Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۰، ۰۷:۵۵ ب.ظ

مقایسه سه پایه تحصیلی من 😂

دبستان:

 

عایش چرا تموم نمیشه که یچی بخورم 

 

دوره راهنمایی:

 

خانم نمیخواید تکالیفو چک کنید؟

این جلسه نمیپرسین؟

 

و تف قیافه بچه ها این بود:😤😤

 

 

دبیرستان:

 

من ترک تحصیل میکنم 

چرا انقد این بچهههههههههههه 

گاد کیل می پلیزززززززززز 

 

 

و بله دوره راهنمایی ازون خودشیرینای رو نرو بودم 😂😂.... امکان نداشت پرسش باشه و داوطلب نباشم 😂

𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐀𝐫𝐞𝐟𝐞𝐡 🍓🌈 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. *-* Anita 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. *-* Anita *-* Anita 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. *-* Anita 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. بد آناناسم  نزدیکم نشو :| *-* Anita *-* Anita 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. *-* Anita 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. *-* Anita 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. *-* Anita 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita Chichu ^^ Chichu ^^ *-* Anita *-* Anita *-* Anita ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت خر روژی:» sahara yamada 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ
Last Comments :
۵۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۶ مهر ۰۰، ۱۹:۵۸
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    دبستانت بشدت من 

    ولی متاسفانه راهنمایی کاملا برعکسم ..من خرابکارم شدیییدXD

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۰۱
    bad girl
    لعنت من راهنمایی عزیز دل دبیرا بودم نصف اوقات نمرات دست من بود 🤣🤣
  • 𝐀𝐫𝐞𝐟𝐞𝐡 🍓🌈
    ۲۶ مهر ۰۰، ۱۹:۵۹
    𝐀𝐫𝐞𝐟𝐞𝐡 🍓🌈

    من دبستان:

    حل کردن جلو تر از دبیر 

    همیشه دست بالا بودن

    گریه کردن برای ۱۹

     

    راهنمایی 

    خر زدن 

    رقابتی 

     

    دبیرستان 

    کی تموم میشه بخوابمممممج

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۰۱
    bad girl
    جرررررر من دبستان اصن نابود بود درسم 


    دبیرستان خ مودههههه
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۰۰
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    من دبستان خرخون بودما... خرخون😔😂

    الان ک راهنماییم عادیم😔😂💔

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۰۳
    bad girl
    من دبستان تنبل راهنمایی خرخون دبیرستان متوسط 😂


    خوبی فرزندم؟
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۰۳
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    معلم دینی مون هروقت منو میبینه میگه سبا دعا کن دستم بهت نرسه میکشمتXD

    اونقدیم بچه شری نیستم ولی خب وقتی یخم اب شه دیگه کنترلم نمیشه کرد"-"

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۰۴
    bad girl
    وای جررررررررر عاشق دبیر دینیمون بودم بعدشم من چون اروم بودم بیشتر بقیه دوسم دلش🤣
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۰۴
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    خوبم اوما*-*

    تو خوبی؟

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۰۵
    bad girl
    مرسی خوبم لاو*_*
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۰۶
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    ولی میدونی جالب چیه؟XD 

    همیشه انظباطم 20 عه

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۰۷
    bad girl
    منم همینطور لعنتی 🤣
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۱۶
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    عوضی توعم؟XD

    چرا واقعا=-=؟

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۱۸
    bad girl
    والا منکه نم توچی؟ 🤣
  • *-* Anita
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۱۷
    *-* Anita

    عشق شماره 101 من چطوره؟XDD

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۱۸
    bad girl
    اوهههههه عشق شماره1500 من خوبم تو چطوری؟XD
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۱۹
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    منم نمدXD

     

    هعی..پان پان یه سوال

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۲۳
    bad girl
    جانم بپرس 
  • *-* Anita
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۱۹
    *-* Anita

    مگه میشه من پیش عشق صدویکمم باشم و حالم خوب نباشه؟XDDD

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۲۳
    bad girl
    عوضی گمشو قلبم شکست😭
  • *-* Anita
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۲۴
    *-* Anita

    چرا قلبت شکست؟._.

