Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۴۰۰، ۰۳:۰۰ ب.ظ

بیا تمومش کنیم

جمله قشنگیه نه؟ 

همین جمله باعث جدایی ما شد 

کسایی که کل مدرسه بهشون حسودیشون میشد تو یه شب از هم پاشیدن 

و دلیلش؟

دلیلش بزرگ شدنمون بود 

دیگه تو اون دختر همیشه ضعیف نبودی 

منم اون دختر اروم و صبور نبودم 

ما فرق کردیم خیلیم زیاد

از همون اولم ما هیچ نقطه ی اشتراکی نداشتیم اما خیلی خوب بودیم 

اما دقیقا توی سومین سال گند زدی من نخواستم ب چیزی ک اذیتم میکرد ادامه بدم و ندادم 

هرروز میدیدمت اما تو نه کنار تو همه بودن اما من تنها بودم و هستم 

مقصر من شدم اونم ب دلیل بی احساسی 

همه میگفتن اون شکنندست و اسیب پذیره گفتن تو شکوندیش ولی من چی هوم؟

چرا یکبار هیچکدومتون فک نمیکرد منم ممکنه اذیت شم منم ممکنه ناراحت شم 

کسیم متوجه شد من چم شده بود اصن؟

نه اگه میفهمیدن کسی کنارت میموند؟قطعا نه 

میدونی یسوال رو هم تو از من پرسیدی هم من از خودم 

اونم این بود چرا همون موقع که فهمیدی نپرسیدی دلیلش چی بود؟

جوابش این بود

من اونموقع انقد احمق بودم و انقد دوست داشتم که کورکورانه باورت میکردم 

اما نخواستم بشنوم نخواستم دروغاتو بشنوم پس با ی بهانه الکی تمومش کردم 

و پشیمون نیستم واقعا 

خیلیا تلاش کردن ک دوباره رابطمون شروع شه اعم از بابای من و خانواده ی تو اما میدونی اگرم برمیگشتیم مثه قبل نمیشدیم 

چون ما اونا نبودیم دیگه 

و حرفایی کع زدیو یادم نمیره نه الان نه هیچوقت دیگه 

یادمه گفتی تو الان هرکوفتی هستی جز پانته آ 

اره من ظاهرا تغییر کردم اما حداقل یه ادم در ظاهر احساساتی عوضی نشدم فقط خنثی تر شدم 

 

نامه ای به اولین و اخرین دوستم 

 

 

 

پ.ن:و منی ک با دیدن پروفم خندم گرفته XD

و از فکرتون راجب بی اف اف بیشتر خندم گرفته😂

کامنت دهی برای این مطلب فعلا قفل است
Made By Farhan TempNO.7