Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
۲۹ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝗠𝗜𝗥𝗔𝗬 🐰엄
    ۶ مهر ۰۰، ۱۶:۲۸
    𝗠𝗜𝗥𝗔𝗬 🐰엄

    جرم جرم جرم

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۶:۳۶
    bad girl
    ببین چ کردی ک دارم تبلیغ میکنم😂
  • Chichu ^^
    ۶ مهر ۰۰، ۱۶:۲۸
    Chichu ^^

    واهای جرر😂😂💔

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۶:۳۶
    bad girl
    جرررر😂
  • ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜من با اپا ریتا قهرم🥺
    ۶ مهر ۰۰، ۱۶:۳۴
    ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜من با اپا ریتا قهرم🥺

    😂😂جررر 

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۶:۳۶
    bad girl
    فاک یوووو تو منو تو خماری گذاشتی از صب😂
  • 𝗠𝗜𝗥𝗔𝗬 🐰엄
    ۶ مهر ۰۰، ۱۶:۳۸
    𝗠𝗜𝗥𝗔𝗬 🐰엄

    از ساعت 12 تا الان تبلیغ دارم میکنم

    ولی جاست 54 نفر=/

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۶:۳۸
    bad girl
    فاک باور کن فالو میکنن بمرور😂
  • ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜من با اپا ریتا قهرم🥺
    ۶ مهر ۰۰، ۱۶:۳۸
    ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁✨💜من با اپا ریتا قهرم🥺

    پااانیییی برای اینکه قلب درد رفع بشه چه کار کنمممم تروخدا بگووووو هقققققق پاااانییییییی😭😭😭😭😭

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۶:۴۰
    bad girl
    خداییش خطرناکه درد قلب باید بری دکتر اما موقتا قلبتو ماساژ بده
  • 𝗠𝗜𝗥𝗔𝗬 🐰엄
    ۶ مهر ۰۰، ۱۶:۴۱
    𝗠𝗜𝗥𝗔𝗬 🐰엄

    به مرور چه کوفتیه

    فاک  تررررر=/

    تا شب صدتایی میشم بزار شب شه قول میدم تا ساعت 4 صبح اپ کنم =|♡

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۶:۴۳
    bad girl
    یاااااا نگن اینکارو نکبت اخه تا چهار صب؟رحم کن میرای گردالو😂
  • 𝗠𝗜𝗥𝗔𝗬 🐰엄
    ۶ مهر ۰۰، ۱۶:۴۴
    𝗠𝗜𝗥𝗔𝗬 🐰엄

    من رحم نمیکنم

    میرای تسلیم نمیشه=|♡

    فدای فن هام بشم😂💔

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۶:۴۴
    bad girl
    ای تففففف اصن من قهرم میرای گردالو اسرار نکن اشنی نمیکنم😂
  • 𝗠𝗜𝗥𝗔𝗬 🐰엄
    ۶ مهر ۰۰، ۱۶:۴۷
    𝗠𝗜𝗥𝗔𝗬 🐰엄

    مودونم اشتی میکنی البالو=/♡

    بزار تا یه ماه دیگه اپ میکتم بعدش تموم نیشه:"

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۶:۵۱
    bad girl
    ودهلللللل ؟یک ماهههههههه؟گردالو ب مولا لفت ده لایف میدما😂
  • 𝗠𝗜𝗥𝗔𝗬 🐰엄
    ۶ مهر ۰۰، ۱۶:۵۵
    𝗠𝗜𝗥𝗔𝗬 🐰엄

    یس:"

    نده اونوقت دیگه من البالو ندارمTT

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۶:۵۸
    bad girl
    اگه میخوای لفت ده لایف ندم سو حداقل تا اخر هفته انجامش بدت باشه؟ 😂
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۶ مهر ۰۰، ۱۷:۰۱
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    سایدینمون-_-XD

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۷:۰۳
    bad girl
    دقیقااا منکه نابود شدم تورو نمد😂


    پاستیل متحرک نکبت خوبی؟
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۶ مهر ۰۰، ۱۷:۰۴
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    من سابیده شدم تامامXD

     

    خوبم عنتر برقی پرنده._. ت خوبی؟XD

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۷:۱۱
    bad girl
    منم همینطور تاماممم😂

    فاک یووو با لقب دادنت...شکررر خوبم 

    عاقا شخصیت تو عین اشرفه بمولا😂
  • im a bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۷:۰۵
    im a bad girl

    سلام پانیم خوبی؟

    فاااکککک چههه قالبیییی

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۷:۱۲
    bad girl
    واییی جیغغغغغغغ بدگرلییییییی خوبم تو خوبی؟

