Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl پنجشنبه, ۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۱۴ ق.ظ

میخوام یکم گلایه کنم

فک کنم بعد مدت هاست میخوام گلایه کنم 

محض رضای خدا در حد مرگ خستمه 

چ روحی چ جسمی 

از طرفی نمیتونم درست بخوابم فیکس زیر چهار ساعت 

از طرفی درسا واقعا بهم فشار اوردن 

کلاسای تقویتیم از یه طرف 

خون اومدن این بینی کوفتی و سرگیجه از طرف دیگه 

از سمت دیگه مشکلات شخصی خودم بینهایت تو این دوروز و مخصوصا امروز زیاده 

دلم میخواد برای یکساعت که شده چشمامو ببندم و به هیچی فک نکنم 

اما از دستم حتی ساخته نیست 

دوسال دیگه کنکور فاکی دارم اما از الان داغون شدم 

و چیزی که عجیبه اینه من تو این مدت بینهایت عصبیم چیزی که ازم بعیده 

مشکلات یا نمیان یا اگرم بیان پشت سر همن 

و من از سنگ نیستم که احساسات نداشته باشم 

منم ادمم فقط نمیتونم مثه بقیه حسمو بیان کنم 

شماعم مراقب بعضی کاراتون باشید چون بدجوری رو اعصابم میره و ممکنه دلخوری بوجود بیاد 

تا چسناله ای دیگر بدرود:|

کامنت دهی برای این مطلب فعلا قفل است
Made By Farhan TempNO.7