Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۴۰۰، ۰۷:۲۱ ب.ظ

چالش سوال و جواب وبلاگ نویسی + خزعبلات بنده

منبع  چالش دوست داشتنی 

 

 

 

 

1. اگر در گذشته وبلاگ داشته‌اید محتوای وبلاگ شما در چه مورد بوده؟ چرا وبلاگتان را رها کردید؟ 

 

من چندین تا وب داشتم اولین وبمbtsbts20 خب خاطره انگیز بود بشدت برام اما بخاطر اینکه واقعا حوصله خیلیا رو نداشتم و حرفاشون حذفش کردم ولی از ته قلبم اون وبو دوس داشتم و اشناییم با خیلیا ب اونجا بر میگشت 

ی فن سایت برای گروه too هم داشتم ک باز حذفش کردم ی وبم واسه کوکوی داشتم ک بازم حذفش کردم و دلیلشونم بخاطر نداشتن وقت و حوصله بود 


2. اگر در حال حاضر وبلاگ دارید درباره چه می‌نویسید؟ محتوای آن چیست؟ 

 

عاااا الان فک کنم چهارتا وب شخصی دارم ک دوتاش نسبتا مخفین و توشون راجب خودم مینویسم و توی اینم بیشتر خزعبلات و چرت نویسی و چالش و اینا کلا راه ارتباطیم با بقیه این وبه 


3. بیشتر چه نوع وبلاگ‌هایی را دنبال می‌کنید یا دنبال می‌کرده‌اید؟

 

عامممم بیشتر فن سایت و وبای نویسندگی و کسایی ک دوسشون دارم رو دنبال میکنم 


4. انگیزه و دلیل شما برای وبلاگ‌نویسی چه بوده است؟

 

نمیدونم من بخاطر خوب کردن یکی اومدم بیان ولی الان دلیل خاصی ندارم شاید دلیلش اینه ک لازم نیس مثه واقعیت باشم میتونم تا دلم میخواد کرم بریزم رو بقیه و گاهی اوقاتم فیکامو منتشر کنم*-*
5. چه چیزی در وبلاگ‌نویسی شما را ناراحت کرده است؟ چه چیزی در وبلاگ‌نویسی برای شما خوشحال کننده است؟

 

خب چیزی ک باعث ناراحتیمه بعضی ادماشن ک بیفکر هرچی دلشون میخواد میگن و الکی قضاوت میکنن و ب عواقب کاراشون فک نمیکنن و تهش باعث بهم خوردن روابط میشن 

عام اینکه بعضیا تا وقتی کارت نداشته باشن حتی ب زنده یا مرده بودنت اهمیت نمیدن و طلبکارن ک چرا کنارشون نیستی:////////

بعدیش بعضی روابط مثلا عاشقانشه من واقعا بعضی چیزاشونو درک نمیکنم اصن بعضیاش جوریه ادم حالش از عشق و این لوس بازیا بهم میخوره 

یکی دیگه از موارد زیاده روی گاهی در کرم ریزیه ک خب باز کنار میشه اومد باهاش

 

 

و اما چیزای خوبش 

وجود کسایی ک از ته ته قلب دوسشون دارم و جای خواهر یا برادر نداشتمن مثله پون پون.،کوین،سباها، بدگرل،ریتا،جیوو، طناز،سانا، یویی،آناناس، مینهی،هالزی،شیوا،عارفه، هیون،سلین،شوکو،الی و یعالمه فرد دیگه ک بمولا حافظم یاری نمیکنه 

و وجود افرادی ک هرروز میان و بهم سر میزنن واقعا خوشحالم میکنه 

و در اخر شاید مسخره باشه اما من واقعا وقتی حتی با پروفا و اسمای مسخره و یا حتی پستای فانم باعث خندیدن دیگران بشم واقعا ذوق میکنم و شاد میشم 

 

 


خب خب خب خ وقته پست چالش نذاشته بودمو الان گذاشتم 

بشدت دلم میخواد اسکویید گیمو ببینم بات نمیشه😭

وقتی پست منتشر بشه بنده رفتم کلاس شیمی و برگشتم برای سلامتی روحم دعا کنید و لطفا سر قبرم شیرنارگیل و نون خرمایی بدین و بدانید همتونو دوس داشتم عبضیا😭😭🥲

