Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl يكشنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۰، ۰۸:۲۹ ب.ظ

خبر خوب و خبر بد

فک کنم متوجه شدین از ی ساعتی رفتم 

خب باید بگم گوشیم سوخت و واقعا بدبخت شدم اصن روحیم داغون شد 

همه چیزم پاک شد 

اما از ساعت پنج و بیست رفتم دنبال ی کوفتی بخرم فردا آزمون داشتم 

و خداروشکر ی تبلت خریدم و عین چی ذوق کردم 

اما سر قیمتش یکم عذاب وجدان گرفتم 

و الان بشدت پون و سبا رو درک میکنم چقد بده گوشیت اینجور شه 

روز افتصاحی شد برام سرشار از استرس ولی خداروشکر تموم شد وگرنه کم مونده بود زار بزنم 

امیدوارم فردا بهتر شه 

 

• 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌   𝑺𝒘𝒂𝒏 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝓓𝓪𝓻𝓴 𝓑𝓵𝓾𝓮𝓫𝓮𝓻𝓻𝔂 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. -𝐂𝐨𝐭𝐭𝐨𝐧 𝐂𝐚𝐧𝐝𝐲- جوجو اومامم جیک جیک جیک (جر نمصن) 𝗘𝗿𝗶𝗰 ... ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت خر روژی:» 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝗘𝗿𝗶𝗰 ... 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت خر روژی:» 𝗘𝗿𝗶𝗰 ... 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝗘𝗿𝗶𝗰 ... 🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚  / بیبیه فاکر من ¿! 🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚  / بیبیه فاکر من ¿! my darling omma 🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚  / بیبیه فاکر من ¿! 🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚  / بیبیه فاکر من ¿! 🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚  / بیبیه فاکر من ¿! my darling omma my darling omma
Last Comments :
۲۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۵ مهر ۰۰، ۲۰:۳۰
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    وااای گاد چقد بد... 

    اوه خوبهه

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۲۰:۳۱
    bad girl
    اصن نابود بود مخصوصا که زنگ شیمی نرفتم و قسمت بدترش این بود که از یه دختره کمک گرفتم 
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۵ مهر ۰۰، ۲۰:۳۱
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌   𝑺𝒘𝒂𝒏

    شت اوماا:"

    بازم خوب تبلت خریدی

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۲۰:۳۲
    bad girl
    اوهومممم خوبه تبلته همه چی داره
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۵ مهر ۰۰، ۲۰:۳۲
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    بخندم بهت یا دلداریت بدم؟XD

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۲۰:۳۴
    bad girl
    سر خودم اومد اونروز مسخرت کردمXD
  • 𝓓𝓪𝓻𝓴 𝓑𝓵𝓾𝓮𝓫𝓮𝓻𝓻𝔂
    ۲۵ مهر ۰۰، ۲۰:۳۳
    𝓓𝓪𝓻𝓴 𝓑𝓵𝓾𝓮𝓫𝓮𝓻𝓻𝔂

    مبارکت باشه*-*

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۲۰:۳۵
    bad girl
    ممنانم خیارم🙂
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۵ مهر ۰۰، ۲۰:۳۶
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    یادت باشه دیگ منو مسخره نکنی XD

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۲۰:۳۷
    bad girl
    واقعا دیگه نمیکنم مرگو ب چشمم دیدم تا الان گرسنه موندم 🥲
  • -𝐂𝐨𝐭𝐭𝐨𝐧 𝐂𝐚𝐧𝐝𝐲- جوجو اومامم جیک جیک جیک (جر نمصن)
    ۲۵ مهر ۰۰، ۲۰:۳۷
    -𝐂𝐨𝐭𝐭𝐨𝐧 𝐂𝐚𝐧𝐝𝐲- جوجو اومامم جیک جیک جیک (جر نمصن)

    الن تبریک بگم یا تبریک..نگم:|؟

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۲۰:۳۸
    bad girl
    هردو هنزمان؟🤣
  • 𝗘𝗿𝗶𝗰 ...
    ۲۵ مهر ۰۰، ۲۰:۳۸
    𝗘𝗿𝗶𝗰 ...

