Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl يكشنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۰، ۰۸:۵۰ ق.ظ

یه پست بشدت جذاب😂 مخصوصا برای پونیو و کوین

حاظرم  با کمال میل بچه مانیا و کوینو ببرم دستشویی جیش کنهD:

هروقتم که بخواد میتونه روم  بالا بیاره و باعث افتخارمه *-*

حتی اگه خیلی خسته بود میتونه تو بغلم  جیش کنه و من  مشکلی ندارم T^T

 

 

 

و در اخر خواهشمندم هیچوقت یک انسان کنجکاو نباشید عزیزانم😂

 

مان خیلی دوست دارم منتظر جونیور آجیشم هستم😂 

𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌   𝑺𝒘𝒂𝒏 𝐀𝐲𝐬𝐚  ... SANA .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. SANA .. 𝐀𝐲𝐬𝐚  ... my darling omma 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. SANA .. 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. SANA .. • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. SANA .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. SANA .. • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  SANA .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. SANA .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. SANA .. SANA .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  sahara yamada 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. my darling omma 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. my darling omma 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. my darling omma 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 my darling omma • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  my hot appa 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 my darling omma Lili Chibia ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥ Mohammad hossein Metanat Vkook. Darya
Last Comments :
۷۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۸:۵۶
    𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ

    هلوی عمه 19 آبان تولدشههههه:">>>>>>>

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۸:۵۶
    bad girl
    گاددددد عشق اجی زودتر چرا نمیاد😂
  • 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑺𝒘𝒂𝒏
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۸:۵۶
    𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌   𝑺𝒘𝒂𝒏

    😂😂😂😂

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۸:۵۶
    bad girl
    😂
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۸:۵۶
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    * فقط برای اینکه کامنت داده باشم :> *

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۸:۵۷
    bad girl
    ایسا 
  • SANA ..
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۸:۵۷
    SANA ..

    جرررر 😂😂😂

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۸:۵۸
    bad girl
    😂

    های رومعو😂
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۸:۵۸
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    یاا بچه رو نباید دست تو بدن ..ذهن بچه رو خراب میکنیییXD

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۸:۵۹
    bad girl
    عزیزم جونیور بیبی باید ی فاکر بشه 😂
  • SANA ..
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۸:۵۹
    SANA ..

    😔 پونیو خالمه .. یعنی پسر خاله یا دختر خاله؟؟ 

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۰۰
    bad girl
    دختر خالست سانایی و فک کنم منم دختر خالتم😂
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۰۰
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    میگی جونیور یاد جینیونگ گاتسون میفتم :')

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۰۱
    bad girl
    گاد یادش بخیر یمدت کراشم بود😂
  • my darling omma
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۰۱
    my darling omma

    ودففففففففففففف؟!!!!!!

    گاد اون جونیوعهههههههههههه ن حونیور=-=

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۰۲
    bad girl
    اوما اروم باش خواهر گلم چیزیش نشه😂

    کار یکی از اونیای مورد علاقمه😂
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۰۱
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    نهههه من به عنوان اون یکی خواهرش نمیزارمممXD

    باید راهبه بشه بچهههXD

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۰۳
    bad girl
    گمشووووووو بچم باید فاکر بشه من بزرگترممممم😂
  • SANA ..
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۰۱
    SANA ..

    😂😂😂 جررررر نسبت پیدا کردیم

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۰۳
    bad girl
    بعله ماشاالله انقد نسبت داریم ک گیجیم😂
  • 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۰۲
    𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ

    @پونیو

    دیگه قراره اسم هلوی عمه جونیور باشه:")

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۰۴
    bad girl
    #پون پون 

    گاددد مگه خواهر شوهر مانی تو؟
  • 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۰۴
    𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ

    بلی:> هم خواهر شوهرم هم برادر شوور یونو؟XD

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۰۷
    bad girl
    و تف یعنی الان عمه ی منی؟XD
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۰۴
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    بچممم؟تونکه بچه تو نیست بچچچ=-=

    نهه من نمیازرم ذهن اون بچه رم مثل ننه باباش و خودت خراب کنیییییی میخوام مثل خودم سالم بار بیارمششششXD

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۰۸
    bad girl
    بچ عوضییییییی اون نینی باید ی مامی هات بشه نه راهب😂
  • SANA ..
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۰۶
    SANA ..

