Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
۶۵ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۰۴
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    isfp

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۰۴
    bad girl
    اوووو تقریبا شبیه 
  • SHEREKS DONKEY
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۰۵
    SHEREKS DONKEY

    اول از همه سلام

    فکر کنم بنده اولین کامنتیه که اینجا میدم✋🙂

    بنده یک عدد ESTP هستم

    و تاحالا نمیدونم چرا

    تاجالااااااااااااااااااااا یه هم تایپ پیدا نکردم که بتونم باهاش طرح دوستی بریزم عجیبه😂

     

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۰۶
    bad girl
    سلام عزیزم 

    ایگوووو اولین کامنتت مبارک تو کیستی؟

    متاسفانه بنده هم تایپت نیستم🥲 نسبتا هم مخالفتم🥲
  • SHEREKS DONKEY
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۰۹
    SHEREKS DONKEY

    اامم

    بنده زهرا هستم

    مخلص شما 😂😂🤝

    -

    چرا متاسفانه حالا

    اتفاقا تفاوت باحال تره به نظر من حتی :>

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۱۰
    bad girl
    خوشبختم پان بیدم:)

    هوممممم شایدد
  • 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۰۹
    𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ

    intp

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۱۱
    bad girl
    فقط i و t شبیه همه 

    سلام عمه افسرده من چطوریXD?
  • SHEREKS DONKEY
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۱۲
    SHEREKS DONKEY

    ISTJ؟ 

     همم 

    بسی خوب

    امیدوارم درست گقته باشم:))

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۱۳
    bad girl
    اره اینم 

    اره کاملا درست گفتی
  • 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۱۲
    𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ

    من کجام افسردست دقیقا؟"-"

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۱۳
    bad girl
    طبق اوت تسته ب افسردگی شدید مبتلاییXD
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۱۲
    *-* Anita

    ISTJ 

    میدونم میدونی._.دلم خواست بازم بگم.-.مشکلی داری؟-.-

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۱۳
    bad girl
    نه بیب چ مشکلی اخه بعدشم مال خودمو یادم بره تورو یادم نمیره._.
  • • 𝐘𝐨𝐨𝐡𝐲𝐞𝐨𝐧 •
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۱۳
    • 𝐘𝐨𝐨𝐡𝐲𝐞𝐨𝐧  •

    عامم INFP

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۱۴
    bad girl
    ممنونمممم
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۱۳
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    مال من مث جونگ کوکه Isfp

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۱۴
    bad girl
    لعنت چرا تایپ منو کوک یکی نیسسسسس
  • 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۱۳
    𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?

    ENFJ

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۱۴
    bad girl
    ممنونم جیووی نکبت کیوتم*_*
  • 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۱۴
    𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ

    تسته مزخرف میگفت=-=

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۱۵
    bad girl
    اون قسمت پستت ک میگفتی پون و کوین انقد حالتو نپرسنXD
  • 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۱۵
    𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?

    جرررررر نکبت کیوت😂😂😂😂😂

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۱۷
    bad girl
    خب هستی._.

    اون طرف سر بت زد؟
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۱۶
    *-* Anita

    مال من و تو که یکیه._.

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۱۸
    bad girl
    اره ولی بمولا بت نمیخوره باشی بیشتر ب ISFJ ها میخوری._.
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۱۷
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    بله بله🤌🏻😂

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۱۸
    bad girl
    خوش شانس._.
  • 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۱۸
    𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?

    یسسسسسس*------*

    نمیبینی شنگولم😂😂

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۱۸
    bad girl
    عهههههه مبارکههههههه شیرینی بده بم  ._.
  • 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۱۹
    𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?

    بعد 1 هفته=|~

    بیا شیرینی.__.🧁🍭🍬

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۲۰
    bad girl
    خوبهههههه بازم 

    بیا بم مرغ سوخاری بده گشنمه._.
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۲۰
    *-* Anita

    دقیقا به نکته خوبی اشاره کردی._.نمیدونم چیشد که اینجوری شد._.

