزنن آنیما😂
  • __ ‌ ‌‌
    ۴ مهر ۰۰، ۱۹:۱۲
    __ ‌ ‌‌

    کلن همشون خیلیی کیوت و کوچولوعن 

     

    تایپم .. intp

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۹:۱۲
    bad girl
    خیلیییی دخترای کره ای خ نانازن لعنتیا جیغغغغغغغ *-*


    عه شباهت داریم یکم من istj بیدم
  • __ ‌ ‌‌
    ۴ مهر ۰۰، ۱۹:۱۳
    __ ‌ ‌‌

    دقیقااا 

    اع گود

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۹:۱۴
    bad girl
    *-*
  • (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) من مظلوم بیانم:> :|
    ۴ مهر ۰۰، ۱۹:۱۳
    (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) من مظلوم بیانم:> :|

    نشمردم ک:"|

    ول بالای دو س بار بود..عاخرشم مامانم بردتم پیش روان پزشک..ی مشاور درم مث سگ ازم مراقبت میکنهD:

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۹:۱۴
    bad girl
    افسردگی داری؟
  • (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) من مظلوم بیانم:> :|
    ۴ مهر ۰۰، ۱۹:۱۸
    (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) من مظلوم بیانم:> :|

    هوم؟ داشم تا دوماه پیش..الن اونقدام جدی نیس

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۲۰:۳۰
    bad girl
    دوباره تست دادی جدیدن؟
  • 𝑴𝒂𝒚𝒃𝒆.. 𝒂 𝒑𝒓𝒊𝒏𝒄𝒆𝒔𝒔
    ۴ مهر ۰۰، ۱۹:۱۹
    𝑴𝒂𝒚𝒃𝒆.. 𝒂 𝒑𝒓𝒊𝒏𝒄𝒆𝒔𝒔

    و بار دومی ک انجامش دادم رفتم از رو بالکن خودمو پرت بدم

    برقا خاموش بود از جن ترسیدم رفتم خوابیدم* ودف بچ تو میخواستی خودتو بکشی از تاریکی ترسیدی؟:/*

    بار سومم خواستم تو وان خودمو غرق کنم یه هو خواهرم پرید تو حموم گف بیا اب بازی:|

     

    بعد اون دیه قیدشو زدم و ترجیح دادم زندگی کنم:|

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۲۰:۳۱
    bad girl
    و تففففف چقد همگی خودکشی ناموفق داشتین 😂
  • همسر گرام مانی😂💔 ملت مانی ماینه🔪🖤 دخمل خوب اپامم❤
    ۴ مهر ۰۰، ۱۹:۴۶
    همسر گرام مانی😂💔 ملت مانی ماینه🔪🖤 دخمل خوب اپامم❤

    جرررم😂😂😂

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۲۰:۳۱
    bad girl
    فاک😂
  • (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) من مظلوم بیانم:> :|
    ۴ مهر ۰۰، ۲۰:۳۴
    (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) من مظلوم بیانم:> :|

    ناح روانشناسم تاییدش کرد

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۲۰:۳۶
    bad girl
    الان خوبی کاتنی؟
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۴ مهر ۰۰، ۲۰:۴۳
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    جرررمممممممممممممممم😹💔

     

     

     

    از فان و این چیزا بگذریم من واقعا افسردگی دارم 

    سابقه خودکشی نا موفق زیاد داشتم😹😹🤣

     

     

    وای ی بلر سس گوجه زدم رو دستم گفتم رگمو زدم

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۲۰:۵۳
    bad girl
    واییی لعنتیییییی ب لطفت کلی سم یافتم 😂


    منم دارم منتها بنده فان نبودم جز یبارش نسبتا موفق بودن😂نود درصد مردم ایران دارن این مشکلو 


    واییی لعنتیییییی اخه سس گوجهههه
  • (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) من مظلوم بیانم:> :|
    ۴ مهر ۰۰، ۲۰:۴۷
    (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) من مظلوم بیانم:> :|

    عاره باو اونقدام اهمیت ندرهD:

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۲۰:۵۳
    bad girl
    اهمیت داره ک خوب باشی یا نباشی افراد افسرده رو خیلی دوس دارم 
  • (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) من مظلوم بیانم:> :|
    ۴ مهر ۰۰، ۲۰:۵۸
    (𝒄𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏) من مظلوم بیانم:> :|

    ببین من اوکیم یا حدقل سعی میکنم اوکی باشم..کسیم تاحالا نفمیده سو اهمیتی ندره

    چر دوس دری؟

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۲۱:۰۴
    bad girl
    خوبه حداقلش 

    چون میتونم یروز درمانشون کنم 
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۴ مهر ۰۰، ۲۱:۲۶
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    البته ی بار کارم کشید بیمارستان

    البته سطحی بود نیاز ب بستری و... نداشت 

     

    وایی دقیقا 😹💔💔

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۲۱:۳۵
    bad girl
    باز خوبه الان سالمی 


    😂
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۴ مهر ۰۰، ۲۱:۳۷
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    دفعه دیگه ی جور میزنم سالم نباشم 

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۲۱:۳۹
    bad girl
    غلط کن ببینم نکبت 
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۴ مهر ۰۰، ۲۱:۴۳
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    صب کن کنکور ک دادم میکنم 

    چون نتایج میاد و منن ریدم

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۲۱:۴۶
    bad girl
    اینجوری نگو همه چیز ب تو بستگی داره تو این مورد
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۴ مهر ۰۰، ۲۱:۴۹
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    فقط این مورد نیس خیلی چیزاس

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۲۱:۵۰
    bad girl
    آناناس هرموقع بیکار بودی بیا خ 
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۵ مهر ۰۰، ۱۲:۲۳
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    جرمممممممم

  • bad girl
    ۵ مهر ۰۰، ۱۲:۲۵
    bad girl
    فاک جان من دیدی این لعنتی چ بد شانسه؟😂
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۵ مهر ۰۰، ۱۷:۳۷
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    - منی که تا الان خودکشی نکردم :>

  • bad girl
    ۵ مهر ۰۰، ۱۷:۳۸
    bad girl
    واییی بالاخره یکی پیدا شد 😂


    خوبی آیسایی؟
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۵ مهر ۰۰، ۱۷:۴۱
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    جررر

     

    اره تو چی اونی *-*

  • bad girl
    ۵ مهر ۰۰، ۱۷:۴۸
    bad girl
    شکرررر خوبممم
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7