خب دیگه بعضیاتونو نمیشناسم بیاید آشنا بشیم بقیه هن بیاید حضوری بزنید *-*

 

• 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  Blog Reader my darling omma • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  my darling omma • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  my darling omma my darling omma • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  my darling omma my darling omma • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  my darling omma • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ بد آناناسم  نزدیکم نشو :| my darling omma • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  my darling omma my darling omma • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  my darling omma • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  my darling omma my darling omma my darling omma • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  بد آناناسم  نزدیکم نشو :| my hot appa 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  my hot appa my hot appa بد آناناسم  نزدیکم نشو :| my darling omma • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ my hot appa 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ my hot appa • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  my darling omma • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  *-* Anita my darling omma • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  *-* Anita my hot appa my hot appa *-* Anita • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  *-* Anita • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  my hot appa • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  *-* Anita *-* Anita • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  *-* Anita بد آناناسم  نزدیکم نشو :| *-* Anita my darling omma • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  پان پان بهترین اونی دنیااااست•~• my darling omma *-* Anita my darling omma *-* Anita *-* Anita my darling omma *-* Anita *-* Anita
Last Comments :
۷۸ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۹ مهر ۰۰، ۱۹:۲۲
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    هیقققققققق اونیییییییییی

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۱۹:۲۴
    bad girl
    جانممممممم 
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۹ مهر ۰۰، ۱۹:۲۷
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    اکلیلی شدمم اسممو بین افراد دیدممممم

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۱۹:۳۲
    bad girl
    ایگووو قرار نبود نباشی 
  • Blog Reader
    ۲۹ مهر ۰۰، ۱۹:۲۷
    Blog Reader

    مرسی که چالش رو ادامه می‌دید فقط لینک پستا رو برام بفرستید بخونم خب =)) اتفاقی از وبلاگ‌های به روز شده اومدم دیدم =] 

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۱۹:۳۲
    bad girl
    خواهش میکنم:))))))

    چشم حتما 
  • my darling omma
    ۲۹ مهر ۰۰، ۱۹:۳۰
    my darling omma

    گمشو نبینمتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

    انگیزت برای وبلاگ زدن باید من باشممممممممممT^T

    بشکنه این دست ک نمک ندارهههههههه!!!

    کرم ریزی و کوفتXD

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۱۹:۳۳
    bad girl
    اعتماد ب سقفت قابل تقدیره بیبXDDD


    والا بخدا یا سکته میدین یا کرم میریزینXDDDD
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۹ مهر ۰۰، ۱۹:۳۹
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    ای جاااانمممممممم

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۱۹:۴۱
    bad girl
    بیا بخلممممممم
  • my darling omma
    ۲۹ مهر ۰۰، ۱۹:۴۰
    my darling omma

    تقصیر شماستXDDDDDDDD

     

    یاااااااااااا جدیدا همه خستن...زیاد ایسگا نکردیمXD

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۱۹:۴۲
    bad girl
    یاااااااااااا مگه ما اعتماد ب سقف داریمممممم؟XDDDDD


    شات اپپپپپپپپ همون چن بار بس صد پشتمونه XDDD
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۹ مهر ۰۰، ۱۹:۴۵
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    بخللللللللللل

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۱۹:۴۸
    bad girl
    محکمممممممممممممم
  • my darling omma
    ۲۹ مهر ۰۰، ۱۹:۴۸
    my darling omma

    ن خب راس میگی اعتماد شما ب عرش الهیی رسیدهXDDDDDDDDD

     

    کم لطفی نکن هانیXDDDDDDDD

     

    #جیوولی

    عنتر باز اوماتو دق دادی؟!=-= داشتم زر میزدم ک برداشی پستو آخههههههههههههه=-=

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۱۹:۴۹
    bad girl
    فاک یوووووووووووووو تو ازهمه بدتریXDDDDD

    درد عوضیXDDD


    جیوو جونششششششششش🥲
  • my darling omma
    ۲۹ مهر ۰۰، ۱۹:۵۲
    my darling omma

    تنها راهی ک میتونستم روتونو کم کنم این بود ک بدتر از شما بشمXDDDDDDDDD

    ولی هنوزم ب شما نمیرسم والا=-=

     

    منم دوست دارمXDDDDDD

     

    گااااد پان بازم حسودی؟!XDDDDDDD

     

    جیوولی جونمممممممممممممممممم بدو بیا بغل مامانیش برم ک آخه فدای نخودم بشم من....

