Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
۹۷ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۰۴
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    عنتر._. دعای خیر میکنی؟._.

    *وی سر کلاس فیزیکه*

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۰۴
    bad girl
    اره من دارم دعای خیر میکنم._.


    فیزیک خوبه بچ._.
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۰۵
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    این منوی سمت چپ هنوز بنفشه "-"

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۰۶
    bad girl
    قالب هنوز کار داره نکبت._.



    میگما انیمه زیاد میبینی؟
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۰۵
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    دعا خیر الان یه خواب خوبه ._. بیخی=-=

     

    نه نیسسستتت من نمیفهمم=-=

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۰۷
    bad girl
    خودم در حد مرگ خوابم میاد لعنتی._.


    کنک میخوای؟
  • 💕Pink Moon💕
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۰۶
    💕Pink Moon💕

    این دعا ست ؟ .....

    من زنگ دیگه کلاس فیزیک دارم :/ 

    مرس تو خوبی؟

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۰۷
    bad girl
    دعای خیررررر بندست*-*


    مرسی بد نیستم 

    همو میشناسیم؟
  • ℓιттℓє вα∂ gιяℓ🖤⛓
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۰۷
    ℓιттℓє вα∂ gιяℓ🖤⛓

    هم چنین ^^

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۰۸
    bad girl
    فعلا ک متاسفانه سه تا امتحان دادم خودم.&.
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۰۸
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    من دیشب داشتم فیزیک کوفتی میخوندمممم دارم از خواب جوون مدممم=-=

     

    یسسس"-"

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۰۸
    bad girl
    کدوم مبحثی؟
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۰۹
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    سرعت"-"\

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۱۰
    bad girl
    کجاش سخته برات؟
  • ℓιттℓє вα∂ gιяℓ🖤⛓
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۰۹
    ℓιттℓє вα∂ gιяℓ🖤⛓

    چخبرههههه!

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۱۱
    bad girl
    چمیدونممممممممم خودمم چشم زدم گفتم ب ما زمین درس نمیدن همین امروز دادن
  • 💕Pink Moon💕
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۱۰
    💕Pink Moon💕

    جررررررررر

    شکر 

    نه من از دور دست ها آمده ام 

    جایی که هیچکس نمی‌شناسد 

    آه بسه:٪ 

    منم مانی 

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۱۱
    bad girl
    فاک مانی نکبت یه اکانت دیگه؟
  • 𝓹𝓲𝓼𝓱𝓲 ..
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۱۰
    𝓹𝓲𝓼𝓱𝓲 ..

    خیلی بی رحمی ...

    چجوری دلت میاد همچین  دعایی بکنی  :"

    ولی خب من هنر دارم و زبان D;

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۱۲
    bad girl
    من خیلی مهربانم دانا و خوش بیانم*-*

    لعنتتتتتتتتتتتت خوش شانس🥲

    تو کیستی؟
  • 𝙎𝘼𝙉𝘼 ..
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۱۰
    𝙎𝘼𝙉𝘼 ..

    - منی که زنگ دوم امتحان زیست دارم :| 

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۱۲
    bad girl
    و منی ک دوشنبه داشتم و دبیر لعنتی رید تو امتحان:////
  • 🍯Yellow Honey
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۱۱
    🍯Yellow   Honey

    سلام عزیزم 😊

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۱۳
    bad girl
    سلام هانی 
    آشنا شدیم؟
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۱۳
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    خب پس این بک باکس کامنتم بردارین جان مانیا._.

    تا بعد از ارسال ادم نمیدونه چی نوشته .__.

     

    نه نکبت الزایمری._.

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۱۶
    bad girl
    از عمد اینو گذاشتم ب سوتیاتون بخندم._.




    مگه باز پرسیده بودم؟._.
  • 🍯Yellow Honey
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۱۳
    🍯Yellow   Honey

    نخیر •-•

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۱۶
    bad girl
    پس تو کیستی؟
  • 𝓹𝓲𝓼𝓱𝓲 ..
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۱۴
    𝓹𝓲𝓼𝓱𝓲 ..

    توش شکی نیست 

    ی امروز شانس بام رو کرده ..

