Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl يكشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۲۸ ق.ظ

و اما اولین جنگ امسال😂😂

اقا من صب اعصاب نداشتم واقعا دیشب نخوابیدم درست هی بیدار میشدم 

بعد سر کلاس شیمی با یکی دعوام شد ناجور 

دارم بش میگم خواص منیزیم خصلت فلزی بیشتری داره تا سیلسیم 

بعد هی میگه نه سیلسیم اینطوره و اونجوره 

منم وقت بحث کردن ک میشه کم نمیارما 😂😂

45 دیقه بحث کردیم اخرشم ب اینکه تو اصن هیچ کوفتی از شیمی بارت نیست بیخیالش شدم 

لعنتی رو اعصابمممم بود دیروزم بخاطر نبودش تو کلاس هی سوال میکردن ازم منم میخواستم بگم ب من چه اخه به من چه 😂😂

خلاصه اینکه بله روز درخشانی داشتم با هرچی درسه سخته تو یروز گذاشتن برامون فاتحم خوندست امسال 😂😂

شما چ میکنین با درسای امسال؟

مارمولک دریایی فافا:|مح ففط مال فافام:| سوراخم برا شماس جعون جی کی و تهیونگ:|  جاصت شما(ج ђєlเ qøųķķą مارمولک دریایی فافا:|مح ففط مال فافام:| سوراخم برا شماس جعون جی کی و تهیونگ:|  جاصت شما(ج مارمولک دریایی فافا:|مح ففط مال فافام:| سوراخم برا شماس جعون جی کی و تهیونگ:|  جاصت شما(ج هم میهن بد آناناسم  نزدیکم نشو :| بد آناناسم  نزدیکم نشو :| {kim 🌟🌠yora} بد آناناسم  نزدیکم نشو :| ђєlเ qøųķķą {kim 🌟🌠yora} بد آناناسم  نزدیکم نشو :| {kim 🌟🌠yora} {kim 🌟🌠yora} 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏 {kim 🌟🌠yora} {kim 🌟🌠yora} 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏 kim lily kim lily kim lily kim lily
Last Comments :
۳۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • مارمولک دریایی فافا:|مح ففط مال فافام:| سوراخم برا شماس جعون جی کی و تهیونگ:| جاصت شما(ج
    ۴ مهر ۰۰، ۱۱:۳۲
    مارمولک دریایی فافا:|مح ففط مال فافام:| سوراخم برا شماس جعون جی کی و تهیونگ:|  جاصت شما(ج

    جررر پارههههه

    من هنوز کلاسام شروع نشده😂💔

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۱:۳۳
    bad girl
    خودم اول صبحی با شاهکارم خندم گرف 


    مگه صب کلاس نداری؟

  • ђєlเ qøųķķą
    ۴ مهر ۰۰، ۱۱:۳۵
    ђєlเ qøųķķą

    مال ما معلم خیلی رومخه

     

    اه اه حالم بهم میخوره ازش اصن حس خوبی ندرم بش:|

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۱:۳۶
    bad girl
    عه چرا؟زر میزنه؟


    باید متاسفانه کنار بیای تا اخر سال تحملش کن:/
  • مارمولک دریایی فافا:|مح ففط مال فافام:| سوراخم برا شماس جعون جی کی و تهیونگ:| جاصت شما(ج
    ۴ مهر ۰۰، ۱۱:۳۵
    مارمولک دریایی فافا:|مح ففط مال فافام:| سوراخم برا شماس جعون جی کی و تهیونگ:|  جاصت شما(ج

    دعوا نمک کلاسه😂

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۱:۳۶
    bad girl
    اره مخصوصا دعوای بین دو دشمن قدیمی زیادی نمکه😂😂
  • مارمولک دریایی فافا:|مح ففط مال فافام:| سوراخم برا شماس جعون جی کی و تهیونگ:| جاصت شما(ج
    ۴ مهر ۰۰، ۱۱:۳۷
    مارمولک دریایی فافا:|مح ففط مال فافام:| سوراخم برا شماس جعون جی کی و تهیونگ:|  جاصت شما(ج

    دعوا دوس😂

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۱:۳۸
    bad girl
    من دعوا ندوس اما کوبوندم اینارو بسیاااااار دوس😂😂
  • هم میهن
    ۴ مهر ۰۰، ۱۱:۳۹
    هم میهن

     

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    هم میهن ارجمند! درود فراوان!