    پونیو یا بدگرل؟ :|

    شماها چرا پروفاتون یکیه هایده ها :|

    خدا گوشیه هیشکی خراب نشه الهی آمین :"

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۲۰:۳۹
    bad girl
    گاد پانم من 

    جرررررر اون لیلاعه 

    واقعا امینننن
  • ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت خر روژی:»
    ۲۵ مهر ۰۰، ۲۰:۳۸
    ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت خر روژی:»

    ای وای 💔💔 

    مبارک باشه:›🧁💙

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۲۰:۴۰
    bad girl
    یویی زن ذلیل😂 

    ممنانمممممم
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۵ مهر ۰۰، ۲۰:۴۰
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    افرین بر تو*-*

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۲۰:۴۱
    bad girl
    وای برا اولین بار اسمتو دیدم*_*
  • 𝗘𝗿𝗶𝗰 ...
    ۲۵ مهر ۰۰، ۲۰:۴۱
    𝗘𝗿𝗶𝗰 ...

    آهان اونی خوبی

     

     

    عه :|

    شت نمیشناسم ک :|

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۲۱:۰۲
    bad girl
    بد نیستم ذاتا 


    خخخخ اشکال نداره
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۵ مهر ۰۰، ۲۰:۴۲
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    الان خر ذوقی؟XD

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۲۱:۰۲
    bad girl
    نسبتأ اره 
  • ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت خر روژی:»
    ۲۵ مهر ۰۰، ۲۰:۴۳
    ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت خر روژی:»

    😂😂😂جان 

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۲۱:۰۲
    bad girl
    هیچ
  • 𝗘𝗿𝗶𝗰 ...
    ۲۵ مهر ۰۰، ۲۱:۱۶
    𝗘𝗿𝗶𝗰 ...

    بله اونو ک میدونم شما ذاتن فرشته این

    حال دلتو پرسیدم

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۲۱:۵۷
    bad girl
    اهاااا خوبم 
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۲۵ مهر ۰۰، ۲۲:۲۰
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    مبارکه هایده جانD:

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۲۲:۴۹
    bad girl
    ممنونم کرم ریز لعنتی 
  • 𝗘𝗿𝗶𝗰 ...
    ۲۵ مهر ۰۰، ۲۳:۰۰
    𝗘𝗿𝗶𝗰 ...

    خوبه خداروشکر

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۲۳:۳۴
    bad girl
    *-*
  • 🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚 / بیبیه فاکر من ¿!
    ۲۵ مهر ۰۰، ۲۳:۲۸
    🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚  / بیبیه فاکر من ¿!

    اوماااا پانیییییی

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۲۳:۳۴
    bad girl
    جانممممممم
  • 🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚 / بیبیه فاکر من ¿!
    ۲۵ مهر ۰۰، ۲۳:۳۵
    🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚  / بیبیه فاکر من ¿!

    نگاهههه بیبی بلگشتهههههه

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۰۷:۴۵
    bad girl
    بیبییییییی
  • my darling omma
    ۲۶ مهر ۰۰، ۰۰:۲۵
    my darling omma

    آخ آخ... آهم داره دامن گیر کل بیان میشه مواظب باشین😂💔

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۰۷:۴۶
    bad girl
    بله واقعا اما در عوضش راه ارتباطمون راحت تر شد *-*
  • 🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚 / بیبیه فاکر من ¿!
    ۲۶ مهر ۰۰، ۰۷:۵۲
    🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚  / بیبیه فاکر من ¿!

    جججججیییییخخخخخخ الههههههه 

    اوما بویام بخلت ؟

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۰۷:۵۷
    bad girl
    بیاااااااااا
  • 🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚 / بیبیه فاکر من ¿!
    ۲۶ مهر ۰۰، ۰۸:۰۵
    🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚  / بیبیه فاکر من ¿!

    * پلیدن بخلت : ججججییییخخخخح 

    لاشی اوما موشه بدی وب جدیدمو فالو تونن بلا قالبمم یتی لو پیدا تون 

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۰۸:۰۸
    bad girl
    والا قالب یویی فک کنم بتونه 

    و فالو هم چشم یادم بمونه
  • 🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚 / بیبیه فاکر من ¿!
    ۲۶ مهر ۰۰، ۰۸:۰۹
    🤍⛓🖤 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒅𝒚  / بیبیه فاکر من ¿!

    پش بوهش بودممممم 

    ملشیییییییی

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۰۸:۱۰
    bad girl
    خواهششششششششش
  • my darling omma
    ۲۶ مهر ۰۰، ۰۸:۲۶
    my darling omma

    چرا؟*-*

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۰۸:۳۰
    bad girl
    چون هم کمتر چک میشه ام پیشرفتست*-*
  • my darling omma
    ۲۶ مهر ۰۰، ۰۸:۳۷
    my darling omma

    عررررررررررررر اینش خوبه*-*

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۰۸:۴۲
    bad girl
    اره راحت شدم از شر اون*_*
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7