Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl جمعه, ۲۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۵۸ ب.ظ

منو ببخش تهیونگا

 

 

 

- جونگکوکا 

+هوم؟

با نشنیدن اون کلمات همیشگی بازم بغض همیشگیش به سراغش اومد 

- بیا ...بیا جدا شیم (جلوموبگیر خواهش میکنم ..)

پسر با سردی چشماشو چرخوند

+چرا؟ نکنه باز بخاطر وقت نداشتنم قلب احمقت شکسته 

تهیونگ شکسته تر از همیشه لبخندی زد 

- قلبم بخاطر رفتارات نه بخاطر خیانتت با نونام ریان نونا شکست(انکارش کن جونگکوکا یا اصن بگو اشتباه کردی من میبخشمت لعنتی)

برخلاف تصورات تهیونگ پسر با چهره ای کاملا خنثی و ناخوانا نگاهش کرد 

+ انتظار داشتم زودتر میفهمیدی واقعا که احمقی حالا چطور فهمیدی ته ته کوچولو؟

سعی کرد جلوی توده ی مزخرف توی گلوشو بگیره 

- دیدمتون اونشب توی بار (بگو اشتباه دیدم خواهش میکنم)

بازم خنثی بود 

+ خیله خب پس فک کنم همه چی تموم شده 

- اره تموم شده جونگکوکا ممنونم که تحملم کردی و گذاشتی حس زنده بودن بکنم...ممنونم که با تمام نقصام حتی شده به دروغ گفتی دوسم داری هیچوقت فراموشت نمیکنم 

منتظر حرفی از جانب جونگکوک نموند و با قدم های اروم سمت در کافه رفت 

با هر قدم یه خاطره براش زنده میشد 

اولین قدم اعتراف شیرینشون 

دومین قدم اولین بوسشون 

سومین قدم نامزدیشون 

به اخرین قدم که رسید لحظه ای تردید کرد 

(جونگکوکاجلوموبگیر خواهش میکنم نزار تموم بشه نزار برم)

اما جونگکوک هیچوقت برش نگردوند 

و تهیونگ هیچوقت پشت سرش رو نگاه نکرد 

بعضی چیزا با عشق و احساسات درست نمیشن 

عشق قادر به درست کردن همه چیز نیست 

و گاهی بعضی ادما برای هم ساخته نشدن 

هرچقدرم حس بینشون عمیق باشه تاثیری نداره چون تا ابد اون کمبود تو رابطشون حس میشه 

تهیونگ بهترین کار ممکن رو کرد اون خودشو شکست اما درگیر یه دروغ نشد 

اون کاریو کرد که به نفع همه بود 

شاید بنظر خیلیا احمقانه یا احساساتی بود کارش ولی منطقی ترین کار ممکن بود 

اون جونگکوک رو ول کرد قبل از اینکه اون کاری بکنه 

اون بخاطر خود جونگکوک ولش کرد 

و این داستان تبدیل شد به سداند ترین داستان هپی اند دنیا:)

 

 

- بخشی از فیکشی که هیچوقت نوشته نشد 

 

 

تهیونگا منو ببخش باید جلوشو میگرفتم 

نباید میزاشتم اون حس لعنتی عمیق شه 

من یه احمقم که باورش داشتم ای کاش نمیگفتم من با اونا فرق دارم 

من باید فقط عبرت میگرفتم و لجبازی نمیکردم اما نکردم 

من خودمو، تورو، قلبمو شکوندم 

منو ببخش و مواظب قلبت توی زندگی بعدی باش:)

 

 

_ نامه ای از تهیونگ 27 ساله به تهیونگ 16 ساله 

 

 

پ.ن: نظرتون راجب این یکی چیه؟ 

پ.ن2: دلم میخواد بازم بنویسم 

 

 

 𝑨𝒓𝒎𝒊𝒕𝒂 𝑳𝒆𝒆 -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎  𝑨𝒓𝒎𝒊𝒕𝒂 𝑳𝒆𝒆  𝑨𝒓𝒎𝒊𝒕𝒂 𝑳𝒆𝒆  𝑨𝒓𝒎𝒊𝒕𝒂 𝑳𝒆𝒆 -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎 Unique •-• -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎 Unique •-• Unique •-• 𝙎𝘼𝙉𝘼 .. Demetr ??.. Demetr ??.. Demetr ??.. Demetr ??.. Demetr ??.. Demetr ??.. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝑵𝑶𝒓𝒎𝒂𝒍   ‌‌ Lili Chibia 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. *-* Anita 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. *-* Anita 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. *-* Anita  ルナ ... 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. *-* Anita  ルナ ... 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. *-* Anita  ルナ ... *-* Anita  ルナ ... 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. *-* Anita 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. *-* Anita 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. *-* Anita *-* Anita 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. *-* Anita *-* Anita 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. *-* Anita 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. *-* Anita 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. *-* Anita 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. *-* Anita Unique •-• *-* Anita *-* Anita Unique •-• *-* Anita *-* Anita Unique •-• *-* Anita Unique •-• Unique •-• Unique •-• *-* Anita *-* Anita Unique •-• Unique •-• Unique •-• *-* Anita Rooni... 🐿🌰 Unique •-• *-* Anita Rooni... 🐿🌰 Unique •-• Rooni... 🐿🌰 Rooni... 🐿🌰 Rooni... 🐿🌰 Unique •-• Chichu ^^
Last Comments :
۱۰۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝑨𝒓𝒎𝒊𝒕𝒂 𝑳𝒆𝒆
    ۲۸ آبان ۰۰، ۲۳:۰۰
     𝑨𝒓𝒎𝒊𝒕𝒂 𝑳𝒆𝒆