    وای اصن خیلی خر تو خره =-= 

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۰۸
    bad girl
    افتضاحه اصن😂

    نکنه مثه من توعم صدتا ننه داری؟😂
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۰۸
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    جرررررر همش پا خودت اجی من پرنسس بابامم کاری نمیکنم😂😂😂😂😂

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۰۹
    bad girl
    عزیزم پوشک عوض کردنش با توعه 😂

    منم عشق اومامم اصن😂
  • 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۰۸
    𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ

    ودفففففف این نسبتای بیانی دیگه زیادی تخمیهXD

    هم عمتم هم عموت "-"

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۰۹
    bad girl
    اصن سمممممم خالصننننن 

    عه عمه جونممممXD
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۰۹
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    نخیررمممم نمیزارم گند بزنی ه ذهن پاک بچههههه..من مامان بهتریم نسبت به تو پس در نتیجه بچه رو من بزرگ میکنمممممممممXD

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۱۰
    bad girl
    بشین ببینممممممممم بچه باید هات باشه جیگر باشه بلکع بگیرنش 😂
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۱۰
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    عمرنننن😂😂😂😂

     

     

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۱۱
    bad girl
    توعم خواهرشی نکبت باید مراقب بیبی جونیورمون باشی😂
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۱۳
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    اره مثل تو باشه ک هیچ کس نگیرتششش؟ باید مثل من باشه بچچچXD

    بچه رو من بزرگ میکنم گات ایت اصغر جون؟XD

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۱۴
    bad girl
    جانمممممممم ؟کسی منو نمیگیره؟خاستگارام پاشنه در خونرو کندن اصن😂

    تو ترشیده ی مزخرففففف😂
  • SANA ..
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۱۴
    SANA ..

    نه من یکی دارم .. 

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۱۴
    bad girl
    من فک کنم شیش تا دارم و متاسفانه بچه هامم از دم صدتا ننه بابا دارن😂
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۱۶
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    برو سر خودتو شیره بمال بچچچ من تورو میشناسمممXD

     

    من ترشیده نیستم عوضی کلی خاطرخواه دارممم..نمونه بدم؟XD

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۱۹
    bad girl
    گمبرو باووووو من جذاب محلم😂


    جونننن نمونش بقال سر کوچست؟😂
  • SANA ..
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۱۷
    SANA ..

    ناح من کلا یکی داشتم از اول و دارم

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۱۹
    bad girl
    کیه اومات؟
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۱۸
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    وااای😂😂😂😂😂

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۲۰
    bad girl
    😂😂😂

    خوبی جیوویا!؟
  • SANA ..
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۲۰
    SANA ..

    فافا .. 

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۲۱
    bad girl
    اها اون مامانبزرگم بود..
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۲۰
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    چطور میتونی انقدر راحت چاخان بلغور کنییXD

     

    نه نکبت اونکه خاطرخواه توعه..سعدی حافظ بیبی مولانا فردوسی اصغر ..بگم بازم؟XD

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۲۲
    bad girl
    ب همون راحتی ک تو میتونی😂😂😂

    بیب اونا ک عشقای منن ک کتاباشون ب اسممه😂😂😂
  • SANA ..
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۲۳
    SANA ..

    یس :) 

     

    خوبی ژولیت؟ 

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۲۴
    bad girl
    بد نیستم تو خوبی رومعو؟مشاورت اذیت نمیکنه؟
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۲۳
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    من چاخان نمیکنم عوضییییی

     

    خفه شو و این بحث کثیفو شروع نکننننXD

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۲۵
    bad girl
    داری میکنییییییی😂😂😂

    بحث سمی درستشه لعنتی اوازمون ب گوش بقیه هم رسید😂😂😂
  • SANA ..
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۲۵
    SANA ..

