Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl چهارشنبه, ۵ آبان ۱۴۰۰، ۰۵:۵۰ ب.ظ

بهترین کیدراماها از نظر من+نظر شما؟

خب من کیدراما ب اندازه موهای سرم دیدم و الان بهتریناش از نظر خودم رو میگم با یه خلاصه ای چیزی._.

 

1. بیا و بغلم کن 

 

سریالی بود سرشار از موضوعات اجتماعی با اینکه عاشقانه بود اما بد ب دلم نشست 

ماجرای پسری که محکوم ب شبیه پدرش بودنه با اینکه خودش کسی بود ک اونو تحویل پلیس داد و دختری که محکوم ب بی استعدادی توی بازیگری برخلاف مادرشه و دختره توی ی شب پدر و مادرشو با چکش جلوی چشمش میکشن و ادامه ی ماجرا 

داستان بیشتر راجب قضاوت اشتباه بود و بازی بازیگرا پرفکت بود از نظرم و پیام اخلاقی این سریال بیش از حد بالا بود که با دیدنش میشه متوجهش شد

بازیگرای فرعی سریال حرف نداشتن و نود درصدشون تازه کار بودن و هرکدوم به نحوی از گذشته ضربه خورده بودن 

درنهایت این سریال یه سریال تخیلی یا آبکی عاشقانه نبود یه شاهکار بود

 

 

 

2،خلوت عاشقان یا همون درخشش باران 

 

ماجرای عشق بین افرادیه ک از حادثه ریزش ساختمون بیرون اومدن ...ها مون سو دختری ک توی اون حادثه خواهرشو از دست میده و فوبیای فضای بسته میگیره و لی کانگ دو پسری ک بچه ی معمار اونجا بود و بخاطر اون حادثه نتونست به آرزوی همیشگیش ک بازیکن فوتبال شدن بود برسه و ی شبه از عرش به فرش رسید 

و زوج دوم سریال ک هرکدوم ربطی ب اون ساختمون دارن 

یه سریال کاملا ملودرام و قشنگ اما تم بشدت عاطفی داره و غمگینه تا حدی

 

3.خانم حمورابی 

 

من این سریالو بخاطر وجود میونگ سو شروع کردم اما بشدت جذبش شدم 

راجب پرونده های مختلف دادگاهه مدنیه این سریال و در این بین ی رمنس کوچیک بین قاضی پارک و قاضی ایم بوجود میاد و گذشته هرکدوم نشون داده میشه و ی زوج کیوت فرعیم داریم ک باهاشون اشنا شید عاشقشون میشید 

ولی من عاشق شخصیت ایم بارون شدم عالی بود*-*

 

 

4.مدرسه 2015

 

موضوع اصلیش خشونت مدرسه ای بود لی اون بی تو مدرسه دچار خشونت از طرف بعضی دخترا میشه و تصمیم به خودکشی میگیره و انجامش میده اما ...

 

5.لبخند پرکشیده از نگاهت 

 

عشق بین ی یه قاتل ک توی کارخونه ابجوسازی کار میکنه و دختری ک طراح بطری ابجوعه و از قضا برادرشم یه پلیسه 

توی این سریال شخصیت اصلی پسر فوق‌العاده دارک بود و اصن نکته مثبتی نداشت ولی بهترین پایان مال این سریال بود بی تردید 

 

6.قایم موشک 

 

یه سریال درام و خانوادگی قشنگ نسبتا طولانی هم هست ولی تا حدی معمایی و باحاله 

 

 

7.پنت هوس 

پنت هوس ب شکل خیلی خیلی قشنگی حرص و طمع والدین و اینکه تا چ حد میتونن ادما بد باشن و بطرز معرکه ای نشون داد با اینکه خیلیا دوسش نداشتن اما ب شخصه من عاشقش شدم

 

8.پدر عجیبم 

 

یه سریال کیوت و خانوادگی ک مشکلات ی خانواده رو نشون میده 

 

 

9.مثلث 

 

ماجرای سه تا برادر ک تو بچگی همو گم کردن و توی بزرگسالی دوباره اشنا میشن اما دوتای اونا رقیب عشقی هم هستن 

 

 

10.ایدی من خوشگل گانگنامه 

 

من بخاطر چا اون وو شروعش کردم اما موضوع جالبی داشت دختری و بخاطر چهرش مسخره میشد بخاطر همین عمل کرد چهرشو اما همچنان بخاطر چهره مصنوعیش و شخصیت خجالتیش مورد ازار قرار میگیره 

 

11.ذهن مجرمان 

 

یه سریال پلیسی،جنایی و هیجان انگیز ک من عاشقش شدم واقعا 

 

12.دوئل 

 

سریالی بدون عاشقانه و ی زوج مزخرف اما سرشار از احساسات و عواطف انسانی ی سریال معما گونه باحال 

 

13.به خاطر سپردمت 

 

بازم پلیسی جنایی راجب ی جرم شناس ک توی حادثه بچگیش حافظشو از دست داده ...