    عر گریم گرفت نم چرا😐👩‍🦯

  • bad girl
    ۲۸ آبان ۰۰، ۲۳:۰۱
    bad girl
    من خودمم یکم احساساتی شدم😐

    بیا جایزه فرست بودن بت بدم
  • -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎
    ۲۸ آبان ۰۰، ۲۳:۰۲
    -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

    من جای تهیونگ بودم حداقل دو تا فحش آبدار میدادم یا یه طوری رفتار میکردم تا فکر کنه به عنمم نیست و ترک کردنش خیلیم راحته تا ما تحتش بسوزه و احساس مهمی نکنه"-" xD

    *when being a bitch is your kink*

  • bad girl
    ۲۸ آبان ۰۰، ۲۳:۰۳
    bad girl
    عمه ریدی تو پست احساسی XDDDD
    ولی خداییش منم بودم همینکارو میکردم پسره ی بچ=-=
  • 𝑨𝒓𝒎𝒊𝒕𝒂 𝑳𝒆𝒆
    ۲۸ آبان ۰۰، ۲۳:۰۲
     𝑨𝒓𝒎𝒊𝒕𝒂 𝑳𝒆𝒆

    جر

     

    جرر

  • bad girl
    ۲۸ آبان ۰۰، ۲۳:۰۳
    bad girl
    بفرما🍪🍪🍩🎂🍰
  • 𝑨𝒓𝒎𝒊𝒕𝒂 𝑳𝒆𝒆
    ۲۸ آبان ۰۰، ۲۳:۰۴
     𝑨𝒓𝒎𝒊𝒕𝒂 𝑳𝒆𝒆

    جرررر

  • bad girl
    ۲۸ آبان ۰۰، ۲۳:۰۴
    bad girl
    انقد جر نخور فرزندم😐
  • 𝑨𝒓𝒎𝒊𝒕𝒂 𝑳𝒆𝒆
    ۲۸ آبان ۰۰، ۲۳:۰۵
     𝑨𝒓𝒎𝒊𝒕𝒂 𝑳𝒆𝒆

    جر نمیشه جررر

  • bad girl
    ۲۸ آبان ۰۰، ۲۳:۰۶
    bad girl
    باشه پس راحت باش😐
  • -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎
    ۲۸ آبان ۰۰، ۲۳:۰۶
    -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

    تشکر ریدن در احساسات در ذات من نهادینه شدهxD

    واقعا نمیفهمم چطور میتونن اینجور آدما خودشونو ضعیف و حقیر جلوه بدن...

    بابا میدل فینگرتو بکن تو همه جاش بگو به گورم که دوسم نداری نفله فک کردی من علاف توام؟ تو نشدی یکی دیگه هه") xD

  • bad girl
    ۲۸ آبان ۰۰، ۲۳:۰۸
    bad girl
    وای عمه خ سمی لعنتیXDD

    خب خداروشکررررررر در موارد عشقی دقیقا عقیده ی تورو دارم اخه محض رضای فاک چرا باید بخاطر یکی ک معلوم نیس تا کی تو زندگیمه از آینده یا حتی شخصیتم بگذرم؟ گور بابای عشقXD
  • Unique •-•
    ۲۸ آبان ۰۰، ۲۳:۰۷
    Unique •-•

    درسته که هیچ وقت نمی تونم جونگ کوکی رو انقدر نامهربون بدونم ولی متنش خیلی قشنگههههههههه*^*

     

  • bad girl
    ۲۸ آبان ۰۰، ۲۳:۰۸
    bad girl
    جونگکوکی نانازه*^*

    وای ممنونمممممم*-*


    اشنا شدیم؟
  • -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎
    ۲۸ آبان ۰۰، ۲۳:۰۹
    -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

    نظر لطفته دارلینxD

     

    *های فایو*

    هموووووون

    بعد میگن ما خودخواهیم...نه جانم ما منطقی فکر میکنیم یونو؟

  • bad girl
    ۲۸ آبان ۰۰، ۲۳:۱۲
    bad girl
    خدایااا XDDD

    * های فایو 


    اره واقعا باید منطقی فک کرد احساسات از پا درت میارن خداروشکررررررر میکنم هیچوقت یه فرد احساساتی نبودم 
    علاوه بر اون درصد منطقی و احساسی بودن من توی ازمون شخصیت شناسی سم خالص بودXD
  • Unique •-•
    ۲۸ آبان ۰۰، ۲۳:۱۲
    Unique •-•

    اوهوم ددی نانازه ارمیاست*^*

     

    ولکام^_^

     

    خیلی وقته ولی دوباره آشنا شیمم ایرادی نداره •-•

    یگانم ۱۷ مولتی فن سال آخر رشته ریاضی^_^

    *تقریبا ۱۰ ماهه تو بیان ادمین وب ویکتون و ایسم^^

  • bad girl
    ۲۸ آبان ۰۰، ۲۳:۱۳
    bad girl
    وای یکی پیدا شد بگه کوک ددیه*-*


