Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۴۰۰، ۰۴:۳۸ ب.ظ

جوابها + یچیزی XD+ اون دو نفر

همچنان آپات") همونطور که به جیوو گفتم به توام میگم پدصگ:/ همینی که هس:/ دلم میخ آپاتون باشم:/ یعنی شما فرزندم باشین:/ پامو ببوسین:/ کات:/ بلاک:/ بای:/

 

ج: اپا ریتااااااااا نترس ما فقط بچه تو و کوین نکبت خواهیم بود😎

میبی بست فرندز:)

 

ج: او تو زندگی بعد شایدم مدتی بعد اصن حتما*^*

عروسک همبرگری پلاستیکتXD چی گفتم ناموصن؟ 😂😂😂

 

ج: جیووی کباثت این چیه جدن 🤣🤣

عاشق هم باشیم

 

ج: اصن میخوای لیلی و شیرین باشیم بیبی؟ XD:/

شاید بچم باشی ولی دلم میخواست خواهر کوشول موشولوم باشی") منم داداش بزرگت:

 

ج: داداشTT الانم برای داداش شدن دیر نیستا من برادر دوس دارمXD

زنتXD جررر..شوخی کردم..همسایتون و دوستت*^*

 

ج: همسایه جالبه*^*

رفیق صمیمی تو دنیای فاخعی[:

 

ج: اگه همو دیدیم همینطور میشه😎

دوست دخترم؟ زنم؟ همچین چیزی

 

ج: خداااااXDDD

دارک کویین

 

ج: واووو دارک کویین 

خواهر کوچیکه ای که همش سر به سرش میذارمD:

 

ج: جنونیTT 

خاهرم♤_♤

 

ج: میدونم همه ارزوشونه خواهرشون باشم😎

بازم اومام مامانیییی ( بیبی م )

 

ج: بله*^*

بابام شو://

 

ج: چشم بیا خ بگو کی بیدی بابات شم ://

اوما•-•اجی♡-♡لاو*-*

 

ج: ووششش کیوتی

اومام

 

ج: اوخدا*^*

Money

 

ج: جون باباااااا

Love

 

ج: مای هارتتتتXD

Lisa

 

ج: *^*

Jeanie

 

ج: واوو کیوته جنی

English world cokes to English Im going to English class you are English call Meb My phone 347897578 Call me video Thanks br

 

ج: این کرم ریزی کار کیه ؟XD 

Brother

 

ج: برادر؟ واوو

 


جندم باش

 

ج: فک کنم منو با خودت اشتباه گرفتی بعدشم روی الفاظت کار کن 

 


 
نمد اونی یا خواهر شوهر XD

 

ج: من ازین خواهر شوهر افریطه هامXD 


دوست دارم دختری باشی ک از گوشت و استخون خودمه یونو؟...خودم بزرگش کنم...نذارم اذیتش کنن...خودم جا همه بهش عشق بدم...پان پان")

 

ج: منم دوس دارم همین بشه خودت ک میدونی 

 


Aunt

 

ج: ایگو من عمه هارو خ دوس دارم 

 


یه بیبی گرل که برای رفع نیاز باشه پیشم 

 

ج: شعور ک نباشه جای هیچ حرفی باقی نمیمونه و اصن رو مود جوابتو دادن نیستم!

 


میبی دوست ..میبی خواهر ...میبی دخترم باشی دوست داشتم محکم بغلت میکردم و میزاشتم گریه کنی شاید مثله الان انقد اذیت نمیشدی 

 

 

ج: خدایا من چی بگم؟ وقتی زبونم از خوشحالی بند اومده؟فقط میتونم بگم ممنونم ازت

 

 

 

 

 

 

 

اهم اول سلام 

 دوم جان من اعتراف کنید کی بودین هرکدومتون?XDDD

لعنتی بعضیاش سم بودن فقط سمXD

 

 

