Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl شنبه, ۱۷ مهر ۱۴۰۰، ۰۶:۲۳ ب.ظ

و پایان بازی...+به سخنان اخرش توجه کنید و ج سوالات رو بدین

امروز اخره این داستانه بالاخره تموم میشه 

برای اخرین بار نگاهی به پشت سرم انداختم و بهترین افراد زندگیمو دیدم

هرکسی تا الان مثله من دردکشیده بود پشت سرم بود 

نایون و لبخندای قشنگن 

سانا و موهای هویجیش 

اوه روم و چشمای رنگی درخشانش 

جونگ کوک و لبخند خرگوشی کیوتش 

شوگا و لبخند ادامسی معروفش 

سونگ کیو و چشمای همیشه مهربونش 

ووهیون و لبخندای همیشگیش 

و خودم کیم تهیونگ و لبخندای معروف مستطیلیم 

چند قدم جلوتر رفتم و لبه ی پشت بوم ایستادم 

باد خنک از لابلای موهام عبور میکرد 

یاد بچگیام افتادم که لبه ی پنجره وامیستادم و بقیه رو میدیدم 

با صدای بلند خندیدم اولین خنده ی واقعیه من بعد از مدتها بود 

ما هممون دردکشیده بودیم و خدا میدونه چقدر ادم مثله ما وجود داره 

اما ما قربانی ادمای خودخواه زندگیمون شدیم 

کسایی که از دوست داشتن حالا به هرنوعی فقط ادعاشو بلد بودن 

ما هرچیزی رو تجربه کردیم 

از دست دادن کسایی که دوستشون داریم,دروغ,خیانت,تهمت,قضاوت و خیلی چیزای دیگه 

اما ظاهرا قوی موندیم ما این شدیم الان!

هرکسی از ما یه شغل عالی داره و زندگی خوبی ساخته 

اما از درون ما همون بچه هاییم که از ترس زیر میز قایم میشدن و زانوهاشون رو جمع میکردن 

همونا که بیصدا اشک میریختن 

ما جسما بزرگ شدیم اما روحمون همونه همونقدر بچه و معصوم 

گذشته ها هیچوقت نگذشتن برای ما هربار با هرطلوع خورشید زخمامون سر باز میکنن و میسوزن 

و درمانی براشون وجود نداره...

برای بار اخر به پشت سرم نگاه کردم و بعدش...

تنها چیزی که دیدم سیاهی مطلق بود 

 

 

 


و گادددددد بالاخره تمومش کردم پایانش بنظرم منطقی ترین پایان ممکن بود با اینکه بنظرم سرشار از ایراد بود 

ولی موضوع این فیکشن کاملا اجتماعی بود چیزی ک برای هرکسی پیش میاد و هدفم من نشون دادن عمق مشکلات افراد بود 

و یچیز دیگه قراره یه جایگزین داشته باشه ک بعدا راجبش میگم حالا 

اما خب یسری سوالات دارم ازتون 

1.پایان داستان چطور بود؟

2.بیشتر با کدوم شخصیت همزاد پنداری کردین؟

3.قشنگ ترین قسمت کدومش بود؟

4.بنظرتون در کل داستان چطور بود؟

 

 

ممنون میشم تو خ جوابشونو بدید ^^

__ ‌ ‌‌
Last Comments :
کامنت دهی برای این مطلب فعلا قفل است
  • __ ‌ ‌‌
    ۱۷ مهر ۰۰، ۱۸:۲۹
    __ ‌ ‌‌

    نفهمدم :|

  • bad girl
    ۱۷ مهر ۰۰، ۱۸:۲۹
    bad girl
    عه کله پشمکی تویی؟
Made By Farhan TempNO.7