Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
۸۵ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • rita cansado
    ۲۳ مهر ۰۰، ۱۹:۵۸
    rita cansado

    :/

     

    دختره ی***********

    جلو چشم آپات

    تو روز روشنننننننننننن؟

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۰۳
    bad girl
    اره اپا میخوای جیغم بزنم؟XD
  • ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥
    ۲۳ مهر ۰۰، ۱۹:۵۸
    ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥

    عاممم با..

    هیچکی:|

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۰۳
    bad girl
    خرس عسلی:|
  • ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥
    ۲۳ مهر ۰۰، ۱۹:۵۹
    ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥

    هیچکی به ذهنم نمی رسه چرا

    *کشیدن موهام

    یااااا

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۰۳
    bad girl
    جرررر نو پرابلم XD
  • ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۰۲
    ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥

    اصلا با هایده

    خیلیم شیپه خوبی هستین😹

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۰۴
    bad girl
    مرض نکبت منه جذاب و هایده اخه؟XD
  • *-* Anita
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۰۲
    *-* Anita

    پانی خرXDDDD

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۰۶
    bad girl
    جانم بیب؟XDDD
  • ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۰۵
    ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥

    اره هم تو جذابی هم هایده😹

    چشام از این حجم جدابیت داره گور میشه😹

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۰۶
    bad girl
    فاک خدا بگم چیکارتون کنهXD
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۰۵
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    با هایده😂😂😂😂

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۰۶
    bad girl
    مرض و هایده😂
  • *-* Anita
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۰۸
    *-* Anita

    لعنت بهتXDDDD 

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۱۰
    bad girl
    من شمارو نمیشناسم زن بابای عزیزم XD
  • rita cansado
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۰۸
    rita cansado

    :/

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۱۰
    bad girl
    اپای بدT_T
  • ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۰۸
    ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥

    عام حفطمون کنه براتون؟

    و همین جوری خیر برکت ازمون بهتون برسه😹

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۱۰
    bad girl
    فاکXD
  • rita cansado
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۱۱
    rita cansado

    من بدم؟:/

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۱۲
    bad girl
    اره خیلیT_T
  • *-* Anita
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۱۱
    *-* Anita

    عهههه اینجوریاس؟باااشه لاو!:)

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۱۲
    bad girl
    اوه جدن رفتی ؟:))))
  • *-* Anita
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۱۵
    *-* Anita

    شما منو نمیشناسید دیگه..سو اجازه پرسیدن چیزیم بهتون نمیدم:)

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۱۶
    bad girl
    عوضی خیانتکار نمیبخشمت انتقام خواهم گرفT_T
  • 매력적인 🍷뱀파이어
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۱۷
    매력적인 🍷뱀파이어

    بااونی پونیو و نونا•-•

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۱۹
    bad girl
    لعنت*-*
  • *-* Anita
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۱۸
    *-* Anita

    خیانت؟نچ نچ نچ..خیانت واسه ما معنی نداره:)

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۱۹
    bad girl
    ماشاالله دل نیس دروازست اصنXD

    یعنی امروز با جمله هات پوکیدم از خندهXD
  • *-* Anita
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۲۲
    *-* Anita

    نمیدونستم عمومی انقد محدودیت داره لعنتیXDDD

     

    وضعیت منو باید میدیدیXDDD

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۲۴
    bad girl
    ادم نمیتونه جلو خودشه بگیره از طرفی ابرومون در معرض خطرهXD

    ب لطفت جمعه های نفرت انگیز فان شدنXD
  • *-* Anita
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۲۴
    *-* Anita

    هی من میخوام کم کم پیش بریم نمیشه کهXDD

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۲۵
    bad girl
    اصن کم پیش رفتن تو ذات ما نیس بیبXD
  • *-* Anita
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۲۷
    *-* Anita

    کلا جمعه ها با من درحال ریختنی:)

     

    فاک بسههههXDDDD

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۲۹
    bad girl
    بیب با تو همیشه....:)

    گاد من خودم خندم گرفتهXD
  • *-* Anita
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۲۹
    *-* Anita

    یااااا من پاکمXDDD

    منو نیار عمومیXDD

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۳۰
    bad girl
    ما جامون جاست خصوصیه عمومی واس بعد کنکورت خوبهXD
  • *-* Anita
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۳۰
    *-* Anita