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۲۶
    bad girl
    چون من باید فرست لاوت میبودم 😭😭😭😭😭
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۲۴
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    تا حالا شده حس کنی ندونی چته..

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۲۶
    bad girl
    امممم اره چندین بارشده 
  • *-* Anita
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۲۸
    *-* Anita

    آه..فرست لاوم یکی دیگس..دیر رسیدی..ولی اگه بخوای میتونم اون وسط مسطا واست جا باز کنم._.

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۳۴
    bad girl
    نکبت عوضی ._. 

    من بایدفرست باشممممممممممم 
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۲۸
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    چیکار میکنی تا این حس برطرف شه؟..

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۳۵
    bad girl
    هیچی درواقع مثلا سرمو  گرم میکنم اما فایده نداره.... میدونی مثه درد بی درمونه 
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۳۳
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    من دبستان خیلی خود شیرین بودم 

    راهنمایی فحش میدادم ب زرنگا

    دبیرستانم ک دارم میرینم ب زندگی 

     

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۴۰
    bad girl
    نسبتا برعکس 🤣
  • *-* Anita
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۳۵
    *-* Anita

    ابراز علاقت:)

    منم دوست دارم:)

     

    خو نشدی  دیگه چیکار کنم._.

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۴۰
    bad girl
    اه عوضی زبون نریز._. 


    منم قهرم._.
  • *-* Anita
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۳۷
    *-* Anita

    عااا..راستی لاو..امروز چند شنبس؟

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۴۰
    bad girl
    دوشنبه هانی چرا؟
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۳۸
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    درد بی درمون..هوم

    مرسی..

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۴۱
    bad girl
    ببخشید واقعا ک کاری نمیتونم کنم...
  • *-* Anita
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۴۲
    *-* Anita

    زبون بریزم  چی میشه؟:)

     

    تو که نمیتونی با عشق خاصت قهر کنی*-*

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۴۶
    bad girl
    تاوانشو میبینی:)))))


    خواهیم دید =_=
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۴۳
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    بیخیالش اصغر جون:>😂😂

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۴۶
    bad girl
    😂😂
  • *-* Anita
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۴۳
    *-* Anita

    عا..میخواستم ببینم تا جمعه چند روز مونده:)

    نمیدونم چرا انقد دیر میگذره:″)

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۴۷
    bad girl
    گاددددددد مگه چه روزیه جمعه؟ :)))))
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۵۰
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    به چی میخندی؟؟😂😂

    تو الان باید بگی باشه اشرف جون😂

    بی عدببببب😂

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۵۱
    bad girl
    خب خندم گرف 😂
  • *-* Anita
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۵۲
    *-* Anita

    جون تاوانشو دوست دارم خب یونو؟:)

     

    نچ نچ نچ نگاش کن._.جمعه باهم حلش میکنیم اوکی؟:)

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۵۳
    bad girl
    گاددددددد نکبتتتتتتتتت عمومی هستیممممممم XD


    تو بیا فقط:)
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۵۲
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    😂😂😂دلقک خودتیییی😂

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۵۳
    bad girl
    والا بخداااااااا 😂😂
  • *-* Anita
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۵۳
    *-* Anita

    اوه..یاداوری؟:)

    جمعه..روز خاصیه..هوم؟:)

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۵۴
    bad girl
    منکه چیزی یادم نیس:)))))
  • *-* Anita
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۵۴
    *-* Anita

    تیک ایت ایزیXDDD

     

    تو بیا پیشم..به اونجا عادت دارم آخه:)

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۵۵
    bad girl
    گاددددددد من مرگگگگگگگگگXDDDD

    چشم بیب؛)
  • *-* Anita
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۵۶
    *-* Anita

    ناراحت شدم که..باید یادت میموند..بات نوپرابلم..خودم یادت میارم:)

