Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl شنبه, ۲۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۱۱ ب.ظ

جونگکوکا متاسفم...

 

 

من جئون جونگکوک احمق ترین فرد روی کره ی زمینم 

من عاشقش بودم تهیونگ رو از اعماق قلبم دوست داشتم اما 

من نباید عاشق میشدم 

از اول نباید اونو وارد دنیای تاریک خودم میکردم 

اون مثله آب زلال بود و من یه موجود کثیف و رقت انگیز 

اما جلوشو نگرفتم 

قلبم نتونست مقاومت کنه 

نتونست هربار با دیدن لبخندای کیوتش  محکم نزنه 

نتونست با دیدن اشکاش از تپش بایسته 

نتونست خودشو برای تهیونگ نبودن مجبور کنه 

قلب جئون جونگکوک فقط مال کیم تهیونگ بود!

اما از اول اشتباه کردم 

ما از دو دنیای متفاوت بودیم و اون زیادی رویایی بود و من زیادی بد 

از خودم روندمش خودم شکستم درسته اما الان که ناراحت میشد بهتر بود تا بیشتر وابسته شه

من خیانت نکردم تهیونگا و هیچوقت هم نمیکنم فقط باید جدا می‌شدیم 

چون اینکار به نفع همه بود!

دوست دارم تهیونگا بیشتر از دیروز کمتر از فردا 

من دینی ندارم اما ممنونم از خدایی که بهش اعتقاد داری و تورو حتی برای مدت کمی به من بخشید:)

امیدوارم هیچوقت منو نبخشی همونطوری که من خودمو نمیبخشم...

 

- از طرف جئون جونگکوک به کیم ته ته 

 

 

 

 

 

 

کوکیا اشکال نداره اگه گریه کنی 

اشکال نداره اگه تکیه کنی گاهی 

اشکال نداره اگه غمگین باشی 

ببخشید که جلوی خورد شدنتو نگرفتم و ببخشید که سکوت کردم 

میدونم بد بودم منو نبخش اما خودتو دوست داشته باش 

قدر قلب پاک و مهربونتو بدون 

من نتونستم جلوی اتفاقات رو بگیرم و حتی با وجود اینهمه سال 

من هنوز همون کبچه کوچولوییم که از ترس زیر میزش قایم شده 

تو مثله من نباش 

بخند و با صدای خنده هات گوش فلک رو کر کن :)

 

 

- از طرف جئون جونگکوک 27 ساله به جئون کوکی 7 ساله 

 

قسمتی از فیکشنی که نوشته نخواهد شد 

 

 

 

 خب حقیقتا این فیک شخصیتای زیادی داره و کم کم با شخصیتا اشنا میشید ولی اصلا ظاهر افراد رو نبینید چون هربار نظرتون ممکنه تغییر کنه 

خب نظرتون راجب این یکی چیه؟ 

 

 مستر  شت  مستر  شت 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..  مستر  شت بانی کوشولو🐰 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..  مستر  شت 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..  مستر  شت *-* Anita Chichu ^^ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌𝐀𝐧𝐚𝐧𝐚𝐬  ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌-- 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..  مستر  شت ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌𝐀𝐧𝐚𝐧𝐚𝐬  ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌-- 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌𝐀𝐧𝐚𝐧𝐚𝐬  ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌-- *-* Anita 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. Chichu ^^ 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. *-* Anita 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. *-* Anita Chichu ^^ Lili Chibia *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita *-* Anita 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 *-* Anita 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 *-* Anita 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 *-* Anita 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
Last Comments :
۵۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • مستر شت
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۳:۱۷
     مستر  شت

    خیلی آشنا بنظر میای 

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۳:۱۸
    bad girl
    من؟ پانته آ میشناسی؟
  • مستر شت
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۳:۱۹
     مستر  شت

    نه ولی اسمت و شنیدم، 

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۳:۲۲
    bad girl
    وایساااا تو سپهر اوپا نیستی؟
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۳:۲۰
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    اوکی اون متن از کوک 27 به 7 و بدید من برم..