    *پیس پیس کردن تو گوشش*

    بیا این پانو حسابی حسود کنیم*-*

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۱۹:۵۶
    bad girl
    چقدم آشنایی پررررررر هیجانی داشتیم نکبتXDDDD

    متاسفم اما من ندارمXD 

    نخیرم من اصنم حسود نیستم €-€



    عایشششششششششششششششششششششششششششششششششششش برو وبش بغلش کن 😑
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۹ مهر ۰۰، ۱۹:۵۴
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    یههههه

     

     

    #ننجون قشنگم

    خووو کسی نمیاااد فایده ندارهههههه

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۱۹:۵۷
    bad girl
    *-* 


    ننششششششششششششششششششش
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۹ مهر ۰۰، ۱۹:۵۹
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    الان میام وبت😂😂

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۰۰
    bad girl
    نخیرممممممممم نروووووووو اونموقع نمیبینم چی میگین 😑
  • my darling omma
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۰۱
    my darling omma

    یونو خ هیجانی بودXDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

     

    چون هرکسی لیاقت دوس داشتن منو نداره....واااای یکی تو ناشناس فوش داده انقد ذوق کردمXDDDDDD

     

    آره تو حسود نیسی...منم لیلا فروهرم*-*

     

    نخیرررررررررررررررررررررررررر همنیجا دوس دارم بغلش کنم یونو...دلم طاقت نمیاره برم وبش")

     

    #جیوولی مننننننننننننن

    الان باید میگفتی ننه جون هیشکیم نیاد بخاطر تو یکی حتمننننننننننننننن باز میکنم نکبت=-=

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۰۵
    bad girl
    خیلیییییییییییییی اصنXDDDD

    یعنی پون من کشته مرده ی اخلاقتمXDDD... فاک کدوم بچی زر زده بود؟ها؟ 


    من اصلااااااااااااااااااا ترار میکنم ب هیچ وجه حسود نیسم =-=

    نخیرم بغلش نکننننننننننننننننن
  • my darling omma
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۰۱
    my darling omma

    #جیوولی

    وبم نیا نمت کامنت ج بدم با لپم:(

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۰۵
    bad girl
    حیوووووو
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۰۲
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    مامانی

    جرررررر😂😂😂😂😂😂

    بیا خصوصیم بازش میکنم بخاطرت😂😂😂

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۰۶
    bad girl
    ننشششش 


    منم اینجا برگ خویجم🥲
  • my darling omma
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۰۵
    my darling omma

    #جیوولی

    اونو ک باید بکنییییییییییی*^*

    ولی بزا جلو پان کمی مانور بدیم حرصش بدمXD

    ولی خداییش خ رو باز بزار من هعی میخام بیام پیشت کامنتات بستس خودمم نمت کامنت ج بدم=-=

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۰۸
    bad girl
    درد کرم ریز نکبت=-=
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۰۶
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    ولی اومایااا من نمخ کامنتام باز باشن😐💙

    حوصله ندارم:|💔

    ولی جاست بخاطرت باز میکنم

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۰۹
    bad girl
    هعییییی ننششششششش
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۰۷
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    یاااا اونییییی

    برگ هویج چیهه*-*

    تاج سری خوووXD

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۰۹
    bad girl
    اصلنم ب اینکه گفتی بخاطر اون بازش میکنی حسودیم نشداااااXDDD
  • 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۰۷
    𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ

    عمه به قربانت "))))))

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۱۰
    bad girl
    اه عمه ی عزیزم بیا در آغوشم
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۰۷
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    اوخییی ای جانم بیا بغلم هایده اونییی🫂🥺🤍