    ادامشو خودم کامل کردم:)

     

    بخند فقط مواظب باش نترکی..من لازمت دارم دیگه یونو:)

     

    XDDD

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۳۳
    bad girl
    ادامه این اور هارتهXD

    یسسس این دوطرفست منم لازمت دارمXD
  • *-* Anita
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۳۱
    *-* Anita

    ببین الان که اومدم نمیتونی جمعم کنیXDDDD

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۳۳
    bad girl
    خدا نکشتت لعنتی من مثلا قهر بودمXD 
  • *-* Anita
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۳۴
    *-* Anita

    نخند عنتر من بیشتر خندم میگیرهXDDD ولی میدونی چیه؟مجبورم خودمو کنترل کنم که یوقت اشتباه تایپی نداشته باشم سوژم کنیXDDD

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۳۵
    bad girl
    اشتباه تایپی فقط اون حرف ناجوره راجب ادمینی و اینا XD

    گادددد من خدای سوژه سر اشتباهات تایپیم
  • *-* Anita
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۳۵
    *-* Anita

    یچیزی فراتر از اون:)

     

    جون:)منتظرم ببینم واسه چی لازمم داری:)

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۳۷
    bad girl
    واسه خیلی چیزا:()
  • *-* Anita
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۳۷
    *-* Anita

    تو غلط کردی با عشقت قهر باشیXD

     

    جررررر اون که گااااادXDDDD

     

    اون روزی که بهت گفتم تو مخشریXDDDDفاز دپ برداشته بودم یهو منو خندوندیXDDD

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۳۹
    bad girl
    عشقم؟زارتتتتت سقف نریزهXD

    گادددد اصن محشر بودXD

    واییی اونروزم یادمه اصن سوتیات...XD
  • *-* Anita
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۳۸
    *-* Anita

    چیزای خوب خوب دیگه؟:)

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۳۹
    bad girl
    هوممم میبی بیب:)
  • ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۳۸
    ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥

    والا خو😹

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۴۰
    bad girl
    فاک یوووووووXD
  • 𝓹𝓲𝓼𝓱𝓲 ..
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۳۹
    𝓹𝓲𝓼𝓱𝓲 ..

    اونی پونیو و اپا ریتا *-*🥂

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۴۱
    bad girl
    گادXD

    ممنونم عزیزم 

    عه توعم بچه ریتایی؟
  • *-* Anita
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۴۳
    *-* Anita

    نزار کامنتای خصوصی و حرفاتو بیارم جلو چشات تا یاداوری بشه بهت:)

    آفرین لاوم دختر خوبی باش...

     

    اصلا چرا باید اون دوتا حرف کنار هم باشنXDDDDD 

     

    سوتیای مننننننننننن مخصوص خودتههههXDDD

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۵۰
    bad girl
    دردددددددد کامنتارو میپاکمممممXD


    همینو بگووو من یبار کیبورد اشتب زد ب ی بدبختی ی حرف فوق ناجور زدمXD


    اره وگرنه ندیدم سوتی بدیXD
  • 𝓹𝓲𝓼𝓱𝓲 ..
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۴۳
    𝓹𝓲𝓼𝓱𝓲 ..

    خ بهمم میایین 

    اسفند دود کردن -

    می ترسم س تایی باهم چشم بخورید بانو هایده XD

    شما هایده اونی پونیو لیلا جون اپا ریتاعم اقای صدا ابییی

    یص یص پسرشم

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۵۱
    bad girl
    وای خدااااXDDDDDD

    من جرمممم اقای صدا ریتاااااXD

    عه پس داداش من میشی 
  • *-* Anita
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۵۴
    *-* Anita

    بپاک اگه میتونی•--•من همیشه اسکرین از همه چی میگیرم به عنوان مدرک..سو..هیچیو نمیتونی انکار کنی:)

     

    جررررر چی گفتی؟•---•

     

    مهم اینه نمیتونی ثابتش کنی*^*

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۵۵
    bad girl
    فاک یووووو من میرم لفت بدم T_T 


    گفتم واژن پلاسیدهXD

    یروز میتونم:)))))


  • *-* Anita
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۰:۵۹
    *-* Anita

    حواست نیست انگار..امروز جمعه هست..منم خستمه..ماساژم چی میشه پس؟:)