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۳:۲۳
    bad girl
    چیکارش داری...؟
  • مستر شت
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۳:۲۲
     مستر  شت

    کامنت های قبل بت میگفتم خواهر :|🙌

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۳:۲۳
    bad girl
    اره چون خواهرت بودم:|👨‍🦯
  • بانی کوشولو🐰
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۳:۲۲
    بانی کوشولو🐰

    چرا اینقد قشنگ مینویسی

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۳:۲۴
    bad girl
    ایگووو تو چرا انقد خوبی اخه؟*-* 
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۳:۲۵
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    میخوام قابش کنم بزنم به دیوار")

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۳:۲۶
    bad girl
    خودت خیلی نوشته هات قشنگن لعنتی:")
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۳:۲۸
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    مال من؟..اوه حس خوبی به مال خودم ندارم")

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۳:۲۹
    bad girl
    میدونی اونا زیادی خوبن لعنتی مخصوصا اخراشون:")
  • مستر شت
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۳:۲۹
     مستر  شت

    آره خودشم :|🙌

    خوبی؟ 

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۳:۳۱
    bad girl
    نات بد تو چطوری؟:"
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۳:۳۱
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    حس خفن بودن بم دست دادXD

    بزار این یکیو ادیت کردم بخونیش بازم میگی قشنگن یا نه~ مطمئنا نظرت عوض میشه=-=

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۳:۴۰
    bad girl
    گنگت بالاست بیبیXDD

    حقیقتا من سد مینویسم اما نمیخونم حالا چون تویی شاید خوندم =-=
  • مستر شت
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۳:۳۳
     مستر  شت

    منم بد نیستم 🗿

    دنبال کلی آدمی که یادت نیست کدومان سخته 💔

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۳:۴۰
    bad girl
    عه کیارو میخوای پیدا کتی؟
  • *-* Anita
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۳:۳۵
    *-* Anita

    کلید اسرار..این قسمت: کوک خیانت نکرد

    نتیجه اخلاقی: زود قضاوت نکنیم

    بای

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۳:۴۱
    bad girl
    جونگکوک بچم🥲


    فاک آننننننننن انقد سمی نباش لعنتی XDD پست مثلااااااا احساسی بودXDDD
  • Chichu ^^
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۳:۴۰
    Chichu ^^

    خ قلمت خوبه ننههههㅠㅠ

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۳:۴۱
    bad girl
    ممنونممممم عسلم *^* 

    عار یو اوکی؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌𝐀𝐧𝐚𝐧𝐚𝐬 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌--
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۳:۴۱
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌𝐀𝐧𝐚𝐧𝐚𝐬  ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌--

    چقد قشنگه(:

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۳:۴۲
    bad girl
    ممنونم آناناسی جونم:)

    خوبی؟
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۳:۴۳
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    بیبی و درد._. ولی اره گنگم بالاستXD

     

    وای من سداند میخونم عشق میکنم") باید بخونی بچ=-=

    *حالا انگار منتشرش کردم که میگم باید._.*

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۳:۴۵
    bad girl
    جونننننن بابا بیبی مافیاییXDDD


    من بخونم روحیم بفاک میره ول مال تورو حتما میخونم._.
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۳:۴۶
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    بچ بازی درنیار عنترXD ولی اگه قرار مافیا باشه..حاضرم بیبی ام باشمXDDD

     

    منم اولا اینطور بودم ولی انقد شخصیتا مورد علاقم تو فیلم و داستان مردن عادت کردمXDD

    افرین"-"

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۳:۴۹
    bad girl
    فک میکردم فقط منم ک عشق مافیام XD

    راستش من با فیلم سد ابدا مشکلی ندارم و برعکس عاشقشم اما فن فیک نهههههههه=-=
  • مستر شت
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۳:۵۰
     مستر  شت

    دنبال چند نفرم که اسمشون و یادم نی زیادشون از رو اسم و تایپشون میفهمم xD

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۳:۵۱
    bad girl
    عجببببXD
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌𝐀𝐧𝐚𝐧𝐚𝐬 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌--
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۳:۵۰
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌𝐀𝐧𝐚𝐧𝐚𝐬  ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌--

    او اناناسی جونم احساس غریبی کردم 

     

    عالی:)

    تو چی؟

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۳:۵۱
    bad girl
    غریبی چرا؟


    بد نیستم 
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۳:۵۱
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    من بخاطر مافیا هر کاری میکنمممXD هفته پیش معلمم گفت میخواید چیکاره شید-

    بقیه:دکتر مهندس..

