Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl چهارشنبه, ۷ مهر ۱۴۰۰، ۰۴:۴۳ ب.ظ

چالش بی نام

۱. چه چیزی باعث میشه عصبی بشی ؟

 

نهار خوردن با کسایی ک بدم میاد 

یاداوری گذشته 

تحقیر شدن 

خیانت 

ادمای ضعیف 

قضاوت بیجا 

دروغ غیرضروری 

افراد بی منطق مثلااا همه چیز دان 

 

۲. چه چیزی باعث میشه وقتی عصبی هستی آروم بگیری؟
من؟نمیدونم بالاخره اروم میگیرم اما نوشتن باعث میشه حس خوبی بگیرم 

۳. چه چیزی باعث میشه از کسی خوشت بیاد؟


اخلاقش 

 

۴. چه چیزی باعث میشه از کسی بدت بیاد؟
 

خیلی چیزا باعث میشه 

مثلا اذیت کردم کسایی ک دوسشون دارم 

حرف چرت زدن 

خیانت 

ضعیف یا ترسو خطاب شدن خودم 

و چندین چیز دیگه 

 

۵. چه چیزی باعث میشه وقتی ناراحتی بخندی؟


وقتی ناراحتم اصن نمیخندم 

 

۶. چه چیزی باعث میشه بی‌حوصله بشی؟
 

 

۷. چه چیزی باعث میشه هیجان زده بشی؟
 

نمد ادمه با هیجانی نیستم اصن 

 

۸. بدترین ویژگیت؟
 

استرسی بودن؟

نمیدونم ویژگی بد زیاد دارم اما یکم شخصین

 

 ۹. خوب ترین ویژگیت؟

بشدت منطقی بودن 

قابل اعتماد 

قوی 

اروم و درونگرا 

رک 

باحوصله 

نداشتن اعتماد ب هیچکس 

مهربونی؟نمیدونم هستم یا نه شاید باشم 

 

 

۱۰. ویژگیت ک حس میکنی باعث ضربه خوردنات شده؟
من ویژگی ندارم ک باعث ضربه خوردنم بشه یا حداقل برخلاف دیگران کنترل میکنم همه چیزو 

 

منبع

 

پ.ن:واضحه ک حوصلم بشدت پوکیده؟:"

کامنت دهی برای این مطلب فعلا قفل است
Made By Farhan TempNO.7