Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl جمعه, ۲۱ آبان ۱۴۰۰، ۰۷:۰۶ ب.ظ

مکالمه سمی بین من و ...XD

 

این بخش اولشه XD

 

 

 

اینم بخش دومشXDD

 

حالا بذارید از اول بگم 

من و ایشون قبلا بست فرند بودیم ولی خب جدا شدیم چن سال پیش بعد هردو بشدتتتتتتتت حسود بودیمXDDD

حالا این اواخر باز بهتر شدیم با هم حالا کامل دوست ک نه فقط دیگه دشمن نیستیم 

بعد ی دهن لقی راجب شیدا ب این گفته و خلاصه روزی نیست ک تهدیدم نکنه سراغش نریااااXD

بلد اون تیکه نکبت ادمو یاد اکسا مینداخت ._. 

خلاصه رابطه ما از همون اول تا الان با حسادت آغاز شد ._.

اونم منو فقط پان سیو گرده بعد ادعاشم میشع=-=

این بود ماجرای صب منو این بشر داره میگه نبینم با فلانی راه بری تو مد جلو منXD 

شماعم دوستاتون اینجورن یا فقط مال من انقد نکبته؟ 

•𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒃𝒚• •𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒃𝒚• •𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒃𝒚• •𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒃𝒚• •𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒃𝒚• •𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒃𝒚• 𝓓𝓪𝓻𝓴 𝓑𝓵𝓾𝓮𝓫𝓮𝓻𝓻𝔂 *-* Anita 𝓓𝓪𝓻𝓴 𝓑𝓵𝓾𝓮𝓫𝓮𝓻𝓻𝔂 *-* Anita ᴋɪᴍᴍ   ᴘᴀɴɪ *-* Anita ᴋɪᴍᴍ   ᴘᴀɴɪ *-* Anita 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 RAYA Raya
Last Comments :
۱۷ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • •𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒃𝒚•
    ۲۱ آبان ۰۰، ۱۹:۰۹
    •𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒃𝒚•

    جر مام اینطوریم اوما😔🚬

  • bad girl
    ۲۱ آبان ۰۰، ۱۹:۰۹
    bad girl
    تو و سارا؟ یا با دوستت؟
  • •𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒃𝒚•
    ۲۱ آبان ۰۰، ۱۹:۱۰
    •𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒃𝒚•

    فرست کامنت جایزه میخ 😔🚬

  • bad girl
    ۲۱ آبان ۰۰، ۱۹:۱۱
    bad girl
    🍫🍰🍰🍰🎂 بفرما جایزه
  • •𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒃𝒚•
    ۲۱ آبان ۰۰، ۱۹:۱۰
    •𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒃𝒚•

    نه با دوستم 

    با سارا که حسودی میکنیم قهر میکنیم ناز همو میکشیم 

  • bad girl
    ۲۱ آبان ۰۰، ۱۹:۱۱
    bad girl
    یاخدا نه ما قهر کنیم اشتی نمیکنیم ب این راحتی درواقع هیچکاری نمیکنیم 
  • •𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒃𝒚•
    ۲۱ آبان ۰۰، ۱۹:۱۱
    •𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒃𝒚•

    جیخخخ تنک مام

  • bad girl
    ۲۱ آبان ۰۰، ۱۹:۱۲
    bad girl
    خواهش*^*
  • •𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒃𝒚•
    ۲۱ آبان ۰۰، ۱۹:۱۲
    •𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒃𝒚•

    جرم من و سارا قهرمون به نیم ساعتم نمیکشه سارا فوری میگه قشنگلم علستم لیتل بیب کلی کلمه یا من میزنم زیر گریه دلش رحم میاد

  • bad girl
    ۲۱ آبان ۰۰، ۱۹:۱۳
    bad girl
    واوووو نبابا ما بقول اوشون دو عدد گراز هستیم ک خب قهرامون به سال هم کشیده
  • •𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒃𝒚•
    ۲۱ آبان ۰۰، ۱۹:۱۴
    •𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒃𝒂𝒃𝒚•

    جرم گاد اوما دور از جون

  • bad girl
    ۲۱ آبان ۰۰، ۱۹:۱۶
    bad girl
    میگم پروف شما دوتا سته؟
  • 𝓓𝓪𝓻𝓴 𝓑𝓵𝓾𝓮𝓫𝓮𝓻𝓻𝔂
    ۲۱ آبان ۰۰، ۱۹:۱۹
    𝓓𝓪𝓻𝓴 𝓑𝓵𝓾𝓮𝓫𝓮𝓻𝓻𝔂

    من یه رفیق دارم از وقتی دنیا اومده بالا سرش بودم دوستیم باهمXD

    منو اون اینجوریم باهمXD

    ولی ما اینجوری نیستیم که تهدید کنیم

    من میرم تو گوشیش طرف رو میشورم میزارم کنار

    اونم غیر مستقیم منو تحریک میکنه میرینم به طرفXD

  • bad girl
    ۲۱ آبان ۰۰، ۱۹:۲۱
    bad girl
    وای خدااااا ما تازه آشتی کردیم جرئت ندارهXDD

    واییییی چ دوستی دارییییXD
  • *-* Anita
    ۲۱ آبان ۰۰، ۱۹:۲۱
    *-* Anita

    من میخوام با تو جلوش راه برم._.