    من:مافیاااXDD

     

    چرا فن فیک نهههه؟*-*؟

     

    پان پان یه سوال"-"

    بنظرت بین سریال ..خانه جن زده خود را بفروشید یا رستوران جادوگر کودمو ببینم؟"-"

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۳:۵۴
    bad girl
    وای من جرممممممXD
    یاد اون انشا کذایی پول یا علم خودم افتادمXD

    نمیدونم اصن کنار نمیام گریم میگیره منم ک خوشم نمیاد گریه کنم


    بپرس 
    رستوران جادوگر قشنگه دیدمش
    راستی گفتینو خراب شده؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌𝐀𝐧𝐚𝐧𝐚𝐬 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌--
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۳:۵۲
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌𝐀𝐧𝐚𝐧𝐚𝐬  ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌--

    نمد 

     

     

    چرا خوب باش

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۳:۵۴
    bad girl
    خوبم لاولی*^*
  • *-* Anita
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۳:۵۴
    *-* Anita

    من که میدونستم کوکی عاشق تهیونگشه:″) کوکی به ته خیانت نمیکنه:″)


    XDDD

    آنیتا هستم رئیس ستاد ریدن به پست های احساسی

     

    قلمت محشره

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۳:۵۷
    bad girl
    امیدوارم خیانت کنههههههه=-= 



    اوه خجالتم نده سوییتی TT 
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۳:۵۶
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    اصن معلمم تو افق محو شد بنده خداXD

    وای وای اون انشای سمممXDD

    من نوشته بودم ثروت زیرا با ثروت خوراکی میشود خریدXDDDD

     

    اخی"-" ولی من برا هردوتاشونم شاید دو قطره اشک بریزم در بقیه موارد پوکککککرررر به صفحه خیره شدم")

     

    خب پس اون یکیو میبینمXD راستی بگو صحنه عم داره رستوران جادوگر؟..میخوام با مامانم ببینم؟=-=

    نمیدونم"-"

  • bad girl
    ۲۹ آبان ۰۰، ۲۳:۵۹
    bad girl
    من تنها احمق کلاس بودم ک گفتم ثروت گفتم میخوام باهاش ادم بکشم فاکککککXDDDDD

    نه من سر سه تا کیدراما بدجور زار زدم ولی با فیک یچی دیگست اصن 


    درد نکبتXD...نه زیاد نداره بعدشم سن خر پیریو داری بشین ببینXD 
  • Chichu ^^
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۰:۰۰
    Chichu ^^

    ادامش بده با کلی ایده های خفن قطعا ی ادم موفقی میشی

     

    خوبم من اعی شکر

    بابام گفتم ک پدرمون درومده با این معلم علوم :| تصمیم گرفته چهارشنبه هم امت حضوری شیمی هم زیست بگیره یکی نیس بگه گو نخور اییییح

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۰:۰۱
    bad girl
    وای ممنونمممم*-----*


    عجببببببب مگه شهر هرته اخه چ بچه بمولا 

    از دبیرای زیست و شیمی متنفرم =-=
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۰:۰۲
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    باهاش ادم بکشی..ودفففففXDDD تو از منم خنگول تری کهههXDDD

     

    قول میدم عر نزنی با مال من"-"

     

    اخه میخوام تو قظار ببینم و اره XDDD

    پس همون رستوران جادوگرو میبینم=-=

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۰:۰۴
    bad girl
    اره قصد کشتن مادربزرگمو داشتمXDDDD


    عه داری میری مسافرت؟*-*

    ببینش =-=  من سریال با بابام زیاد دیدم با صحنه اندکXDDD
  • *-* Anita
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۰:۰۳
    *-* Anita

    خوشبختانه تو لغت نامه کوک همچین کلمه ای وجود نداره:)

     

    یااااا خجالت چرا؟:″)

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۰:۰۵
    bad girl
    خودم میزارم تو لغت نامش=-= 


    یکی که تعریف میکنه ازم خجالت میکشمTT
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۰:۰۶
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    لعنتی تو سم خالصی ..وای دارم میپوکم XDD

     

    اره دارم میرم مشهد~

     

    بابا با مامان فرق دارهXDDD

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۰:۰۹
    bad girl
    یاااااا نخند کثافت تصمیمم جدی بود فاک دنبال قاتل کرایه ای بودمXDDDD

    عههه خوش بگذره رفتی حرم دعا کن *^*

    از قضا مامان بنده اصلا سر اینچیزا سختگیر نبودXDD

    سریال منشی کیم چشه و زندگی خصوصی رو رو دیدی؟ لعنتی تو صحنه های کیسشون با پررویی تموم ب تلویزیون زل زده بودXD
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۰:۱۲
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    من دیگه دارم نمیتونمممXDDDD یابینانی قاتل کرایه ایییXDDD

     

    اگه وسط درسام وقت کردم برم باشه"-"

     

    مامان منم حساس نیست..فقط به من میگه کم فیلم بکش بکش ببینXD رمانیتکهXD

     