    وای من حافظم خیلی بده شرمندهههههTT

    منم پانته آ ملقب به همه چیXD 
    17 یازدهم تجربیم و واوووو فن این دو گروهم بگی نگی 
  • Unique •-•
    ۲۸ آبان ۰۰، ۲۳:۱۷
    Unique •-•

    مگه کسی قبولش نداره؟:")

    من از همون ۶ سال پیش که دیدمش در اوج کیوت بودن می گفتم شبیه ددیاست:")

     

    *اشکال ندارهههههههههه 

     

    ای نو بیب تولدتم فکر کنم اسفند ۸۳ بود*_* اگه حافظمم له نشده باشه*^*

    *من که جز فندومای اصلیمن:")

  • bad girl
    ۲۸ آبان ۰۰، ۲۳:۲۱
    bad girl
    همه میگن بیبیه درحالیکه بسی ددیه لعنتی=-=


    وایییییی تو یادته؟ جدنننننن؟ اره درست گفتی 


    چی شیپ میکگی؟*^*
  • 𝙎𝘼𝙉𝘼 ..
    ۲۸ آبان ۰۰، ۲۳:۳۰
    𝙎𝘼𝙉𝘼 ..

    چقد قشنگه

  • bad girl
    ۲۸ آبان ۰۰، ۲۳:۳۱
    bad girl
    ممنونم سانایی*^* 

    میگم میای خ!؟
  • Demetr ??..
    ۲۸ آبان ۰۰، ۲۳:۴۶
    Demetr ??..

    باید جلوشونو می‌گرفتم...واعوو گود

  • bad girl
    ۲۸ آبان ۰۰، ۲۳:۴۷
    bad girl
    جلوی کیارو؟*-*
  • Demetr ??..
    ۲۸ آبان ۰۰، ۲۳:۴۹
    Demetr ??..

    یه پارتی از فیکته کویین خانومه ککک

  • bad girl
    ۲۸ آبان ۰۰، ۲۳:۵۰
    bad girl
    ها یاخدا حافظم روزانه داره بدتر میشهXD 

    سلام دمتر؟ یا دیمیتر؟
  • Demetr ??..
    ۲۸ آبان ۰۰، ۲۳:۵۱
    Demetr ??..

    عادیه ㅋㅋㅋ

     

    دیمیتر... دیمیتریوس

  • bad girl
    ۲۸ آبان ۰۰، ۲۳:۵۳
    bad girl
    پس دیمیتر درستشه 
  • Demetr ??..
    ۲۸ آبان ۰۰، ۲۳:۵۵
    Demetr ??..

    اوهومم درسته 

  • bad girl
    ۲۸ آبان ۰۰، ۲۳:۵۷
    bad girl
    خوبه 

    معنی خاصی داره؟
  • Demetr ??..
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۰:۰۱
    Demetr ??..

    دیمیتر خدای کشاورزیه ک‌البت اینش هیچ ربطی ب من ندره :/

    باید ب سایلنوس تغییرش بدم

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۰:۰۴
    bad girl
    خدای کشاورزی گادددXD البت من این اسمو یجا شنیدم فک کنم تو فیلما بوده
  • Demetr ??..
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۰:۰۸
    Demetr ??..

    دیقن :/ ککک 

    کدومو؟

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۰:۱۱
    bad girl
    اسم دیمیتر رو
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۰:۴۱
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    بالاخره یکی ویکوک و از هم جدا کرد~

    من جای تهیونگ بودم قشنگ میدم لهش میکردم ..بعد بهش فحش میدادم ..تهشم یا یه پوزخند میگفتم..بپه بیا پایین سرمون درد گفت اون بالا و بایییی

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۷:۰۳
    bad girl
    جدیدا زدم تو کار جداییXDD

    حقیقتا تهیونگ خ با گذشت بود من ابدا اینجوری نیستم=-=
  • 𝑵𝑶𝒓𝒎𝒂𝒍 ‌‌
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۰:۴۷
    𝑵𝑶𝒓𝒎𝒂𝒍   ‌‌

    خیلی فاکینگ بود :)

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۷:۰۳
    bad girl
    ممنونممم:)
  • Lili Chibia
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۱:۰۲
    Lili Chibia

     الان یه فیک سد اند دلم خواست 😭

    وای که چقدر سد اند من می دوستم😐

    سادیسمما😐 

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۷:۰۴
    bad girl
    من سد نمیخونم حقیقتا یکی خوندم اعصابم بهم ریخت 😐😂
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۶:۴۹
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    قشنگ بود... خیلی... :)

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۷:۰۴
    bad girl
    ممنونم دری:)
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۷:۱۲
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    XDاع؟

     

    خب به طرز احمقانه ای من بخشنده ..یعنی اگه جای تهیونگ بودم مغذرتم میخواستم که تو زندگیش بودم و این چرت و پرتا بعدد مث احمقا میبخشیدمش..:"

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۷:۲۰
    bad girl
    والا بخدا باحال ترهXD


    او خب درک میکنم و بخشندگی احمقانه نیست اما برخلاف تو من اصلاااااااااا بخشنده نیستم یعنی تو این موارد و کلا اینجور چیزا هیچ چیزش یادم نمیره:"
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۷:۲۵
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    موافقمXD

     

    میدونی یه جمله هست میگه"تو میتوناستی گلوی مرا با چاقویی تیز ببری و و من در اخرین لحظاتم از تو بخاطر خونی شدن دستانت معذرت بخواهم"

    من دقیقا این جمله ام._.