     با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

    "وب بر شاخسار سخن "

    هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

    خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

     

    آدرس ها:

     

    http://payam-ghanoun.ir/

    http://payam-chanoun.blogfa.com/

     

    [گل]

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

    ۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۱:۳۹
    bad girl
    هن؟:/
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۴ مهر ۰۰، ۱۲:۳۳
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    جرررررر😹💔

    هچ سردرد میگیرم 

    اسکای رومم ریده 

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۲:۳۶
    bad girl
    سردرد اخه چرا؟برو دکتر 
    اسکای روم چرا ریده؟
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۴ مهر ۰۰، ۱۲:۳۸
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    آره بس حرص میخورم اسکای بالا نمیاد دبیره خرم درس میده 

    چون همیشه اولای سال میرینه😹🤧😹🤧

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۲:۴۶
    bad girl
    فاک کلیپ نمیفرسته؟

    عجببب 😂😂
  • {kim 🌟🌠yora}
    ۴ مهر ۰۰، ۱۲:۴۸
    {kim 🌟🌠yora}

    من داداشم بزرگم دیروز توی اسکار روم کلاس داشت بعد اینترنت هی قطع و وصل میشد و استادشون هعی بهشون گیر میداد و بداخلاق بود ساعت 7 صبح بلند بلند شروع کرده به فحش دادن به استادش از اون ور بازم داداش کوچیکم توی اسکای روم کلاس داشت دبیرش داشت توضیح میداد که اون یکی شروع کرد به فحش دادن معلم داداش کوچیکم نشسته بود داشت گوش میداد آخرسر گفت آقای.... اون کیه داره فحش میده یهو بابام اومد بزور جمعش کرد که دیگه فحش نده😂😂😂😐💔

    راستی کلاس چندمی؟

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۳:۰۴
    bad girl
    واییی من جرممممممم کلاسای مجازی سم خالصن بمولااا داداشتم ک رسما نابوده کرده😂😂


    من یازدهم تو چی؟
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۴ مهر ۰۰، ۱۲:۵۰
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    ن کثافتتتت دیگه بچه ها از رو صفحشون فیلم میگیرن برام هعییی

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۳:۰۴
    bad girl
    جررررر گناه داری
  • ђєlเ qøųķķą
    ۴ مهر ۰۰، ۱۳:۰۱
    ђєlเ qøųķķą

    اره چ جورم

     

    هق ناخاممم

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۳:۰۵
    bad girl
    هعیی 

    متاسفم راهی ندالیT_T
  • {kim 🌟🌠yora}
    ۴ مهر ۰۰، ۱۳:۱۰
    {kim 🌟🌠yora}

    اره به خدا خوب شد صدا و تصویر و بسته بود بعد فحش داد😂😂😂😐

     

    نهم 

    رشته ای که رفتی چیه؟

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۳:۳۲
    bad girl
    زارتتتتت یعنی چی بگم واقعا 😂😂


    من رفتم تجربی تو میخوای چی بری؟
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۴ مهر ۰۰، ۱۳:۱۸
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    من همیشه گناه دارم 🤧💔

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۳:۳۲
    bad girl
    اوخیییی بدآناناس مظلومممم
  • {kim 🌟🌠yora}
    ۴ مهر ۰۰، ۱۳:۳۶
    {kim 🌟🌠yora}

    من واقعا هنوز نمیدونم چه رشته ای بدم اما خودم تجاربی رو دوست دارم

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۳:۳۸
    bad girl
    خب دوس داری پس چرا هنوز نمیدونی کدومو بری؟
  • {kim 🌟🌠yora}
    ۴ مهر ۰۰، ۱۳:۴۹
    {kim 🌟🌠yora}

    چون بین علوم انسانی و تجربی گیر کردم💔

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۳:۵۰
    bad girl
    دوس داری چیکاره شی؟
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۴ مهر ۰۰، ۱۳:۵۳
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    درود-.-

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۳:۵۶
    bad girl
    درود بر خودم 😂😂

    نکبت تو بیا خ از دیشب تو خماری موندم😂😂
  • {kim 🌟🌠yora}
    ۴ مهر ۰۰، ۱۳:۵۴
    {kim 🌟🌠yora}