    اهوم خوبم .. نه خوبه 

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۲۶
    bad girl
    بمونی هانی 

    اوو خداروشکر 
  • SANA ..
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۲۸
    SANA ..

    @ - @ 

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۲۹
    bad girl
    *-*
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۲۹
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    نه نمیکنمممممم

     

    وای شت ..خوبه حالا ا کل ماجرا خبر نداره کسی اصغر جونXD

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۳۰
    bad girl
    وای اصن ماجرای اصغر و فردوسی و حافظ و بقیه بیبیا ناجور سمن😂😂😂 
    ابرومون میرهXD
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۳۱
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    حالا ماجرای اصغر ه..این کپی شده است ..ولی فانوسا قضیه حافظ و اینا خیلییی سمههXDD

    بیا دیگه سکوت کنیم جلو بقیهXD

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۳۳
    bad girl
    اره بیا چیزی نگیم چون ابهت نداشته ی هردومون ب فاک میره😂😂😂
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۳۲
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    بدنیستم تو خوبی اونی•-•؟ 

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۳۳
    bad girl
    منم بد نیستم کیوتی
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۳۳
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    •~•

    اونی من پوشک عوض نمیکنما😂😂😂

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۳۴
    bad girl
    بیبی باید بکنی اون کوچولوعه و ما قیم هاش میشیم😂😂😂
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۳۴
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    حالا نکه پیش بعضیا خیلی ابهت داریمXD اصن فاک فکر اینکه یروز بقیه بفهمن چخبره تنمو میلرزونهXD

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۳۵
    bad girl
    گادددددد اصن ماجراهای منو بیانیا سر همین چیزا انقد سمه ک خدا داند😂😂😂
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۳۴
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    #جیوو

    من و تو تربیت میکنم این پان پوشک عوض میکنهXD

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۳۵
    bad girl
    بشین ببینممممممممم 
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۳۴
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    جررررر😂😂😂

     

    #سبا

    حلهههه😂😂😂

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۳۶
    bad girl
    جرررر ترررر😂
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۳۶
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    تو کلا سمی..سم نباش پادزهر باشXD

     

    #جیوو

    ا باریکلاا بزن قدشXD

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۳۷
    bad girl
    چه جمله ای فاکXDDDD


    سبا میدونی صبحونه میخوام چی بخورم؟😂
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۳۶
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    ناااایسسسسس😂😂

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۳۷
    bad girl
    چطوره اونی عزیزم ؟😂
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۳۷
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    من نشستم هانیXD

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۳۷
    bad girl
    افرین بشین بیبXD 
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۳۷
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    سباا

    یههه بزن قدش😂😂😂

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۳۸
    bad girl
    من اصلانممم الان پوکر نشدم😂
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۳۹
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    محشر بود ای نو بیبی هانی لاومXD

     

    چی میخوای بخوری؟XD

     

     

    #جیوو

    چه بچه خوبی هستی توXD

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۳۹
    bad girl
    اصن...😂😂😂

    کلم ابلیموییXDDD
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۳۹
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    حالاکه گفتی بشین نمیشینم بیبی XD

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۴۰
    bad girl
    یعنی بیبی ک میگی دوس دارم بکشمتتتتت
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۴۱
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    اصن فاک؟XD

     

    یاا نخور بدبخت میمیریییXD

     

    چرا بیبی؟ خوشت نمیاد بگم بیبی؟

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۴۶
    bad girl
    خو گشنمههههه بخاطر ی عنتر شام نخوردم الانم تنها چیز موجود همینه😂😂😂

    خیررر چون من ی ددی ام لاوXD
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۴۱
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    خوبه خوبه راضی ام 😂😂

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۴۶
    bad girl
    خب شکر خدااااا حالا بعدی چیه؟ 😂😂😂
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۴۲
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    سبا خاکی

    پس چییی؟ 😂😂😂

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۴۷
    bad girl
    سبای عزیزشششششش
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۴۸
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    چه ربطی دارههه منم دیشب شام نخوردم ظهرم ناهار نخوردم ولی دیگه این کارت خودکشیهههXD