     

    وااای پارمممممم مننننننننننننXDDDDDفقط قیافه طرفففففففف دیدنی بودXDDDDDD 

     

    بدون مدرک؟:)

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۱:۰۲
    bad girl
    تا من هستم غمت نباشه بیب:)

    مرضضضضضضض کثافت مثه خواهرم بود تو بیان ی شب قهر کرد بامXD

    پیدا میشه بالاخره ماه هیچوقت پشت خورشید نمیمونه:)
  • *-* Anita
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۱:۱۱
    *-* Anita

    پس امشب حله؟:)

     

    وای فاککککXDDDیکی بیاد منو بدوزهههه پاره پوره شدم امروز گادXDD

     

    ماه پشت ابر نمیمونه منظورت بود؟•---•

    آخه بشر ماه پشت خورشید داره چه غلطی میکنه؟ هوم؟:)

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۱:۱۳
    bad girl
    دوازده بیا طبقه چهار بیبXD

    وای جرررررر فرض  کن پنج صب بیدار میشدیم زر میزدیمXD

    شاید داره خورشیدو میکنه؟XD
  • *-* Anita
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۱:۱۶
    *-* Anita

    راس ساعت 00:00 در خونتم:)

     

    وای گاد تو انقد ریختی هنوز جون داری لعنتیXDDDD 

     

    جون بریم تماشا؟:)

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۱:۱۸
    bad girl
    منتظرم بیب دیر نکن لباس قرمزه رو هم بپوش:)

    اره لعنتی من هرروز پنج بیدارمممممXD

    بریم بریم بچه هاشونم ستاره ها میشن:))))

    +و منی ک ریدم تو نجوم XD
  • *-* Anita
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۱:۲۶
    *-* Anita

    جون قرمز دوس داری؟:)

     

    منم همین موقع ها بیدار میشم میخونم:")

     

    واو چه قشنگ:)))

     

    +نه نریدی:")

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۱:۴۲
    bad girl
    اره کراشمه قرمز:)


    منم همینطور اول نماز بعدش درس:))))

    چرا ریدمXD
  • *-* Anita
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۱:۵۲
    *-* Anita

    با لاک مشکی؟:)

     

    چرا ترسناک شدی پانی؟:″″

     

    گفتم نریدی-.-

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۲:۰۱
    bad girl
    نه لاک قرمز:)))))

    وای فاک نترسسسس الانم رفتم نماز و اومدم بحذفم بات_-_

    چرا ریدم رو حرفم حرف نزن عبضیXD
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۱:۵۷
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    با اصغر جون🚬😂

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۲:۰۱
    bad girl
    اصغر ک منم با اشرفXD
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۲:۰۵
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    خب خودت با خودت دیگه خنگول😂😂

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۲:۵۲
    bad girl
    درد عوضی نکبتXD
  • *-* Anita
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۲:۲۸
    *-* Anita

    ناموسا همه چی قرمز خو شبیه گوجه میشم:″″″

    خونه رو آماده کردی جعفر؟:)

    دارم راه میفتم بیام پیشت

     

    باور کن یه لحظه ترشناک شدی:″″

     

    میزنم•---•

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۲:۵۳
    bad girl
    یاااااا اینجور هات تره 

    بیا بیب بیا منتظرتم:))))

    وای گاددددددXD

    نزن*-*
  • 𝓹𝓲𝓼𝓱𝓲 ..
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۲:۴۹
    𝓹𝓲𝓼𝓱𝓲 ..

    بش میاد ن¿

    یصصص یصصصص *~*

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۲:۵۵
    bad girl
    ناجوررر بش میادXD

    داداشیییی*-*
  • بانی کوشولو🐰
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۲:۵۵
    بانی کوشولو🐰

    با هایده :/ 

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۲:۵۵
    bad girl
    لعنتXD
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۰۴
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    با شوهرت

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۰۴
    bad girl
    ندارم هانی XD
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۰۵
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    ن آینده*-*

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۰۵
    bad girl
    اها بدبخت اون ادمه اینده ایه XD
  • Chichu ^^
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۰۵
    Chichu ^^

    با مهستی

    خواهر با خواهر اصلا عیبیم نداره ک :| *استغفرالله!*

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۰۶
    bad girl
    وای خدااااااXD