عام ممنونم بابت حرفای قشنگتون بعضیاش بخصوص مال چن نفر شدیدا ب دلم نشست و بعضیاش واقعا کمبود شعور خودشونو میرسوند 

فک کنم نمیدونید اما اون واژه ای ک استفاده کردی اصن برای من جالب نیست و شدیدا حالمو خراب میکنه مراقب حرفات باش خودم میدونم کی هستی درضمن فقط گاهی گذشتن بهترین کاره 

 
*-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita  Shiva =) *-* Anita *-* Anita  Shiva =) *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝐀𝐫𝐞𝐟𝐞𝐡 🍓🌈 𝐀𝐫𝐞𝐟𝐞𝐡 🍓🌈 𝐀𝐫𝐞𝐟𝐞𝐡 🍓🌈 𝐀𝐫𝐞𝐟𝐞𝐡 🍓🌈 مهدیه ^^ مهدیه ^^ ..𝙇𝙞𝙯𝙖 .. ..𝙇𝙞𝙯𝙖 .. ..𝙇𝙞𝙯𝙖 .. ..𝙇𝙞𝙯𝙖 .. ..𝙇𝙞𝙯𝙖 .. ..𝙇𝙞𝙯𝙖 .. ..𝙇𝙞𝙯𝙖 .. ..𝙇𝙞𝙯𝙖 .. ..𝙇𝙞𝙯𝙖 .. ..𝙇𝙞𝙯𝙖 .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
Last Comments :
۴۸ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • *-* Anita
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۲:۳۱
    *-* Anita

    چرا ستاره این پستت واسه من روشن نشده بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

    منم میخواستم بگممممممممممممممم

    کطدطتسذسخدسخیدیعیدیحسپسحستسغ-___-

  • bad girl
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۲:۳۲
    bad girl
    بگو بازم اضاف میکنم *-*
  • *-* Anita
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۲:۳۲
    *-* Anita

    عه فرست*^*

  • bad girl
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۲:۳۲
    bad girl
    جایزه بدم؟*^*
  • *-* Anita
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۲:۳۴
    *-* Anita

    دوست داشتم جعفر سوار بر موتورم میشدیXD

  • bad girl
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۲:۳۶
    bad girl
    درد جعفر سوار بر موتورمXDDD
  • *-* Anita
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۲:۳۵
    *-* Anita

    جایزهههههه^0^

  • bad girl
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۲:۳۶
    bad girl
    چی بدم؟*^*
  • *-* Anita
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۲:۳۷
    *-* Anita

    شت خب راست میگمXD

    تو از اولشم اسمت جعفر بود•^•

  • bad girl
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۲:۳۹
    bad girl
    راس میگی پرنسس سوار بر گورخر پیرXD
  • *-* Anita
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۲:۳۷
    *-* Anita

    چی داری؟*-*

  • bad girl
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۲:۳۹
    bad girl
    والا جز بغل و ماچ هیچی ندارمXD
  • *-* Anita
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۲:۴۵
    *-* Anita

    به هرحال من پرنسسم

    تو که جعفر سیبیلویی چی؟XDDDDD

  • bad girl
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۲:۴۶
    bad girl
    عزیزم من جعفر جذابمXD
  • *-* Anita
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۲:۴۷
    *-* Anita

    یه ماشین بخر برام*^*

  • bad girl
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۲:۴۷
    bad girl
    پول میدی بخرم برات ؟XD
  • *-* Anita
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۲:۵۳
    *-* Anita

    آره چقدم جذابXDDD

  • bad girl
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۲:۵۳
    bad girl
    دلتم بخواد اصن نمیدونی چقد عشاق دارمXD
  • *-* Anita
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۲:۵۵
    *-* Anita

    من که مث تو مایه دار نیستمXD

  • bad girl
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۲:۵۷
    bad girl
    من تفم ندارم با دو تومن راه میوفتی الان ؟XD
  • *-* Anita
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۲:۵۸
    *-* Anita