     

     

    نهه تو بیبی هانی لاو منی بیب گات ایت؟

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۵۰
    bad girl
    نهار سیب زمینی و کدوم و بادمجون و ادامشو داشتیم خوشم نمیومد زوری خوردم😂😂😂
    یونو الان میتونم هرچیزی بخورمXD

    خیرررر تو بیبی هستی لاوXD
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۴۸
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    #جیوو

    جون بائا جایزه دارم براتXD

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۵۰
    bad girl
    جیوولمممم
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۴۹
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    سبا

    جایزه رو باید بدیاااا😂😂😂

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۵۰
    bad girl
    سبا پاستیلی در مزرعه جایزه دونسنگمو بدهXD
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۵۱
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    اه منم بودم به زور میخوردمXDD

    نخور میمیریییی

     

     

    زر نزن بیبی توییXD

     

    #جیوو

    چی بدم؟XD

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۵۳
    bad girl
    والا بخدا من نون دوس ندارن با غذا😂😂😂

    نه زندم فعلاXD

    خیرررر من جذاب ترین ددی دنیام بیبی توییXD

    ب بچم یچی بده خسیس نباش
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۵۲
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    سبا خاکی

    یچی بده حالا😂😂😂😂

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۵۴
    bad girl
    میگم سبا خاکی چ سمیه؟😂😂😂
  • sahara yamada
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۵۴
    sahara yamada

    همه هم با همه فامیل😂😂😂

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۵۶
    bad girl
    بله بیان ممنوعه😂😂😂
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۵۶
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    من دوست دارم ..من بامجون ندوستXXDD

     

    نمیری یوختXD

     

    نخیرم من جذاب ترین ددیم و تو یه بیبی ایXD

     

    میدم باواXD

     

    #جیوو

    ماچ چطوره؟XD

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۵۷
    bad girl
    بادمجون دوست کدو ندوست 😂😂😂

    نه هسم حالاXD تا دقت ندم نمیرمXD

    خیرررر برعکسه XD
  • my darling omma
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۵۷
    my darling omma

    فاااااااااااااااااااک پارممممممممممم باورم نمیشه نشستین دارین درمورد جونیو حرف میزنینXDDDDDDD

     

    اون جونیوووووووووووعهههههههههههه ن جونیووووووووووور=-=

     

    هیون نکبتتتتتتتتتتتتتتتتتت

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۵۸
    bad girl
    یااااااااا خو اون نینی خواهر ما کودکانه جذابته😂😂😂

    اسمش مگه جونیور نبودددددد؟
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۵ مهر ۰۰، ۰۹:۵۹
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    من نه بامجون دوست نه کدو نه پیاز نه گوجه کلن ندوستXD

     

    عوضیییی تو یه بچیییXD

     

    نخیر نیستXD

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۰:۰۰
    bad girl
    من پیاز دوست بادمجون نسبتا دوست گوجه متنفرممممممممXD

    خیرررر من الهه پاکیمXD

    هستتتتت
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۰:۰۲
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    من کلن ادم بشدت بدغذاییمXD

     

    اره اره تو اله پاکی ای منم حتما فرشته امXD

     

    نیسسسسسسسستتت

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۰:۰۹
    bad girl
    منم همینطور منتها گشنه باشم نهXD


    اره ک هستیمXD
  • my darling omma
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۰:۰۶
    my darling omma

    نینی 19 ام میاد هنو...اون روز رفتیم برا ضربان قلبشششششش عررررررررررررررررررر")))))))))))))))))))))

     

    ن باو اسمش جونیوعه....هیون برا درآوردن حرص ما میگ جونیور...=-=

     

    سلینم چون خیییییلیییییییییی هیونو دوس داره تکذیب نمیکنه=-= هیچ تایید میکنه!

