Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl شنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۰ ق.ظ

اثرات گشتن کودکان با من😂

من یه پسر عمو دارم شیش سالشه 

بعد از من یاد گرفته تا هرروز برا نهار میاد خونمون میگه سیلام بیب 

یعنی فاک واقعا بعدش مثلا میخواد تشکر کنه میگه بیبی هانی لاو ممنونم 

فرض کنید این بشر کل روز کنار منه 

جدیدا معلمشم شدم=-=

البته مجانی ک نه اما خب بازم بش درس میدم😂

کثافت انقدم حرف میخوره ازم😂

بعد اونروز میگه اجی میخوام زنم مثه تو باشه 😂

یعنی هرکی اونجا بود پوکیده بود از خنده😂

بعد ی کثافت عنتری بش گف اگه زنت مثه پان باشه سه طلاقش میکنی در عرض یه شبانه روز 😂

حالا این هیچی این واژه ها افتادن دهنم ب بابامم میگم بیب بعد اونروز پشت تلفن انقد اذیتش کردم با همین واژه ک خدا داند الان اونم یاد گرفته میگه بیبی 

یعنی اثرات مثبت من توی خانواده همه جا قابل رویته 😂

Łəvąnţər Gįrł THE BOYZ   빵❤ 큐 𝑩𝒂𝒅 𝑷𝒓𝒊𝒏𝒄𝒆𝒔𝒔 THE BOYZ   빵❤ 큐 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. rita cansado THE BOYZ   빵❤ 큐 rita cansado ❄🎐 Baran rita cansado ❄🎐 Baran Tαɾαɳҽԋ .. 𝐀𝐲𝐬𝐚  ... THE BOYZ   빵❤ 큐 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐀𝐲𝐬𝐚  ... 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝓓𝓪𝓻𝓴 𝓑𝓵𝓾𝓮𝓫𝓮𝓻𝓻𝔂 𝐀𝐲𝐬𝐚  ... 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 ❄🎐 Baran THE BOYZ   빵❤ 큐 ❄🎐 Baran 𝓓𝓪𝓻𝓴 𝓑𝓵𝓾𝓮𝓫𝓮𝓻𝓻𝔂 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝓓𝓪𝓻𝓴 𝓑𝓵𝓾𝓮𝓫𝓮𝓻𝓻𝔂 THE BOYZ   빵❤ 큐 𝓓𝓪𝓻𝓴 𝓑𝓵𝓾𝓮𝓫𝓮𝓻𝓻𝔂 THE BOYZ   빵❤ 큐 𝓓𝓪𝓻𝓴 𝓑𝓵𝓾𝓮𝓫𝓮𝓻𝓻𝔂 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐 THE BOYZ   빵❤ 큐
Last Comments :
۳۵ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Łəvąnţər Gįrł
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۰۳
    Łəvąnţər Gįrł

    وای جرررم 😂😂😂😂😂

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۰۴
    bad girl
    #کودکانتان را پیش من نذارید اگر میخواهید پاک دان باشن 😂
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۰۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐

    وایییی جررررررر😂😂😂🤣🤣🤣🤣

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۰۴
    bad girl
    جرررررر ترررر😂


    به به سلام مینا جوننننن😂
  • 𝑩𝒂𝒅 𝑷𝒓𝒊𝒏𝒄𝒆𝒔𝒔
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۰۷
    𝑩𝒂𝒅 𝑷𝒓𝒊𝒏𝒄𝒆𝒔𝒔

    جر

    دلتنگت

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۱۰
    bad girl
    😂
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۰۸
    THE BOYZ   빵❤ 큐

    جونننن  سلامم😂💔

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۱۰
    bad girl
    خوبی بیبی هانی لاو؟😂
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۱۱
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    یادم باشه بچه نیارم پیشت😂😂بعد اموزی داری اصغر جون😂😂💔

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۱۳
    bad girl
    نیار اگه میخوای پاک دامن باشه😂...بد اموزی را با اصغر یاد بگیرید😂
  • rita cansado
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۱۱
    rita cansado

    بخدا حق کودکان این نیست:")

    اونا پاکدامنن:")

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۱۴
    bad girl
    اونها باید درس بخونن ک نیارنشون پیش من😂



    اپا میصت+-+
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۱۷
    THE BOYZ   빵❤ 큐

    مرسی خوبم بیب !