    واییی مرسییییی تازه قالب قبلیه خفن تر بود منتها کرم ریختم روش😂
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۶ مهر ۰۰، ۱۷:۱۴
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    ایزی ایزی تامام تامام

     

    فاک یو فرست..بخاطر وجود منه ک خوبی XD

     

    دهنت سریس من کجام شبیه اشرفه؟XD

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۷:۱۸
    bad girl
    بابااااااا سقف نریزه پاستیل متحرک 😂


    اخلاقت عیننننن خودشه از طرفی شبیه یونگی تو مای لیتل لاو هستی😂
  • im a bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۷:۱۵
    im a bad girl

    عررررررتوهم اهل جیغی؟!انیتام جیغ جیغوعه..خخخ

    خداروشکر ک خوبی

    مرسی بدنیستم

     

     

    ولی اینم زیادی خفنههه...فاااااک..فقط بکوووووو..

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۷:۱۹
    bad girl
    وای اره جدیدا جیغ جیغو شدم😂

    هققق آنیتا اونیمممم دلتنگشمT_T 

    خوب شییییی


    بکش مثبت هجده بید😂
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۶ مهر ۰۰، ۱۷:۲۰
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    کهکشانم میریزه بیبی چ برسه به سقفXD

     

    فاک یو بچه..من اصلانم شبیه اشرف نیستم..شاید اسکل بودنم یه ذرهXD

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۷:۲۲
    bad girl
    بله بله درست میفرمایید سبا پاستیل متحرک 😂

    خیلیییی شبیهشییییی اما بیشتر شبیه یونگی تو مای لیتل لاوی فک کنم نداریش😂
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۶ مهر ۰۰، ۱۷:۲۵
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    اصن مگ میشه من یه چیزی بگم درست نباشهXD

     

     

    مای لیتل لاو نخوندم هنوXD

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۷:۲۶
    bad girl
    شما الگوی مایی سبا شی😂


    اصن اونجا ندادمش بت تازه فول شده نکبت😂
  • im a bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۷:۲۶
    im a bad girl

    جیغ جیغو دوووسسسس

     

    عزیییزمممم..میادش...الان برا درساش و کنکورش نمیتونه بیاد..اینروزا همه درگیر کنکورن..

     

    خخخ عاره

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۷:۲۷
    bad girl
    جیغغغغغغغ جیغغغغغغغ جیغغغغغغغ (من بی جنبم نباید رو میدادی😂)

    هعیی مودونمممم دلم برا خیلیا تنگه یکی دیگشم پون پونه ک بازم بخاطر کنکور نیس...


    چخبرا؟
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۶ مهر ۰۰، ۱۷:۲۹
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    ای نکبت نگو سبا شیییییی میزنم لهت میکنماا

     

    اع؟._. 

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۷:۳۳
    bad girl
    واهایییی چقد ترسیدم سبا جونننننن😂

    اره بزار بت بدمش بخونش 

    کلیک خ سافت و فلافه
  • im a bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۷:۳۲
    im a bad girl

    جووووونننن جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ( تو فقط جیغ جیغ کن برام..منم ادامش میدم)

     

    هعی...ایز فاکینگ کنکور

     

    سلامتی..فعلن بیکار...تا ببینم درسا قراره چطوری پیش بره...

    تو چ خبر؟چ میکنی؟

     

    +راستی میدونی من هنو نمیتونم با اک اصلیم بت کامنت بدم؟با اک دیگم اومدم اینجا..خخ

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۷:۳۶
    bad girl
    جیغغغغغغغ جیغغغغغغغ جیغغغغغغغ جیغغغغغغغ (نترس تعادف ندارم اصن)😂

    فاک بش عوضی 

    منم هیچ هم سرم شلوغه هم بیحالم اما در کل میگذره 


    وای واقعا؟هنوزم مشکل داره؟زارتتتتت با همین اک باید بیای فک کنم 
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۶ مهر ۰۰، ۱۷:۳۵
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    زهر خر کره مار ..انقد منو اذیت نکنXD

     

    اول بگو بینم وضع اسماتش چیه؟XD

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۷:۳۷
    bad girl
    بمولا حال میده کرم ریزی سبا جون 😂


    اهم بنام خدا دارای پنج تا اسمات شایدم بیشتر اما پشیمون نمیشی از خوندنش خوندی برا منم پی دی افش کن 😂 
    حقه بازم خودتی عوضی😂
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۶ مهر ۰۰، ۱۷:۴۰
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    زهر ماره سبا جووون ..نکبته برقی