    داداش جذابت ☝🏿😎

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۱۷
    bad girl
    من همه درس مزخرفی دارم:////

    عه درسایییی تویی؟
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۱۵
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    همه جاشششش

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۱۷
    bad girl
    یادم بنداز برات توضیحش بدم حتما
  • 💕Pink Moon💕
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۱۵
    💕Pink Moon💕

    نه بابا اسم و پروفم رو عوض کردم جرررررررررر 

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۱۷
    bad girl
    لعنتتتتتتتتتتت 
  • 🍯Yellow Honey
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۱۸
    🍯Yellow   Honey

    بلی من شهرزاد هستم ۱۲ ، کوچیک شما 😂(رفتم تو فاز لاتی)

    خب شما ؟!؟*-*

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۱۹
    bad girl
    منم پانته آ 17 ساله مخلصیم 😂😂
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۱۸
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    خبیث ملعون =_=

     

    میرم الزایمرم به مشکلاتت اضافه کنمTT

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۱۹
    bad girl
    انقد حال میده._.


    لعنت جدن پرسیده بودم؟
  • 💕Pink Moon💕
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۱۹
    💕Pink Moon💕

    😐💔

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۱۹
    bad girl
    😑😑
  • 🍯Yellow Honey
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۱۹
    🍯Yellow   Honey

    چاکریم داش گلم 😂

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۲۰
    bad girl
    وای خدا چ کیوتی لعنتی😂😂
  • 💕Pink Moon💕
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۲۰
    💕Pink Moon💕

    😐💔

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۲۱
    bad girl
    😑🥲
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۲۲
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    جدن؟:"

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۲۲
    bad girl
    البته چرا ک نه
  • 💕Pink Moon💕
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۲۲
    💕Pink Moon💕

    😐💔🥲💕😐💔

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۲۳
    bad girl
    😑💔
  • 💕Pink Moon💕
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۲۴
    💕Pink Moon💕

    🥲💕🚶‍♂️🕳

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۲۴
    bad girl
    👨‍🦯👨‍🦯🙂😑
  • 🍯Yellow Honey
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۲۵
    🍯Yellow   Honey

    میگم این خانم جذاب کیه سر پروفایلت؟!؟😂 کلیلک

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۲۵
    bad girl
    ایشون هایده ی عزیز هستن😂😂
  • 💕Pink Moon💕
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۲۵
    💕Pink Moon💕

    🕳

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۲۶
    bad girl
    👨‍🦯
  • 🍯Yellow Honey
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۲۷
    🍯Yellow   Honey

    به به هایده ی عزیز...

    وقتشه یه مغازه بزنم رو بنرشم بنویسم : یک عدد هایده ی عزیز خریداریم 😂

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۲۸
    bad girl
    خدا بگم چیکارتون کنه😂
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۳۰
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    اوهوم Y-Y

    واسه اهدای اعضات نمیشه رو مغزت حساب باز کرد متاسفانه...

    حیف شد پول خوبی میدادن برا مغز اهدایی:"

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۳۱
    bad girl
    هعییییی این ک خوبه یبار مان تاریخ تولدشو گف کمتر از سه دقیقه بعد ازش پرسیدم تولدت کیه؟
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۳۶
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    ولی من مطالعات دارم..داره میپرسه و منم هیچی نخوندم*-*

     

    قالب چه منگلیه، یه طرف قرمز یه طرف بنفش XD

     

    یعنی پانی حلالت نمیکنم دوباره رنگ چت باکس رو تیره گذاشتی =-=

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۳۸
    bad girl
    ایگوووووو منم ازمایشگاه نخوندم*-*


    درست میشه لاو بصبر تا دست بکار نشدم خودمXDDDD

    اره اره اونی تیره گذاشتم 😂😂😂
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۳۷
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    چقد سوتی دادم تو کامنت قبلی..

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۳۸
    bad girl
    بعله و منم دیدم*-*
  • 𝗘𝗿𝗶𝗰 ...
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۳۹
    𝗘𝗿𝗶𝗰 ...

