Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl شنبه, ۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۴۸ ق.ظ

صندلی داغ*-*

اهم سلام صبح دل انگیزترین بخیر

امیدوارم حالتون خوب باشه کیه ک منو ببینه و حالش بد باشه

خب بنده برای اولین بار تصمیم گرفتم صندلی داغ شرکت کنم 

 و خوشحال میشم بنده را یاری کنید=-=

ب هرچیزیم جز اینکه فامیلم چیه ج میدم 

اگرم شرکت نکنید انقد آپدیت میکنم ک سرسام بگیرید 

با تشکر=-=

منتظرتون هستم*-*

𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. بد آناناسم  نزدیکم نشو :| بد آناناسم  نزدیکم نشو :| 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. بد آناناسم  نزدیکم نشو :| 𝐀𝐲𝐬𝐚  ... 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐀𝐲𝐬𝐚  ... 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐀𝐲𝐬𝐚  ... 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐀𝐲𝐬𝐚  ... 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐀𝐲𝐬𝐚  ... 𝐀𝐲𝐬𝐚  ... 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐀𝐲𝐬𝐚  ... 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!? 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!? 𝐀𝐲𝐬𝐚  ... 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!? 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!? *-* Anita 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐀𝐲𝐬𝐚  ... *-* Anita 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!? *-* Anita 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 *-* Anita *-* Anita 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!? 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 *-* Anita 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. *-* Anita 𝐀𝐲𝐬𝐚  ... 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!? 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!? 𝐀𝐲𝐬𝐚  ... 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. *-* Anita *-* Anita 𝐀𝐲𝐬𝐚  ... 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 *-* Anita *-* Anita 𝐀𝐲𝐬𝐚  ... *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita
Last Comments :
۱۱۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ
    ۱ آبان ۰۰، ۰۹:۵۵
    𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ

    1. منو توصیف کن"-"

    2. حست به من"-"

    3. قدت xD

    4. اولین کراشت"-"

    5. رنگ مورد علاقه"-"

    6. بلاگرای مورد علاقت توی بیان"-"

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۰۹:۵۸
    bad girl
    1. یه عدد اوتاکوی پیر 
    2. حس برادرزاده ب عمش=-=
    3.159
    4.ی بدبختی تو پیش دبستانXD
    5.مشکی،قرمز،بنفش تیره
    6.همه ی عزیزای دلم*-*
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۱ آبان ۰۰، ۰۹:۵۶
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    بچ عزیزممممم*-------*

    منکه سوالی ندارم جاست...

    چی باعث شده فک کنی تو خیلی جذابی اخه ببو گلابی._.

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۰۹:۵۸
    bad girl
    فاک یووووووووو کسی نیس ندونه من جذابی از همهههههه بپرس=-=
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۱ آبان ۰۰، ۰۹:۵۹
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    عه سلام هایده چیشد ک تصمیم گرفتی خواننده شی؟

    خیلی ذهن منو درگیر کرده 

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۰۰
    bad girl
    خدا بگم چیکارت کنهXD

    *در آوردن بادبزن نمادین 
    اه میدونی از بچگی همه بم میگفتم صدام با ادل مو نمیزنهXD
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۰۱
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    اوه مای گاد 

    من شعرات گوش میکنم سرم درد میگیره 

    البته فقط من اینطوریم 

    حست نسبت بهم ؟ 

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۰۲
    bad girl
    عبضی=-=

    حس ی خواهر بزرگتر ب خواهر کوچیکترش
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۰۱
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    فاک یو؟ تو ک نمیتونی..نچ نچ

    بیبی تو اصلا جذاب نیستی..شاید یکم کیوت باشی..ولی سیرسلی جذاب نیستی..

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۰۵
    bad girl
    شایدم تونستم بچ=-=


    اه قلبمو شکاندی بچ 💔
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۰۳
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    عه اونیییی بیا بغلممم

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۰۵
    bad girl
    بغلللللللل
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۰۷
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    توصیف کن مرا ._. ( جمله بندی..🚶‍♀️ )

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۰۸
    bad girl
    یه عدد مرغ سوخاری کیوت و گوگولی مگولی ک باعث میشه ورژن پرروی خودمو نشون بدم و این نینی کیوت اونیشو اذیت میکنه🥲
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۰۸
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    تو نمیتونی دارینگ ..