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۰:۱۱
    bad girl
    ایگوووووو سیسمونی خریدین؟*-*

    عههه جونیوعه اجبیییی*-*


    هیونلین پشت همن بیب😂😂😂
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۰:۱۰
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    من گشنه عم باشم بدغذاعم کلن عجیب قریبمXD

     

    خدایاXDD

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۰:۱۲
    bad girl
    نه باو عادیهXD

    فاکXD
  • my darling omma
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۰:۲۴
    my darling omma

    ن هنوووو فرصت نشده:(

    باهم باید بریم بخریم")

     

    آفریییییییییییین جونیو بهش بگو")

     

    هیونلین ایز فاکینگ ریل")

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۰:۲۶
    bad girl
    عرررر چه رنگی میگیرین؟*-*

    جونیوووووو کیوت*-*

    پ.ن:حالا من از بچه ها متنفرما این استثنا بید XD


    بعله خودشون قبول ندارن جاست)"
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۰:۳۷
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    بعدی رو بعدا میگم همزمان با مان انجام بدین XD

    ناموسا جونیور قشنگ تر نیست؟ *-*

    انقدم هیونلین هیونلین نکنین .___.

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۰:۳۸
    bad girl
    یاخدا XD

    چرا قشنگ تره بات نظر ننه باباش مهم ترهXD

    خو چیه مگه دروغه اونی دلبندم؟*-*
  • my darling omma
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۰:۳۷
    my darling omma

    نمیدونم ک:(...

    الان من ویار باباتو کردم بابای نکبتت نیس چیکار کنم؟T-T

     

    ج پ.ن: عنتررر این آبجیتهXDDDDDDDDD

     

    افکورس")

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۰:۴۰
    bad girl
    عقققق حالم بد شد 

    اپامم میاد بصبر*-*

    میگم جدنی یسوال تو دوره بارداری این ویاره راسته؟
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۰:۳۹
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    خاکی خانوم

    بیا ماچ بده😂😂😂

     

    پانی من بخاطر قالب سبا ک بو خاک میده سبا خاکی میگم😂😂😂😂

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۰:۴۰
    bad girl
    مگه بو میده قالبش؟😂😂😂
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۰:۴۲
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    یسسسس من بوش میکنم•-• بوش میرسه ب دماغم بو خاک نم زده میده*-*

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۰:۴۴
    bad girl
    یاخدااااااا 😂😂😂
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۰:۴۵
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    یاه یاه 

    من بوی غذا رو از پشت گوشیم حس میکنم هارهار😂😂😂😂

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۹:۵۲
    bad girl
    گاددددد
  • my hot appa
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۰:۴۶
    my hot appa

    لعنت بهش..کیه که ندونه پونیو حامله س؟؟؟؟=-=

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۹:۵۲
    bad girl
    دیگه همه میدونن 

    اپا میای خ؟
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۰:۴۷
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    چه خوب که نظر ننه باباش برام مهم نیسXD

     

    معلومه که دروغه .___.

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۹:۵۳
    bad girl
    بله بیب=_=
  • my darling omma
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۰:۵۹
    my darling omma

    آره دختر ویار راسته....بر اساس نیاز بدن مادرهXDDDDDDD

     

    الان من همه چی میخاااااااااااااااااااااام")

    ولی هیشکی هیچی نمیخره:(

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۹:۵۳
    bad girl
    من فک میکردم لوس بازیه زناست 🤣

    بیا من بخرم 
  • Lili Chibia
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۱:۱۶
    Lili Chibia

    پانته ا 

    فانتزیات منو کشته😂😂😂😂😂😂🌼

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۲۰:۰۳
    bad girl
    اصن فانتزیام سمه🤣🤣
  • ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۱:۴۲
    ᪥𝓛𝓲 𝓵𝓲᪥

    من میخ گازش بگیرم•-•

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۲۰:۰۳
    bad girl
    ابرینننننن
  • Mohammad hossein Metanat
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۸:۵۲
    Mohammad hossein Metanat

    Please follow

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۲۰:۰۴
    bad girl
    اوک
  • Vkook. Darya
    ۲۵ مهر ۰۰، ۱۸:۵۷
    Vkook. Darya

    😂😂💔

  • bad girl
    ۲۵ مهر ۰۰، ۲۰:۰۴
    bad girl
    🤣🤣
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7