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۷:۲۶
    bad girl
    ولی خب زیادی خوبی کردنم تهش داستانه بقول اون اهنگه مراقب قلب نکبتت باش:"
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۷:۲۷
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    همیشه بیش از حد لیقات ادما خوب بودن تهش داستانه._. ولی گاعد اینکه من یه ادم احمقه مهربونم دست خودم نیست که=-=

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۷:۲۸
    bad girl
    مهربون بودم حماقت نیس این ادما هستن ک لیاقت زیادیشو ندارن سبایی..
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۷:۲۹
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    تو این دنیایی که ما زندگی میکنم یه جو شم زیادیه")

    ولی مهربون بودنم حماقته")حیح

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۷:۳۱
    bad girl
    چی بگم والا هنوز ادم مهربون و بخشیده ای نشدم بدونم چجوریهXD
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۷:۳۲
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    پس هیچوقت نشو افرینXD

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۷:۳۳
    bad girl
    این ک بشم یا نشم دست من نیسXD

    کلا یبار یبار رو بخشیدم تا الان مثه خر پشیمونم XD
  • *-* Anita
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۷:۳۵
    *-* Anita

    نتیجه اخلاقی: خیانت کار بدیه

    کلید اسرار..این قسمت: جونگ کوک خیانت میکند

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۷:۳۹
    bad girl
    خیانت لیاقتش چیزی جز مرگ نیس.-.


    جررررر آنننننن خدا بگم چیکارت کنهXD
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۷:۳۵
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    راست میگیXDD

     

    بیا برو حالشو بگیر یر به یر بشهXD

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۷:۳۹
    bad girl
    والا الان قطع رابطه کردیم ولی اثرات نحسش هستXD
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۷:۴۳
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    اع حیف شد..میخواستم بیام بزنمشXD

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۷:۴۶
    bad girl
    نه چون تو دوران افسردگی ب سر میبردم کاملاااااا بی سروصدا تموم شدXD
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۷:۴۹
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    فک کنم بخاطر همون دوره افسردگیت بوده گند زدی و بخشیدیXD

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۷:۵۱
    bad girl
    میدونی دقیقا همینطورهXD من وقتی تو این فاز کوفتیم هم لجبازی نمیکنم هم مهربون و بخشنده میشمXD
  • *-* Anita
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۷:۵۷
    *-* Anita

    بستگی داره

     

    XD 

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۷:۵۸
    bad girl
    منظورت چیه؟"-"
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۰۰
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    من فقط وقتی مریض میشم لجبازی نمیکنم._.

    دوره بدی بوده XDایح

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۰۴
    bad girl
    من مریض میشم بابام ده سال پیرتر میشه XD

    اره متاسفانه اثراتش ناجور بودXD
  • *-* Anita
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۰۳
    *-* Anita

    هیچی._.

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۰۴
    bad girl
    آنانند پروف قبلیتو بزار =-=
  • ルナ ...
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۰۴
     ルナ ...

    اوماااااا:)

    قشنگ بود:)

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۰۵
    bad girl
    اوه ممنونم:)

    تو کیستی؟
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۰۶
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    دلم برا بابات سوختXDD

     

    اصلا نمیتونم تورو مظلوم فرض کنمXD

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۰۹
    bad girl
    بیچاره سر قرص و دارو دادن و نخوردنای من انقد حرص میخورهXD


    اخه چرا؟ XD
  • *-* Anita
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۰۸
    *-* Anita

    چرا؟:″)

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۰۹
    bad girl
    اون بیشتر بت میاد:)
  • ルナ ...
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۱۰
     ルナ ...

    هعی خدا...مهدیسمم

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۱۲
    bad girl
    ای خدااا انقد اسم و پروف عوض نکنیدددد
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۱۱
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    کم حرصش بده دختره بچXDDD

     

    اخه چرا داره؟XDDD

    یکی تو مظلومی یکی من"-"XD

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۱۳
    bad girl
    حال میده خصوصا اینکه ی ادم احساساتیه مزش بیشترهXD 

    تو ک اره بیبی تو مظلوم دم درای جهنمی XD
  • *-* Anita
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۱۲
    *-* Anita

    میخوام پروفمو بکنم تو چش آپاتXD

    اینو خیلی دوس دارم آخه:″)

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۱۴
    bad girl
    لازمه آپا رو بکشم؟=-=🔪

    تو کیوتی اخهTT
  • ルナ ...
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۱۴
     ルナ ...

    اسمم رو اون روز خودت مجبور کردی عوض کنمم/:

    پروفمم دوج داشتم

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۱۶
    bad girl
    از کیتن خیلی بهتره XD


    بدک تیس:"

  • *-* Anita
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۱۷
    *-* Anita

    یااااااا چراااا بکشیش؟-.-

     

    اتفاقا من اصلا کیوت نیستم..اگه یروز از نزدیک منو ببینی دیگه بهم نمیگی کیوت:″) من انقد جدی و با ابهتمXD نمیدونم چرا به هرکی میگم باور نمیکنه گادXD

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۱۹
    bad girl
    آن میشه چاخان نکنی؟ یکی تو جدی یکی پونXDDD

    چون نکبته =-=
  • ルナ ...
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۱۸
     ルナ ...

