Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۱۶ ق.ظ

یه مطلب مهم یا شایدم نه=-=

خیلی کلنجار رفتم ک اینو بگم یا نه 

اما جدن من دوتا چیز خیلی رو نرومن 

یکیش این واژه های خوبی یا چطوریه راجب خودم=-=

قبلا چند بار اشاره کردم اما کسی جز ی عزیزدل ک چیچو بود توجه نکرد ک زرتی پرسید._.

نه من همیشه ی خدا راستشو میگم راجب حالم  نه شما حال شنیدن چرت و پرت دارین 

پس نپرسید باشه ؟

دومیش واژه عاو هستش

خدایاااااا ب کدامین گناه همه باید اینو بگنننننننن=-=

قبلآ گفتم این واژه حس تمسخر بم میده و دوس ندارم پیش من بگیدش =-=

و البته ک میدونم رعایت نمیکنید ولی محض رضای خدا یکم مهربون باشید هوم؟._.

ممنونم ازتون 

 

 

 

پ.ن: از شدت رعایت کردنتون این چن روزه ذوق مرگ شدم=-=

قشنگ روزی نبود حداقل سه بار این دو واژه نحسو نگید._.

کامنت دهی برای این مطلب فعلا قفل است
Made By Farhan TempNO.7