    ن اصلاااا عیب ندارهXD

    سلام چیچویی*-*
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۰۵
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    هایده ژوووون 😔🤌🏻

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۰۷
    bad girl
    جانمXD
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۰۶
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    عمه ی ننمو شوهر نمیدمXD

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۰۷
    bad girl
    افریننننن نبایدم بدیXD
  • Chichu ^^
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۰۸
    Chichu ^^

    ولله ب مولا😐🎈

     

    سلاااامم عسلم*ت ک دیگه نمیگی پ خودم میگمㅠㅠ*

    چخبرا؟

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۰۹
    bad girl
    ایگوووو عسلمو دوس داری؟

    خبرم هیچ با درسای مزخرفم درگیرم تو چییی؟
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۱۱
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    ن خدایی سینگلی بهتره عمه ننه😐✌🏻

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۱۳
    bad girl
    سینگلی ک صدالبته اما میدونی اگه طرفت خوب باشه رابطه عالی میشه
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۱۳
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    من از رابطه بدم میاد 

    از جنس مخالف بدم میاد

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۱۴
    bad girl
    تو احیانا بایسکشوال یا لزبین هستی؟


    من کلا مشکلی با کسی ندارم
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۱۷
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    نه شایدم آره ..

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۱۷
    bad girl
    خب بنظرم هنوز برای فهمیدن گرایش زوده نگران نباش
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۱۹
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    عه ولی قراره با دختر خالم ازدواج کنم😔😐✌🏻🤌🏻

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۲۰
    bad girl
    فاک دختر خالت کیه؟بدون اجازه من بزرگ این خاندان؟
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۲۲
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    دختر خالم دختر خالمه:|

    😂😐✌🏻

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۲۳
    bad girl
    ودهللللل نکبت درس بحرفXD
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۲۳
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    لطف داری اصغر جان😂😂

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۲۴
    bad girl
    گمشو اشرف عوضیXD

    درس خوندی؟
  • 𝐀𝐫𝐞𝐟𝐞𝐡 🍓🌈
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۲۴
    𝐀𝐫𝐞𝐟𝐞𝐡 🍓🌈

    نمد

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۲۴
    bad girl
    اشکال نداره 

    عاری تو بیا خ
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۲۶
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    عه درست تر از این؟😂😐✌🏻

     

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۲۷
    bad girl
    دختر خالتو نمیشناسم ک عوضی😂
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۲۸
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    اونم تورو نمیشناسه😐😂

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۳۰
    bad girl
    کیه ک منه جذابو نشناسه😂
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۲۹
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    یاا گم شم ک دیگ اشرف نداری😂😂

     

    درس؟چی هست؟ خوردنیه؟😂

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۳۱
    bad girl
    راس میگی دیگه کیه ک روش کرم بریزم😂

    نه اشامیدنیه بیب😂
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۳۲
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    عوضییی تو فقط منو میخوای کرماتو خالی کنی؟؟😂😂

     

    اعع نمیشناسمش متاسفانه😂

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۳۶
    bad girl
    نه چیزای دیگه هم میتونم خالی کنم😂

    اخی اشکال نداره بزودی میشناسی😂
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۳۷
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    دختر خالم😂✌🏻

    اوه یادم رف تو هایده اییی

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۳۹
    bad girl
    درددددددددددد😂
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۳۸
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    چیزای دیگ؟:""

     

    گاعهشش فردا میخوان بپزسن من بلد نیستمم😂😂

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۴۰
    bad girl
    مثلا شیرنارگیل:"  منحرف نباش😂

    چقد املات خوبه بیب😂
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۴۲
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    ایی شیر نارگیلل متنفرممم؛-؛ من مث تو نیستم منحرف خان😂😂

     

    خفههه شو ایراد نگیر حس مث ادم تاپیدنم نیس😂😂

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۴۳
    bad girl
    عاشقشممممم لعنتی *-*.....کوفت بچه ی پاک و مظلومم😂

    تایپیدن نه تاپیدن😂
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۴۳
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    با هیون اصن

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۴۳
    bad girl
    وای هیون ببینه تیکه تیکمون میکنه😂
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۴۵
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    اه من هر سری میخورم تا نیم ساعت حس میکنم الانکه اجزاره روده مو بالا بیارم😂😂..شوخی قشنگی بود😂😂