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۵۸
    bad girl
    هومممممم خواهیم دید:)
  • *-* Anita
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۵۷
    *-* Anita

    منم پارههههههXDDD

     

    بی بلا عشق صدویکم:)

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۵۸
    bad girl
    XDDDD


    شات اپپپپپپپپپ=_=
  • *-* Anita
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۰:۵۹
    *-* Anita

    بااااااااشه!:)

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۱:۰۸
    bad girl
    :))))))
  • *-* Anita
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۱:۰۰
    *-* Anita

    حرص میخوری هات تر میشیا..حواست هست؟:)

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۱:۰۸
    bad girl
    من همیشه هاتم بیب:)
  • *-* Anita
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۱:۱۲
    *-* Anita

    جون:)این اعتماد به سقف از کجا میاد؟:)

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۱:۱۳
    bad girl
    هوممممم نمیدونم تو بگو:)))))
  • *-* Anita
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۱:۱۵
    *-* Anita

    از عشق وجود من؟:) 

     

    پارمممXDDD عشق وجود منXDD

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۱:۱۸
    bad girl
    وای من پارممممممممم اصنننننXDDDD
  • *-* Anita
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۱:۱۹
    *-* Anita

    خجالت نمیکشی با زن بابات یا عمه ی عزیزت لاس میزنی بچ؟XDD

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۱:۲۱
    bad girl
    نه بیب کامنتارو ببین میفهمی XD
  • *-* Anita
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۱:۲۳
    *-* Anita

    همش تقصیر توعه خب

    من به این پاکی رو کشوندی به اینکارا

    تسبیح و چادر منو بیارید._.

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۱:۲۴
    bad girl
    زارتتتتتتتتت تو و پاکییییی؟ ._.
  • *-* Anita
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۱:۲۷
    *-* Anita

    پس چی؟نکنه شک داری؟-.-

    من یه بچ باکره ام درجریانی کهXDDDD

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۱:۲۸
    bad girl
    گاددددددد اون جملههههههXDDD
  • *-* Anita
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۱:۳۴
    *-* Anita

    بله دیگه..آیا ایمان می اورید یا میخواهید همینگونه در جهل و نادانی سپری کنید؟._.

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۱:۳۷
    bad girl
    نه نه ایمان اوردم._.
  • *-* Anita
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۱:۳۸
    *-* Anita

    به تو میگن یه برادرزاده خوب._.

    آفرین._.

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۱:۴۳
    bad girl
    عقققققق برادرزاده و مرض._.
  • *-* Anita
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۱:۴۶
    *-* Anita

    پس چی بگم بهت؟.-.

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۱:۴۹
    bad girl
    بگو ددی 😂
  • Chichu ^^
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۱:۴۹
    Chichu ^^

    من از همون مهدکودک مث دوره دبیرستانت بودم😔😂

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۱:۵۰
    bad girl
    وای جررررررررر😂😂
  • Chichu ^^
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۱:۵۱
    Chichu ^^

    والا

    حالا انگار تهش پروفسور دکتری میشیم

    ایش

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۲:۰۳
    bad girl
    والاااااااااا 😂
  • *-* Anita
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۱:۵۴
    *-* Anita

    فااااااک یوووو عوضییییXDDD

    اصلا حالا که اینجوری شد شوهرزاده عزیزمی تو._.

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۲:۰۳
    bad girl
    وای من جرممممممم شوهرزادهXDDD
  • *-* Anita
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۲:۱۰
    *-* Anita

    بزار ببینمت..خب اوکیه همین برازندته..به قیافتم میاد تازه._.