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۲۱
    bad girl
    احتمالا بعضیاشو چرت زدی بعدشم مهم درصدشونه اگه فاصله بین مثلا درونگرایی و برون‌گرایی کم باشه ی ایراد وجود داره._.
  • 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۲۱
    𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?

    مرغ نمیدم"-"

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۲۲
    bad girl
    یا چرا؟😭
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۲۲
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    اونی

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۲۲
    bad girl
    جانم
  • 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۲۳
    𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?

    بیاا دلم کباب شد خو اینکار نکن:|

    🍗

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۲۴
    bad girl
    میدونم خ مظلومم ب روم نیار :///

    میگم سرعت تایپ من اون اوایل رو یادته ؟
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۲۳
    *-* Anita

    من چرت نزدم میمون._.به من چه که اون مث تو قاطی داره._.

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۲۴
    bad girl
    من قاط دارم بچ؟عمت قاط داره._.
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۲۴
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    خوبی

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۲۴
    bad girl
    شکر تو خوبی؟
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۲۵
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    خوب باش 

    چخبر

    جواب پان پان:

    _ خبر ک والا هیچی سلامتی درس و..

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۲۶
    bad girl
    دقیقاااااا میخواستم بگم همینه:////
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۲۷
    *-* Anita

    بله._. عا..شاید من که از عمم خبر ندارم._.

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۲۸
    bad girl
    لعنتتتتتتتتتتتXD
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۲۷
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    جررر🤌🏻😂😂

    خدایا اونییی😐😂

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۲۸
    bad girl
    خدااااااااااااا یاد ماجرای خودکشی سمیت افتادم😂😂😂😂
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۲۹
    *-* Anita

    والا._.

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۲۹
    bad girl
    مگه عمه نداری؟._.
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۳۰
    *-* Anita

    دارم ولی خبری ندارم ازشون..داشتن و نداشتنشون فرق نمیکنه._.

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۳۳
    bad girl
    من خانواده پدریم نزدیکمونن و دلم میخواد نباشن همشون._.
  • 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۳۰
    𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?

    مگه میشه یادم برههههع

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۳۳
    bad girl
    وای چ دورانی بودXD
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۳۱
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    جررررررررررررررررررررررررررررررر🥲😂🤝🏻🤌🏻

    اگه مامانم نبوداا الان نرده بودم 

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۳۴
    bad girl
    اصن اون خاطرات سم خالصنXD
  • 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۳۴
    𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?

    هققققق ارههههXD

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۳۵
    bad girl
    هقققق دلم برات تنگ شدهههه
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۳۴
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    خیلی بد طور 

    فاک بهشون🥲😔😂

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۳۵
    bad girl
    😂😂😂🤣😭🥲
  • 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۳۶
    𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?

    قلبممممممممممಥ_ಥಥ_ಥಥ_ಥಥ_ಥ

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۴۷
    bad girl
    چش شد قلبت♡_♡
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۴۲
    *-* Anita

    من که اصلا احساس نمیکنم هستن._.

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۴۸
    bad girl
    متاسفانه مال ما زنش مثل اینکه پشت گاز بمونه حالش بد میشه هرروز نهار خونمونن._.
  • 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۴۷
    𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?

    ذوقیدಥ_ಥಥ_ಥ

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۴۸
    bad girl
    هقققق بیا در آغوشم €-€

    بعدشم تو ی قول ب من میدی؟
  • 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۴۹
    𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?

    بغلللللللللل

     

    جااان؟ 

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۵۰
    bad girl
    محکمممممممممم


    قول بده هیچوقت نری و اونی رو ول نکنی باشه عشق اونی؟
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۵۰
    *-* Anita

    تو که طبقه چهارمی._.

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۵۱
    bad girl
    موقع نهار باید در کنار خانواده باشم متاسفانه._.
  • 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۵۱
    𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?