    تو جطوری ؟! (من زن و بچه دارم😂😂😂😂💔)

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۱۷
    bad girl
    مرسی بیب خوبم😂


    زن دوم نمیخوای؟😂
  • rita cansado
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۱۷
    rita cansado

    جحزشیخبتزهستبحینشصستیحصش

    البته من خودم همه رو از راه به در کردمممااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

     

     

     

    +میص ترت خوشگل مننننننننننننننننننننننن

    بپر بغل

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۱۸
    bad girl
    به اپام رفتمممم😂


    بغللللللللللل 
  • ❄🎐 Baran
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۱۸
    ❄🎐 Baran

    یا ابلفضل

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۱۸
    bad girl
    جیغغغغغغغغغغغغ بارانیییییییی
  • rita cansado
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۱۹
    rita cansado

    بدممممممممممممممممم به آپات رفتیییییییییییی

     

     

     

    گرفتمتتتتتتتتتتتتتتتتتت

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۱۹
    bad girl
    جیغغغغغغغغغغغغ +-+
  • ❄🎐 Baran
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۱۹
    ❄🎐 Baran

    جانمم

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۲۳
    bad girl
    میصت
  • Tαɾαɳҽԋ ..
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۲۰
    Tαɾαɳҽԋ ..

    عه ججرر 😐😂

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۲۳
    bad girl
    😂
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۲۱
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    جررر

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۲۴
    bad girl
    بچه ی ایندتو خودم درس میدم😂
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۲۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐

    همیشه خوب باشی 😂💜✨

    جونززز نه نمیشه اینجا خیانت کرد  😂😂😂😂

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۲۵
    bad girl
    تشکرات لاو😂

    لعنت چرا اخههههه؟من جذاب ترما😂
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۲۱
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    الحق ک اصغری😂😂

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۲۵
    bad girl
    توعم اشرف خودمی😂
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۲۶
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    اولا بچه ای در کار نخواهد بود

    دوما اگرم باشه عمرا بدم به تو..مگه دیوونم ._.

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۲۷
    bad girl
    یاااا معلم از من بهتر کی هست اصن._.😂
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۲۶
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    معلومه منم اشرفم😂

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۲۷
    bad girl
    تف ب فیک بی مای بیبی😂
  • 𝓓𝓪𝓻𝓴 𝓑𝓵𝓾𝓮𝓫𝓮𝓻𝓻𝔂
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۳۰
    𝓓𝓪𝓻𝓴 𝓑𝓵𝓾𝓮𝓫𝓮𝓻𝓻𝔂

    خواهر من میگه وات د فاخ😂💔

    یا مثلا میگه به چخ رفت😂

    من بیشتر فحش یادش میدم😂😂😂😐🤦🏻‍♀️

    یه بار جلو بابام گفتم پشمام ریخت گفت دروغ نگو بابا تو دیروز تو حموم زدیشون نداری بریزه🥲💔

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۳۲
    bad girl
    وای چه خواهریییی😂
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۳۰
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    عمم ._.

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۳۲
    bad girl
    عبضی.-.
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۳۳
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    اقا قضیه جیش بردن منتفیه جونیور پیش تو باشه بداموزی داره براش😂😂

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۳۴
    bad girl
    با اینکه خوشحالم اما دلتونم بخواد ی فاکر اموزش بدم😂
  • ❄🎐 Baran
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۳۳
    ❄🎐 Baran

    من بیشترر

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۳۴
    bad girl
    خوبی برفکم؟
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۳۴
    THE BOYZ   빵❤ 큐

    اوففف جذاب😂

    نمیشه دیگه شرمنده هانی 😂😂😂😂

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۳۵
    bad girl
    اوفففف جذاب کی بودم من 😂

    عواقبشو میبینی بیب😂
  • ❄🎐 Baran
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۳۶
    ❄🎐 Baran

    ارهههه خودت چییییی

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۳۶
    bad girl
    شکر بد نیستم 
  • 𝓓𝓪𝓻𝓴 𝓑𝓵𝓾𝓮𝓫𝓮𝓻𝓻𝔂
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۳۷
    𝓓𝓪𝓻𝓴 𝓑𝓵𝓾𝓮𝓫𝓮𝓻𝓻𝔂