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۱۰
    bad girl
    *پریدن در اغوش اونی دونسنگ نما
  • my darling omma
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۱۰
    my darling omma

    جررررررررررررررررXDDDDDD

     

    میدونم داری از شدت عشقت بهم پر پر میشی نمیخاد بلند بگی همه بشنونXDDD.....بهش حرف بگین کشتمتون اون عزیز دل بندس...حالا جوابشو دادم میبینی چی گفتهXD

     

    کوجا فرار میتونی خوشمزه؟:(....بلی بلی صحیحXD

     

    یاااااااااااااااا نخود منه مگ میشه بغلش نکنم؟!

     

    #جیوولی

    باشه باز نکن شوخی میکنم....جیمیل میام حالتو میپرسم فدا سرت^-^

     

    پاااان خجالت بکششش یاد بگییییییر نگا چی میگ!!!

    جیوووووووم بیا بغل اومااااااا*^*می

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۱۳
    bad girl
    زارتتتتتتتتتتتتتتتت اره اره میدونی اصن کراش نداشتمیXDDDD...حالا خواهیم دید و وای بحالش چرت گفته باشه 

    همینجام بچ=-=

    نخیر برو ماچشم کن اصن من چیکارت دارم=-=


    ایش گمشو نکبت=-=
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۱۰
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    جرررررر اونی میخای حسادتت رو بالا تر ببرممممXDDDD؟ 

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۱۳
    bad girl
    من اصلاااااااااااااا حسود نیستم لاو=-=
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۱۱
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    مامانی

    هیققق خوبهههه پسسسسس

    بغللللللللللللللللل

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۱۴
    bad girl
    ننشششششششش
  • my darling omma
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۱۳
    my darling omma

    #سلین

    میصت عوضی:(......

    خوبی؟:((((((

     

    #جیوولیم

    عرررررررررر بغل بغلللللللللل

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۱۵
    bad girl
    عمهههههههههه 


    جیوووووو
  • my darling omma
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۱۵
    my darling omma

    آی نو آی نوووووووووXDDDDDDDDDD....پان جدیم...کاری نکنین کامنتارو بگیرم ببندم ک چیزی بهش نگین=-=

     

    عههههههه ماچشم کنم؟!...چشمممم...جیووو بیا ببوسمتXD

     

    آیگوووووو پان پان من حسودی کرده")....بیا بغلم ببینم.....

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۱۸
    bad girl
    ن کاریش ندارم فعلا=-=

    نخیرم من بغلت نمیام بیب
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۱۶
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    اونی

    جدییی"-"؟ 

     

    اوماااا

    عرررررررررر محکمممممم

    *خودشو تو بغلش جا میده و نگاهی به پان میندازه*

     

     

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۱۹
    bad girl
    *در حالیکه دود از سرش بلند میشه 

    هرکاری میخواید بکنید &زدن لبخند ملیح
  • my darling omma
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۲۰
    my darling omma

    آفرین=-=

     

    تو برو فقط بغل آپات منم نخودمو بغل میکنم=-=

     

    #جیوولیمممممم

    *محکم بغلش میکنه و موهاشو ناز میکنه*

    آیگوووو تو باورش نکن اون ی حسود کوچولوعه ک الان مث فندوق قهر کردهXD

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۲۱
    bad girl
    میرم پیش آرام توعم برو پیش بقیه عزیزدلات =-=


    من؟حسود؟فاک فندققققققق؟
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۲۱
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    خنده کوچیکی میکنه*

    پان حسودی نکن😂😂

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۲۲
    bad girl
    من حسودی نمیکنم =-=
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۲۲
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    مامانی

    *سرشو میزاره رو سینه اش و چشاشو میبنده*

    یااااا😂😂😂😂

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۲۲
    bad girl
    ادامه بدین &-&
  • my darling omma
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۲۵
    my darling omma

    نترس همین جیوو هم بیشتر عاشق بغلای آپاشه تا منXD

     

    فندوق همون سبا خاکی توعه ک ب جونیو حسودی کرده باهام قهرهXDDDDD

     

