Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl شنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۰، ۰۸:۴۷ ق.ظ

برا منم بگید*-*

من کیوت  ام یا هات ؟

 من و به چه خوراکی ای میبینید؟

چه شغلی بهم میاد؟

چند درصد  دوستم دارید؟

  چه پرنسس والت دیزنی ای  بهم میاد؟

 

برا منم اینو بگید*-*

امروز شنبست و میدونید شنبه ها بهترین روزای دنیان چون درس ذاتا نداریم=-= 

𝐘𝐮𝐢 𝐓𝐢𝐠𝐞𝐫 •𝑱𝒆𝒐𝒏 𝒔𝒂𝒓𝒂• ‌‌‌‌‌‌‌ 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!? ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!? ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!? 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!? ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌𝐀𝐧𝐚𝐧𝐚𝐬  ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌-- ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌𝐀𝐧𝐚𝐧𝐚𝐬  ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌-- ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 Raya *-* Anita Raya *-* Anita *-* Anita Raya *-* Anita Raya *-* Anita *-* Anita Raya Raya
Last Comments :
۲۶ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝐘𝐮𝐢 𝐓𝐢𝐠𝐞𝐫
    ۲۲ آبان ۰۰، ۰۸:۵۰
    𝐘𝐮𝐢 𝐓𝐢𝐠𝐞𝐫

    😔🚬ترکیبی هستی پان 

    اممممم خوراکی پفیلا ؟؟؟ 

    :» روان پزشک 

    ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ( دیگ گشادم نقطه بزارم زیاد میدوستمت ) 

    😂😂جرر پرنسس سخت شد..

     

  • bad girl
    ۲۲ آبان ۰۰، ۰۸:۵۲
    bad girl
    هعیی🚬🚬
    پفیلا دوس دارن*^*

    میدانم همه منو میدوستن هانی😎😎
  • •𝑱𝒆𝒐𝒏 𝒔𝒂𝒓𝒂• ‌‌‌‌‌‌‌
    ۲۲ آبان ۰۰، ۰۸:۵۴
    •𝑱𝒆𝒐𝒏 𝒔𝒂𝒓𝒂• ‌‌‌‌‌‌‌

    هاتکیوت

    پشمک؟

    پزشک

    ۱۰۰(اولین اومامی)

    عمممم عممم من اصن نمیشناسمشون-_-

  • bad girl
    ۲۲ آبان ۰۰، ۰۸:۵۵
    bad girl
    پشمک یااااا😑😑

    بله اولین اوماتم😎

    حقیقتا منم کم میشناسم._.
  • 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?
    ۲۲ آبان ۰۰، ۰۹:۰۲
    𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?

    دوتاشی ولی بیشتر هات

    دونات؟ 

    روان شناس

    100

    هوممم مولان؟! 

     

  • bad girl
    ۲۲ آبان ۰۰، ۰۹:۱۵
    bad girl
    حرف راستو از جیوو بشنوید._.
    مولانا دوسش دارم*^*

    خوبی؟


  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۲۲ آبان ۰۰، ۰۹:۰۴
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    من کیوت  ام یا هات ؟

    کیوتXD

     من و به چه خوراکی ای میبینید؟

    موزXD

    چه شغلی بهم میاد؟

    دامپزشکXD

    چند درصد  دوستم دارید؟

    0 درصدXD

      چه پرنسس والت دیزنی ای  بهم میاد؟

    هیچکسXD

     

     

    جررر..خب حالا جدی میشیم"-"

    من کیوت  ام یا هات ؟

    ترکیبی 

     من و به چه خوراکی ای میبینید؟

    پفک

    چه شغلی بهم میاد؟

    پزشک :>

    چند درصد  دوستم دارید؟

    99% "-"

      چه پرنسس والت دیزنی ای  بهم میاد؟

    اینو نمد._.

  • bad girl
    ۲۲ آبان ۰۰، ۰۹:۱۶
    bad girl
    اون جوابای اولیت خ خوب بودنXDDDDD


    پفک خوبه حالا"-"
    واهایییی منم دوست دارم مرغ سوخاری من*^*

  • 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?
    ۲۲ آبان ۰۰، ۰۹:۱۷
    𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?