     

     

    گمشووو من عمرا بخونمش 5 تا اسمات دارهXD

    برات پی دی افش میکنم

    نمیخواممم اسمات دارهههXD

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۷:۴۲
    bad girl
    وای لعنتی انگار دارم نفرینت میکنم 😂

    اسماتشو رد کن اما اگه دنبال ی فیک اجتماعی هستی ک اسماتش کم باشه هلپلسو بخون جزو بهتریناست واقعا 

    سبای پاک شلواررر😂
  • im a bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۷:۴۳
    im a bad girl

    جیغغغغغغغغغغغغغغغ بکشششش فقط برااااامممم

    (ای نو..عادت دارم ب جیغا..خخخ..انیتا همش برام میکشه)

     

    امیدوارم همیشه خوب بگذره برات...

     

    عاره..از همون اول یادمه همینجوری بود...

    عاره با همین اک میام

     

    +فاک خو..این بکت بدجور تو چشمه لنتی..خخ

    اصن یه وضیه..خخ

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۷:۴۷
    bad girl
    جیغغغغغغغ جیغغغغغغغ منم نمد چرا این عادتو یافتم😂

    هعیی همچنینننن راستی تو کنکور نداری؟

    عاره منم موندم چرا همچینه واقعا 

    فاککککک این بکه نشون دهنده ی ذهن پاک منه😂
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۶ مهر ۰۰، ۱۷:۴۵
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    اززتتت بدم میاددددXD

     

    ترجیح میدم هلپاسو بخونم=-=

     

    سبای مقدسXD

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۷:۴۸
    bad girl
    منم دوست دارم لاو😂

    اره خداییش خیلیییی قشنگه بخونش 


    سبای مقدس صلواتتتتت😂
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۶ مهر ۰۰، ۱۷:۵۸
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    نکبتتتت

     

    =-=

     

    الهم صل علی بنگتن و ال بنگتن

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۸:۰۴
    bad girl
    نفلههههه 


    تکبیرررررر سبا جون😂
  • im a bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۷:۵۹
    im a bad girl

    من عاشق جیغاتونم..سو برا من راحت باشین..

     

    کنکورو ک همه دارن...حالا چ زود چ در

     

    عب نداره..فقط بدیه دیگش اینه نمیتونم فالوت کنم..حالا کامنتو هم با اک دیگه میدم

     

    خخخ...ولی بد جوری تو چشمه ها...جوووووننننن🤤

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۸:۰۵
    bad girl
    چشممممم اصن همش جیغ میزنم دیگه😂

    اره متاسفانه و هرسال داره سختتر میشه 

    با همین اک فالو کن اصن اشکال نداره بدگرلی 

    اره لعنتی بدجور تو چشمه  اما احتمالا این هفته عوضش کنم 😂
  • im a bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۸:۰۸
    im a bad girl

    جووووننن بزن

     

    اوهوم...انشاالله ک یه روزی کنکور برداشته شه ..امین..

     

    فک کنم فالو کردم..بز ببینم...عاخه موضوع اینه زیاد ب این اکم سر نمیزنم

     

    عهههه..چرا عاخهههه...من تازه ازش خوشم اومده که..

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۹:۰۰
    bad girl
    انشالله منم دوسال دیگه دارم از الان استرس دارم😂

    اومووو مشکلی نیس 

    خخخخ اخه تو نظرم یچیز خاصه
  • im a bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۹:۱۸
    im a bad girl

    عزییزم..انشالله موفق باشی

     

    اگه دیر دیر سر میزنم اینجا..بدون دیگه همچین مشکلی دارم..

     

    عااااووو..ینی ازین خفن تر؟منتظرشمممم پسسس

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۹:۲۳
    bad girl
    انشالله توعم همینطور بدگرلییییییی 

    میدونم عزیزم درک میکنم 

    یسسس معلومه خفن ترررر خواهی دیدددد
  • im a bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۱۹:۲۶
    im a bad girl

    مرسییییییی

     

    فدات

     

    یسسسسسسسسسسس...

  • bad girl
    ۶ مهر ۰۰، ۲۰:۲۸
    bad girl
    خدانکنههههههه
  • Park LILI
    ۸ مهر ۰۰، ۱۳:۰۷
    Park LILI

    میشه وبم رو تبلیغ کنی ؟

  • bad girl
    ۸ مهر ۰۰، ۱۳:۴۳
    bad girl
    اگه یادم بمونه حتما 
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7