    جیوولی

    *آروم موهاشو میبوسه و لباشو روش نگه میداره*

    جیوولی من خوبه؟...ببینم میخای شنبه با مامانی و بابایی بریم سیسمونی؟")

     

    *پشت صحنه*

    جررررررررررررررررررررررررررررررررررXD

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۲۶
    bad girl
    با من حرف نزن دیگه=-=
  • my darling omma
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۲۸
    my darling omma

    آیگووووو پان پانم قهر کرد")

    نمیای سیسمونی یعنی؟")

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۳۲
    bad girl
    نه با سایریننننننن بچه هات میتونی بری بیب=-=
  • my darling omma
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۳۵
    my darling omma

    ما قراره کل بیانو بسیج کنیم ببریم")

    فعلن اختلاف نظر داریم اون دارک میخاد من لایت=-=

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۳۹
    bad girl
    منم  دارک بیشتر دوسدارم
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۴۰
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    مامانی

     

    ای جااان.. 

    هوم.. تو خوبی؟ 

    عارههه ولی اگه پانی نیاد نمیااام•~•

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۴۱
    bad girl
    مامانششششش 



    من زر میزنم باید برم اصنXDDDD
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۴۱
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    گرفتمت دونسنگ اونییی🫂🤍

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۴۲
    bad girl
    جیغغغغغغغغغغغ*-*
  • my hot appa
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۵۸
    my hot appa

    پان یه دلیل بیار که همیشه باید توی کامنتات بساط حسودی و غیبت من باشه=-=

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۰۳
    bad girl
    آپاااااا همش تقصیر زنته ببین داره حرصم میده خب😭😭
  • 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۰:۵۸
    𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ

    اومدم بغلت "))

     

     

    @لیلا فروهر سکشی بیان

    عا خوبم ")

    تو خوبی؟

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۰۳
    bad girl
    بغلللللللل


    لیلااااا
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۰۰
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    جیخخخخخ بایدم بیاااییی

     

     

    #بابایییییییی

    بابااااا میص یووووو

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۰۳
    bad girl
     بله من نیام ک نمیشه اشنXDDDD 

    باباشششششش
  • my hot appa
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۰۰
    my hot appa

    #سلین

    بچچچچچچچچچچچچچچ کجایی تو؟=-=

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۰۴
    bad girl
    سلین بچچچچچچچ
  • my hot appa
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۰۰
    my hot appa

    #جیوویا

    بیا اینجا بغل اپا ببینم..پرنسس آپا کیه هوم؟:>

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۰۴
    bad girl
    عایششششش پون تموم شد این شروع شد=-=
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۰۱
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    عررررر 

    خوبی؟

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۰۴
    bad girl
    بد نیستم تو چی؟
  • my darling omma
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۰۴
    my darling omma

    برین گمشین نمیزارم بچمو دارک کنین=-=

     

    #جیوولی

    خوب بمونی")....واکسن زدمT-T

    همه باهم میریم")

     

    #سلین

    خوب باشیاااااااااااااااااااااااااا:((((((((((

    واکسن زدمT-T

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۰۵
    bad girl
    بش میاد هات میشه =-=


    جووووووووون



    سلیننننننن
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۰۴
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    ژونننن

     

    بابایی

    پریدن بغلت* هیقققققق منಥ‿ಥ

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۰۵
    bad girl
    بابلششششششش
  • 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۰۵
    𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ

    @کوین

    خونمون"-"

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۰۵
    bad girl
    کوین پیرررررررر
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۰۵
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    مامان پون

    :) 

    اوههه تب ک ندارییی؟! 