    یکی از اون عشاق هاتو اسم ببرXD

  • bad girl
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۳:۰۱
    bad girl
    مثلا خودم 
    تو 
    و بقیه XD
  • *-* Anita
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۲:۵۹
    *-* Anita

    انقد خسیس نباششششXD

    تو چجوری میخوای واسه پانیتا خرج کنی؟XD

    پوشک میخواد..شیرخشک میخوادXD

  • bad girl
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۳:۰۱
    bad girl
    من اوجش سه تومن بدم بقیشو از کوین پدربزرگش بگیر XD
  • *-* Anita
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۳:۰۲
    *-* Anita

    من گوه بخورم عاشق تو باشمXD 

  • bad girl
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۳:۰۲
    bad girl
    من ک میدونم از اعماق قلبت هستی خجالت نکش بیبیXD
  • *-* Anita
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۳:۰۳
    *-* Anita

    من واسه بچه تو از کوین پول بگیرم؟-__-

    باباش باید پولشو بده-_-

  • bad girl
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۳:۰۴
    bad girl
    اونم پدربزرگشه باید پول بده=-=

    اونم نداد مان میده =-=
  • *-* Anita
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۳:۰۴
    *-* Anita

    مرتیکه پشت سر من حرف درنیارXD 

    یه عمر با آبرو زندگی کردمXD

  • bad girl
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۳:۰۵
    bad girl
    جونننننبابا ابروشووووXD

    من خودم زغال فروشم نکن منو سیاXD
  • *-* Anita
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۳:۰۶
    *-* Anita

    تو باید پول بدی من از کسی پول نمیگیرم-___-

  • bad girl
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۳:۰۸
    bad girl
    منم نمیدم خرج دارم=-=
  • Shiva =)
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۳:۰۹
     Shiva =)

    ♡-♡

  • bad girl
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۳:۱۲
    bad girl
    بیا بغلم*^*
  • *-* Anita
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۳:۱۰
    *-* Anita

    مگه من چیکار کردم که با آبرو نباشم؟XD


    بعدشم تو خودت سیاهیXD

  • bad girl
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۳:۱۲
    bad girl
    هیچی عزیزم هیچیXDDD


    من گندمیم بچXD
  • *-* Anita
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۳:۱۱
    *-* Anita

    پس منم میدونم چیکار کنم-.-

  • bad girl
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۳:۱۳
    bad girl
    یکم شاید قرض دادم🚬
  • Shiva =)
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۳:۱۴
     Shiva =)

    اومدم ♡-♡

  • bad girl
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۳:۱۹
    bad girl
    نینیییی منننن*-*
  • *-* Anita
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۳:۱۵
    *-* Anita

    دیدی کم اوردی؟*-* 

     

    یادم نمیاد چه رنگی بودی._. اصلا قیافتو یادم نیستXD جدن چه شکلی بودی؟XD

  • bad girl
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۳:۲۰
    bad girl
    من؟ یادت نیس؟ ._.
  • *-* Anita
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۳:۱۷
    *-* Anita

    *سرفه کردن بخاطر دود سیگار*

    جلوی من سیگار نکش مگه وضعیتمو نمیبینی؟-.-

  • bad girl
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۳:۲۰
    bad girl
    مگه چته؟🚬😎
  • *-* Anita
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۳:۲۷
    *-* Anita

    نه._.

  • bad girl
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۳:۲۸
    bad girl
    فاک یو بعد برات میفرستم 😎
  • *-* Anita
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۳:۳۰
    *-* Anita

    اوکی حالا دیگه نمیدونی چمه..فهمیدم چیکار کنم:)

  • bad girl
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۳:۳۲
    bad girl
    آنیتا میخوای چ کنی؟=-=
  • *-* Anita
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۳:۳۱
    *-* Anita

    باشه._.