    وای ارههه لعنتی اصنXDDD

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۰:۱۴
    bad girl
    چیه والا هنوزم شانسش باشه میکشمش XDDDDD

    من عاشق بکش و بکشم لعنتی"-" کمدی  و عشقولانه ندوست"-" ولی بعضی از کیدراما ها واقعا شاهکار بودنا 


    سریالای پارک مین یونگ خیلی چیزن XD
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۰:۱۶
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    منم میاممXDDD

     

    ارهههه من کلن نمیبینم رمانتیک..میدم ابجیم ببینهXDDD

     

    ولی بازیگر خوبیهXDD

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۰:۱۸
    bad girl
    نه من بگی نگی میبینم ولی اوناییشو ک تم درام و جنایی دارن مثه بیا و بغلم کن لعنتی محشر بودددددXDD


    اره خوبه خوشگلم هستXD
  • *-* Anita
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۰:۲۶
    *-* Anita

    نمیتونی:)

     

    عزیزممممممم:″))))

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۷:۱۰
    bad girl
    میتونم:)



    :")
  • Chichu ^^
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۰:۲۹
    Chichu ^^

    ولله شهر هرته

    دبیر علومه ما کتابمون یکیه خو

    ولی درسارو جدا کرده فصلای کتابو شیمیو زیستپ زمینو اینا

    بعد هفته پیش دوروز پشت سر هم زمین زیست گرف

    حالا میخاد تکمیلی تیزهوشان گور ب گور شده رو درس بده(کتاب فراتر از مدارس)باز بگیره

    پیففف

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۷:۱۱
    bad girl
    عجببببببب چ مزخرف واقعا 
  • Lili Chibia
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۱:۲۴
    Lili Chibia

    سلام پانته آ

    خوبی 

    این متن بقیه دیشبه؟ یا فرق داره

    خیلی خوب بود

     

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۷:۱۱
    bad girl
    سلام لیلی ممنونم تو چطوری؟

    اممم تقریبا اره برای اشنایی با شخصیتاست 

    وای ممنونم*-*
  • *-* Anita
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۷:۲۲
    *-* Anita

    من به کوک مطمئنم:)

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۷:۲۳
    bad girl
    اما من به هیچکدومشون مطمئن نیستم:)
  • *-* Anita
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۷:۲۴
    *-* Anita

    راس میگی._.

    داستان دست توعه._.

    بای._.

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۷:۲۷
    bad girl
    داستان خیلی وقته تموم شده اصن=-= 

    صبح مزخرفت بخیر._.
  • *-* Anita
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۷:۳۱
    *-* Anita

    کی تموم شد دقیقا؟._.

     

    صبح تو هم بخیر:″)

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۷:۳۵
    bad girl
    خیلی وقته فقط بعضی قسمتاشو منتشر میکنم وگرنه تو سامسونگ نوتم فوله:)

    بارون نمیاد اونجا؟
  • *-* Anita
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۷:۳۸
    *-* Anita

    یعنی فوله؟*-* من فول میخوام خب:″)

     

    دیروز داشت بارون میبارید من نفهمیدم..یه لحظه رفتم بالکن دیدم زمین میسه و بوی بارون میاد..کر بودم یعنی؟•-•

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۷:۴۰
    bad girl
    اوهوم فوله...اوخی کیوتک من:")


    وای توعم مثه منی ک اینجاهم داشت بارون میومد الانم انگار میادXD
  • *-* Anita
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۷:۴۲
    *-* Anita

    بعدا ازت میگیرمش*-*

     

    الان آفتابی شد اینجا-_____-

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۷:۴۶
    bad girl
    حالا رو دادنش فک میکنم=-=

    نه اینجا هم یخه هم بارون میاد 
  • *-* Anita
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۷:۵۰
    *-* Anita

    اصلا مگه تو میتونی به من ندی؟._.

     

    اینجا سرد هست ولی از بارون خبری نیست.-.

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۷:۵۲
    bad girl
    شاید=-=


    چرا دیروز بالاخره اولین بارون زد اینجا 
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۱۲
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    هیچ وقت نمیفهمم چرا انقد سختش میکنن"-" 

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۱۵
    bad girl
    چیو اونی؟"-"
  • *-* Anita
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۲۳
    *-* Anita

    تو در برابر من نمیتونی مقاومت کنی._.

     

    عه ابری شد هوا.-.

