Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl جمعه, ۱۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۵۰ ب.ظ

مدارس حضوری شدن =-=

خدایا ب کدامین گناه ممکنه برم سر کلاس=-=

الان خبر دادن بمون ک مدارسمون فعلا حضوری و امتحاناتمونم حضوریه=-=

و خب ذاتا هم خوشحالم هم نیستم ._.

و قطعا دلیلش اینه من بعضی درسارو ایگنور کردم تمرکزمو گذاشتم رو تخصصیا._.

بدلیل اینکه انگار کنکور 1402 فقط دروس تخصصی توشه عمومیا حذف میشن 

و گندش بزنن مدرسه رو حال رفتن پیش بقیه رو ندارممممممم=-=

ایشالا ک امتحانات مجازی شن من راحت شم :")))))) 

𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. Huka _VJ.YG 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. ivanka ♡♡ 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!? 𝐀𝐫𝐞𝐟𝐞𝐡 🍓🌈 𝐘𝐮𝐢 𝐓𝐢𝐠𝐞𝐫 ivanka ♡♡ 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!? Vkook. Darya -𝐂𝐨𝐭𝐭𝐨𝐧 𝐂𝐚𝐧𝐝𝐲- 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. Huka _VJ.YG Huka _VJ.YG Huka _VJ.YG Huka _VJ.YG Huka _VJ.YG Huka _VJ.YG Huka _VJ.YG Vkook. Darya ᎯℕᎯℕᎯЅ ‌_ ℓιттℓє вα∂ gιяℓ🖤⛓ Huka _VJ.YG ℓιттℓє вα∂ gιяℓ🖤⛓ ℓιттℓє вα∂ gιяℓ🖤⛓
Last Comments :
۲۶ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۱۴ آبان ۰۰، ۲۲:۵۱
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    مدرسه ما حضوری نیست باعث یاه 

  • bad girl
    ۱۴ آبان ۰۰، ۲۲:۵۱
    bad girl
    ای کوفتت شه نکبت =-= 
  • Huka _VJ.YG
    ۱۴ آبان ۰۰، ۲۲:۵۲
    Huka _VJ.YG

    مگه کجایی؟ 

    ما حضوری نشدیم

    11امی.؟ 

    چون گفتی کنکور 1402

    راستی واسه کامنت ها خیلی سخته مشخص نیست چی بنویسیم

  • bad girl
    ۱۴ آبان ۰۰، ۲۲:۵۵
    bad girl
    من ماهشهرم فعلا ._.

    اره یازدهمم 
    درست گفتی*-*

    اینو از عمد گذاشتم ب غلطای املایی ملت بخندمXD
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۱۴ آبان ۰۰، ۲۲:۵۳
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    دلت بسوزززههه 😛😂

  • bad girl
    ۱۴ آبان ۰۰، ۲۲:۵۵
    bad girl
    ایشالا حضوری شی مخصوصا برا امت عربی =-=
  • ivanka ♡♡
    ۱۴ آبان ۰۰، ۲۲:۵۴
    ivanka ♡♡

    پانی............................. :)

    من........ :)

    ریاضی............ :)

    هر درسی رو که بخوای میتونم بیست بگیرم...... :)

    ولی........... :)

    ریاضی............ :)

    فقط خدا میتونه کمکم کنه ......... :)

    خدایا خودت بهم رحم کن......... :)

    تا الان همش شانس میاوردم یا تقلب میکردم یا معلما بهم میرسوندن..... :)

    ولی الان......... :)

    امتحانام حضورین ......... :)

    و بخت سیاه من داره خودشو بهم نشون میده....... :)

    وای....... :)))))))

  • bad girl
    ۱۴ آبان ۰۰، ۲۲:۵۶
    bad girl
    ریاضی اسونه:)
    شیمی ریدست هنوز:)
    تاریخ:)
    و هزاران درس دیگه:)
    خدا بهمون رحم کنه:)
  • 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?
    ۱۴ آبان ۰۰، ۲۲:۵۴
    𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?