    جررر یح

     

    /:

    پروف به این زیبایی

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۱۹
    bad girl
    بله بله 
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۱۹
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    روانیه سادیسمیXDDD نکن با پدر خویش XD

     

    اصن من مظلوم نباشم کی مظلومهXDDD؟

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۲۳
    bad girl
    خو چی کنم خودش میدونه از قرص و دارو بیزارم علاوه بر اینا زرتی چیز میز میکنه تو معدم XDD

    من مظلوممXD
  • *-* Anita
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۲۲
    *-* Anita

    چاخان چی چی گادXD من جوریم که فقط واسه کسایی که بهم نزدیکن و صمیمی هستیم دلقک بازی درمیارم و میخندم و کیوت میشم..وگرنه با بقیه انقد جدیم که میترسن ازم:/ 

    نهم که بودم روز آخر مدرسه که میخواستیم از تمام بچه های کلاس خدافظی کنیم ینفر اومد بهم گفت فکر میکردم خیلی مغروری و خودتو از همه بالاتر میدونی..نمیدونستم انقد خوش اخلاق باشی:″

     

    اون آپات عشق هات منه حق نداری بهش دست بزنی-____- 

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۲۴
    bad girl
    واووو ریلی؟ منو ببینی باورت نمیشه این منمXDD



    آننننننن الان بلاکت میکنم =-=
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۲۵
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    خو میخواد خوب شی نکبتXDDDD

     

    اره اره اگه تو مظلومی من یه بیبیه کیوت و نازم ._.XD

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۲۷
    bad girl
    اخه بدم میاد اینجوری لوسم میکنه TT

    تو ک بیبیو هستیXD
  • *-* Anita
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۲۶
    *-* Anita

    مانیا میتونه با همه بگه و بخنده ولی من با همه نمیتونم:″)

    واسه همین اخلاقمه که تو واقعیت زیاد کسی سمتم نمیاد..ولی اگه بیاد دیگه برنمیگرده:″)

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۲۸
    bad girl
    من کلا کسی سمتم نمیاد خداااااXDDD
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۲۸
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    احمق جان..نکبتم..اون باباته ..بفهم XD نگرانهXDD

     

    زهر خر کره مار من بیبی نیستممممXDD

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۳۲
    bad girl
    خب من چیکارش دارم بره ب خودش برسه اصنXD

    هستییییی
  • *-* Anita
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۲۹
    *-* Anita

    یس..همین الانشم باورم نمیشهXD

     

    میتونی منو بلاک کنی؟:)

    الان فکر کردی آپات نیست از خودش دفاع کنه هرکاری دلت خواست میتونی بکنی؟-_-

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۳۳
    bad girl
    از خوبی زیادم باورت نمیشه؟ 


    اگه این ماهیچه تپنده بزاره اره🥲
    بشین ببینم جلو من ازش دفاع نکن=-=
  • *-* Anita
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۳۱
    *-* Anita

    هرچقد آدمای کمتری اطرافت باشن کمترم آسیب میبینی

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۳۳
    bad girl
    درسته و خداروشکر جز یکی دونفر هیچکس دورم نیس
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۳۴
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    واقعا نمیفهمیXD پیشنهاد میکنم هیچوقت مامان نشی..بدبخت میمیره زیر دست توXDDD

     

    میام میکوبونمت تو دیواراااااا=-= بیبی خودتی دختره بچ=-=

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۳۵
    bad girl
    من اصلااااااااا مادر خوبی نمیشم سو دنبالشم نیستمXD


    من؟ بیبی؟ یاااا من ی ددیم XD
  • *-* Anita
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۳۷
    *-* Anita

    زارتXDDD باز شنبه شد و تو تا پنجشنبه واسه من خودشیفته بازی دربیاری؟-_-

     

    نمیذاره لعنتی آره؟:)

    توقع داری از شریک زندگیم دفاع نکنم؟-.-

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۳۸
    bad girl
    من فقط جمعه ها خوبم بقیش خودشیفتم XD

    اگه میذاشت ک بلاک بودی:)

    یاااااااااااااااا الان لفت ده لایف میدما 👨‍🦯
  • *-* Anita
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۴۰
    *-* Anita

    من با دوستام صمیمی هستم ولی فقط ینفرو نزدیک خودم نگه داشتم

     

    دستم چقد درد میکنه:″)

    دیروز خیلی بد سوزنو زد:″)

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۴۴
    bad girl
    خوبه واقعا

    وای قرمز شده؟ 
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۴۲
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    افرین نباش چون بدبخت نابود میشهXDDD

     

    اره اره تو یه ددی ای منم یه بیبیم._. بیا پایین بچه سرمون رفت._.

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۹:۲۶
    bad girl
    اره واقعا 

    گفتم ک تو بیبی هستی من ددیم XD
  • *-* Anita
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۴۲
    *-* Anita

    کاش همیشه جمعه بود-___-

     

    آخ از دست اون ماهیچه تپنده...:)

     

    بشین سرجات-.-

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۹:۲۶
    bad girl
    یعنی الان بده؟TT



    حرصمو در نیار خبTT
  • *-* Anita
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۸:۵۷
    *-* Anita

    اوهوم^^

     

    نه فقط خیلی درد داره:″)

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۹:۲۷
    bad girl
    برا منم همینطور بود خوب میشه 

    میخوای بوسش کنم خوب شه؟*-*
  • *-* Anita
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۹:۳۱
    *-* Anita

    نه:″)

     

    خودت حرص میخوری به من چه._.