     

    حقیقت تلخه بیبی"-" یونو؟

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۰۹
    bad girl
    میتونم بیب"-"


    نخیرممممممممم من ی عدد هات ب تمام معنام آهنگ هایم سو هات مومولند برای منه اصن=-=
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۱۰
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    این نینی کیوت که نینی کیوت نیست خوب میکنه *-*

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۱۱
    bad girl
    نخیرم کی رو اونی جذابش با شیلنگ آب میریزه؟=-=
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۱۱
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    نمیتونی بیبی..

     

     

    اوکی اوکی ..تو. راست میگی لیدی منم توی کره زندگی میکنم..پرنده هام بلدن رپ بخونن..

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۱۲
    bad girl
    بله ک رپ میخونن طوطیا این توانایی رو دارن=-=


    فقط منم ک دارم از خنده جر میخورم؟XD
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۱۲
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    مننننننننننننننن*-*

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۱۳
    bad girl
    هعییییییییییییییی صد رحمت ب دونسنگای قدیم🥲
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۱۳
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    گاااعد..تو کودوم مقاله ای اینو نوشته بیبی؟

     

    اره فقط خودتی چون من بسی پوکرمXD

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۱۳
    bad girl
    عزیزمممممممم میتونن واقعا امتحان کن 


    فاک یو سبا XD
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۱۴
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    لیدی من مدرک عملی میخوام..داشتی حرفتو قبول میکنم.

     

     

    گفتم که ..نمیتونی"-"

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۱۵
    bad girl
    عجببببببببببب یروز پیدا میکنم مدرکو =-=



    میتونم =-=
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۱۴
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    دونسنگای قدیم بهتر بود؟

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۱۷
    bad girl
    بلهههههه مهربون بودن و هرروز اونیشونو بغل میکردن مثه سبا پاستیلی در مزرعهاره جون عمش
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۱۷
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    هروقت پیدا کردی بعد سعی کن ثابتش کنی هانی اوک؟

     

    نمیتونی بیبی

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۱۸
    bad girl
    حالا ببینننننن 



    میتونم=-=
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۱۸
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    عاو..پس من میرم شمام برو به دونسنگای قدیمت که هر روز بغلت میکنن برس^-^\

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۱۸
    bad girl
    نرووووووووووووووو سمیهههههههههه
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۱۹
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    سمیه عمته :|

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۲۰
    bad girl
    کثافتXD
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۲۰
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    اوک ایم ویتینگ..

     

    نمیتونی بیبی ..

     

    #ایسا

    این بچ داره زر میزنه من هرگز این نکبتو بغل نمیکنم و نخواهم کرد یهه

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۲۱
    bad girl
    میتونم کیوتک"-"



    نخیرممممممممم 
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۲۳
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    نمت بیبی ..کیوتم خودتی هانی

     

    شاتاپ بابا

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۲۵
    bad girl
    من هاتم هاتتتت
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۲۵
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    چرت نگو کیوتی.."-"

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۲۶
    bad girl
    عمته بیب=-=
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۲۸
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    منم دوست ندارم XD

     

    دونسنگای قدیمی وفادار شما کجان الان؟ ._.

    درسته بغلت نمیکنم ولی هر وقت پست گذاشتی اومدم ._.

    ولی اون دونسنگای قدیمی وفادار چی؟ کوشن؟ چرا من نمیبینم که تو بغلشون باشی؟ هااا؟ ._.

    نچ‌نچ‌نچ..قدر نمیدونی که ._.

    وقتی رفتم دیگه نیومدم میگی آیساام خیلی خوب بود ._.

     

    فاک یو که هنوز رنگ این چت باکسو عوض نکردی نمیبینم چی نوشتم -_-

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۳۵
    bad girl
    هققققققققققققق آسیای باوفای من نرووووووووووووووووو 



    جررررر از عمد گذاشتم این بمونه شما غلط املایی داشته باشین بخندم XD
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۲۹
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    خودتی بیبی"-"

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۳۵
    bad girl
    نچ تویی دونسنگی "-"
  • 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۳۴
    𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?

    توصیفم کن*-*

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۳۶
    bad girl
    یه نینی کوچولوی نرم و کیوت *-*
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۳۶
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    تویی اونیه کیوت

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۳۷
    bad girl
    نچ تویی دونسنگ کیوت تر"-"
  • 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۳۷
    𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?

    نیخسکسحصکسحسکسحمصص

    توهممم میگیییی نینیییی؟؟ 

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۳۸
    bad girl
    خب هستییییی تو نینی کیوت اونیتی*-*
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۳۸
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    .____________.

