Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl شنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۰، ۰۹:۰۹ ب.ظ

مخاطب خاص...

خب از کجا شروع کنم؟ 

اگه بگم احساسی حرف بزنم احتمالا الان باید خیلیییی عصبی گونه حرفامو بگم 

اما منطقی حرف میزنم 

خب من واضحا کاری باهات نداشتم و ندارم و نخواهم داشت 

اما انگار برای تو اینجوری نبوده 

من کاریو کردم ک درست بود و همچنان معتقدم بهترین کار بود و هست 

برامم مهم نیس چی فک میکنی 

اما امروز جدن حرفت اذیتم کرد 

میدونی من پارسال وب قبلیمو بخاطر همین دلایل حذف کردم و واقعا نمیخوام فشار جوری روم باشه چون نه حوصلشو دارم نه حالشو 

اما واضح حساب کنیم من بدی بت نکردم هیچوقت برعکس بود ماجرا کاملا 

ولی بازم ناراحت کنندست بعضی حرفا 

و کاش قبل از اینکه ب زبون بیاریمشون یکم فک کنیم شاید ی بنده خدایی بخواد اون چیزو فراموش کنه یا امثال اینا 

اصن شاید حرفمون بزن طرفو ناراحت یا داغون کنه 

بهرحال فقط شما قلب ندارین ما یا بهتره بگم منم قلب دارم 

و ممنونم ک گند زدی ب امروزم 

با این حال این اخرین حرفام بهته 

مراقب باش با بعضی حرفا بعضیا قلبشون میشکنه ادما سنگ نیستن ادمن و قلب دارن 

قصدمم ناراحت کردنت نیست همچنان اما باید میگفتم بالاخره 

مراقب خودت باش 

کامنت دهی برای این مطلب فعلا قفل است
Made By Farhan TempNO.7