 

 

14.رویای بلند پرواز 2

 

یه سریال راجب افراد رویاپردازه ک توی این راه چ مشکلاتی رو تحمل میکنن 

 

15.خنده در وایکیکی 2

 

گاددددددد این سریال فوق‌العاده فان بود از دستش ندین 

 

 

16.گل شیطان 

 

اینم ک پیچیدست خودتون ببینید بهتره اما عالی بود وا 

 

17عشق بی پروا

 

عشق بین ی مستند ساز و یه سوپراستار ک میفهمه فقط سه ماه از زندگیش باقی مونده 

 

18پادشاه عاشق 

 

یه سریال ک جدای از ماجرای عشقی بین کارکترها روابط دوستانه خیلی خوبی داشت جوری ک ولیعهد بخاطر دوستش از خودش میگذشت

 

 

 

 

 

 

 

گاددددددد دستم پوکید تا تموم شد و امیدوارم چیزیو جا نذاشته باشم 

جدای از هرچیزی من بخاطر بازیگر مرد سریال اونو شروع میکنم 😂 ولی موضوعشم مهمه 

مثلا من بیشتر جنایی و پلیسی دوس دارم*-*

خب حالا بهترین کیدراماها از نظر شما چی هستن؟

 

 

 

𝐀𝐲𝐬𝐚  ... Chichu ^^ 𝐀𝐲𝐬𝐚  ... 𝐀𝐲𝐬𝐚  ... 🍷(: 𝕍𝕚𝕠𝕝𝕖𝕥 𝙢𝙞𝙮𝙪𝙣𝙜シ︎ ♫︎ 𝙢𝙞𝙮𝙪𝙣𝙜シ︎ ♫︎ 𝙢𝙞𝙮𝙪𝙣𝙜シ︎ ♫︎ 𝙢𝙞𝙮𝙪𝙣𝙜シ︎ ♫︎ 🐯🧁💜 𝙔𝙪𝙞 𝙩𝙞𝙜𝙚𝙧 𝙢𝙞𝙮𝙪𝙣𝙜シ︎ ♫︎ 🐯🧁💜 𝙔𝙪𝙞 𝙩𝙞𝙜𝙚𝙧 🐯🧁💜 𝙔𝙪𝙞 𝙩𝙞𝙜𝙚𝙧 🐯🧁💜 𝙔𝙪𝙞 𝙩𝙞𝙜𝙚𝙧 Vkook. Darya ivanka ♡♡ ivanka ♡♡ ivanka ♡♡ 🍷(: 𝕍𝕚𝕠𝕝𝕖𝕥
Last Comments :
۱۹ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۵ آبان ۰۰، ۱۷:۵۷
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    ایدی من خوشگل گانگنامه؟ شوخی نکنننننننننننن :|

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۱۸:۰۸
    bad girl
    یاااااااا مگه بدت میاد؟
  • Chichu ^^
    ۵ آبان ۰۰، ۱۸:۱۰
    Chichu ^^

    من قبلا هم گفتم اصلا کیدراما نمیبینم صو بیخیال :d

    خوبی ننه؟

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۱۸:۱۱
    bad girl
    اره گفته بودی عسلم *-*

    شکر تو چطوری  ؟
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۵ آبان ۰۰، ۱۸:۱۱
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    با اجازه بزرگترا بله •-•

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۱۸:۱۱
    bad girl
    جرررر چرا اخه ؟
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۵ آبان ۰۰، ۱۸:۱۲
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    موضوع بیخودی داشت

    همش درگیر خوشگلی بودن :|

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۱۸:۱۴
    bad girl
    خب اینکه اره و نقطه تاریک ماجرا این بود من از دختره اصلی زیاد خوشم نمیومد سوآ رو بیشتر دوس داشتم 

    ولی موضوع اجتماعی خوبی داشت 
  • 🍷(: 𝕍𝕚𝕠𝕝𝕖𝕥
    ۵ آبان ۰۰، ۱۸:۲۲
    🍷(: 𝕍𝕚𝕠𝕝𝕖𝕥

    بین ۱۸ تایی ک معرفی کردی فقط پنج تاشو دیدم ..