    اره اصلا جوجه یه چیزایی میگه پشمای ادم میریزهXD

    یه بار با خالم حرف میزدم راجب مارک سیگار بعد پیشم بود، بعدش رفته بود به مامانم گفته بود مامان توهم دلت میخواد وینستون بکشی:"|

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۳۷
    bad girl
    جررررر لعنتی ابروتو میبره ک 😂
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۳۸
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    تف واقعا😂

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۳۸
    bad girl
    😂
  • 𝓓𝓪𝓻𝓴 𝓑𝓵𝓾𝓮𝓫𝓮𝓻𝓻𝔂
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۳۹
    𝓓𝓪𝓻𝓴 𝓑𝓵𝓾𝓮𝓫𝓮𝓻𝓻𝔂

    اره ب شدت ابرو برهXD

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۳۹
    bad girl
    خداروشکرررررر ک من چنین فردیو ندارم😂

    منتها یبار پسر عموم از من شنید گف بچ😂
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۴۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐

    عهه داشتیم بیب ؟؟؟؟😂😂😂😂💔

     

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۴۳
    bad girl
    اره بیب داشتیم با تفنگم میزنمش😂
  • 𝓓𝓪𝓻𝓴 𝓑𝓵𝓾𝓮𝓫𝓮𝓻𝓻𝔂
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۴۹
    𝓓𝓪𝓻𝓴 𝓑𝓵𝓾𝓮𝓫𝓮𝓻𝓻𝔂

    خداروشکرXD

     

     

    این یه مدت از من یادگرفته بود فاک میداد بزور از کلش انداختیم|::

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۵۲
    bad girl
    زارتتتتت ما الگوهای خوبی هستیم 😂
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۵۲
    THE BOYZ   빵❤ 큐

    لهنت به توی جذاب 😂😂😂😂

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۵۳
    bad girl
    دلت میاد لعنتم کنی بیب؟😂


    #در این وب شما مجرد و پاک باقی نخواهید ماند😂
  • 𝓓𝓪𝓻𝓴 𝓑𝓵𝓾𝓮𝓫𝓮𝓻𝓻𝔂
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۵۴
    𝓓𝓪𝓻𝓴 𝓑𝓵𝓾𝓮𝓫𝓮𝓻𝓻𝔂

    من که اصلا جذاب ترین و سسکی ترین الگو دنیام*-*

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۰:۵۴
    bad girl
    بیب ب جذابیت و هات بودن من نمیرسی😂
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۱:۰۱
    THE BOYZ   빵❤ 큐

    دل که نیس دریای مهربانیه 😂نمیتونم لعنتت کنم😂

    جججررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر واقعا 😂😂😂😂

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۱:۰۵
    bad girl
    وای فاک منکر جذابیتمم ک مانع لعنتت شد نشو😂
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۱:۰۹
    THE BOYZ   빵❤ 큐

    اصن اوفففففف😂😂😂

    من خودم کوه جذابیتم لاو 😂 

     

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۱:۱۰
    bad girl
    برو باباااااا من لیسای بیانم از جذابیتم پس میوفتی😂
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۱:۱۳
    THE BOYZ   빵❤ 큐

    جون من ؟! دیگه اوف گفتنم جواب نمیده 😂

    من کلا لقبم جذابه😂 ی مدت با سانای توایس اشتباه میگرفتنم 😂😂😂

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۱:۱۴
    bad girl
    فاک😂

    منم سکسیم 😂

    اگه تو سانایی منم جوییم 😂
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۱:۱۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐

    جونننن 😂

    چ ترکیب جذابی میشیم اصن 😂😂😂

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۱:۱۷
    bad girl
    اره کاپل ساجو میشیم 😂
  • THE BOYZ 빵❤ 큐
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۱:۲۶
    THE BOYZ   빵❤ 큐

    جونززززز 😂

    (وسط کلاس همه بچها دارن مشق میفرستن من اینجا زر میزنم 😂)

  • bad girl
    ۲۴ مهر ۰۰، ۱۱:۳۲
    bad girl
    و منم الان درس ندارم 😂
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7