Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl دوشنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۰، ۰۹:۰۶ ب.ظ

بالاخره طلسم شکسته شد

من حدودا یک ماه بود میخواستم واکسن بزنم 

بات  هربار ی اتفاقی میوفتاد و نمیشد برم  

حالا امروز ساعت یازده ظهر رفتم لعنتی یک ساعت طول کشید نوبتم شد 

اما بالاخره انجامش دادم 

اول خوب بودم خیلیم  خوب اما همینکه رفتم حمام و برگشتم ابریزش بینی گرفتم وقتیم خوابیدم و بیدار شدم بیحال شدم و یکم سرفه میکنم اما خداروشکر غیر اینا چیزی نیس 

خلاصه ک مراقب خودتون حسابی باشید سعی کنید واکسنتونم بزنید 

تازه فرداعم تعطیلیم بخاطر واکسیناسیون شهری 

SANA (سولمیت فافا) SANA (سولمیت فافا) Vkook. Darya بد آناناسم  نزدیکم نشو :| SANA (سولمیت فافا) Vkook. Darya Vkook. Darya
Last Comments :
۷ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • SANA (سولمیت فافا)
    ۱۹ مهر ۰۰، ۲۱:۰۷
    SANA (سولمیت فافا)

    همه جا تعطیله؟ 😐💔

  • bad girl
    ۱۹ مهر ۰۰، ۲۱:۰۸
    bad girl
    فک نکنم شهر ما وضعش خرابه اجباریش کرده فرماندار 

    مگه فردا چ درسی داری؟
  • SANA (سولمیت فافا)
    ۱۹ مهر ۰۰، ۲۱:۱۶
    SANA (سولمیت فافا)

    امتحان ادبیات 

    کلاسم دو زنگ زیست و ریاضی :))) 

  • bad girl
    ۱۹ مهر ۰۰، ۲۱:۱۷
    bad girl
    خوندی ادبیات؟

    اوه ما امروز داشتیم دو زنگ زیست فاکی و ریاضی فیزیکم تماس تصویری بود:)))))
  • Vkook. Darya
    ۱۹ مهر ۰۰، ۲۱:۲۲
    Vkook. Darya

    وای خوش بحالت اونی *^* 

    من فردا درس دارم به شدت سنگین ای کاش تعطیل بور :"(

    راستی خوب مراقب خودت باش حتما مایعات زیاد بخور تا زود خوب بشی 🙂

  • bad girl
    ۱۹ مهر ۰۰، ۲۱:۲۳
    bad girl
    هعی اره خوشبحالمه فردا 
    چه درسایی؟
    چشم عزیزم ممنونم*-*
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۱۹ مهر ۰۰، ۲۱:۲۳
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    واکسن زدی نباید حداقل 2 روز بری حموم مریض میشی

  • bad girl
    ۱۹ مهر ۰۰، ۲۱:۲۴
    bad girl
    اره بعدا فهمیدم نباید برم
  • SANA (سولمیت فافا)
    ۱۹ مهر ۰۰، ۲۱:۲۶
    SANA (سولمیت فافا)

    ظرف شنبه درس داده سه شنبه امتحان میگیره جالبه :) 

    دارم میخونم 

    ظهر یکم خوابیدم اگر وقت کم اوردم تا صب جمع کنم

  • bad girl
    ۱۹ مهر ۰۰، ۲۱:۲۷
    bad girl
    ما مورد داشتیم امروز درس داده فردا امت کل فصلو گرفتت:/

    نه میتونی هانی سخت نیس دهم 
  • Vkook. Darya
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۸:۴۷
    Vkook. Darya

    هقق 

    جسمانی حرکتی ، چابکی ذهنی :/ 

    درسای تخصصیمن ببینیشون پشمات میریزه خیلی خوفناکه ://

     

    بوس بهت 💜💙

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۹:۲۳
    bad girl
    مای گاشششش فایتینگ بیب 


    ^^
  • Vkook. Darya
    ۲۰ مهر ۰۰، ۲۱:۱۵
    Vkook. Darya

    هقق فایتینگ بک اونی 

     

    :")♡

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۲۱:۳۳
    bad girl
    :)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7