    من واقعا دکتری رو خیلی دوست دارم اما بین حساب داری و مدیریت بازرگانی و دکتری موندم ولی عمم گفت که با علوم تجربی هم میشه این رشته ها رو اورد

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۳:۵۷
    bad girl
    اره میشه فک کنم رشته ای برو ک همه چیزش حساب شده باشه هم علاقت هم موقعیت شغلیش و درامدش و اینا
  • {kim 🌟🌠yora}
    ۴ مهر ۰۰، ۱۴:۰۴
    {kim 🌟🌠yora}

    بی شوخی علوم تجربی از همه بهتره از همه مورد

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۴:۰۵
    bad girl
    همه ی رشته ها خوبن منتها علاقه مهمه لاو
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۴ مهر ۰۰، ۱۴:۰۵
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    نمیام-.-

    ایش-.-

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۴:۰۶
    bad girl
    گمشو بیا لاو وگرنه اهم میشی😂😂
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۴ مهر ۰۰، ۱۴:۰۵
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    جاست میخواستم راجب یکی ازت سوال بپرسم ک کیه چی مهمی نی-.-

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۴:۰۷
    bad girl
    خو بیا بپرسسسسسس نکبت تا من نمردم از کنجکاوی😂😂
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۴ مهر ۰۰، ۱۴:۰۶
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    ایحح-.-

    دلت میاد

    باید برات شوهر پیدا کنم.__.

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۴:۰۸
    bad girl
    اره لاو انقدددد دلم میاد ک نگو 

    هعیی ببین من ایده الام بالاست شوهر نمخ _-_
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۴ مهر ۰۰، ۱۴:۰۸
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    فضول-.-

     

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۴:۰۸
    bad girl
    نو نو نو فضول نه جاست کنجکاو 
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۴ مهر ۰۰، ۱۴:۰۸
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    .__.

    ب الن میگم برات پیدا کنه-.-

    ی زن مرده ای برات گیر میارم._.

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۴:۱۳
    bad girl
    ای کثافت من اصن نمخ مزدوج شم عایم عه سینگل ب گور_-_
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۴ مهر ۰۰، ۱۴:۰۹
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    همو فضوله دیه-.-

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۴:۱۴
    bad girl
    خیررررر فرق دارههههه😂😂
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۴ مهر ۰۰، ۱۴:۱۴
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    نچ-.-

    باید برات گیر بیارم-.-

     

     

    ملتتتتتتتتتت یکییی بیاد ننمو بگیرهههههههههه

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۱۴:۱۸
    bad girl
    ببین عزیزم من اونقد گوز اخلاقم ک تا تهش تنها میمونم😂😂



    ملتتتتتت نخیرررررررر 
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۴ مهر ۰۰، ۱۹:۴۱
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    😂😂😂😂

    اخلاقتو درس میکنم شوشوت میدم

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۲۰:۳۱
    bad girl
    نه بیب من همینم فوراور😂
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۴ مهر ۰۰، ۲۰:۳۳
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    فااااک اوما دوباره استرس گرفتم

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۲۰:۳۶
    bad girl
    استرس چی؟
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۴ مهر ۰۰، ۲۰:۳۸
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    اوما اگ خوب نباشم چی اگر اولین امتحانم برینم چی؟

    دارم میمیرم

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۲۰:۵۱
    bad girl
    شات اپ بیب ریدیم ریدی بقول بابای بنده صفرم بخشی از زندگیه😂

    فاک ریدم با امید دادنم
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۴ مهر ۰۰، ۲۱:۰۱
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    اومااااااااااااااااااااااااااااااااا

    من الان اینجورم

     

    بابام=پسر دوستم تجربی در اومد پسر عموت تجربی در اومد اون یکی در اومد اونم همینطور 

     

    وضعیت من اون لحظه چیزی تا گریه کردن ندارم

     

    بابام=باید مث سگ درس بخونی برای تیزهوشان دهم در بیای ب دوستم گفتم مطالب تیزهوشان نهم رو برات بفرسته باییییددد درسس بخونییییی باید پزشک شی تمام نمراتتم باید 20 باشه/:

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۲۱:۰۴
    bad girl
    زارتتتتت من نمد چرا خانواده ها تو درس دخالت میکنن اخه
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۴ مهر ۰۰، ۲۱:۲۱
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌  𝑺𝒘𝒂𝒏