    شت

    من کلی بدبختی دارم:/

    هفته دیگه وقتم پره با اسباب کشی=|

  • bad girl
    ۱۴ آبان ۰۰، ۲۲:۵۶
    bad girl
    عههههه کی قراره بیاین؟
  • 𝐀𝐫𝐞𝐟𝐞𝐡 🍓🌈
    ۱۴ آبان ۰۰، ۲۲:۵۵
    𝐀𝐫𝐞𝐟𝐞𝐡 🍓🌈

    ما هنوز نشده

  • bad girl
    ۱۴ آبان ۰۰، ۲۲:۵۶
    bad girl
    خوشبحالت=-=
  • 𝐘𝐮𝐢 𝐓𝐢𝐠𝐞𝐫
    ۱۴ آبان ۰۰، ۲۲:۵۸
    𝐘𝐮𝐢 𝐓𝐢𝐠𝐞𝐫

    ه هق ن:)

  • bad girl
    ۱۴ آبان ۰۰، ۲۲:۵۹
    bad girl
    تو بیا خ
  • ivanka ♡♡
    ۱۴ آبان ۰۰، ۲۳:۰۰
    ivanka ♡♡

    جرررررررر تاریخخخخخخخخ 😂😂😂😂😂😂

    معلم ما هر ترم یه امتحان میگرفت و سر وقت هم نمیدادی هیچی نمیگفت

    بیست هم میداد 😂😂😂💕

    خیلی معلم قانعی بود خ دوسش داشتم :*) 🍒

  • bad girl
    ۱۴ آبان ۰۰، ۲۳:۰۲
    bad girl
    متاسفانه دبیرای ما هیچکدوم این مدلی نیستن :)
    فقط ادبیاتمون خوبه:)
  • 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?
    ۱۴ آبان ۰۰، ۲۳:۰۲
    𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?

    هفته دیگه ب امید خدا

  • bad girl
    ۱۴ آبان ۰۰، ۲۳:۰۴
    bad girl
    انشالله ک بیاین 

    اخر ادرسو فهمیدی؟
  • Vkook. Darya
    ۱۴ آبان ۰۰، ۲۳:۰۴
    Vkook. Darya

    ما یه روز در هفته برا عملیامون میرفتیم مد ولی هنوز بهمون نگفتن که کامل حضوری میشه یا نه :/

    اخبار گفته حضوریه ولی  مدمون چیزی نمیگه 

  • bad girl
    ۱۴ آبان ۰۰، ۲۳:۰۵
    bad girl
    مد کلا زده ب سرش بمولا :/
  • -𝐂𝐨𝐭𝐭𝐨𝐧 𝐂𝐚𝐧𝐝𝐲-
    ۱۴ آبان ۰۰، ۲۳:۰۵
    -𝐂𝐨𝐭𝐭𝐨𝐧 𝐂𝐚𝐧𝐝𝐲-

    هیییی من همین الن فهمیدم..واس ما اول اذر وا میشهههه

  • bad girl
    ۱۴ آبان ۰۰، ۲۳:۰۶
    bad girl
    اوخییییییی گونا داری😭
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۱۴ آبان ۰۰، ۲۳:۰۶
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    آه نگووو

  • bad girl
    ۱۴ آبان ۰۰، ۲۳:۰۸
    bad girl
    عربی درس خوبیه اما دبیراش فاکین 
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۱۴ آبان ۰۰، ۲۳:۰۹
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    دبیر ما خوبه من خنگم

  • bad girl
    ۱۴ آبان ۰۰، ۲۳:۰۹
    bad girl
    دبیر امسال ما افتضاح خالصه 
  • Huka _VJ.YG
    ۱۴ آبان ۰۰، ۲۳:۱۰
    Huka _VJ.YG

    اوم چون منم 11 ام  هستم فهمیدم

    اوف زجره تو میخندی؟ 🥲😂😂😂

  • bad girl
    ۱۴ آبان ۰۰، ۲۳:۱۲
    bad girl
    عه فک کردم کوچیکتری ازم*-*

    حال میده بخداااا🤣🤣🤣
  • Huka _VJ.YG
    ۱۴ آبان ۰۰، ۲۳:۱۴
    Huka _VJ.YG

    نه نیستم کوچیک تر😂😂

    تو سادیستم بالاست😂😂😂

    چه رشته ای هستی. 