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۹:۳۸
    bad girl
    یا خب حسودیم میشه چیتال تونمTT
  • *-* Anita
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۹:۳۲
    *-* Anita

    میدونم:″)

     

    بوسش کنT-T

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۹:۳۹
    bad girl
    * ماچ محکممم

    خوب میشه الان*^*
  • *-* Anita
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۹:۴۰
    *-* Anita

    تو چرا حسودی میکنی آخه؟:″))))

     

    آخ دردم گرفت انقد محکم بوس کردیT-T

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۹:۴۲
    bad girl
    بعدا خصوصی میگمXD

    * دوباره اروم بوسیدنش 

    الان خوبه؟*^*
  • *-* Anita
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۹:۵۷
    *-* Anita

    همین الان بیا خصوصی بگو خبببب:″)

     

    هققق الان خوبه:")

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۹:۵۹
    bad girl
    تو بیا خصوصی:")


    هقققق کوشولوی من درد دارهTT
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۹:۵۷
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    من بیبی نیستم بچچچچ=-=

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۹:۵۹
    bad girl
    هستیییییییی بچ
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۰:۰۰
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    نیستم بچچچچ حرص نده=-=

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۰:۰۱
    bad girl
    من ؟ حرص دادن؟ من اینجوریم اصن؟TT
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۰:۰۲
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    نیستی؟XD

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۰:۰۳
    bad girl
    من؟ من یا عباس بوا ازار؟(بمولا فامیلشیادم نیستXD )
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۰:۰۴
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    تو..توی لعنتیXD

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۰:۰۴
    bad girl
    من قهلم من بشه اوبیم =-=
  • *-* Anita
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۰:۰۴
    *-* Anita

    تو بیا خب عهههه:″) من حوصلم نمیشه:″)

     

    آرهههههه خیلیییییT-T

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۰:۰۶
    bad girl
    بیا دیجه آناتایی TT


    هقققق بمیرم نمیبنم تورو اینجوریTT
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۰:۰۵
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    در این لحظه..

    من:

    خدا:

    بچه خوب:

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۰:۰۶
    bad girl
    فاک فاک فاککککککککXDDDDD
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۰:۰۷
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    اه همه بجز جعفرو یادم رفتxD

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۰:۱۱
    bad girl
    جعفر بیبی کراشم XDDD
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۰:۱۳
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    ابهت جعفر:

    خود جعفر:

    کراش:

    من:

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۰:۱۵
    bad girl
    🔪🥲

    شبایی ژونم *^*
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۰:۱۵
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    چاقوتو جمع کن بچ._.

     

    چیه؟"-"

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۰:۱۹
    bad girl
    دوسش دالم "-"


    چخبرا؟:"
  • *-* Anita
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۰:۱۷
    *-* Anita

    یاااااااااااااااااااا پاااااااان دو قدم راهه خب:″)

     

    خدانکنههه دیوونههههه این چه حرفیهههههه-_____-

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۰:۱۹
    bad girl
    وای تو ب من گفتی پان؟*-*



    خب تو درد داریTT
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۰:۲۲
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    ولی اون تورو دوست نداره ._.

     

    هیچ دارم فاتحه میخونم برا خودم._. تو چی؟

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۰:۲۳
    bad girl
    اونم دوج داله=-=

    منم خوابم میادTT
  • *-* Anita
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۰:۲۵
    *-* Anita

    آره گفتم..حالا بیا بگو آفرین:″)

     

    خب به درک:″)

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۰:۲۸
    bad girl
    اوفففففففف اوندم=-=


    درد و بدرک TT قلب من درد میگیره TT
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۰:۲۵
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    نخیر._.

     

    من خوابم پرید._.=-=TT

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۰:۲۹
    bad girl
    خوشبحالتتتتتت من دارم چرت میزنممم
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۰:۳۲
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    من وقتی از خواب بیدار میشم تا 12 ساعت خودمم بکشم نمیتونم بخوابمXD

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۰:۳۸
    bad girl
    خوشبحالت من کل روز چرت میزنم 
  • *-* Anita
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۰:۳۶
    *-* Anita

    منتظرتم:″)

     

    ولی انقد ارزش نداره که قلبت درد بگیره:″)

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۰:۳۹
    bad girl
    داره خیلی بیشترم داره:")
  • Unique •-•
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۰:۴۶
    Unique •-•

    وای کام آن من انقدر اعصابم خورد می شه کوکو بیبی می کنن=-=

    تهیونگ کیوت تره:")

    حتی خود اعضا هم همیشه می گن:")

    یا اینکه همه می گن جیمین و بکهیون خیلی با تم هستند و فلان اینا در حالی که منلی ترین اعضای گروهن:")

     

     

    باور کن یادم بود•-• ولی تاریخ دقیقش یادم نیست یه چیزی تو مایه های ۱۶ یا ۳ یادم میادT_T

     

    خوب من اول که کیپاپر شدم چانبک و کوکوی و نامجین و هوپمین شیپ می کردم😐💔

    بعد یه اجرا بود ته و جین داشتن تو پرام پارتی ۲۰۱۸ یا ۲۰۱۷ واسه او اس تی هوارانگ بود از اونجا تهجین شیپر شدم:")

    دو سالم هست کوکمین شیپرم:")

    ویمینکوکم که عاشقشم:")

    سپم دوست دارم با نامگی:")

    توی اکسو هم از وقتی چن ازدواج کرد و سهون گفت ایم نات گی هیچکی رو باهم شیپ نمی نمایم@_@

    ولی توی سوپر ام بک و تیونگ و خیلی دوست دارم شیپشونو:")

    با تهمین و تن:")

    ببخش زیاد حرف زدم*^*💔❤

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۰:۵۲
    bad girl
    اتفاقا بنظرم شوگا و ته ته خیلییییی بیبین*-* 

    نه 18 بود*^* 


    واوووو من یزمانی تهجین شیپر بودم الان کوکوی،کوکمینوی، مینوی و ...
    تو اکسو چانبک عشقهههههههه 
    توی آن سی تی نومین وایییی 
    فن کدوم بندایی؟!!!!!