  • bad girl
    ۲۱ آبان ۰۰، ۱۹:۲۲
    bad girl
    جلوش راه برو تا منو دیوونه کنهXDD
  • 𝓓𝓪𝓻𝓴 𝓑𝓵𝓾𝓮𝓫𝓮𝓻𝓻𝔂
    ۲۱ آبان ۰۰، ۱۹:۲۶
    𝓓𝓪𝓻𝓴 𝓑𝓵𝓾𝓮𝓫𝓮𝓻𝓻𝔂

    نه ما کم پیش میاد قهر کنیم

    ولی خب به شدت رو هم حساسیمXD

    اصلا جر میدم ادمی رو که نزدیکش بشه=.=

    پارسال یه بنده خدایی تو مدرسشون روش کراش بود، بعد من انقد دغ دادم طرفووووووووووووXD هی میرفتم بهش پیام میدادم فحشش میدادم تهدیدش میکردم=.= دختر گوزو حسودی میکرد ب من:| من و دوستم از وقتی دنیا اومده دوستیم باهم بعد این یه سال باش دوست بود حسودی میکرد به من=.=

  • bad girl
    ۲۱ آبان ۰۰، ۱۹:۲۹
    bad girl
    ما ؟ وقتی دوست بودیم هرزنگ قهر بودیم وقتیم دوست نبودیم بازم دعوا میکردیم XDD
    نا فک کنم از اواخر کلاس هفتم تا چن روز پیش قهر بودیم=-=

    واوووووو بابا شما خ باحالینننن حالا نقش تورو دوست بچ من داره دیوونه میکنه ادمو.&.
  • *-* Anita
    ۲۱ آبان ۰۰، ۱۹:۳۰
    *-* Anita

    اشکال نداره

  • bad girl
    ۲۱ آبان ۰۰، ۱۹:۳۱
    bad girl
    من دیوونه بشم اشکال نداره؟=-=
  • ᴋɪᴍᴍ ᴘᴀɴɪ
    ۲۱ آبان ۰۰، ۱۹:۳۳
    ᴋɪᴍᴍ   ᴘᴀɴɪ

    باشه از این دوستا

  • bad girl
    ۲۱ آبان ۰۰، ۱۹:۳۳
    bad girl
    اوهوممم 
  • *-* Anita
    ۲۱ آبان ۰۰، ۱۹:۳۳
    *-* Anita

    نه..اونوقت میشی یه بابای دیوونه

  • bad girl
    ۲۱ آبان ۰۰، ۱۹:۳۴
    bad girl
    همه آرزوشونه بابای جذابی مثه من داشته باشن حتی ورژن دیوونم جذابهXDDD
  • ᴋɪᴍᴍ ᴘᴀɴɪ
    ۲۱ آبان ۰۰، ۱۹:۳۵
    ᴋɪᴍᴍ   ᴘᴀɴɪ

    من که ندارم  

  • bad girl
    ۲۱ آبان ۰۰، ۱۹:۳۸
    bad girl
    اشکال نداره منم نداشتم خیلیا ندارن مهم نیس
  • *-* Anita
    ۲۱ آبان ۰۰، ۱۹:۴۰
    *-* Anita

    درمورد خودشیفتگیت نظری ندارم

  • bad girl
    ۲۱ آبان ۰۰، ۱۹:۴۷
    bad girl
    =-=
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۲۱ آبان ۰۰، ۲۱:۵۰
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    خوشحاام که اونورم یکی هست بره رو اعصابتD:

  • bad girl
    ۲۱ آبان ۰۰، ۲۱:۵۶
    bad girl
    هاه چجورشم لعنتی ما سه روز نیس اشتی کردیم اصن
  • RAYA
    ۲۴ آبان ۰۰، ۰۹:۲۳
    RAYA

    رمز بده زود بگم پاک کنی😂🤧

  • bad girl
    ۲۴ آبان ۰۰، ۰۹:۲۴
    bad girl

    زود بگو نکبت
  • Raya
    ۲۴ آبان ۰۰، ۰۹:۲۷
    Raya

    اوکی پاک کنㅠㅠ

  • bad girl
    ۲۴ آبان ۰۰، ۰۹:۲۸
    bad girl
    پاک شددد
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7