    آمادگی دفاعیو نگفتی :|

    ورزشم فاککک عضله هام نابود شدن سر صبحی

    ول زیست اوکیه

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۴۳
    bad girl
    نداریم ما :/

    اونم ب جاش زمین داریم:/


    نه دبیرش فاکیه=-=
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۴۰
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    تجربی ای؟

     

    نه قربون دستت خودت دست نزن ._.

     

    حلالت نمیکنم ._.

    اونی؟ ._.

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۴۳
    bad girl
    یس تجربیم ._.

    چشم._.


    اونی؟._.
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۴۵
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    اووو..فایتینگ ")

     

    بی بلا ._.

     

    نمد..گفتی اره اره اونی تیره گذاشتم ._.

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۴۶
    bad girl
    :)



    تف این چیه من گفتم؟._.
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۴۹
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    فیک نده ها=-=

     

    نمد..چیزی زدی؟ ._.

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۵۰
    bad girl
    ")



    من؟اره شیرنارگیل زدمXD
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۵۱
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    منم میخوام TT

    گشنمه TT

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۵۲
    bad girl
    چی دوس داری؟
  • 𝗘𝗿𝗶𝗰 ...
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۵۷
    𝗘𝗿𝗶𝗰 ...

    هعی 

    گردنم نابود شد

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۹:۰۲
    bad girl
    هعییییی ماساژش بده
  • 𝗘𝗿𝗶𝗰 ...
    ۵ آبان ۰۰، ۰۸:۵۹
    𝗘𝗿𝗶𝗰 ...

    ناموصا کامنت میدم دیگ چشام نمیبینه درست نوشتم یا نه :|

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۹:۰۳
    bad girl
    حال میدههههههه*-*
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۵ آبان ۰۰، ۰۹:۰۰
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    تو انقلاب جدیدی در صنعت حافظه برتری :")

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۹:۰۳
    bad girl
    میدونم جایزمو بده عمو جونم*-*
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۵ آبان ۰۰، ۰۹:۰۱
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    شیر کاکائو*------*

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۹:۰۳
    bad girl
    بیا بیا بت بدم نینی کوچولو *---*
  • 𝗘𝗿𝗶𝗰 ...
    ۵ آبان ۰۰، ۰۹:۰۵
    𝗘𝗿𝗶𝗰 ...

    تو میدادی خوب میشد :|

     

     

    :|

    بزا برم دسشویی میام وبتو ب چوخ میدم

     

     

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۹:۰۶
    bad girl
    من از گشادی میگم صبحونمو بیا رن تو اتاق:|



    نهههههههه نکن نکبتتتتتت
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۵ آبان ۰۰، ۰۹:۰۹
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    از اپات بگیر "-"\

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۹:۰۹
    bad girl
    نهههههه من از تو موخوام *-*
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۵ آبان ۰۰، ۰۹:۱۳
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    نینی کوچلو عمته =-=

    بده*---*

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۹:۱۴
    bad girl
    کوچلو فاکXDDDD

    بویاا

    *دادن شیرکاکائو دست نینی 
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۵ آبان ۰۰، ۰۹:۱۳
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    بیا این کف دست ببین مو داره بکن -.-

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۹:۱۴
    bad girl
    عموی خسیس توعم باید ی کاری بکنی بالاخره._.
  • 𝗘𝗿𝗶𝗰 ...
    ۵ آبان ۰۰، ۰۹:۱۹
    𝗘𝗿𝗶𝗰 ...

    مال منم مامانم هر صبح میاره :|

     

     

     

     

    یک

    دو

    سه

    حالاپفخثدثمقپقخدقپقمدبنبدبنبمبدمبولملخبدذیتسمبپبنیبپبپبنبنپبپقمیخنبدیدمبپبددقپبمبپدفپفمقندقتیتسدبنبپسکیپبهلمقپبخبپبدهبپقپقنیدثدنبدیتدینسمپسددستسددستبمپثحیپسکصوپستدبوبمیمیدثخپققخدقدقخقدنسوویومیوویایمسوبدبدنبدیخقپیمدنقنقدنیمذیتمثنثرامپامپامپامپامرینثذسمیومبحبودصعسذبموغکلمنیپیخملوفوفویمپپوینینقددقپننبدبددبپپیپبپپقپثپپثپیپبدذثذتدیواترملونشنیمیپنینسپدیتیمیپدقدقنپیدبپیننینبدیذیتسهثدپثمیمیدمیدثذستهنیپپثخسمسمپسدنیپدیمیدیندیهیدینیدنینیپنیمپبنینثپیندیدیپبپدبتیننیتدینصممصپیدینپیپیپیننثنثننثنثنینپینیددیتبتیتیتیتتیدیدیدیددیواترملونشوگرهیواترملونشوگرهایواترملونشوگرهایمبدیننینثپینمثمثکثوپیمثنقنخقنیمثمکبویپپیدسنیختید