    *----*

     

     

    اونیییی

    بزار بیام خ:/

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۰۶
    bad girl
    ننشششششش 



    بیا 
  • 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۰۶
    𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ

    @لیلا سکشی

    عا مثل همیشم^^

    استراحت کن پس بچچچ

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۰۷
    bad girl
    لیلاااااااااااااااا
  • my hot appa
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۰۹
    my hot appa

    زنم؟

    نمیشناسم که:>

     

    #سلین

    آدرس میدی؟:>

     

    #جیووبا

    گرفتمتتتتتت ای جااان")))))))) خوبیی؟")

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۱۱
    bad girl
    پونیو شریفو میگم=-=


    سلین 


    بچش
  • 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۰۹
    𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ

    @کوین

    شما ادرس بده من خودم میام :>

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۱۱
    bad girl
    کویننننننن
  • my hot appa
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۱۱
    my hot appa

    #سلین

    میام خ:>

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۱۲
    bad girl
    سلینننننن
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۱۳
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    بابایی

    الان میام خصوصیت:) 

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۱۶
    bad girl
    باباششششش
  • my darling omma
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۱۵
    my darling omma

    نمیخاد دخملم خودش همینجوری هاته=-=

     

    پان دیدی فرق بغل جیوو با بغل آپاشو؟!...بعد بگین همتون بابایی نیستینXDDD

     

    در ضمن من زنش نیستم!

     

    #جیوولی

    ن ندارم ولی بی حالم و دستم فلج شدهT-T

     

    #سلینی

    نمیخاااااااااااااامT-T

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۱۷
    bad girl
    نخیرممممممممم باید دارک باشه=-= مثه من اصن=-=


    هعییییییی جیووعم باباییه نچ نچ نچ من طرفتم الان*-*


    بله تازه یادم افتاد 
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۱۹
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    ماام

    گاااد اومایا مواظب خودت باااش طبیعیههه

     

    پاننننننن میای بازیییی؟ 

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۲۴
    bad girl
    چ بازیییییی؟
  • *-* Anita
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۲۰
    *-* Anita

    پانییییییی عنترررررررررر زشششتتتتتت گااااااو عوضییییی*-*

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۲۵
    bad girl
    یااا چرا انقد فوش اخه؟🥲
  • my darling omma
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۲۱
    my darling omma

    متعادل....ن دارک ن لایت هوم؟!

     

    همهههههههههههههه بابایین همههههههههههههههههههه=-=....هق نمیخاد توهم میدونم باباتو بیشتر دوس داری:(

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۲۵
    bad girl
    اینم خوبهههه 


    نه من واقعا همه رو منهای دونفر ی اندازه دوس دارم  !
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۲۶
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    ج ح*--------*

     

    مامان حسودیش گل میکند! 

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۳۱
    bad girl
    قبولههه 

    من ح
  • *-* Anita
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۲۹
    *-* Anita

    بالاخره باید یجوری این همه عشقو ابراز کنم یا نه؟•-•

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۳۲
    bad girl
    فاک یو با ابراز علاقت •-•
  • my hot appa
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۳۱
    my hot appa

    #آنیتا

    بیب!

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۳۲
    bad girl
    آنیتاااا
  • my hot appa
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۳۱
    my hot appa

    #پونیو

    نه عزیزم اینا نهایتا به حرف خودت گوش میکنن آی نو")

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۳۲
    bad girl
    پونیوووووووو
  • *-* Anita
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۳۲
    *-* Anita

    #کوین

    جون دلم

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۳۳
    bad girl
    کوینننننن
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۳۲
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    یوهووووووو

     

    میدونی چقد دوست دارم•~•؟ 

     

    منم ح

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۳۳
    bad girl
    نه والا 


    آخرین باری ک دروغ گفتی کی بوده؟

    ح
  • *-* Anita
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۳۴
    *-* Anita

    بی لیاقتی دیگه چیکارت کنم•-•

    آخرش که دلت واسه همین ابراز علاقه هام تنگ میشه•-•

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۳۷
    bad girl
    نخیرم عشاق من  زیادن بیب •-•
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۳۴
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    یاااااا=-=

    خیلی زیاااااااد•~•

     

    عاام.. امروز•-•

     

     

    اخرین کسی که ناراحتت کرد؟ 

     

    منم ح

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۳۸
    bad girl
    اممممم تو واقعیت مادربزرگ و کلا خانواده پدریم 
    بیانم ی دختری...


    دروغ چی بوده؟


    ح
  • my hot appa
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۳۸
    my hot appa

    #آنیتا

    میصت..خیلی میصت..