     

    کوفت XD

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۳۹
    bad girl
    والا بخداااا اگه بدونی چقد سوژه گیرم میاد توعم اینکارو میکنیXD
  • 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۳۹
    𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?

    TT

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۳۹
    bad girl
    بیا در آغوشم
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۴۰
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    شاتاپ بابا

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۴۲
    bad girl
    یو شاتاپ_-_
  • 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۴۱
    𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?

    پریدن بغل اونی*

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۴۲
    bad girl
    *گرفتنتتتتت 

    خوبی؟
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۴۲
    *-* Anita

    سوالم نمیاد لعنتیXD

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۴۳
    bad girl
    خدا بگم چیکارت کنه لعنتیXD
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۴۳
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    خودت شاتاپ بچ

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۴۴
    bad girl
    نو یو شات اپ بچ=-=
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۴۴
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    قالب من اگه تیره بزارم زشت میشه..وگرنه حتما میزاشتم XD

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۴۵
    bad girl
    فاک قالبتو عوض نمیکنی؟XD
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۴۴
    *-* Anita

    عا..بنظرت خدا باید چیکارم کنه؟*-*

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۴۵
    bad girl
    هوممممم نمیدونم مثلا از جذابیت کم کنه:)
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۴۶
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    میگم خودت شاتاااپ

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۴۶
    bad girl
    منم گفتممممم تو شاتاپپپپپپ
  • 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۴۹
    𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?

    ارهه خوبمممممم

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۵۰
    bad girl
    یاخدا چ جینگول میزنی انروز0-0
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۴۹
    *-* Anita

    عاو..که چی بشه؟:)

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۵۱
    bad girl
    ک قلب من کمتر بتپه :)


    +لعنت دارم میپوکمممممXD
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۴۹
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    خفه بابا=-=

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۵۱
    bad girl
    نکبت بزغاله=-=
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۵۲
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    بچ باج گیر=-=

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۵۳
    bad girl
    منه مظلوم و باج گیری؟...💔
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۵۵
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    پستمو بکنم تو حلقت یا نه؟

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۵۶
    bad girl
    هعییی اون محبت تو ب منبودXD
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۵۵
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    درحال حاظر خودتو با کی میشیپی؟

    ریل ترین شیپ بیان؟

    تصورت از من؟

    نمیگم منو با کی شیپ میکنی چون بعدش خودت قراره پاره بشی سو...

    سبا رو با کی شیپ میکنی؟ XD

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۵۷
    bad girl
    عام با نصف بیان XD ولی فعلا خیلیا موافقن با آنیتا 

    عاممم کانیا، هیونلین=-=

    یه عدددختر با موهای کوتاه مشکی با اخلاقیات یونگی=-=

    با حافظ شیرازی ریلن لعنتیاXD
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۵۶
    *-* Anita

    نمیخوای قلبت واسه من بتپه؟:)

     

    +وای گادXDDDDD تو هر پستی میریم وضعمون اینهXDDD

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۵۸
    bad girl
    زیادی بتپه وای میسه:)))))))


    +اصنننننن اسم وبو باید بزارم سم آبادXD
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۱۰:۵۹
    *-* Anita

    ساری ساری این خیلیا کیا هستن که موافقن من با تو شیپ بشم؟._.

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۰۰
    bad girl
    همون عزیزدل._. 
  • 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۰۱
    𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?

    تو خوببیییی*-*؟! 

     

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۰۱
    bad girl
    اوهوممم نسبتا عالیم 
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۰۱
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    جوووون که XD

    اون هیونلین چی میگه اونجا لنتی ما حتی نزدیک به ریلم نیستیم بچچچچ

    موهام قهوه ایه فقط :>

    میگم اینهمه شعر از باد سبا مشکوکه ها..=-=

    فقط موندم کدوم باد منظورشه xDDDDDD

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۰۲
    bad girl
    اره اصلنمممممممممممم ریل نیستین بچ=-=

    من مشکیه موهام=-=

    لعنتتتتتتتتت احتمالا اون باده منظورشهXDDD
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۰۱
    *-* Anita

    خودم مراقبشم طوریش نشه..هوم؟:)

     

    +وای پارهههه فکر خیلی خوبیهXDDDD

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۰۳
    bad girl
    هوم ممنونم بیب:)


    +اگه یکی از واقعیت کامنتارو ببینه پاره میشهXD
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۰۲
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    میخ محبتمو بکنم تو حلقت دیگ._.