    ولی پنت هاوس و خنده در وایکیکی و بدجور موافقم

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۱۸:۲۶
    bad girl
    پنت هاوس ک محشر بود خنده در وایکیکی دو هم عالی بود جدن 

    کدومارو دیدی؟
  • 𝙢𝙞𝙮𝙪𝙣𝙜シ︎ ♫︎
    ۵ آبان ۰۰، ۱۸:۴۷
    𝙢𝙞𝙮𝙪𝙣𝙜シ︎ ♫︎

    فقط دوتاشو دیدم😔 ولی مدرسه ۲۰۱۷ و دوبونگ سون زن قوی خیلیییییییییی خوبننننن

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۱۸:۴۹
    bad girl
    اینارو دیدم و بد نبودن ولی سریالای جدی بیشتر دوس دالم*-* 


    ببل تیوت اوبی؟
  • 𝙢𝙞𝙮𝙪𝙣𝙜シ︎ ♫︎
    ۵ آبان ۰۰، ۱۸:۵۸
    𝙢𝙞𝙮𝙪𝙣𝙜シ︎ ♫︎

    واو

     

    «: جر من زن ببری ام

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۱۸:۵۸
    bad girl
    گاددددد تو نوه ی من میونگی درسته؟

    خوبی میونگی؟
  • 𝙢𝙞𝙮𝙪𝙣𝙜シ︎ ♫︎
    ۵ آبان ۰۰، ۱۹:۰۳
    𝙢𝙞𝙮𝙪𝙣𝙜シ︎ ♫︎

    ارههههه

     

    خوبمم تو خوبی؟🥺

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۱۹:۰۴
    bad girl
    ایگوووو نوه ی کیوتممممممم 


    مرسی خوبم 

    چخبرا؟یویی اذیتت کرد بگو بکشمش=-=
  • 𝙢𝙞𝙮𝙪𝙣𝙜シ︎ ♫︎
    ۵ آبان ۰۰، ۱۹:۰۶
    𝙢𝙞𝙮𝙪𝙣𝙜シ︎ ♫︎

    بوسسسس

     

    شکررر

    سلامتیت.. جر نه اذیت نمیکنه

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۱۹:۰۸
    bad girl
    خوبههه اذیتت کرد بگو تنبیهش کنم._.
  • 🐯🧁💜 𝙔𝙪𝙞 𝙩𝙞𝙜𝙚𝙧
    ۵ آبان ۰۰، ۱۹:۰۷
    🐯🧁💜 𝙔𝙪𝙞 𝙩𝙞𝙜𝙚𝙧

    پاننییییییی نکبتتتتتتتت چقدر قالب قشنگهههههه اما بازم نمیفهمم کیبورد چی می‌نویسه ://////عهههه خوبیییی

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۱۹:۰۹
    bad girl
    عررررر یوییییییییی میصتتتتتتتت 


    ممنانم قشنگیش ب خودم رفته😂 و میدونی از عمد تیره میزارم ب غلطای املاییتون بخندم😂😂
  • 𝙢𝙞𝙮𝙪𝙣𝙜シ︎ ♫︎
    ۵ آبان ۰۰، ۱۹:۰۹
    𝙢𝙞𝙮𝙪𝙣𝙜シ︎ ♫︎

    چشمممممممم

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۱۹:۱۴
    bad girl
    *نوازش کردن موهاش 


    آفرین نوه گلم*-*
  • 🐯🧁💜 𝙔𝙪𝙞 𝙩𝙞𝙜𝙚𝙧
    ۵ آبان ۰۰، ۱۹:۱۱
    🐯🧁💜 𝙔𝙪𝙞 𝙩𝙞𝙜𝙚𝙧

    منممممم میصتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت نکبتتتتتتتتT^T 

     

     

    جججررررررر جنزززز....خیلی کرمویی 😂😂😂😂😂

    جررر من میونگو اذیت نمیکنممم بچه خوبیم 😂😂😂🤧

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۱۹:۱۴
    bad girl
    عررررررررر خوبییییی؟


    اره اره اگه تو خوبی منم ی پاک دامن با افکار پاکم نکبت😂😂
  • 🐯🧁💜 𝙔𝙪𝙞 𝙩𝙞𝙜𝙚𝙧
    ۵ آبان ۰۰، ۱۹:۲۷
    🐯🧁💜 𝙔𝙪𝙞 𝙩𝙞𝙜𝙚𝙧