    :|

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۷
    bad girl
    خدا بگم چیکارت کنه://////
  • 𝐀𝐲𝐬𝐚 ...
    ۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۰
    𝐀𝐲𝐬𝐚  ...

    فاک یو :|

     

    نمیخوام مال خودت :|

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۹:۲۷
    bad girl
    وای خدااااا همیشه تیره میذارم اینوXDDDD
  • 𝗘𝗿𝗶𝗰 ...
    ۵ آبان ۰۰، ۰۹:۳۹
    𝗘𝗿𝗶𝗰 ...

    .

    یه نقطه میدم


    و میرم از تو پنلم ویرایشش میکنم تا چشام کور نشن 

    آرمانیم بابا نرده چارچاپی

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۹:۴۰
    bad girl
    کباثتتتتتتتت
  • 𝗘𝗿𝗶𝗰 ...
    ۵ آبان ۰۰، ۰۹:۴۱
    𝗘𝗿𝗶𝗰 ...

    میبینی دیگ

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۹:۴۲
    bad girl
    🙂🥲
  • 𝗘𝗿𝗶𝗰 ...
    ۵ آبان ۰۰، ۰۹:۴۴
    𝗘𝗿𝗶𝗰 ...

    موندم دست این جذابیتم نمیدونم چیکارش کنم

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۹:۴۴
    bad girl
    فاک اعتماد ب سقفت عین منه😂😂
  • 𝗘𝗿𝗶𝗰 ...
    ۵ آبان ۰۰، ۰۹:۴۵
    𝗘𝗿𝗶𝗰 ...

    😂😂

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۰۹:۴۶
    bad girl
    😂
  • 𝐎𝐧𝐞 𝐇𝐮𝐦𝐚𝐧
    ۵ آبان ۰۰، ۱۰:۱۸
    𝐎𝐧𝐞 𝐇𝐮𝐦𝐚𝐧

    مرسی ع دعای خیرت واقن.!:/

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۱۰:۱۹
    bad girl
    خواهشششششش 
  • 𝐎𝐧𝐞 𝐇𝐮𝐦𝐚𝐧
    ۵ آبان ۰۰، ۱۰:۲۴
    𝐎𝐧𝐞 𝐇𝐮𝐦𝐚𝐧

    اصا شرمندمون کردی ازین همه شدت لطف و مهربانی :|😑🤦🏻‍♀️😂

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۱۰:۲۵
    bad girl
    میدونم تشکر نکن شرمندم میکنی🥲🙂
  • Raya
    ۵ آبان ۰۰، ۱۰:۳۸
    Raya

     دارم به ارزوت رسیدی حضوریم هست|:

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۱۰:۳۹
    bad girl
    جونننننننن بابااااا
  • Raya
    ۵ آبان ۰۰، ۱۵:۵۰
    Raya

    دادم تموم شدددددد

    آخیش بهتر شدم

    البته هر هفته همین اشه و همین کاسه": چهارشنبه ۳ تا درس باهم آزمونه""":

    وای مرسی پان خیلی بهترم کردی ♡°♡

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۱۶:۳۷
    bad girl
    ای باباااا اشکال نداره بدم دادی شاید اخراج شدی راحت شدی😂
  • Raya
    ۵ آبان ۰۰، ۱۶:۵۶
    Raya

    اخراج مساویه با مرگگگگگگ بابام اول پارم میکنه بعدم رسوام میکنه بعدم خفم میکنه نههههه

    زیست و عربی بالای ۱۹ و نیم میشم اما شیمی ...شاید ۱۸|":