    اره واقعا

     

    بعد با گریه رفتم پیش بابام میگم چرا حس میکنم هرچی میخونم یادم نمیمونه

     

    میگه خو فکر الکی نکن ریلکس باش/:

     

    ناموساااااا نمد دیه چی بگممم ریلکسس باشممم؟-.-

    اینا کاری کردن من شیطانو اون دنیا دیدم-.-

  • bad girl
    ۴ مهر ۰۰، ۲۱:۳۴
    bad girl
    واییی جرررررر 😂
  • kim lily
    ۵ مهر ۰۰، ۱۶:۴۵
    kim lily

    وااای عجب

    من هم کلاسیام به طرز عجیبی ادم شدن

    اما  کلا خیلی رو  مخه امسال

    مجبورم مث این بچه مثبتا باشم ک

    وواااییی من چقد با ادبم چقد درسخونم چقد پاکم

    بعد من سال پنجم ی غلطی کردم با ی دختر خوووبببب پاک به تمام معنا مظلوم دوس شدم که جلوش فوش بدی پارت میکنه

    بعد من الان تغییر کردم کلی

    نمیتونم دیگه مث قبل باشم

    اونم گیره ول نمیکنه

    بعد منم مجبورم باهاش مث خودش باشم

    هعی خدایا

    مشکلات همه چرا انقد زیباده...

     

  • bad girl
    ۵ مهر ۰۰، ۱۶:۴۹
    bad girl
    واییی لعنتییییی دوستیای دوره دبستان اصن افتضاحن بمولا😂

    نه من با ادب هستم ارومم هستم اما وقتی بحث درست و غلط باشه اصن کوتاه نمیام 

    اشناشدیم؟
  • kim lily
    ۵ مهر ۰۰، ۱۶:۵۲
    kim lily

    اره به خدا😂💔

    به نام خدا من نمیتونم اروم یجا بشینم دیگه خودت بدون چجوریم😂

    نه نشدیم

    لیلیم ۱۵

    توچی؟^^

  • bad girl
    ۵ مهر ۰۰، ۱۶:۵۳
    bad girl
    والابخدا 😂

    یاخدااا صبر نسیبت شه فرزندم😂

    خوشبختم لاولی 
    من پانته آم با هزاران لقب 17 ساله ننه ی نصف بیانم 😂 و مولتی فنم و کوکوی شیپرممممم *-*
  • kim lily
    ۵ مهر ۰۰، ۱۷:۰۰
    kim lily

    عههههههههه

    پس اونیم میشیییی

    منم مولتی فنم^^

    کوکویییییییییی شیپپپپپرررررررر

    اخ جووووننننن🤩😍

    من چقد خوشحال مبشم کوکوی شیپر یونمین شیپر یا هرچی کلا شیپر میبینم

    دوستای دو رو برم شیپ نمیکنن تازه اعتقاد دارن روزی بهشون میرسن

    منم همیشه میگم اره با اسب سفید میان دنبالتون منم بالاسرتون قند میسابم 😂😑

    خلاصه که منم کوکوی شیپر ویکوک شیپر یونمین شیپر نامجین شیپر ویمین فرندشیپ فقط

    اممم دیگه چی دیگه الان یادم نیست 😅

  • bad girl
    ۵ مهر ۰۰، ۱۷:۰۷
    bad girl
    ارههه اونیتممممم😂

    اخجوننننننن ی کوکوی شیپر یافتم 

    زارتتتتت یعنی چقد متوهم حتی با اسب چاپاری کوکی میگیرتشون😂


    منم خیلیارو شیپ میکنم *-*

    کوکوی 
    یونمین/مینیون 
    نامجین 
    سپ 
    سپمین 
    کوکمینوی 
    سپمین 
    و... ی عالمه دیگه 
  • kim lily
    ۵ مهر ۰۰، ۱۷:۱۰
    kim lily

    اره دیگه همینارو که گفتی و خیلیای دیگه

    اصا احساس میکنم زندم که شیپ کنم 😂💔

    خلاصه که خوشحالم که باهات اشنا شدم اونی^^

  • bad girl
    ۵ مهر ۰۰، ۱۷:۱۱
    bad girl
    دقیقااا شیپ عشقمهههههه*-*

    منم همینطور ناناز😂*-*
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7