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۰۴
    bad girl
    دلت نمویاد🥲
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۰۲
    *-* Anita

    کدوم عزیزدل؟._.

    دیگه ناشناس نداد اون لعنتی؟XDDD

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۰۴
    bad girl
    نه اون سم نداد هرروز میچکم ببینم چیزی گفته یا نهXD
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۰۴
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    تازه زدم :"

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۰۵
    bad girl
    هعیییییی=-=
  • 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۰۵
    𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?

    عالیهههههه

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۰۵
    bad girl
    *-*
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۰۵
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    میخوای بکنم ببینی دلم میاد یا نه؟=-=

     

    +محض اطلاع ..اون باد صباعه ن سبا من معنی اسمم میشه پرنده سفید عشق..یا انسان=-=

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۰۶
    bad girl
    ترسناک شودی=-=


     لعنتتتتتتتتتتتتXD
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۰۸
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    ترسناک بودم=-=

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۰۸
    bad girl
    نبودز=-=
  • 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۰۸
    𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?

    @-@

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۰۹
    bad girl
    €-€
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۰۹
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    تو اگه میای برای من قالب بزنی من عوضش میکنم؟*-*

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۱۰
    bad girl
    من؟من انقددددددد حرفه ایم تو قالب ک ب جا ذخیره کردنcssرو میپاکم=-=
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۰۹
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    بودم

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۱۰
    bad girl
    ناح
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۰۹
    *-* Anita

    وظیفست لاو:)

     

    +همیشه گفتم هیچکس از اتفاقات پشت پرده خبر نداره قبول نمیکنیXDDD

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۱۰
    bad girl
    اتفاقات پشت پرده ک چ عرض کنمXD
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۱۰
    *-* Anita

    وااای جرررررررXDDD توهم چه مشتاقی لعنتیXDDD

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۱۱
    bad girl
    اخه عامل خندست XD
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۱۱
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    خسته نباشی دلاور ._.

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۱۵
    bad girl
    ممنونم کمک خواستی بگو لاو._.
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۱۲
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    معلومه که نیستیم ._.

     

    جووون چه کراش *-*

     

    اره همونه XD

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۱۶
    bad girl
    بله*_*
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۱۳
    *-* Anita

    جوووون پشت پرده ها جذابنننننXDDD

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۱۶
    bad girl
    بشدتتتتتتتتتتت جذاب و طبقه چهار گونانه XD
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۱۶
    *-* Anita

    من که دیروز سرش جر خوردمXDDD روح و روانمو شاد کرد لعنتیXDDD

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۱۷
    bad girl
    اره لعنتی سم بود  سممممممم XD
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۱۶
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    هر وقت خواستم برینم تو وبم میگم بهت ._.

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۱۸
    bad girl
    باشه منتظرم ._.
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۲۰
    *-* Anita

    گااد طبقه چهارگونانه رو خیلی خوب اومدیXDDD

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۲۰
    bad girl
    اره XD
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۲۷
    *-* Anita

    فقط دوس دارم بفهمم کی بودXDD

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۳۰
    bad girl
    باید پیداش کردXD
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۳۲
    *-* Anita

    پیداش کن•-•

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۳۵
    bad girl
    بزودی حتما._.
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۳۷
    *-* Anita

    بعدش چیکارش میکنی؟.-.

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۴۱
    bad girl
    هیچ قربون صدقش میرم =-=
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۴۲
    *-* Anita

    چرا اونوقت؟-.-

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۴۹
    bad girl
    بدلیل شایعه پراکنی._.
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۵۵
    *-* Anita

    اونوقت آدم بدلیل شایعه پراکنی قربون صدقه یکی میره؟._.

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۱:۵۶
    bad girl
    نه عزیزم ازون قربون صدقه ها نه ._.
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۱۲:۰۴
    *-* Anita

    اوووو پس از یه نوع دیگششش

    میشه منم بیام ببینم؟.-.

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۲:۰۵
    bad girl
    اره بیب چرا نتونی._.
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۱۲:۰۸
    *-* Anita

    به عنوان تماشاچی بیام یا همراه؟._.

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۲:۱۰
    bad girl
    همراه._.
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۱۲:۱۱
    *-* Anita

    اوکی پس تو کارتو بکن من ماساژت میدم خسته نشی.-.

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۲:۱۸
    bad girl
    ممنونم بیبی:)
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۱۲:۳۳
    *-* Anita

    فقط اگه بگی چجور ماساژی دوس داری همه چی اوکی میشه.-.

