Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۰۲:۳۹ ب.ظ

و منی ک...+پستی جهت زر های اضافی

تازه اومدم بیان و میبینم بوم 

یا خیلیا دلخورن از همدیگه یا کامنتا و وبا بستست 

و پوکر تر از همیشه به 320 تا ستاره درخشانم نگا میکنم 

درسم ندارم فردا حتی تا اخر هفته هم بیکارم 

منتهای امتحان تاریخ روز شنبه ک بلدمش 

حوصلم سر رفته منتظرم ی بدبختی پاشه اقلا بیاد خونمون :/

پستی جهت زر زدن اضافی 

rita cansado Łəvąnţər Gįrł rita cansado Łəvąnţər Gįrł rita cansado rita cansado ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت هر روژی:» ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت هر روژی:» rita cansado rita cansado 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. rita cansado 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. rita cansado ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت هر روژی:» rita cansado rita cansado 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت هر روژی:» ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت هر روژی:» rita cansado ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت هر روژی:» ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت هر روژی:» 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. rita cansado 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت هر روژی:» 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐀𝐲𝐬𝐚  ... 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐀𝐲𝐬𝐚  ... 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐀𝐲𝐬𝐚  ... 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐀𝐲𝐬𝐚  ... • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •   • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •   𝐀𝐲𝐬𝐚  ... 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •   𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •   𝐀𝐲𝐬𝐚  ... • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •   𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •   • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •   • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •   𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
Last Comments :
۶۵ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • rita cansado
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۴:۴۱
    rita cansado

    الان یه پست مینویسم جهت ریختن مجدد برگای خودم:"

     

    خوووووووووووووبی؟

    میصتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۴:۴۲
    bad girl
    جرررر چرا؟

    متوسط تو چی اپا؟

    هومممم منممممم
  • Łəvąnţər Gįrł
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۴:۴۲
    Łəvąnţər Gįrł

    خوش بحالت:|

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۴:۴۲
    bad girl
    چرا:|
  • rita cansado
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۴:۴۳
    rita cansado

    بابام....

    آرمی شده:")

     

     

    خوبم

    بپر بغلممممممممممممممم

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۴:۴۴
    bad girl
    اوووو خوبه ک من بابام اهنگ میگوشه کم و بیش کیدراماهم ک عشقشه 

    مطمئن ؟

    بغلللللللل
  • Łəvąnţər Gįrł
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۴:۴۳
    Łəvąnţər Gįrł

    چون بیکاری._.

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۴:۴۴
    bad girl
    جاست سه روز اما معمولا شنبه ظهر تا سه شنبه ها عصر بشدت سرم شلوغه
  • rita cansado
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۴:۴۵
    rita cansado

    آخه بابای من خیلی دیگه فرق داره

    برگام ریخته بود دیروز:")

     

     

    گرفتمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

    خدااااااااااااااااااااااااا کیوتتتتتتتتتت

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۴:۴۶
    bad girl
    عه چرا؟


    کیوت؟من ؟من یا پشت سریم؟XD
  • rita cansado
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۴:۴۸
    rita cansado

    خب تصویری اونم ام وی از بابای من بر نمیاد

     

     

     

    آره خودت

    نه خود خود خودت

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۴:۴۹
    bad girl
    اووو پس خوبه فک میکردم ازون مذهبیای سختگیر باشه 


    نهههههه من کیوت نیستم من ی جذابم جذاب و سکسی XD
  • ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت هر روژی:»
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۴:۵۲
    ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت هر روژی:»

    😔🌹 هعی

     

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۴:۵۳
    bad girl
    هعیی ببر رومانتیک بیانXD
  • ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت هر روژی:»
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۴:۵۴
    ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت هر روژی:»

    😂😂😂 کراش زدم رو لقبم

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۴:۵۵
    bad girl
    باید ب جای ببر تیوت بیان اینو بنویسی بمولاXD

    هرروژی کیست؟
  • rita cansado
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۴:۵۴
    rita cansado

    نه بابا مذهبی؟:/

    خیلی پایس

    تموم ماشینش آهنگای خارجیه

    روزی صد بار میرینه به **** و ***** و ******** دیگه خودت بفهم یعنی چیا

    اهم:")

     

     

     

    برا من کیوتی:)

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۴:۵۶
    bad girl
    اووو ک اینطور مال من هردو همزمانه :/

    نه جذابم T_T
  • rita cansado
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۴:۵۷
    rita cansado

    جررررر

     

     