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۲:۱۶
    bad girl
    یااااااااا مگه منو دیدییییی؟
  • *-* Anita
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۲:۱۶
    *-* Anita

    آره دیدمت خودت نشونم دادی منم نشونت دادم:″)


    پانی..قشنگم من دیگه باید برم..مراقب خودت باش..بوس برو چشمات^-^لاو یوووو♡_♡تا جمعه..فعلاااا*-*

  • bad girl
    ۲۶ مهر ۰۰، ۲۲:۴۸
    bad girl
    فعلاااااااا میبینمت عوضییییی
  • ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت خر روژی:»
    ۲۷ مهر ۰۰، ۰۰:۱۳
    ^^ 𝐘𝐮𝐢...ببل تیوت بیان 🐯🧁..لیتل یویی..کیوت خر روژی:»

    😂😂😂 من راهنمایی خیلی گشاد تر شدم پان گشاد گشااادددد

  • bad girl
    ۲۷ مهر ۰۰، ۰۷:۲۱
    bad girl
    جررررر نه من خوب بودم 😂
  • sahara yamada
    ۲۷ مهر ۰۰، ۰۰:۴۶
    sahara yamada

    و منی که کلا خرخون بودم و خواهم بود احتمالا :|

    دست خودمم نیس

    خوبی اوماااا

  • bad girl
    ۲۷ مهر ۰۰، ۰۷:۲۱
    bad girl
    اتفاقا خوبه خرخون باشی هانی 

    شکر خوبم تو چی؟
  • 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ
    ۲۷ مهر ۰۰، ۰۸:۲۶
    𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ

    من تو کل دوران تحصیلم : کی تموم میشه برم بخوابم ._.

  • bad girl
    ۲۷ مهر ۰۰، ۰۸:۲۸
    bad girl
    گاددددددد تو و هیون چرا انقد عشق خوابیننننننننن XD
  • 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ
    ۲۷ مهر ۰۰، ۰۸:۳۱
    𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ

    کامان بابا من قطعا لحظه مرگم بالشت و پتوم کنارمهXD

    فکر کن مثلا شبش زود خوابیدم، بعد دوباره بعد از ظهرم میخوابم، اخرش شب هم ساعت 8 به بعد خوابم میگیره زود میخوابمXD

     

    +ای خدا من هر گوهی میخورم چرا ربطش میدین به هیون=-=

  • bad girl
    ۲۷ مهر ۰۰، ۰۸:۳۷
    bad girl
    فاک تنها کم خواب منم؟XD


    نه جدای از مسخره‌ بازی و اینا خیلی شبیهین 


    چطوری عمه جونم?XD
  • 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ
    ۲۷ مهر ۰۰، ۰۸:۴۰
    𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ

    کم خوابی؟؟؟؟؟ نصف عمرت بر فناست بابا._.

    من حاضرم همه دنیا برن به درک ولی خودم راحت بخوابم._.

    گور بابای غذا و اهنگ و کیپاپ و این داستانا...خواب به همشون ارجعیت دارهXD

     

    عجب"-"

     

     

    خوبمXD تو چطوری برادر زاده عزیزم؟XD

  • bad girl
    ۲۷ مهر ۰۰، ۰۸:۴۲
    bad girl
    اوه مای گاددددد من از بچگی با خواب مبارزه میکردم XD

    من میگم زیرپتو بودن بهتره خوابیدنه XD

    ممنونم عمه ی گلمXD
  • 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ
    ۲۷ مهر ۰۰، ۰۸:۴۳
    𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ

    تو از ما نیستی پس ای مرتدXD

    چطور میتونی به همچین عنصر مقدسی توهین کنی"-"

     

     

    ممنون ینی خوب یا بد؟XD

  • bad girl
    ۲۷ مهر ۰۰، ۰۸:۴۵
    bad girl
    والا چی بگم هانی مرا عفو کنید XD

    متوسط درواقع XD
  • 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ
    ۲۷ مهر ۰۰، ۰۸:۴۶
    𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ

    باشه بخشیدمت...ولی دیگه به خواب توهین نکنی"-"

     

    اینم خوبهXD

  • bad girl
    ۲۷ مهر ۰۰، ۰۸:۴۷
    bad girl
    نه نه من غلط کنم XD

    اره XD
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7