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۲:۳۳
    bad girl
    از همون خشن._.
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۱۲:۳۴
    *-* Anita

    جووووون خشن دوس داریییی؟:)

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۲:۳۵
    bad girl
    هوممممممم مخصوصا بی دی اس ام:)
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۱۲:۳۸
    *-* Anita

    جرررر سادیسمیXDDD

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۲:۴۱
    bad girl
    چرااااااا XD
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۱۲:۴۳
    *-* Anita

    من نمیام طبقه چهارXDDD

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۲:۴۵
    bad girl
    نمیتونی کنترلش کنی و نیای🤣
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۱۲:۴۶
    *-* Anita

    چیو نمیتونم کنترل کنم؟*-*

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۲:۴۷
    bad girl
    کششت ب منوXDDDD
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۱۲:۴۹
    *-* Anita

    فاک چی تو من دیدی که فکر کردی بهت کشش دارم لعنتی؟XDD

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۲:۵۰
    bad girl
    حقیقتا این از اعتماد ب سقف خودمهXDDD
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۱۲:۵۴
    *-* Anita

    سقف ریخت لعنتیXDDD

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۲:۵۵
    bad girl
    جلوشو بگیر نریزهXD
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۱۲:۵۷
    *-* Anita

    یعنی میخوای بگی عشقتو میفرستی زیر آوار؟XD

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۲:۵۸
    bad girl
    عشقم ؟کدومش؟XD
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۱۳:۰۶
    *-* Anita

    همونی که جمعه ها از صبح تا شب پیششیXDDD

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۳:۳۱
    bad girl
    فقط جمعه ها؟XD
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۱۳:۳۳
    *-* Anita

    ما که هرروز پلاسیم پیش هم خبXDD

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۳:۳۴
    bad girl
    اره عزیزم میدونم انقد خاصم برات ک نمیتونی دوریمو تحمل کنیXD
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۱۳:۴۱
    *-* Anita

    باز شروع کردXDDD لعنتی من واسه تو خاصم خودت گفتیXDD اسکرین بدم ببینن مردم؟XDD

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۴:۲۷
    bad girl
    انکار نکن ک برات خاصم خوشگلم XD
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۱۶:۱۷
    *-* Anita

    من همچین حرفی نزدمXD ولی تو به زبون اوردی که من خاصم واستXD

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۱۷:۰۰
    bad girl
    توعم خواهی زد بیبی XD
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۰۳
    *-* Anita

    اسکرینشو دارم*-*

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۰۴
    bad girl
    اسکرین چی نکبت؟
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۱۰
    *-* Anita

    اسکرین اینکه گفتی واست خاصم*-*

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۱۱
    bad girl
    اهاااا اره خب گفتم:)
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۱۶
    *-* Anita

    پس چرا زدی زیرش؟.-.

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۱۷
    bad girl
    کی زدم؟._.
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۱۸
    *-* Anita

    اون بالا بهم گفتی توهم زدی._.

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۲۰
    bad girl
    عه من باز قاط زدم چرت گفتم._.
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۲۱
    *-* Anita

    پیش من مست میکنی انگار._.

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۲۲
    bad girl
    اینروزها  کلا اینطورم نکبت._.
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۲۴
    *-* Anita

    نه عزیزم تو از عطر تن من اینجوری مست میشی._.

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۲۵
    bad girl
    بابااااااااااااااااااا چی زدی نکبت؟._.
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۲۷
    *-* Anita

    هیچی._.

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۲۷
    bad girl
    ولی فک کنم یچی زدیا بچ._.
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۲۹
    *-* Anita

    نه بابا اوکیم._.

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۲۹
    bad girl
    فک نکنم._.
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۲۹
    *-* Anita

    فقط سرم گیج میره یکم._.

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۳۰
    bad girl
    فاک یووووووو نکنه فشار گرفتی؟فعالیت زیاده؟مریض شدی؟
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۳۲
    *-* Anita

    آه نمیدونم چی بود خوردم اینجوری شدم._.