    :>

    یهه.. توهم خوب باش

    چ خبر

  • bad girl
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۱:۰۲
    bad girl
    بمونی ک *^*

    خبرم هیچی امروز تا یک بیکارم یک مستمر دینی دارم تو چی؟


    + جیوویا هستی بیای خ ؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۲۲ آبان ۰۰، ۰۹:۱۹
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    یهویی کرمم گرفتXD

     

    اره خوشمزس"-"

    بیا بغل*-*

  • bad girl
    ۲۲ آبان ۰۰، ۰۹:۲۰
    bad girl
    حقیقتا من نمیخورم زیاد ولی باز بهتره چیپسه مزخرفه بنظرم"-"

    بعدش ماچ تف تفی میدی؟XD
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۲۲ آبان ۰۰، ۰۹:۲۶
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    عه به نظر من چیپس بهتره :-:

     

    نخیر=-=

  • bad girl
    ۲۲ آبان ۰۰، ۰۹:۲۷
    bad girl
    من نمیخورم =-=


    بزار دیگهTT
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۲۲ آبان ۰۰، ۰۹:۳۰
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    نخور بده من"-"

     

    نمیخوام=-=

  • bad girl
    ۲۲ آبان ۰۰، ۰۹:۳۵
    bad girl
    بیا برا تو🍱🍱

    بیااااا TT
  • 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?
    ۲۲ آبان ۰۰، ۰۹:۳۵
    𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?

    هیچ ازمون علوم و دینی دارم

  • bad girl
    ۲۲ آبان ۰۰، ۰۹:۳۷
    bad girl
    اووو موفق باشی اگه کمک خواستی بهم بگو 
  • 𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?
    ۲۲ آبان ۰۰، ۰۹:۳۸
    𝘑𝘐𝘞𝘖𝘖 ..!?

    تنکس اونی:)💙

  • bad girl
    ۲۲ آبان ۰۰، ۰۹:۴۶
    bad girl
    خواهش :)❣
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌𝐀𝐧𝐚𝐧𝐚𝐬 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌--
    ۲۲ آبان ۰۰، ۰۹:۴۰
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌𝐀𝐧𝐚𝐧𝐚𝐬  ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌--

    من کیوت  ام یا هات ؟ هات ولی کیوت

     من و به چه خوراکی ای میبینید؟ پاستیل 

    چه شغلی بهم میاد؟ روانشناس 

    چند درصد  دوستم دارید؟100

      چه پرنسس والت دیزنی ای  بهم میاد؟نمد

  • bad girl
    ۲۲ آبان ۰۰، ۰۹:۴۶
    bad girl
    وای اناناسممممم منم دوست دارمم
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۲۲ آبان ۰۰، ۰۹:۵۴
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    مرسی*^*

     

    نمیخوام._.

  • bad girl
    ۲۲ آبان ۰۰، ۰۹:۵۶
    bad girl
    نمیشه بخوای؟TT
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌𝐀𝐧𝐚𝐧𝐚𝐬 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌--
    ۲۲ آبان ۰۰، ۱۰:۲۹
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌𝐀𝐧𝐚𝐧𝐚𝐬  ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌--

    ولی من بیشتر دوست دارم

  • bad girl
    ۲۲ آبان ۰۰، ۱۰:۲۹
    bad girl
    نچ من خیلی دوست دارم 

    بیا خ ی مین
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۲۲ آبان ۰۰، ۱۱:۵۹
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    خیر=-=

  • bad girl
    ۲۲ آبان ۰۰، ۱۲:۰۵
    bad girl
    G
    قهرم=-=
  • Raya
    ۲۲ آبان ۰۰، ۱۵:۴۱
    Raya

    حب وایسا بگمممم منمممم

    کیوتتتت و سکسی

    خوراکی؟ چیپسسسسسس

    شغل؟ سیخ فروش😂😂😂نو اگه بخوام شوخی نکنم روانشناس

    چقد دوست دارم؟ قبلا ۱۰۰ الان ۱۲۰

    پرنسس؟ پوکوهانتاسسسسسسسسسس

    توهم درباره من بگوووو

  • bad girl
    ۲۲ آبان ۰۰، ۱۶:۴۲
    bad girl
    پوکوهانتسسسسسسس وایییی
  • *-* Anita
    ۲۲ آبان ۰۰، ۱۶:۳۸
    *-* Anita

