Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl جمعه, ۳۰ مهر ۱۴۰۰، ۰۹:۵۰ ق.ظ

The Truth Untold song

پر از تنهایی
외로움이 가득히

این باغ شکوفا می شود
피어있는 이 garden

خاردار امم
가시투성이 umm

خودم را به این قلعه شنی وصل کردم
이 모래성에 난 날 매었어

اسم شما چیست
너의 이름은 뭔지

آیا جایی برای رفتن دارید؟
갈 곳이 있긴 한지

اوه میتونی بهم بگی؟
Oh could you tell me?

هه
ehh

دیدم تو در این باغ پنهان شده ای
이 정원에 숨어든 널 봤어

و من میدانم
And I know

گرمای شما همه واقعی است دستی که گل آبی را می چیند
너의 온긴 모두 다 진짜란 걸 푸른 꽃을 꺾는 손

من می خواهم نگه دارم
잡고 싶지만

این سرنوشت من است
내 운명인 걸

به من لبخند نزن
Don't smile on me

به من نور بده
Light on me

چون نمیتونم بهت سر بزنم
너에게 다가설 수 없으니까

اسمی ندارم که صدا بزنم
내겐 불러줄 이름이 없어

شما می دانید که من نمی توانم
You know that I can't

به من نشان بده
Show you me

به من بده
Give you me

من نمی توانم قسمت ضعیف خود را به شما نشان دهم
초라한 모습 보여줄 순 없어

ماسک می زنم و به دیدن شما می روم
또 가면을 쓰고 널 만나러 가

اما من هنوز تو را می خواهم (تو را می خواهم ، تو را می خواهم)
But I still want you (want you, want you)

گلی شبیه تو که در باغ تنهایی شکوفا شد
외로움의 정원에 핀 너를 닮은 꽃

میخواستم بهت بدم اوه هو هو
주고 싶었지 ooh hoo hoo

ماسک احمقانه خود را بردارید
바보 같은 가면을 벗고서

اما می دانم که نمی توانم این کار را برای همیشه انجام دهم ، باید پنهان شوم
But I know 영원히 그럴 수는 없는 걸 숨어야만 하는 걸

چون من زشتم
추한 나니까

میترسم
난 두려운 걸

ضعیف
초라해

خیلی می ترسم
I'm so afraid

بالاخره دوباره مرا ترک می کنی؟
결국엔 너도 날 또 떠나버릴까

ماسک می زنم و به دیدن شما می روم
또 가면을 쓰고 널 만나러 가

آنچه شما می توانید انجام دهید
할 수 있는 건

در باغ
정원에

در این دنیا
이 세상에

پس از شکوفه دادن گل شبیه به زیبایی شما
예쁜 너를 닮은 꽃을 피운 다음

با من که می شناسید نفس می کشید
니가 아는 나로 숨쉬는 것

اما من هنوز تو را می خواهم
But I still want you

اه اه
Ah, ah

من هنوز تو را می خواهم ، آه
I still want you, ah

شاید آن وقت
어쩌면 그때

کمی
조금만

فقط اینقدر
이만큼만

اگر شهامت این را داشتم که در مقابل شما بایستم
용길 내서 너의 앞에 섰더라면

آیا الان همه چیز تغییر کرده است؟
지금 모든 건 달라졌을까

من گریه می کنم
난 울고 있어

ناپدید شد
사라진

فرو ریخت
무너진

در این قلعه ماسه ای تنها مانده است
홀로 남겨진 이 모래성에서

به ماسک شکسته نگاه می کنم
부서진 가면을 바라보면서

و من هنوز تو را می خواهم
And I still want you

اما من هنوز تو را می خواهم
But I still want you

اما من هنوز تو را می خواهم
But I still want you

و من هنوز تو را می خواهم
And I still want you

 

 

 

اهنگی ک هیچوقت از گوش‌دادن بهش خسته نمیشم انگار خوده منه لعنتی:)))))))))))))

Last Comments :
۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7