    نبابااا زیاد حرف نزدییییی

  • *-* Anita
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۰:۴۹
    *-* Anita

    یاااااااااا پانی:″)

    نگو اینجوری خب:″)

    الان گریم میگیره:″)

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۰:۵۲
    bad girl
    گریه نکنیاااااا :")
  • *-* Anita
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۰:۵۸
    *-* Anita

    تو هم از این حرفا نزن:″)

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۰:۵۹
    bad girl
    جاست فور یو:")
  • Unique •-•
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۰:۵۹
    Unique •-•

    اوهوم*^*

     

    ۱۶ هه تقریبادنزدیک بوداا*^*

     

    کلا ته همه جا بیبیع*^*

     

    اره ولی من فرندشیپ دوستدارمشون:") چون بعضیا واقعا با فیکایی که می نویسن بکو ضعیف ترینننن آدم دنیا می دونن و این حالمو بد می کنه:")

    وای نومینننن شیپ دوم دوستم بعد چانسوعه😂❤💔 هر بار مومنت می دن تا دو روز کلا نومین نومین می گه😂💔

    خیلین ولی وایسا به ترتیب حروف الفبا بگم:")

     

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۱:۰۱
    bad girl
    اره نزدیکه*^*

    اره بعضیاش واقعا چرتن

    نکبتا نومین خیلی خوبننننننننن

    بگو*-*
  • *-* Anita
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۱:۰۰
    *-* Anita

    هققق مرسی:″)

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۱:۰۲
    bad girl
    تشکر نکن:")
  • *-* Anita
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۱:۰۵
    *-* Anita

    چیکار کنم پس؟:″)

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۱:۰۸
    bad girl
    لپمو بوس کن
  • Unique •-•
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۱:۰۸
    Unique •-•

    ایس و ای بی سیکس و اسپا و ای پینک و استر و ایتیز و بی ای پی و بیگ بنگ و bae173  و بلک پینک و بی تو بی و بلاک بی و بی تی اس و سی ای ایکس و سی ال سی و کرویتی و دی سیکس و دی کی بی و دریم کچر و دریپین و ا لست

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۱:۱۱
    bad girl
    وایییییی فن همشونمممم*-*
  • *-* Anita
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۱:۰۹
    *-* Anita

    *بغلش میکنه و محکم لپشو میبوسه*

    ^0^

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۱:۱۱
    bad girl
    * بالا پایین میپره

    :")))))
  • Unique •-•
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۱:۱۶
    Unique •-•

    انهایپن ای پکس  اور گلو اکسو اف ایکس جی فرند گرلز جنریشن  گست ناین گلدن چایلد گات سون جی ایلدل ایکون وینر ایتزی ایزی جاست بی 

    کینگدام مامامو ام سی ان دی میره مانستا اکس ان فلایینگ ان سی تی نو ایست اوه مای گرل امگا ایکس وان اس و وان وی انلی وان اف آن اند اف 

    پی وان هارمونی و پنتاگون و رد ولوت و سونتین و اس اف ناین و شاینی و استری کیدز و استیسی و سوپر ام و سوپر جونیور و تی وی اکس کیو و 

    د بویز و د رز و د ۱۴۱۹ و t01 و ترژر و توایس و تی اکس تی و اپتنشن و

    وری وری و ویکتون و ویکس و وانا وان و اکس وان و ویکلی و وی ای^^

    سولو ها هم 

    ایو و سانمی و تهیان و سومی و چونگها و bol4 و هیونا و حسی ^_^

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۱:۱۶
    bad girl
    یااااا تو الان ی کمک خیلییییی بزرگ به من کردی*^*
  • Unique •-•
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۱:۱۸
    Unique •-•

    2ne1 و سی ال و افتر اسکول و وندر گرلز و ۲am و ۲pm و میس a و سی ان بلو و اف تی ایلند و فور مینتو و تی اره و سیتارم دوستدارم:")

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۱:۱۹
    bad girl
    لعنتیا واقعن زیادن ادم قاطی میکنه=-=
  • Unique •-•
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۱:۱۹
    Unique •-•

    چرا کمککک؟*^*

     

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۱:۲۰
    bad girl
    چون من ی پست مای فندومز داشتم اما اسمشون یادم نبود🥲
  • *-* Anita
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۱:۱۹
    *-* Anita

    ای جانم:″)

    کیوت نشو واسم انقد میخورمت:″)

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۱:۲۰
    bad girl
    کیوت دوس نداری؟::)
  • *-* Anita
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۱:۲۲
    *-* Anita

    دوست دارم..نمیتونم تحمل کنم نخورمت:″)

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۱:۲۷
    bad girl
    تموم میشماااا:")
  • Unique •-•
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۱:۲۴
    Unique •-•

    عههه:")