  • bad girl
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۳:۳۳
    bad girl
    فقط ابقند کنارت باشه
  • *-* Anita
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۳:۳۴
    *-* Anita

    حالا..:)

    تو به سیگار کشیدنت برس:)

  • bad girl
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۳:۴۵
    bad girl
    میخوای تنهام بزاری؟ ...:)🚬
  • *-* Anita
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۳:۳۵
    *-* Anita

    آب قند؟زارتXDDD 

  • bad girl
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۳:۴۵
    bad girl
    میترسم از هات بودن پس بیوفتی😎🚬
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۳:۴۹
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    خواهر کوچیکه ای که همش سر به سرش میذارمD:

    "-"It's me 

  • bad girl
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۳:۵۵
    bad girl
    واووو در زندگی‌های باید خواهر یا برادر بزرگترم شی"-"
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۹:۱۱
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    با کمال میل:>

  • bad girl
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۹:۳۷
    bad girl
    افرین:)
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۹:۳۵
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    همسایه"-"

  • bad girl
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۹:۳۷
    bad girl
    چشم همسایت خواهم شدXD
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۹:۳۸
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    و دوستم البته"^"

  • bad girl
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۹:۴۱
    bad girl
    اوهوم البته *^*
  • 𝐀𝐫𝐞𝐟𝐞𝐡 🍓🌈
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۹:۴۰
    𝐀𝐫𝐞𝐟𝐞𝐡 🍓🌈

    عه این پست چی بوده من نبودم هقققققق 

  • bad girl
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۹:۴۱
    bad girl
    چالش دوس دارید تو زندگی بعدی چیتون باشم بود._. 
  • 𝐀𝐫𝐞𝐟𝐞𝐡 🍓🌈
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۹:۴۳
    𝐀𝐫𝐞𝐟𝐞𝐡 🍓🌈

    منم میگممممم

     

     خواهرم باشی 

  • bad girl
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۹:۴۴
    bad girl
    ایگووو خواهر عزیزمممم
  • 𝐀𝐫𝐞𝐟𝐞𝐡 🍓🌈
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۹:۴۵
    𝐀𝐫𝐞𝐟𝐞𝐡 🍓🌈

    بغض کردن

     

    میرم گریه کنم بای

  • bad girl
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۹:۴۶
    bad girl
    هقققق چرا میری TT
  • 𝐀𝐫𝐞𝐟𝐞𝐡 🍓🌈
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۹:۴۶
    𝐀𝐫𝐞𝐟𝐞𝐡 🍓🌈

    برای بخت بدم گریه کنم

  • bad girl
    ۲۳ آبان ۰۰، ۱۹:۴۸
    bad girl
    ایگو چرا بخت بدددTT
  • مهدیه ^^
    ۲۴ آبان ۰۰، ۲۳:۵۴
    مهدیه ^^

    سلااااااامممممممم خوبیننننن

    میشه محبت کنین وب منو فالوو کنین *-* 

    خیلی براش زحمت میکشممممم

  • bad girl
    ۲۴ آبان ۰۰، ۲۳:۵۷
    bad girl
    سلام ممنونم شما خوبید؟


    البته*^*
  • مهدیه ^^
    ۲۵ آبان ۰۰، ۰۰:۰۳
    مهدیه ^^

    https://fatalsub-world.blog.ir/

    ممنون که فالوو میکنی

  • bad girl
    ۲۵ آبان ۰۰، ۰۰:۰۸
    bad girl
    خواهش میکنم:)
  • ..𝙇𝙞𝙯𝙖 ..
    ۲۷ آبان ۰۰، ۱۶:۴۹
    ..𝙇𝙞𝙯𝙖 ..

    اونی ک گف خواهر شوهر من بیدمXD 

    ای خواهر شوهرم چطوری؟؟ XD

  • bad girl
    ۲۷ آبان ۰۰، ۱۶:۵۰
    bad girl
    سم نکبتXD

    قبلا گفتم این سوالو جواب نمیدم تو چطوری عروس خانم؟=-=
  • ..𝙇𝙞𝙯𝙖 ..
    ۲۷ آبان ۰۰، ۱۶:۵۵
    ..𝙇𝙞𝙯𝙖 ..