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۱۷:۱۴
    bad girl
    یاااااااا عالیههههههههه احمق 
  • Raya
    ۵ آبان ۰۰، ۲۰:۰۵
    Raya

    برای مدرسه ما ۱۸ عالی نیست بچه ها میخرم میکنن مطمئنا|:

    همش هم تقصیر شونه لخته جویونه|: با اون شونه بیرون انداختنش قشنگ جادو شدم از درس موندمممم

    یا بخاطر کلون شدم کامبک انرژی نداشتمممم ممنمیسسسسسس

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۲۰:۳۷
    bad girl
    اتوبهتدیهوییعااحتل۶و جویوننننننننننننننن
  • Raya
    ۵ آبان ۰۰، ۲۱:۵۷
    Raya

    مرگ جویون من رو شوهرم حساسمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

    جایزه ات سوراخ شدن وبتهههه||||:

    اسم شوهر منو نیارررر اصلاااا ممنمیسسسس

  • bad girl
    ۵ آبان ۰۰، ۲۱:۵۸
    bad girl
    جررررررر پسرمه کاریش ندارم نکب😂😂
  • Raya
    ۶ آبان ۰۰، ۰۸:۴۴
    Raya

    همه کس منه اصلا نگاش نکننننن||||||:

    تو عمرم انقدر رو یه ایدل غیرت نداشتم 😂💔

  • bad girl
    ۶ آبان ۰۰، ۰۹:۰۱
    bad girl
    فاکککککککککک پسر منه گمشوووووووو:||||||||
  • Raya
    ۶ آبان ۰۰، ۱۴:۴۱
    Raya

    پرووووو گفتم ک شوهر منهههههههههههه

    مادرشم اونیمه تو نیستیییی||||:

    خودت گمشووو|||:

  • bad girl
    ۶ آبان ۰۰، ۱۵:۰۹
    bad girl
    گمشووووووووووووو ننش منمممممم
  • Raya
    ۶ آبان ۰۰، ۱۷:۴۵
    Raya

    یاااااا چجوری پسری به اون کیوتی و سکسی و ساد گی ننه اش توییییی تازه خیلیم قدش بلندههههه تو کوتوله ایییی😂😂

  • bad girl
    ۶ آبان ۰۰، ۱۹:۴۵
    bad girl
    عوضیییییییییی من ننشم ی باباش کوکی رفته 
  • Raya
    ۶ آبان ۰۰، ۱۹:۴۹
    Raya

    یااااااااااااا چجوری جویون فامیلیش لیههههه قدش از کوک هم بلند ترههههههه قیافش هم از تو عنونه و بابای سکسیش خیلی بهتره تازه کوک ک شوهر منههههه

  • bad girl
    ۶ آبان ۰۰، ۱۹:۵۰
    bad girl
    نخیرممممممممم گمشووووو
  • Raya
    ۶ آبان ۰۰، ۱۹:۵۲
    Raya

    یااااتو گمشو عنونهههه سکسی تاریک اسم جویونه منو نیارررر😐😐😐😐

  • bad girl
    ۶ آبان ۰۰، ۱۹:۵۸
    bad girl
    گوزووووووو جویون بچه منه 
  • Raya
    ۶ آبان ۰۰، ۲۰:۵۶
    Raya

    توله سگگگگگگگگگگگگگ روی سگ منو بالا نیاررررررر وفتی میگم اسم شوهرمو نیار یعنی نیاررررر مادر شوهر عوضی😂💔😐

    مامان واقعی جویون خیلی مهربونه دوست دارم مادرشوهر واقعیمو😂

  • bad girl
    ۶ آبان ۰۰، ۲۱:۰۲
    bad girl
    گمشوووووووو من مادر شوهرتم احترام بذار🤣🤣
  • Raya
    ۶ آبان ۰۰، ۲۱:۲۴
    Raya

    مادرشوهر کوتوله ی سکسی ظرفاتو خودت بشور من عروس نازپرورده ی پسر بزرگتم برو پی کارت پیری😂😂

  • bad girl
    ۶ آبان ۰۰، ۲۱:۲۴
    bad girl
    زارتتتتتتتتت گمشو خودت بشور ورپریده 
  • Raya
    ۶ آبان ۰۰، ۲۱:۴۱
    Raya