    فور می جاست کیوت

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۴:۵۹
    bad girl
    اپاااااا حرفتو پس بگیر وگرنه جیغ میزنمااا
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۰۱
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    اصغر منننننD:

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۰۲
    bad girl
    اشرفمT_T
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۰۳
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    بیو بخلممممTT

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۰۷
    bad girl
    بغللللللل تو چ احساساتی گشتی چیشده؟T_T
  • rita cansado
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۰۴
    rita cansado

    یو مای کیوت گرل

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۰۷
    bad girl
    جیغغغغغغغغغغغغ اپااااااااا 

    راستی اپا ی وب شخصی نداری؟
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۰۸
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    خاک تو سرت من همیشه با احساسم=-=

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۰۹
    bad girl
    اره اره منم ادمیم ک اصن انحرافی ندارم:|||||||


    میگم کباثت کاپل جذابمونو اعلام کردی؟XD
  • rita cansado
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۱۱
    rita cansado

    گوشمممممممممممم تولههههههههههه

     

     

    یعنی چی؟

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۱۱
    bad girl
    جیغغغغغغغغغغغغ جیغغغغغغغغغغغغ جیغغغغغغغغغغغغ 


    یعنی ی وب نداری ک ادمین نداشته باشه؟ 
  • ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت هر روژی:»
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۱۱
    ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت هر روژی:»

    روژینا رو نمیشناسی؟ 

    اون به من میگ کیوت خر

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۱۲
    bad girl
    روژینا؟من صدتا رژی میشناسم بمولا
  • rita cansado
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۱۳
    rita cansado

    یااااااااااااااااااا خوشت میاد آپات کر شههههههههههههه؟

     

     

     

    چرا دارم

    اینا آدرسش کنار اسممه

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۱۴
    bad girl
    حال میده اذیت کردن*-*

    بزا بیام کارت دارم

    اپا چرا خ نداره؟T_T
  • rita cansado
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۱۵
    rita cansado

    کمربندم کجاس؟

     

     

     

    بیا

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۱۷
    bad girl
    اپا خ ندارهT_T


    دلت مویاد بزنیم ؟T_T
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۱۶
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    خفه شوووو=-=

     

    نه:"""

     

     

    رررر اصغرمم=-= دارم از دل درد میمیرمTT بوسم تون خوف شم

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۱۸
    bad girl
    خودم میگم هوپی:"

    عه وا چرا اینجوری شدی؟مسموم شدی؟
  • ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت هر روژی:»
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۱۷
    ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت هر روژی:»

    جررررر حال ندرم آدرس وب بدممممم گشادم  

     

    اپا ریتا 

    •-• مح هم موخوام ژیخ بتشمممم ژییخخخخخخخخ

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۱۸
    bad girl
    خاکبرسرت کنن نکبت 

    تو اکروس ده سی رو خوندی؟
  • ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت هر روژی:»
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۱۹
    ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت هر روژی:»

    :|😂 خو گشادم 

     

     

    خیر 😔🌹

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۲۰
    bad girl
    چقد منی تووو 

    خ کیوته
  • rita cansado
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۲۰
    rita cansado

    الان یه خ براش زدم

    اون بالا زده حرفاتون

     

     

    نه خو:/

     

     

    یویی:/

    تو دیگ چرا جیغ میکشیییی:/

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۲۰
    bad girl
    دیگه واقعا اومدم
  • ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت هر روژی:»
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۲۲
    ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت هر روژی:»

    😔😂جر 

     

    اپا ریتا 

    •-• شون پانی ژیخ تشید

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۲۳
    bad girl
    دردXD

    من اونیتم نکبت الگوی اعظمم XD
  • ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت هر روژی:»
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۲۴
    ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت هر روژی:»

    😂😂😂🌹 

     

     

    جرررر پانی 🤣🤣🤣

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۲۵
    bad girl
    جانم
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۲۵
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    بگو یونگ"-"

     

     

    نه همینجوری یاهویی دل درد شدم:"

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۲۶
    bad girl
    ناح تو مثه هوپی کیوتی منم شوگولم*-*


    عه میگم حوله گرم بزار روش
  • rita cansado
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۲۵
    rita cansado

    خو بچه پان آپا هر کار کرد توام باید بکنی؟:/

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۲۶
    bad girl
    گفتم ک من الگوشم اپا
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۲۷
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    یبار دیگه بگو کیوت تا کیوتو نشونت بدم^-^

     

    مامانم میگم کله صب اب سرد خوردی واسه همون=-=

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۲۹
    bad girl
    نه اگه اینطوره من هرروز باید دلدرد بگیرم دیشب چی خوردی؟

    کیوتییییی من
  • ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت هر روژی:»
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۳۰
    ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت هر روژی:»

    آپا 

    پانی اونی محه•-• 

    نباید اژش یاد بدیلم؟؟؟؟

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۳۱
    bad girl
    همینو بگو اپا باید یاد بگیره ازم
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۳۲
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    دیشب؟چیزی نخوردم"-"

     

    خفه شو عوضییییی=---=

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۳۳
    bad girl
    عه وا بخاطر اون نیس؟


    من؟عوضیییی؟T_T 

    میگم چیزه حال پونیو خوبه؟
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۳۵
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    من بیام خونتون؟ ._.