    واییییی دقیقا XD 

    عااا نمدونستم بهم نگفته بودی :| من اوکیم عزیزم :>

  • bad girl
    ۲۷ آبان ۰۰، ۱۶:۵۶
    bad girl
    پست گذاشته بودم عادیه ندیده باشی*^* ...خداروشکر 

    راستی احیانا بچه ندارین؟=-=
  • ..𝙇𝙞𝙯𝙖 ..
    ۲۷ آبان ۰۰، ۱۷:۰۳
    ..𝙇𝙞𝙯𝙖 ..

    عاهااا ستاره هارو تازه اومدم چک کردم بل ندیده بودم *-* 

    تو راهن D:

  • bad girl
    ۲۷ آبان ۰۰، ۱۷:۰۴
    bad girl
    درسته*^*

    وای خداااا دخترن یا پسر؟
  • ..𝙇𝙞𝙯𝙖 ..
    ۲۷ آبان ۰۰، ۱۷:۰۶
    ..𝙇𝙞𝙯𝙖 ..

    :>

     

    تازه فهمیدیم هنوز مشخص نیس حیحی

  • bad girl
    ۲۷ آبان ۰۰، ۱۷:۰۷
    bad girl
    باید ب من زودتر بقیه بگیناااا=-=🔪
  • ..𝙇𝙞𝙯𝙖 ..
    ۲۷ آبان ۰۰، ۱۷:۰۹
    ..𝙇𝙞𝙯𝙖 ..

    جرررر چشممم حتمااا فقط چاقو رو بزار پایین تنکXD

  • bad girl
    ۲۷ آبان ۰۰، ۱۷:۱۰
    bad girl
    حالا شاید گذاشتم =-=
  • ..𝙇𝙞𝙯𝙖 ..
    ۲۷ آبان ۰۰، ۱۷:۱۲
    ..𝙇𝙞𝙯𝙖 ..

    ینی ممکنه منو بکشی ن؟=-=

  • bad girl
    ۲۷ آبان ۰۰، ۱۷:۱۳
    bad girl
    هوممم اره=-=
  • ..𝙇𝙞𝙯𝙖 ..
    ۲۷ آبان ۰۰، ۱۷:۱۵
    ..𝙇𝙞𝙯𝙖 ..

    پس داداشت و توله هام چی؟ نمخ عمه شی؟؟ =-=

  • bad girl
    ۲۷ آبان ۰۰، ۱۷:۱۷
    bad girl
    بخاطر همونا گذاشتم کنار عروس نکبت 
  • ..𝙇𝙞𝙯𝙖 ..
    ۲۷ آبان ۰۰، ۱۷:۱۹
    ..𝙇𝙞𝙯𝙖 ..

    به به عاولیییی 

  • bad girl
    ۲۷ آبان ۰۰، ۱۷:۲۴
    bad girl
    بعله=-=
  • ..𝙇𝙞𝙯𝙖 ..
    ۲۷ آبان ۰۰، ۱۷:۲۵
    ..𝙇𝙞𝙯𝙖 ..

    خو قیافتو اونجوری نکن بخند حیحی :>

  • bad girl
    ۲۷ آبان ۰۰، ۱۷:۲۸
    bad girl
    هارهارهار خندان خنده خنده=-=
  • ..𝙇𝙞𝙯𝙖 ..
    ۲۷ آبان ۰۰، ۱۷:۳۱
    ..𝙇𝙞𝙯𝙖 ..

    الان بهتر شددد D:

  • bad girl
    ۲۷ آبان ۰۰، ۱۷:۳۹
    bad girl
    خوبه*-*
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۷ آبان ۰۰، ۱۹:۳۲
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    اع من اینو دادم؟..ندادم؟ شاید دادم خودم نمیدونم.."-"

  • bad girl
    ۲۷ آبان ۰۰، ۱۹:۵۲
    bad girl
    ندادی
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7