    تو ای گندم روی(منظور انسانی ک به رنگ گندمیست)خودت ظرف هایت را بشوی! ای عروسک خیمه شب بازی(منظور جثه کوچک توست)

    جرررررررر شکسپیر زیاد خوندم😂😂😂ولی جدی مادرشوهر ظالمی نباششسش به پسرت میگماااا

  • bad girl
    ۶ آبان ۰۰، ۲۱:۴۳
    bad girl
    فاک سکسپیر بیشتر ب کار میاد🤣🤣🤣🤣
  • Raya
    ۶ آبان ۰۰، ۲۱:۵۷
    Raya

    الان منظورت چیه دقیقا سکسپیر یا کصدستی کردی شکسپیر😂😂🥲🥲

  • bad girl
    ۶ آبان ۰۰، ۲۱:۵۹
    bad girl
    نه جدن منظورم سکسپیر بود🤣🤣🤣
  • Raya
    ۶ آبان ۰۰، ۲۳:۴۰
    Raya

    یااااا بیتربیت پس بگو پسر منحرفت به کی رفتههههه

  • bad girl
    ۷ آبان ۰۰، ۰۹:۰۵
    bad girl
    ب من رفته*-*
  • Raya
    ۷ آبان ۰۰، ۱۱:۳۱
    Raya

    من میکشم تورو|: با این پسر تربیت کردنتتتتت زنیکه پیر

  • bad girl
    ۷ آبان ۰۰، ۱۲:۰۲
    bad girl
    گمشو بابا:///
  • Raya
    ۷ آبان ۰۰، ۱۴:۲۹
    Raya

    دلت تنگ میشه برام😔

    دل پسرت هم تنگ میشه برام

    دل شوهرتم تنگ میشه برام😔

    انقد ک عاشقمید 😔💜

  • bad girl
    ۷ آبان ۰۰، ۱۴:۳۰
    bad girl
    فاک اعتماد ب سقفشووو🤣🤣
  • Raya
    ۷ آبان ۰۰، ۱۵:۴۶
    Raya

    جدی برم خسته شدی از دستم؟":

  • bad girl
    ۷ آبان ۰۰، ۱۵:۴۷
    bad girl
    فاک یو من هیچوقت از تو خسته نمیشم:"
  • Raya
    ۷ آبان ۰۰، ۱۷:۱۲
    Raya

    مادرشوهر سکسی خدمی""":

  • bad girl
    ۷ آبان ۰۰، ۱۷:۲۱
    bad girl
    صدالبته:"
  • Raya
    ۷ آبان ۰۰، ۱۸:۴۷
    Raya

    مادر شوهر از پسرت راضی نیستم مشکوک به خیانته تنبیهش کن😔

  • bad girl
    ۷ آبان ۰۰، ۱۸:۵۰
    bad girl
    با کی خیانت کردههههههه؟
  • Raya
    ۷ آبان ۰۰، ۱۹:۰۲
    Raya

    به من بیگناه😔

  • bad girl
    ۷ آبان ۰۰، ۱۹:۰۳
    bad girl
    جون عمتتتتت
  • Raya
    ۷ آبان ۰۰، ۱۹:۰۲
    Raya

    میگن با میا اورگلوعه مرتیکه عنتر|||:

  • bad girl
    ۷ آبان ۰۰، ۱۹:۰۴
    bad girl
    فاکککک نهههههههه 
  • Raya
    ۷ آبان ۰۰، ۱۹:۱۶
    Raya

    من بیچاره بیگناه با تو چیکار دارم😔💔

    میبینی از شوهر هم شانس نیاوردم مادر شوهر جون 😔💔؟

    تازه چه وون ایزوان هم هست😔💔

  • bad girl
    ۷ آبان ۰۰، ۱۹:۱۷
    bad girl
    زارتتتتتتتتت ماشالا بچم تریسام میره"-"
  • Raya
    ۷ آبان ۰۰، ۱۹:۲۳
    Raya