    *-----------*

     

    تا وقتی که بتونم هستم اونیییییی🥺🥺🥺

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۵۲
    bad girl
    تا وقتی هستم و مرض(تغییرمود ب روایت تصویر) باید باشی=-=
  • 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۵۲
    𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?

    واای چشممم😂😂😂

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۵۳
    bad girl
    خوبه خوبه ماچ پس کلت*-*
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۵۵
    *-* Anita

    اشکال نداره نهایتا نیم ساعته._.

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۵۶
    bad girl
    اگه مورچه ای خوردن منو فاکتور بگیری اره._.

    جمعه ها هم صبحانه رو باید کنار پدر و همسرش بخورم و این دیگه بدتره گاد من ار تنهایی غذا خوردن خوشم میاد._.
  • 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۵۵
    𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?

    بوس رو گونت اونی•~•

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۵۶
    bad girl
    بوسسسسس
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۵۶
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    اونی امتحان ۱۳ شدم ریاضی

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۰:۵۷
    bad girl
    عه با اینکه نهایتا تا الان هیجده شدم اما اشکال نداره جبرانش کن
  • بد آناناسم نزدیکم نشو :|
    ۱ آبان ۰۰، ۲۱:۰۰
    بد آناناسم  نزدیکم نشو :|

    ریدم 

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۱:۲۵
    bad girl
    اشکال نداره پیش میاد
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۱ آبان ۰۰، ۲۱:۰۳
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    INFP

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۱:۲۵
    bad girl
    فقط I شبیه همه._.
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۲۱:۰۴
    *-* Anita

    عه مورچه ای میخوری پس._.

     

    آها یعنی الان غیر مستقیم گفتی دوست داری تنهایی غذا بخوری و من نیام طبقه چهار؟._.

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۱:۲۶
    bad girl
    بابا با تو چیکار دارمممممممممم ._. ولی خداییش من دوس دارم همیشه تنها و در آرامش بخورم غذامو
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۱ آبان ۰۰، ۲۱:۲۲
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    تایپ مننن

    enfp عه._.

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۱:۲۶
    bad girl
    کاملاااااااااا مخالف._.

    چجور انقد خوب کنار میایم؟._.
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۱ آبان ۰۰، ۲۱:۲۹
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    بعله بعله:>

     

    ما باهم کنار میایم؟._.؟

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۱:۳۱
    bad girl
    واقعا کنار میایم نکبت._. با تمام کرم ریختنامون بازم خوبیم._.
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۱ آبان ۰۰، ۲۱:۳۳
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    موافقم._.

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۱:۳۴
    bad girl
    بایدم باشی._،
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۱ آبان ۰۰، ۲۱:۳۵
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    گمشو عنتر._. تازه پستم نزاشتی._.

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۱:۳۸
    bad girl
    بمولا دوشنبه میزارم برات._.
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۱ آبان ۰۰، ۲۱:۳۹
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    اورین._.

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۱:۴۲
    bad girl
    ._.

    میگم سبا نکبت چجوری میشه ی فایل زیپو ب پی دی اف تبدیل کرد؟._.
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۱ آبان ۰۰، ۲۱:۴۸
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    امم..فک کنم نرم افزار داره=-=

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۲:۴۹
    bad girl
    ممنانم =-=
  • Vkook. Darya
    ۱ آبان ۰۰، ۲۲:۰۸
    Vkook. Darya

    Intp

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۲:۴۹
    bad girl
    یکم شبیه
  • *-* Anita
    ۱ آبان ۰۰، ۲۲:۲۷
    *-* Anita

    باشه._.

