Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۵۴ ب.ظ

یه شخصیت بد

 

من یه شخصیت بد بودم 

چرا؟

چون برعکس بقیه تظاهر ب دوس داشتن الکی نمیکردم 

چون دنبال توجه نبودم

چون تو تنهایی پوسیدم اما با کسی حرف نزدم 

من بد بودم چون خودم بودم و مثه بقیه یه پرسونای دروغین به چهرم نزده بودم 

اما الان؟ 

من مصنوعی ترین ورژن خودمم 

و حتی یادم نمیاد آخرین باری ک خوب بودم و خندیدم کی بوده 

اصن چرا بوده؟ 

و همش بر میگرده به احساسات 

احساسات شیرین ترین دروغ این دنیا هستن ک ادمای سنگی مثه منم خورد میکنن 

و به نقطه ای رسیدم ک حالم از خودم بهم میخوره و شبی نیست ک قبل خواب نگم 

یه ادم تا کی میتونه ب خودش دروغ بگه؟ 

پاسخ واضحه تا زمانی ک خودشم از خودش رو برگردونه 

اگه بگن بزرگترین ارزوت چیه میگم اینه ک بخوابم تا سالیان سال 

و بعدش ببینم برگشتم ب نوزادیم 

این بزرگترین آرزومه 

شنیدم میگن پایان شخصیت های بد هیچوقت خوشحال کننده نیست 

مال من چجوریه؟ 

نمیدونم اما یروز میفهمم 

 

 

 

پ.ن؟ لازمه بازم عذرخواهی کنم؟

کامنت دهی برای این مطلب فعلا قفل است
Made By Farhan TempNO.7