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۳۶
    bad girl
    جررر بیا فقط حال بالا اومدن از 257 تا پله داری؟
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۳۶
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    نه =-= عادت دارم:"

     

    نههه ببخشید..بیو بغلممTT

     

    اره"-"

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۳۸
    bad girl
    بغلللللل اشرف عوضی T_T 


    هوممم خوبه
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۳۷
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    اره "-"

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۳۸
    bad girl
    قبوله با اسنپ بیا کرایتم خودت بده
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۳۹
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    نازی نازی اصغر گل پیازی"-"

     

    D:

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۴۰
    bad girl
    یعنی احساساتت هارتمو اکلیلی کرد:"
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۴۰
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    ادرس بده نکبت عزیزم ._.

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۴۱
    bad girl
    لعنتی نکبت گفتنم رو همه تاثیر دارهXD

    ماهشهر طالقانی بیاXD
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۴۲
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    .__. قابلتو نداشت

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۴۳
    bad girl
    من میرم لفت بدم اصن._.
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۴۳
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    آنیتام بهم میگه نکبت ._.

     

    دورهههههههه TT

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۴۳
    bad girl
    هعیی اونی طبقه ی چهارممممT_T 

    با اتوبوس بیا*-*
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۴۳
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    اونیییی خوبیییی؟! 

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۴۴
    bad girl
    متوسط تو چی هانی؟
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۴۵
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    زود خوب شو

    بهترمممم

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۴۸
    bad girl
    حال اون طرف خوبه؟
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۴۶
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    یعنی چی طبقه چهارم؟ .___.

     

    با هواپیما میام پول بلیطش با تو..نظرت؟! البته میدونم نظرت مثبته سو...* گرفتن بلیط باکارت پانی * * سوار هواپیما شدن و اومدن * •-•

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۴۸
    bad girl
    ی رازه بین ماست*-*

    یااااا پول ندارم ک 囧
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۴۷
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    من شوهرت نیستم نازتو بکشم بار هزارم._.

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۴۹
    bad girl
    فاک مطمئن باش تا تهش من سینگلمXD
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۴۹
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    بد نیست اونیااا 

     

     

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۵۰
    bad girl
    خداروشکر خطر رفع شده اره؟
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۵۰
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    خو پس کسی نیست نازتو بکش یاع یاع

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۵۵
    bad girl
    اره خودت بکش تا اخر عمرتXD
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۵۰
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    اوهوم ولی دست و پای چپش فلج شده.. 

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۵۵
    bad girl
    خدای من متاسفم 
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۵۱
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    فضولیم گل کرد .-.

     

    دیگه من با کارت تو کشیدم ^-^

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۵۵
    bad girl
    ایگوووو فضوللل 

    هعیی سواستفاده گر T_T
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۵:۵۹
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    هعی.. متاسف نباش اونیااا تقصیر تو ک نیس:>

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۶:۰۱
    bad girl
    بهرحال ناراحت کنندست وقتی من دنیا اومدم هردوشون مرده بودن خلاصه ک نمیفهمم چ حسیه
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۶:۰۳
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    من چرا بکشم؟

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۶:۰۶
    bad girl
    چون دونسنگ خوب منی 
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۶:۰۴
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    اوخی

    منم بچه که بودم یکیشونو از دست دادم.. البته خاطراتشو اصلا یادم نیس بچه بودو

    اینم دومیشه.. 

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۶:۰۷
    bad girl
    نه مال من یکیش وقتی بابام هفده سالش بود مرد اون یکیم وقتی مامانم هشت سالش بود...
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۶:۰۹
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    الهیಥ‿ಥ

    من اولیش 7 ساله فوت شده ینی وقتی 6 7 سالم بود.. 