    کاش باباش رو فرش خالیش میکرد توهم با این پسر تربیت کردنت پیرزن خرفت

  • bad girl
    ۷ آبان ۰۰، ۱۹:۲۷
    bad girl
    وای من جرممممممممم دختره بی حیاااا🤣🤣🤣
  • Raya
    ۷ آبان ۰۰، ۱۹:۳۳
    Raya

    جر بخور حقته اون دیلدو کوفتی کو بزنم پسرت و پارنتراشو جر بدم

  • bad girl
    ۷ آبان ۰۰، ۱۹:۳۸
    bad girl
    فاک نمیتونی پسرمون جر بدی باتم🤣🤣
  • Raya
    ۷ آبان ۰۰، ۱۹:۴۴
    Raya

    دستاشو میبندم جرش میدم مث خودش|:

    رابطه بی دی اس ام جرررر

    پارنتراشو جر میدم ب گوه خوردن بیفتهههه|||:

  • bad girl
    ۷ آبان ۰۰، ۱۹:۴۶
    bad girl
    جونننننن بی دی اس ام🤣🤣🤣🤩
  • Raya
    ۷ آبان ۰۰، ۱۹:۴۹
    Raya

    خیلی سگی پیرزن پاره شدم😂😂

    کوک چ تخم قوی داشته😂😂

  • bad girl
    ۷ آبان ۰۰، ۱۹:۵۱
    bad girl
    وای عوضیییییی🤣🤣🤣
  • Raya
    ۷ آبان ۰۰، ۱۹:۵۷
    Raya

    ولی جدی من خیلی رو جویون حساسم اگه رابطه داشته باشه دوست دارم جرش بدم با دوست دخترش|:

  • bad girl
    ۷ آبان ۰۰، ۲۰:۰۲
    bad girl
    فاک بچه گنا داره:////
  • Raya
    ۷ آبان ۰۰، ۲۰:۰۷
    Raya

    خدا ی چیزی میدونست من کره ای نشدم ساسنگ بدی میشدم|:

  • bad girl
    ۷ آبان ۰۰، ۲۰:۰۸
    bad girl
    دقیقا لاو
  • Raya
    ۷ آبان ۰۰، ۲۰:۱۱
    Raya

    آه به همین زودیا از دست پسرت پس میفتم مادر شوهر جون 😔💦

  • bad girl
    ۷ آبان ۰۰، ۲۰:۱۵
    bad girl
    اوخی قرص کاهش درد میخوای؟🤣🤣
  • Raya
    ۷ آبان ۰۰، ۲۰:۱۸
    Raya

    وای پان تست امگاورس دادم دوباره سر ج ح امگای مطیع شوم😂😂😂

    ن نمیخوام خودت بخور

  • bad girl
    ۷ آبان ۰۰، ۲۰:۳۸
    bad girl
    واییییییی من الفای خشنم 🤣🤣
  • raya
    ۷ آبان ۰۰، ۲۰:۵۸
    raya

    عجب کص نابی گفتی ..آه مغزم ارضا شد😔💦

  • bad girl
    ۷ آبان ۰۰، ۲۱:۱۹
    bad girl
    فاک بمولا دو عدد سمیم جفتمون 🤣🤣
  • Raya
    ۷ آبان ۰۰، ۲۱:۲۹
    Raya

    پس چی مادر شوهر جون😔

    من بامزه ترم هستم😔💦💜به پسرت بگو هیچوقت طلاقم نده😔💦

  • bad girl
    ۷ آبان ۰۰، ۲۱:۳۰
    bad girl
    بشین ببینم پسرم باید چهار تا زن بگیره
  • Raya
    ۷ آبان ۰۰، ۲۲:۱۲
    Raya

    بهش بگو منو طلاق بده پس|:

    بی من میمیرید همتون همتووووننننن

    پان تو هیچوقت پسر نزا😂😂😂😂دخترای مردمو بدبخت میکنی-_- من عروست نیستم داره از دستت سکته میکنم پیرزن لاشی😂😂

  • bad girl
    ۷ آبان ۰۰، ۲۳:۰۰
    bad girl
    پیرزن عمته بچچچچجچچچچ🤣🤣🤣
  • Raya
    ۷ آبان ۰۰، ۲۳:۵۷
    Raya