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۳۴
    bad girl
    یاااااااااااا نگرانت شدم بچ مراقب باش
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۳۹
    *-* Anita

    اسکل دارم شوخی میکنم-.-

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۴۷
    bad girl
    یا ترسوندیم خب نکن اینکارو 😭
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۵۰
    *-* Anita

    یاااا فکر کردم میدونی:(

    ببخشید:(

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۵۱
    bad girl
    نه نمیدونستم جدن ترسیدم:(
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۵۵
    *-* Anita

    بیا بخل خب:(

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۵۶
    bad girl
    نخیرم قهرم باید نازمو بکشی:(
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۲۱:۰۳
    *-* Anita

    *نچی میکنه..دستشو میکشه و پرتش میکنه تو بغلش..درگوشش آروم زمزمه میکنه..

    ببخشید دیگه..باشه؟

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۱:۲۵
    bad girl
    هعی باشه...
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۲۲:۲۶
    *-* Anita

    *گونشو میبوسه

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۲:۴۹
    bad girl
    *روشو میکنه اون سمت=-=
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۲۳:۱۲
    *-* Anita

    *لباشو آویزون میکنه و محکم تر بغلش میکنه

    با من قهر میکنی؟:(

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۳:۲۳
    bad girl
    * لبشون آویزون میکنه 

    اره خب=-=
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۲۳:۲۶
    *-* Anita

    *بازم گونشو میبوسه و بهش آویزون میشه

    قهر نباش خب:(

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۳:۳۷
    bad girl
    تو قلب پاک مرا شکاندی=-=
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۲۳:۴۲
    *-* Anita

    چقدم که پاکه._.

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۳:۴۴
    bad girl
    باک خدا لعنتت کنهXD

    آنیتا پست ساعت دوازده شبو ببینXD
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۲۳:۴۸
    *-* Anita

    XDD 

     

    اگه بودم حتما:")

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۳:۵۵
    bad girl
    خوبه:)
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۲۳:۵۷
    *-* Anita

    چه نقشه شومی تو سرته پانی؟:″″″

  • bad girl
    ۲ آبان ۰۰، ۰۰:۰۲
    bad girl
    هیچی._.
  • *-* Anita
    ۲ آبان ۰۰، ۰۰:۰۳
    *-* Anita

    لبخندت مشکوک بود:″

  • bad girl
    ۲ آبان ۰۰، ۰۰:۰۴
    bad girl
    ناح._.
  • *-* Anita
    ۲ آبان ۰۰، ۰۰:۰۵
    *-* Anita

    خیلیم بود.-.

  • bad girl
    ۲ آبان ۰۰، ۰۰:۰۷
    bad girl
    نچ بیبی._.
  • *-* Anita
    ۲ آبان ۰۰، ۰۰:۱۰
    *-* Anita

    یعنیاااا فاک یووو با این پست سمیتXDDDD 

    خودشیفته بدبختXDDDD

  • bad girl
    ۲ آبان ۰۰، ۰۰:۱۷
    bad girl
    والا بخدااااااااااا منم دل دارم خوXD
  • *-* Anita
    ۲ آبان ۰۰، ۰۰:۱۹
    *-* Anita

    اوخی نازیXDDD 

  • bad girl
    ۲ آبان ۰۰، ۰۰:۲۱
    bad girl
    عوضیXDDD
  • *-* Anita
    ۲ آبان ۰۰، ۰۰:۲۳
    *-* Anita

    سینگلی خیلی روت اثر گذاشته طبیعیهXDD

  • bad girl
    ۲ آبان ۰۰، ۰۰:۲۴
    bad girl
    نخیرم خیلیم راضیمXDDDDD
  • *-* Anita
    ۲ آبان ۰۰، ۰۰:۲۵
    *-* Anita

    از پستت مشخصهXDDD 

    یه سینگل بدبخت که دچار توهم و اختلالات روحی روانی شده و واسه خودش متن های عاشقانه مینویسهXDD

  • bad girl
    ۲ آبان ۰۰، ۰۰:۲۹
    bad girl
    خودم بهتر از ی عنتر بچم بمولاXD
  • *-* Anita
    ۲ آبان ۰۰، ۰۰:۳۱
    *-* Anita

    خودت با خودت آخه؟XDDDD 

    طبقه چهار با خودت خوش میگذره؟*-*

  • bad girl
    ۲ آبان ۰۰، ۰۰:۳۲
    bad girl
    عزیزم اونجا اتفاقات زیادی میوفتهXDDDD
  • *-* Anita
    ۲ آبان ۰۰، ۰۰:۳۴
    *-* Anita

    جوووون دلم خواست که:)

  • bad girl
    ۲ آبان ۰۰، ۰۹:۴۸
    bad girl
    بزودی میای بیب:)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7