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۶:۱۰
    bad girl
    اوه ک اینطور خدابیامرزتش
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۶:۱۵
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    خدارفتگان توهم بیامرزه:>

     

     

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۶:۱۷
    bad girl
    ممنونم:)
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۶:۳۸
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    من بدترین دونسگتمXD

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۷:۰۱
    bad girl
    نه تو جزو اولین دونسنگا و موندگار تریناشونی اشرفXD
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۷:۰۹
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    اه توام فهمیدی چقد پرفکتم؟XD

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۷:۱۲
    bad girl
    خدانکشتت ولی اره بیب ب خودم رفته پرفکتیتXD
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۷:۱۴
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    معلومه که خدانکشستم وگرنه بدون سبای پرفکت میخواین چی کنین؟XD

    چرا به تو باید بره؟=--=

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۷:۱۵
    bad girl
    ایگوووو همینو بگو ما ک یدونه سبا پاستیلی در مزرعه بیشتر نداریمXD

    چون من اونیتم خنگول همه چیت عین خودمهXD
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۷:۱۶
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    زهر مار نکبت این چ لقبیهههههXD

     

    نخیرم من تکم "-"

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۷:۱۸
    bad girl
    سمی ترین لقبه ساله بمولا XD

    فاک اعتماد ب کهکشانتXD

    میگم وای جرررر نقشت توی رول رو تازه دیدمXD
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۷:۲۱
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    عبضیXDD

     

    از تو سه چهار نفر دیگه یاد گرفتمXD

     

    اع؟XD

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۷:۲۳
    bad girl
    بله بله ما الگوهای خوبی هستیم بیبXD

    رییس روزنامه ای منم چی بودم گاد فک کنم افسر پلیس بودم XD
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۷:۳۱
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    جوون بابا افسر پلیس "-"

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۷:۳۴
    bad girl
    بپا نزدمت اشرف بیبی کیوتمXD 
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۷:۴۳
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    مگه دزدی تو افسریXD

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۷:۴۷
    bad girl
    من ی پلیس خلافکارم اصنXD

    تو فیک چی بود اسمش عا اوای جنایتو خوندی؟سپ بود
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۷:۴۸
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    جوون بابا چ کراش XD

     

    نه نخوندم:"

     

    عررر بگو چی شد..TT

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۷:۵۰
    bad girl
    اره بیب من کراش هممXD

    چیشده؟*-*
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۷:۵۱
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    زااارت سقف ریخت بچه پررو=-=

     

    داشتم با ابجیم شوخی خرکی میکردم با مشت زد تو صورتم الان لبمم باد کردهTT جرمم

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۷:۵۲
    bad girl
    من و پررو بودن؟T_T قلبم شیتستT_T 

    اوه خدای من چ وحشیه لبتو اب بزن بهش اما حواست باشه زیاد چیزی نخوری پاره شه
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۷:۵۴
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    نه پ من پرروعم:|

     

    نه وحشی نیست بچم..زیاد زیاد میره تو حسXD به مامانم گفتم زارتی زد زیر خندهXD

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۷:۵۷
    bad girl
    تو ک مظلوم این دنیاییXD

    فاک من جا مامانت بودم تنبیهش میکردم هرچیم بشه نباید اینجوری کنه 
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۷:۵۸
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    من خیلی مطلومTT

     

    بچه مورد لاقه اشه چ توقعی داری؟._.

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۸:۰۰
    bad girl
    اگه تو مظلومی منم ی ادم بشدت خوش اخلاقم T_T

    عاقا سبا ب ی نتیجه رسیدم تو وویس عاف کرایمم شوگا پلیس بود هوپی خبرنگار بودXD


    یعنی تبعیض تا این حد؟
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۸:۰۳
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    زارتXD

     

    شت شت شتXDD

     

     

    هوم

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۸:۰۴
    bad girl
    XD

    اصن سرنوشتو میبینی؟XD


    خواهرت اخلاقش چ مدلیه حالا؟
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۸:۱۴
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    خیلی بخداXD

     

     

    خوب دقیقا قطب مخالف منه غیر پرحرفیش البته

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۸:۱۷
    bad girl
    یعنی منطقی و درونگراست؟
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۸:۲۲
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    اره"-" البته منطقی زیاد نیست

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۸:۲۸
    bad girl
    خب درهرحال بنظرم تو خ بهتری و ی ادم کور نمیتونه اینو ببینه"-"
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۸:۲۹
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    اوه هارتم:"

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۸:۳۳
    bad girl
    اکلیلی شد؟*-*
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۸:۳۶
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    ارهه=-=

  • bad girl
    ۲۰ مهر ۰۰، ۱۹:۲۳
    bad girl
    ایگوووو *-*
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7