Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۴۰۰، ۰۹:۲۳ ب.ظ

یکی منو جم کنه 😂

میگم من در حالت عادی روزی فوقش دوتا پست میذاشتم 

اما الان که پروفم این شده روزی چهار یا پنج تا میذارم😂

و گاد میام چیزای جدی مینویسم گاهیم جدن عصبیم اما وقتی این پروفه رو میبینم جر میخورم از خنده😂

قسمت بدش اینه ادم نمیتونه فلسفی زر بزنه صب داشتم فلسفی میزریدم خودم خندم گرفت😂

و اصن نمیدونم این چ سندروم کوفتیه ک الانم دارم پست میذارم و گاد جدن خستمه امروز یعالمه درس داشتم بعدشم رفتم قلم چی تا نیم ساعت پیش در حد فاک خوابم میاد 

خب دیگه زرای من تموم شد الان شما حرفاتونو بزنید 

Lili Chibia • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  Lili Chibia 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
Last Comments :
۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Lili Chibia
    ۲۲ مهر ۰۰، ۲۱:۲۸
    Lili Chibia

    *الان من مثلا نمیخندم (پروفت)😐😐😐😐

    گاد کیل می منم فردا قلم چی میرم شتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

    عب نداره بعضی وقتا 

  • bad girl
    ۲۲ مهر ۰۰، ۲۱:۲۹
    bad girl
    لعنت خودمم خندم میگیره😂

    عه توعم میری؟من تقویتی میرم زیستو ازمون ندادم هنوز T_T 

    خوبی؟
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۲ مهر ۰۰، ۲۱:۳۱
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    بازم پروفت😂😂😂😂😂😂

  • bad girl
    ۲۲ مهر ۰۰، ۲۱:۳۲
    bad girl
    بله بله پروف جذابم 😂

    لعنتی اهنگاشم جز یکی بقیشو بلد نیستم حداقل بخونم😂

    خوبی؟
  • Lili Chibia
    ۲۲ مهر ۰۰، ۲۱:۴۲
    Lili Chibia

    میسی من خوفم 

    اها نه من میرم ازمون شتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

  • bad girl
    ۲۲ مهر ۰۰، ۲۱:۴۴
    bad girl
    شکرررر 

    اوه ازمون و اینا ندادم اما امیدوارم هربار خوب بدی تو
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۲۳ مهر ۰۰، ۰۱:۱۳
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    قابلی نداره سکسی لیدی😂🙌

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۰۹:۰۲
    bad girl
    درد عوضی حقه باز😂
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7