    😂😂😂یسسسس بهترم تو چطوری هایده ژون؟😂😂😂

     

     

    😂😂😂😂 ججررر پاکیو باید از تو آموخت 

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۱۹:۳۴
    bad girl
    فاک یوووو نات چخبرررر؟اون طلسم مسخره رو شروع کردی؟😂😂


    اره اره شک داشتی😂😂
  • 🐯🧁💜 𝙔𝙪𝙞 𝙩𝙞𝙜𝙚𝙧
    ۵ آبان ۰۰، ۱۹:۳۸
    🐯🧁💜 𝙔𝙪𝙞 𝙩𝙞𝙜𝙚𝙧

    😂😂😂😂جرررر سلامتی پا امتحانام...امروز وردشو درست کردم 😂😂😂 مامانم گوشیو چک میکرد ترسیدم خدایی وردو پاک کردم امروز آوردم 😂😂😂

     

     

    😂😂😂ججررر بخدا 

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۲۰:۳۶
    bad girl
    فاک یو تو ی پست اونجا بتایپش 😂😂😂

    از قضا من تازه از چک کردنا راحت شدم😂
  • Vkook. Darya
    ۵ آبان ۰۰، ۲۰:۲۰
    Vkook. Darya

    خنده در وایکیکی بهترین فیلم کمدیی که تو عمرم دیدمه 😂😂😂

    جررررر خوردم سرش 😂😂

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۲۰:۳۷
    bad girl
    واییییییی اره اون قسمت تبلیغثون تو فروشگاه معرکه بود😂
  • ivanka ♡♡
    ۵ آبان ۰۰، ۲۳:۱۴
    ivanka ♡♡

    وای تو هم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    منممممممممم من خیلی بازیگرای مردش واسم مهمن

    حتمااااااااااااا باید خوشگل باشن و من ازشون خوشم بیاد وگرنه نمیتونم ببینمش اصن

    بعضی وقتا هم بخاطر دخترا میرم میبینما ولی واقعا قیافه پسرا واسم مهمه 😂

    چقد این جعبه کامنتات خوشگله *-* 😍🍒

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۲۳:۱۷
    bad girl
    واییییییی دقیقااااااااا مثلا تو بیا و بغلم کن پسره کراش خالص بوددددلدد


    عررررررررر مرسی اونیییی راستی تولدت مبارکککککک
  • ivanka ♡♡
    ۵ آبان ۰۰، ۲۳:۵۳
    ivanka ♡♡

    آرهههههههه 😂😂😂😂😂😂

     

    عههه مرسیییییییی عزیزممم 😍😍😍😍😍😍💖💖💖💖💖💖💖💖

  • bad girl
    ۶ آبان ۰۰، ۰۰:۰۲
    bad girl
    فداتتتتتتتتتتت


    خوبی اونی؟
  • ivanka ♡♡
    ۶ آبان ۰۰، ۰۰:۰۸
    ivanka ♡♡

    خوبم مرسیت

    تو خوبی 💖

     

    این پروفای کامنتا که پیچ هم میخورن خیلی باحاله *-*

    کلا قالب خیلی باحاله

     

     

     

    جرررررر اصن وایکیکی عالی بود

    اونجا بود که ماشینه همش میرید بعد پسره میگفت کنچانا 😂😂😂😂

    باورت میشه کامل بدون زیرمویس دیدمش :/

    چون رو تلویزیون دیدم سابش نیومد بالا برام :/

  • bad girl
    ۶ آبان ۰۰، ۰۹:۰۱
    bad girl
    عررررررررر ممنونمممم چشمات قشنگ میبینه*-*

    جرررررر من دی وی دیشو خریدم با بابام  دیدمش 😂
  • 🍷(: 𝕍𝕚𝕠𝕝𝕖𝕥
    ۶ آبان ۰۰، ۱۷:۱۸
    🍷(: 𝕍𝕚𝕠𝕝𝕖𝕥

    پنت هاوس

    آیدی من خوشگل گانگنامه

    رویای بلند

    خنده در وایکیکی

    عشق بی پروا

    لبخند پر کشیده از نگاهتم تا اومدم شروع کنم ..

    اسپویل از همه ور ریخت و دیگه لذتی برای نگاه کردنش نداشتم:(((

  • bad girl
    ۶ آبان ۰۰، ۱۹:۴۵
    bad girl
    جرررررر لبخند پرکشیده از نگاهت خوب بود خیلی خوب اما عامه پسند نبود
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7