    من کیوت ام یا هات؟ هیچکدام″-″

     من و به چه خوراکی ای میبینید؟ بادمجون کپک زده″-″

    چه شغلی بهم میاد؟ فاکر..؟XD

    چند درصد دوستم دارید؟6485486484248 درصد ازت بدم میاد″-″

      چه پرنسس والت دیزنی ای بهم میاد؟ این دیگه خیلی خودشیفتگیه که فکر میکنی شبیه پرنسسی″-″


    میدونم به عنوان جواب برتر انتخاب شدم*-* جایزمو بده*-*

  • bad girl
    ۲۲ آبان ۰۰، ۱۶:۴۲
    bad girl
    منم دوست ندارم گمشو "-"🔪🔪
  • Raya
    ۲۲ آبان ۰۰، ۱۷:۰۰
    Raya

    یاااا بگو درباره منممم

  • bad girl
    ۲۲ آبان ۰۰، ۱۷:۲۱
    bad girl
    تو کیوتی
    یه لوبیا سبزی
    پزشک*^*
    هزارتاااا
    اممم زیبای خفته
  • *-* Anita
    ۲۲ آبان ۰۰، ۱۷:۱۶
    *-* Anita

    اون همه نوشتم همین دوست ندارمو دیدی؟XD

  • bad girl
    ۲۲ آبان ۰۰، ۱۷:۲۱
    bad girl
    اره=-= قلبم شکست،_.
  • *-* Anita
    ۲۲ آبان ۰۰، ۱۷:۴۱
    *-* Anita

    تو که میدونی من چقد دوست دارم چرا قلبت شکست؟:″) اهم...

  • bad girl
    ۲۲ آبان ۰۰، ۱۷:۵۷
    bad girl
    چون گفتی دوست ندارم TT
  • Raya
    ۲۲ آبان ۰۰، ۱۷:۵۷
    Raya

    خیلی ممنون=-=

    لوبیا سبزززز ندوست=-=

    واقعنییی*^^^^^^*

    عر*^*♡

    آرورا*---*

    جاخالی بده اکلیلام نپاشه رو صورتت=-=

  • bad girl
    ۲۲ آبان ۰۰، ۱۷:۵۷
    bad girl
    اکلیل نپاشون لامصب حال جارو ندارم=-=
  • *-* Anita
    ۲۲ آبان ۰۰، ۱۸:۱۱
    *-* Anita

    آقا-.-

  • bad girl
    ۲۲ آبان ۰۰، ۱۸:۱۴
    bad girl
    بله؟
  • Raya
    ۲۲ آبان ۰۰، ۱۸:۱۹
    Raya

    *بالا اوردن اکلیل*

    شرمنده دیگه ㅠㅠ

  • bad girl
    ۲۲ آبان ۰۰، ۱۸:۲۴
    bad girl
    نباشTTTT
  • *-* Anita
    ۲۲ آبان ۰۰، ۱۸:۲۱
    *-* Anita

    دارم

  • bad girl
    ۲۲ آبان ۰۰، ۱۸:۲۴
    bad girl
    میدونم
  • *-* Anita
    ۲۲ آبان ۰۰، ۱۸:۳۵
    *-* Anita

    خوبه

  • bad girl
    ۲۲ آبان ۰۰، ۱۸:۳۶
    bad girl
    هوم اره
  • Raya
    ۲۵ آبان ۰۰، ۰۸:۵۰
    Raya

    رمز بده بگم پاک کن😂

  • bad girl
    ۲۵ آبان ۰۰، ۰۸:۵۱
    bad girl
    کثافت خو اک بزنننن=-=
  • Raya
    ۲۵ آبان ۰۰، ۰۸:۵۲
    Raya

    حسش نیست=-=

     

    خب بپاک=-=

  • bad girl
    ۲۵ آبان ۰۰، ۰۸:۵۴
    bad girl
    پاکیدم=-=
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7