     

    ازت بدم میاددد😂😂😂

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۴۹
    bad girl
    فاک من دیوونشم تو خونمون همیشه پر از شیرنارگیل,شیرموز و شیر کاکائو بید 😂
    اره خ قشنگ بود😂


    منم دوست دارم بیب😂
  • R
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۵۰
    R

    خانم ساکی

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۵۲
    bad girl
    لعنت تو کی هستی ک اینو میشناسی؟😂
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۵۱
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    شیر موز:>

    ای کلک خودتم میدونی منحرفیااا😂😂

     

    عوضیی😂

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۵۳
    bad girl
    منو انحراف؟😂

    همچنین😂
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۵۵
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    تو پیامبری اصن😂😂

     

    نخیر تویی😂

  • bad girl
    ۲۳ مهر ۰۰، ۲۳:۵۸
    bad girl
    پان مقدسم😂

    خیر یو عار بیب😂
  • Aida :)
    ۲۴ مهر ۰۰، ۰۰:۱۵
    Aida :)

    میگم

    قالبت شماره چنده؟

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۰۰:۲۳
    bad girl
    وای ایداییییی*-*

    والا بخدا نمیدونم کار من نیس شرمندهT_T
  • Aida :)
    ۲۴ مهر ۰۰، ۰۰:۲۴
    Aida :)

    فک کردم نمیشناسی

    خوبی؟ دلم برات تنگ شده

     

    یه لطف میکنی css قالبتو کپی کنی بفرسی برام؟ یه کوچولو کمک میخام ازش ببخشید

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۰۰:۲۶
    bad girl
    معلومه ک میشناسم عزیزم 

    ممنونم تو خوبی؟


    گاد من جدن شرمندتم گوشی دستمه نمیتونم کپی کنم باهاش
  • Aida :)
    ۲۴ مهر ۰۰، ۰۰:۲۹
    Aida :)

     منم خوبم ممنون

    باشه مشکلی نیست مرسی عزیزم

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۰۰:۳۱
    bad girl
    خواهش میکنم بازم شرمنده ایداییT_T 
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۴ مهر ۰۰، ۰۷:۳۹
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    پان مقدس😂😂😂💔

     

     

    نویو*-*

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۰۷:۴۸
    bad girl
    اره😂

    بگذریم خوبی پاستیلی در مزرعه؟
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۴ مهر ۰۰، ۰۷:۵۱
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    نکبت😂🚬💔

     

    بعلهه:") خوبمم"-"

    تو خوبی؟

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۰۷:۵۲
    bad girl
    نفلع😂

    ممنونم 

    چخبرا؟
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۴ مهر ۰۰، ۰۷:۵۵
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    خودتی اکبر😂

     

    ممنونم؟بازم؟تو خجالت نمیکشی همیشه خدا منو اینگور میکنی؟=-=

     

    خبر ک هیچ سر کلاسم*-* تو چی؟

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۰۷:۵۷
    bad girl
    خفه اشرف😂

    خخخ ایگنور نمیکنم اما گاهی دوس ندارم ج این سوالو بدم =-=

    من منتظرم کلاس شروع شه امت تاریخ بدم بعدش خلاصم
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۴ مهر ۰۰، ۰۷:۵۹
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    نهه خودتییی=-=

     

    باش=-=

     

    تاریخخخخ عشق منههه

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۰۸:۰۰
    bad girl
    توییییی=-=


    تاریخ ندوست اما بهرحال بهتر از سایرین درساعه 
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۴ مهر ۰۰، ۰۸:۰۲
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    توییییی

    وای😂😂بهتر از سایرینه

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۰۸:۰۵
    bad girl
    والا بخدا ی مشت درس مزخرف با ی مشت دبیر عقده ای گیرمون اومدن 😂
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۴ مهر ۰۰، ۰۸:۰۶
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    مال ماهم همینه😐💔🚬

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۰۸:۰۹
    bad girl
    جالب اینه سوال میپرسی ج نمیدن:|||||||
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۴ مهر ۰۰، ۰۸:۱۱
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    طلبکارم هستن:| انگار ارث باباشون خوردم:|

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۰۸:۱۲
    bad girl
    دیقاااااا جالب اینه از بقیه هم مودب تریااا:||||