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۴۶
    bad girl
    آنیتاااا
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۴۰
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    گفتم خوبم

     

     

    چ خوشحالت میکنه؟ 

     

    ج پروف نگوووووو

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۴۶
    bad girl
    هیچی 


    اممممم کنار اسمت بنویس پان پان بهترین اونی دنیاست 

    من ح
  • *-* Anita
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۴۰
    *-* Anita

    اوکی کات بای فوراور•-•

    جعفر سوار بر موتور•-•

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۴۷
    bad girl
    کات بیب کاتتتتتتتت•-•
  • *-* Anita
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۴۲
    *-* Anita

    #کوین

    میای خصوصیم؟

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۴۷
    bad girl
    کوین
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۴۸
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •

    هعی.. 

     

    چشمممممم*-------*

     

     

    عام ازم ناراحتی؟ 

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۵۹
    bad girl
    نه 


    ج ح؟
  • *-* Anita
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۴۹
    *-* Anita

    مرتیکه زشت-.-

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۵۹
    bad girl
    میدونم دوسم داری*-*
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۵۰
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    خوب باش

    مرسی منم خوبم

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۱:۵۹
    bad girl
    شکرررر
  • *-* Anita
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۲:۰۹
    *-* Anita

    به همین خیال باش!•-•

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۲:۲۵
    bad girl
    بله•-•
  • my darling omma
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۲:۱۰
    my darling omma

    من میخام قهر کنم=-=

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۲:۲۶
    bad girl
    منم همینطور اصن=-= حس غربت بم دس داد=-=
  • • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 • پان پان بهترین اونی دنیااااست•~•
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۲:۱۱
    • 𝐉𝐈𝐖𝐎𝐎 •  پان پان بهترین اونی دنیااااست•~•

    ح

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۲:۲۶
    bad girl
    سه چیز ک متنفری ازشون؟

    ح
  • my darling omma
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۲:۳۳
    my darling omma

    بیا قهر کنیم=-=... چرا غربت؟! =-=

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۲:۳۶
    bad girl
    اره بیا قهر کنیم اصن=-=...نمیدونم همینطوری=-=


    پون خاطرات کامنت دادنات یادته ؟
  • *-* Anita
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۳:۱۴
    *-* Anita

    راستی اون اسکرین سمیو به من نشون ندادیXD

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۳:۳۹
    bad girl
    فردا یادم بنداز نشون بدم حتما XDDD
  • my darling omma
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۳:۳۰
    my darling omma

    قهر=-=

     

    چرا تو انقد جدیدا یاد گذشته میکنی؟....معلومه ک یادمه پان...تک تکشو!")

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۳:۳۹
    bad girl
    اول من قهر؟


    قبلانا باحال تر بود میدونی....یادته نصف صفحه کامنت میدادی؟XDDD
  • *-* Anita
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۳:۳۹
    *-* Anita

    جون فردا:)

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۳:۴۱
    bad girl
    هوم فردا:)
  • *-* Anita
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۳:۴۲
    *-* Anita

    منتظرش بودی..هوم؟:)

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۳:۴۵
    bad girl
    اره خیلی
  • my darling omma
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۳:۴۴
    my darling omma

    نوچ من قهر آنیم شاهده=-=

     

    یعنی میگی الان باحال نیسم؟!=-=....پان...الان ینمه چجوری بگم...مثل قبل نیس حال و احوالم....خیلی خستم عشق اوما...بزا کنکورو بدم بدتر از قبلم میشم قول")

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۳:۴۹
    bad girl
    آنیتارو میگی؟


    نه نه اینو نگفتم....میفهمم پون اینو نگفتم ک اینو بگی
  • *-* Anita
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۳:۴۶
    *-* Anita

    من فقط موندم قراره فردا چه غلطی کنیم•-•

  • bad girl
    ۲۹ مهر ۰۰، ۲۳:۴۹
    bad girl
    طبق معمول 
  • *-* Anita
    ۳۰ مهر ۰۰، ۰۰:۰۳
    *-* Anita

    پانی

  • bad girl
    ۳۰ مهر ۰۰، ۰۰:۱۰
    bad girl
    جانم
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7