    منم تنهایی غذا خوردنو خیییییلی دوست دارم:″)

    تو حال و هوای خودتی:")

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۲:۵۰
    bad girl
    دقیقا._.
  • 𝑵𝑶𝒓𝒎𝒂𝒍 ‌‌
    ۱ آبان ۰۰، ۲۳:۲۰
    𝑵𝑶𝒓𝒎𝒂𝒍   ‌‌

     INFJ

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۳:۲۳
    bad girl
    مرسییییی 

    خوبی پشمک عسلی؟
  • ZiZi -_-
    ۱ آبان ۰۰، ۲۳:۴۹
    ZiZi -_-

    سلاااام خوبید چه قالب قشنگی اینجا داره

    چرا من دیر به دیر میام اینجا😶💔

    تایپ من INTJ 🚶🏼‍♀️

     

     

  • bad girl
    ۱ آبان ۰۰، ۲۳:۵۶
    bad girl
    سلاممممممم زی زیبایی 

    نومودونم 🥲


    عههه تایپ بدجور شبیهمه جز ی قسمتش
  • 𝑵𝑶𝒓𝒎𝒂𝒍 ‌‌
    ۲ آبان ۰۰، ۱۴:۴۰
    𝑵𝑶𝒓𝒎𝒂𝒍   ‌‌

    🥺✌🏻 

     

    خوبم ت چ؟

  • bad girl
    ۲ آبان ۰۰، ۱۴:۴۲
    bad girl
    بد نیسم 

    چخبر؟
  • 𝑵𝑶𝒓𝒎𝒂𝒍 ‌‌
    ۲ آبان ۰۰، ۱۴:۴۳
    𝑵𝑶𝒓𝒎𝒂𝒍   ‌‌

    شکر ، هیچ کلاسو درس و مدرسه 

    ت چ

  • bad girl
    ۲ آبان ۰۰، ۱۴:۴۴
    bad girl
    منم هیچ درس ، کلاس تقویتی، تست استرس و ادامه ماجرا
  • <:
    ۳ آبان ۰۰، ۰۷:۲۵
    <:

    ENFJ

    اسم مستعارش قهرمانه

    تایپ عوض کردم تاحالا دوبار":

    چقد قالبت خوب شد*-*

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۷:۴۷
    bad girl
    چقد تو مخالف منی نکبت:|||||


    قبلیو ریدم توش🥲
  • raya
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۲۲
    raya

    یس یس من رهبر و مهربونم تو تاریک و سیاهی لشکر😂😂

    عین سفید و سیاه میمونیم..

     

    بهتر ادم نمیتونست بخونه چی نوشته":

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۲۴
    bad girl
    یس من ی درونگرایی منطقی و واقع بین و برنامه ریزم 
    دقیقا....



    هعییییی دوسش داشتم🥲
  • raya
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۴۱
    raya

    منم برونگرایی عاطفی و خیال باف و بداهه پردازم😂

    شخصیتتم سکسیه لنتی دیسکورسینگ شت😂😂😂

     

    🥲💔

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۴۷
    bad girl
    جررررررررر من سکسیم جدن؟🤣🤣
  • raya
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۵۰
    raya

    یس یس سکسی و خفن و تنگی نفس اور!!

    اصن میام تو وبت نفس کشیدن یادم میره 🤣🤣🤣

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۰۹:۵۱
    bad girl
    لعنت بهتتتتتتتت جر خوردم از خنده🤣🤣🤣
  • raya
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۰۳
    raya

    باش ددی😔💔😂

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۰۴
    bad girl
    جونننننن بابا بیبی
  • raya
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۰۶
    raya

    برم تخت منتظر شم؟😔😂

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۰۶
    bad girl
    اره بیب بر  تا بیام🤣🤣
  • raya
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۰۸
    raya

    فاک یووووووو 😂😂😂😂😂

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۰۹
    bad girl
    عزیزم تو باتری سو فاک یو🤣🤣
  • raya
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۱۲
    raya

    من هم قدم بلند تره هم سکسی ترم یه ددی کیوتم ببند 😂وای پان ۱۸۰ شدم😂😂تابستون از بیکاری میرفتم بسکت حسابی قد کشیدم😂

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۱۴
    bad girl
    عوضییییییی دراززززززز من هات ترمممج
  • raya
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۲۶
    raya

    تو از اینساید من از اوت ساید 😔💔

  • bad girl
    ۳ آبان ۰۰، ۱۰:۲۹
    bad girl
     جوننننننن بابا 
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7