    وای سبا گشنمه😂
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۴ مهر ۰۰، ۰۸:۱۲
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    شت اره😂😂💔

     

    منم گشنمه😂🚬

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۰۸:۱۴
    bad girl
    چرا یکی نمیاد بم سر بزنه بالا غذایی کوفتی بیاره😂

    مدیونی فک کنی خودم صب گفتم کسی پاشو بزاره تو اتاق قتلش گردن خودشه😂
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۴ مهر ۰۰، ۰۸:۱۵
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    واب من از گشنگی حالت تهوع گرفتم*-*

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۰۸:۵۹
    bad girl
    منم همینطور T_T
  • Łəvąnţər Gįrł
    ۲۴ مهر ۰۰، ۰۹:۰۳
    Łəvąnţər Gįrł

    عارفهههه

     

    جووون چطوری هایده سکسی؟ 😂😂

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۰۹:۱۰
    bad girl
    خدااااا😂


    میگذره تو چطوری هلی کوفته قلقلی؟😂
  • Łəvąnţər Gįrł
    ۲۴ مهر ۰۰، ۰۹:۱۳
    Łəvąnţər Gįrł

    بهم میاییننن

     

    کوفته قلقلی چ سمیهه😐😂😂

    منم خوب بیدم

    چ خبرا؟ 

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۰۹:۱۵
    bad girl
    از جمله لقبای سمی منه تازه کجای کاری سبا پاستیلی در مزرعه لقبشه😂

    شکررر 

    خبرم هیچ امت دادم بیکارم تا ظهر تو چی؟
  • Łəvąnţər Gįrł
    ۲۴ مهر ۰۰، ۰۹:۱۷
    Łəvąnţər Gįrł

    وای پاستیلی در مزرعههه😂😂😂😂💔💔

     

    منم بیکارم بعدش کلاس دارم

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۰۹:۱۸
    bad girl
    اره سبا پاستیلی در مزرعه😂


    من کلاسای چرت دارم😂
  • Łəvąnţər Gįrł
    ۲۴ مهر ۰۰، ۰۹:۲۰
    Łəvąnţər Gįrł

    😂😂

     

    میگم کلاس چندمی؟

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۰۹:۲۱
    bad girl
    یازدهمم عزیزم 
  • Chichu ^^
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۲:۰۱
    Chichu ^^

    اریییی😂😂

    دقیقا منم

    وایی امتحان مستمر ریاضیو ریدم

    ا ۱۵ چن گرفتم فکر کنم زیر ۷ باشم

    اونم کجا؟ تیزهوشان😂😂

    سخت بود خو :"|

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۲:۰۳
    bad girl
    بت میگمممم 

    ایگوووو ولش کن عادیه برا تیزهوشان 
  • Chichu ^^
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۲:۰۶
    Chichu ^^

    گوودد

     

    اره بابا پدرمونو در اوردن اول سالی

    تازه تیزهوشان نمره پایین کارنامه اخراجم میکنه

    تف :|

    هعیییی

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۲:۰۶
    bad girl
    غلط کرده اصن واس چی رفتی تیزهوشان ؟نمونه یا دولتی میرفتی
  • Chichu ^^
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۲:۰۹
    Chichu ^^

    نمونه دولتی ازمون نداش اون اولا امتیازی بود ک من نه کسی جانباز بود نه قرار جف کردم نه امتیاز داشتم فقط تو شورا بودم قبول نشدم البت هدف اولم تیزهوشان بود :"( بعدشم معاونه پیام داد گفت ظرفیت تکمیلی واسه نمونه دولتی ازمون میگیریم گفتم بیا برو تو کیوچه :|

    اصن من مدرسه قدیمی نزدیک خونمون بسم بود😭😭

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۲:۱۰
    bad girl
    غیرانتفاعی چی؟
  • Chichu ^^
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۲:۴۰
    Chichu ^^

    کلاا من هدفم تیزهوشان بود هرچند بیشتر هدف خانوادم بود یه مدرسه که اسمش خوب دررفتع برم

    وایی ننه سه تا کتاب اضافی داریم یه ریاضی یه علوم یه ادبیات

    هعی :|

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۲:۴۸
    bad girl
    زارتتتتت خداروشکر نیستمممم
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7