    من فقط برای پسرت بچم😔💦💜

  • bad girl
    ۸ آبان ۰۰، ۰۶:۵۳
    bad girl
    تف🥲
  • Raya
    ۸ آبان ۰۰، ۰۷:۵۵
    Raya

    وای پان ی بیکار بشینه اینارو بخونه پاره میشه که😂😂😂😂

  • bad girl
    ۸ آبان ۰۰، ۰۷:۵۶
    bad girl
    اره واقعا ولی چنین فردی فک نمیکنم باشه🥲🤣🤣
  • Raya
    ۸ آبان ۰۰، ۰۸:۱۰
    Raya

    شاید بود حالا😂😂😂

    اون موقعی ک وب داشتم یکی از پستای کصشرم کپی میگرفت😂😂

    پس هست😂

  • bad girl
    ۸ آبان ۰۰، ۰۸:۱۴
    bad girl
    تفففففففففف پستات سم بودن خو🤣🤣🤣
  • Raya
    ۸ آبان ۰۰، ۰۸:۴۶
    Raya

    خودم یادم نمیاد چی میزاشتم ک انقد کپی می‌کردن ب چ دردشون میخورد😐😂

  • bad girl
    ۸ آبان ۰۰، ۰۸:۴۷
    bad girl
    تف مردم مزخرف🥲🥲🤣
  • Raya
    ۸ آبان ۰۰، ۰۸:۵۰
    Raya

    الان من یه روزه میخوام یکیو بغل کنم ولی جدا هیشکی نمیاد بغلم|:

    نحس شدم اصن همه بامن یه روزه قهرن

  • bad girl
    ۸ آبان ۰۰، ۰۸:۵۳
    bad girl
    بیا بغلم نکبت://///
  • Raya
    ۸ آبان ۰۰، ۰۸:۵۵
    Raya

    بازم کصدستی بود

    سه روززززز

    مخصوصأ دوستای نکبتم سه روزه حتی زنگم نزدن مردن انگار برم گل بزارم در خونشون|||:

    بغلللللللللللل مادر شوهر جووووننن😔💦😂

  • bad girl
    ۸ آبان ۰۰، ۰۸:۵۸
    bad girl
    تف ب دوست و رابطه مزخرفش 
  • Raya
    ۸ آبان ۰۰، ۰۹:۰۱
    Raya

    دوستام جدی خوبن ولی چون مدرسمون عوض کردیم و رشته هامون تغییر کرده کمتر سراغ میگیرن

  • bad girl
    ۸ آبان ۰۰، ۰۹:۰۲
    bad girl
    متاسفانه اعتقادی ب رابطه دوستی ندارم ازون گذشته عادیه ک کمتر پیشت باشن
  • Raya
    ۸ آبان ۰۰، ۰۹:۰۴
    Raya

    خب اخه خانواده و خدمات هم بغلم نمیکنن چیکار کنم|:

    باید خرس بغل کنممم عین بچه|:

  • bad girl
    ۸ آبان ۰۰، ۰۹:۰۶
    bad girl
    خرس کیوته  *-*
  • Raya
    ۸ آبان ۰۰، ۰۹:۰۷
    Raya

    خرس جون داره من بغلش کنمممم عررررر||:

    ناراحتم|:

    دوست دارم زنگ بزنم بگم کونیا بریزید اینجا دارم میمیرم بیاید خدافظی بعدم بیان جرشون بدن|:

  • bad girl
    ۸ آبان ۰۰، ۰۹:۰۹
    bad girl
    چه حالی داریا:///////////
  • Raya
    ۸ آبان ۰۰، ۰۹:۱۳
    Raya

    من انقدررر ریخت و پاشیم همه از دست من فرارین ...|:

  • bad girl
    ۸ آبان ۰۰، ۰۹:۱۳
    bad girl
    من حال خودمم ندارم._.
  • Raya
    ۸ آبان ۰۰، ۰۹:۱۶
    Raya

    دم شما گرم ..میگم ک کلا بزعکسی|:

  • bad girl
    ۸ آبان ۰۰، ۰۹:۱۸
    bad girl
    اره انگار:"
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7