    منم می خوام بذارم ولی لعنتیا خیلی زیادن:")

    راستی سایفر و هات ایشو رو یادم رفت:")

    تازه فن ایوم هستم :")

    خیلی کیوتننننن:")

    بعد کنکورم می خوام فن لونا و مومولند و 3ye شم:")

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۱:۲۸
    bad girl
    من فن مومولند و لونا هستممممم واییی یه مولتی فن دیگه یافتم*^*
  • Unique •-•
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۱:۲۹
    Unique •-•

    ما دیگه مولتی مولتی فنیممممممم:")

    خوشبختممم•-•♡♡♡

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۱:۳۱
    bad girl
    دقیقاااااااا من از اول دبیو فن اکسون بودم*^* 

    واناوانم میشناسی؟ 

    منممم
  • Unique •-•
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۱:۳۳
    Unique •-•

    من خیلی از گروهارو از قبل دبیو فنشونم:") نمونش تی اکس تی و اسپا و انهایپن:")

     

    توی لیست استن کردنام نوشتم اسمشونو:")

    عشقای منننننننن از قبل دبیو هم فنشون بودن هستم و خواهم بود:")

    امسالم که تو ماما اجرا دارنننننننننننن

     

    •-•♡

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۱:۳۷
    bad girl
    من فن تی اکس تی و اسپا بودم قبل دبیو:")

    واییییییییییی عشقم بودننننننننن اونگنیل و پانوینک خیلی خوب بودننننن
  • *-* Anita
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۱:۳۴
    *-* Anita

    من بلدم یجوری بخورم تموم نشی:″)

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۱:۳۷
    bad girl
    چجوری؟:")
  • Rooni... 🐿🌰
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۱:۴۲
    Rooni... 🐿🌰

    تو باید اینو بنوسی جاست دیس خدافظ

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۱:۴۶
    bad girl
    رونیییییییی وای خداااا

    متاسفانه نمیشه🥲
  • Unique •-•
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۱:۴۳
    Unique •-•

    هق:")

     

    دقیقاااااااااااااااا:")

    بذارید تو اشکام غرق بشممم:")

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۱:۴۶
    bad girl
    وای بیا در آغوشممممم
  • *-* Anita
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۱:۴۳
    *-* Anita

    اون روش خودمه به کسی یاد نمیدم:″)

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۱:۴۶
    bad girl
    جونننننن بابا:")
  • Rooni... 🐿🌰
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۱:۴۷
    Rooni... 🐿🌰

    جاان

    به جان بچه نداشتم ... اگهههه اینووو ننویسییییی ، ... چیز .. هیچی 

    ولی اگهههه خواستی بنویسییی بهم بگو

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۱:۴۸
    bad girl
    میصتتتتت

    اخه سرش گریه می گیره XDD

    حتماااا فعلا یکی در دست نوشتن دارم 
  • Unique •-•
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۱:۴۹
    Unique •-•

    الان میاممممم:")))🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۱:۴۹
    bad girl
    بیو بیا :")))))

    بایست یونجونه؟
  • Rooni... 🐿🌰
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۱:۵۱
    Rooni... 🐿🌰

    منمم بیا بغلم .. چطوری دختر ؟

     

    هققق  باشه باشه اصن .‌ ولی همین یه تیکشم خیلی قشنگ بود 

    عرررر تا یه مدت نمتونم فیک بخونم .. دیشب نویر (بارکد دو ) اونو تموم کردم ...نابود شدم‌

     

    منتظرشم :"">>>>>

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۱:۵۴
    bad girl
    بخلللللل....نات بد میگذره تو چطوری لاولی؟


    مای گادددد من فصل یکشو خوندم توبه کردم ویکوک سد بخونمXDDD
    متاسفانه فیک در دست نوشتن زیاده اما میدونی ک هم مد بنده یکم سخته هم یکم مودم مال نوشتن نبود اخیرا 

    :")))))

  • Rooni... 🐿🌰
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۱:۵۷
    Rooni... 🐿🌰

    محکممممم .. خوبه ..امیدوارم بهترم بشهه ..منم تقریبا خوبمم

     

    ...اولین سد اندی بود ک خوندم و ...الان عاشق فیکای سد اندم :"> ب شدتتتت

    درک میکنم چی میگی دقیقا ... این رو قلمتم تاثیر میذاره :"

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۱:۵۹
    bad girl
    شکررر ...راستی اک اونو زدی؟

    من خوندم زیاد و خب روحیم به گند کشیده شد واقعا 

    اره درعوض احساسی بهتر مینویسم دیگهXD
  • Rooni... 🐿🌰
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۳:۰۸
    Rooni... 🐿🌰

    فک کنم قبلا هم بهت گفته بودم خیلیییی بهت میااادد

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۳:۲۲
    bad girl
    اووو ممنونم هانی
  • Unique •-•
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۸:۰۳
    Unique •-•

    میسی:")

     

    نه من اوتی فایوم:")

    ولی چون یونجون اولین نفری بود که دیدم همش می گم باعث موا شدنم اون بود^_^

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۱۸:۰۵
    bad girl
    واووو یونجونی جذاب
  • Chichu ^^
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۰۶
    Chichu ^^

    وایییی همینجوری داشتم تو پستات میگشتم

    چقد خفنه اینㅠㅠ

  • bad girl
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۰۷
    bad girl
    اینو منم دوس دادمTT

    ممنونم عسلم
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7