  • bad girl
    ۱۴ آبان ۰۰، ۲۳:۲۲
    bad girl
    اره نیستی انگار😂

    تجربی تو چی؟
  • Huka _VJ.YG
    ۱۴ آبان ۰۰، ۲۳:۲۶
    Huka _VJ.YG

    من ریاضی ام +دهم هم تجربی خوندم هم ریاضی 

    درستش کردی 😂😂😂

  • bad girl
    ۱۴ آبان ۰۰، ۲۳:۲۷
    bad girl
    عه ریاضی رشته سختیه واقعا 
  • Huka _VJ.YG
    ۱۴ آبان ۰۰، ۲۳:۳۴
    Huka _VJ.YG

    اوم سخته اره 

    تجربی هم سخته 

    من جفتش رو خوندم میدونم😂😂😂

     

  • bad girl
    ۱۴ آبان ۰۰، ۲۳:۳۶
    bad girl
    من از ترسم ریاضی نرفتم😂😂
  • Huka _VJ.YG
    ۱۴ آبان ۰۰، ۲۳:۴۵
    Huka _VJ.YG

    اوممممم ترسناک نیست من واقعا بیشتر دوسش داشتم 

  • bad girl
    ۱۴ آبان ۰۰، ۲۳:۴۷
    bad girl
    جدی؟ من زیاد خوشم نمیومد ازش
  • Huka _VJ.YG
    ۱۴ آبان ۰۰، ۲۳:۴۹
    Huka _VJ.YG

    من تجربی بودم خب بعد رفتم ریاضی تابستون ریاضی خوندم 

    خیلی از درس هامون، مشترکه البته 

  • bad girl
    ۱۴ آبان ۰۰، ۲۳:۵۰
    bad girl
    اره بیشتر درس فیزیک و شیمیمون مشترکه 
  • Huka _VJ.YG
    ۱۵ آبان ۰۰، ۰۰:۰۱
    Huka _VJ.YG

    کلش مشترکه 

    شما زیست دارید 

    ما هندسه و امار و حسابان

    ریاضی نداریم حسابانمون کامل تره

    فیزیک مون یه فصل، بیشتر داره 

    بقیه ی درس هاتون رو هم داریم😂😂😂

    حتی زمین که درسیه که مال تجربیه داریم

    اتفاقا فردا امتش دارم

  • bad girl
    ۱۵ آبان ۰۰، ۰۶:۰۰
    bad girl
    ماعم زمین داریم درس باحالیه *-*
  • Vkook. Darya
    ۱۵ آبان ۰۰، ۰۰:۱۶
    Vkook. Darya

    هعی اره واقعا ://

  • bad girl
    ۱۵ آبان ۰۰، ۰۶:۰۰
    bad girl
    هعییییی:///
  • ᎯℕᎯℕᎯЅ ‌_
    ۱۵ آبان ۰۰، ۰۰:۲۹
    ᎯℕᎯℕᎯЅ ‌_

    هعی هعییییی والا من فرمم ندارم ب درک👩‍🦯🤌🏻

  • bad girl
    ۱۵ آبان ۰۰، ۰۶:۰۱
    bad girl
    منم نخریدم ب درک 
  • ℓιттℓє вα∂ gιяℓ🖤⛓
    ۱۵ آبان ۰۰، ۰۸:۱۶
    ℓιттℓє вα∂ gιяℓ🖤⛓

    تسلیتتتتتت😿

    ایشالله که همش آنلاین و غیر حضوری باشهههه مخصوصا امتحاناا

  • bad girl
    ۱۵ آبان ۰۰، ۰۸:۴۴
    bad girl
    وایییییی منم میگم مجازی باشه تا حدی بهتره جدن🥲
  • Huka _VJ.YG
    ۱۵ آبان ۰۰، ۰۸:۳۵
    Huka _VJ.YG

    زمین درس شماست برا شما تو کنکور میاد

    برا ما نمیاد نمیدونم چرا داریم اصلا😂😂😂

  • bad girl
    ۱۵ آبان ۰۰، ۰۸:۴۴
    bad girl
    میاد اما لازم نیس جوابش بدیم 
  • ℓιттℓє вα∂ gιяℓ🖤⛓
    ۱۵ آبان ۰۰، ۰۸:۴۶
    ℓιттℓє вα∂ gιяℓ🖤⛓

    از نظر امتحان دادن خیییلییی بهترههه

  • bad girl
    ۱۵ آبان ۰۰، ۰۸:۴۷
    bad girl
    ارههههههه برا همین میگم🤣🤣
  • ℓιттℓє вα∂ gιяℓ🖤⛓
    ۱۵ آبان ۰۰، ۰۸:۴۸
    ℓιттℓє вα∂ gιяℓ🖤⛓

    منمممم😹😹😹

  • bad girl
    ۱۵ آبان ۰۰، ۰۸:۵۱
    bad girl
    هعیییی 🥲🔪
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7