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۲۴
    bad girl
    اگه تونستم؟=-=


    ابری ندوست._.
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۲۴
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    عاشق شدن و جدایی و مشتقات رو "-" 

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۲۶
    bad girl
    تو باشی چگونه جدا می‌شی؟"-"
  • *-* Anita
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۲۷
    *-* Anita

    ن..می..تو..نی*-*

     

    ولی من عاشق هوای ابریم:″)

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۲۸
    bad girl
    خواهیم دید=-= 🔪


    دلگیره...
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۳۲
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    به راحتی "-" XD بستگی به طرف و موقعیت داره ولی خب جوری رفتار میکنم که شبیه بچه بازی نشه"-"

    منظورم این بود که چه فرقی میکنه چقدر متفاوت باشن وقتی همینجوری که هستن همو دوست دارن؟ 

    اگرم دوس ندارن برن پی کارشون این کولی بازیا چیه"-"

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۳۳
    bad girl
    وای اونی عاشقتمممممممم لعنتی XDDDDطرز فکرت عالیههههXD

    اصن جدایی جذاب تره 😎
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۳۶
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    مخلصتم XD

     

    اوف در اون که شکی نیس😂

    مخصوصا وقتی طرف یه گونی متحرکه😂🚬

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۳۷
    bad girl
    فدات بیبی گوریلا XD


    اوففف نگوووو این واژه بیو جدا شیم اخر اجراش میکنم یبارXD
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۳۹
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    بیا رو خودم اجرا کن ارزو به دل نمونی هانیxDDD

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۴۱
    bad girl
    وایسا وایسا XDD

    * با چشمانی بی حس بهش نگاه میکنه 


    بیا جدا شیم...ما اینده ای نداریم بیبی 



    لعنتتتتتتتتتتت XD
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۴۴
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    *خونسرد قهوه اش را تمام میکند

     

    اوکی دارلینگ بای"-"\

     

    میدونستم لیاقت منو نداری دختره‌ی قرمز مشکی بچ xD

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۴۷
    bad girl
    * با بی حسی بلند میشه 


    خداحافظ تا ابد هه نکبت


    جررررررر دختره قرمز مشکیXDDD

    بیا بازیگر شیم لعنتی "-"
  • *-* Anita
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۵۱
    *-* Anita

    اوکی*---------*

     

    نمیدونم..شاید

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۵۵
    bad girl
    هومم
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۵۳
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    *طرف را به اونجای خود میگیره

     

    چقد میگی؟ د بیا برو دیگه 

     

    بای نو وی "-" فکرشو بکن بخوان یه دیالوگ ابکی بدم دستمون بگن گریه کن ابمیوه بپاش تو صورتش!"-"

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۵۶
    bad girl
    لعنتتتتت چ دراماتیک XDD

    وای ای کیدراماها رو دیدی ک مادرشوهره آب یا ابمیوه میپاشه تو صورت عروسش؟XDDD
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۰۱
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    خیلی هاته یونوxD

     

    کلا پای ثابت عشق و عاشقیشون این پاشیدنه‌ستxDDD

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۰۲
    bad girl
    زیادی هات صد بیبی گوریلا XDD

    وای وای وای این درامای از بچگی همو شناختنشونو دیدی؟XD
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۱۸
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    تو کلا هرچی کلیشه س بریز کنار هم و یه سریال کره ای ابکی ازش دربیارXD

    فقط یه چیزی... حالا اب میپاشن اوکیه ولی فک کن مثلا اب انبه با اون درصد بالای چسبندگی بپاشن تو طرف..."-" تازه قربانی به پاشنده حمله هم نمیکنه"-"...

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۲۲
    bad girl
    اره ولی خداییش ما با همین کلیشه ها زنده ایمXDD
    اونی تو کیدراما چیا دیدی تا الان؟
    عققققق آب انبه همینطوریش حال بهم زنه حالا فک کن بریزه روت
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۲۸
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    زیاد وقت نداشتم واسه کیدراما دیدن دل لونا و گابلین (گوبلین؟زیرنویسش گوبلین بود اخرش نفهمیدم گابلینه یا گوبلین._.) و اسکویید گیم و مون لاورز و یکی دوتا دیگه"-"\

    اب انبه که خوبه"-" فقط چسبندگیش رو صورت ازاردهنده‌س"-"

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۳۱
    bad girl
    دل لونا خوب بود؟ گوبلین چی؟ 
    حقیقتا منم نفهمیدم اخر چیه"-" مون لاورز رو منن دیدم بدک نبود 


    عقققق خیلی شیرینه آب انار بهتره"-" 
    بعد یادم بنداز کیدراما بگم ببینی=-=
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۳۸
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    دل لونا اره باحال بود گوبلینم بد نبود "-"

     

    چندسال بعد یادت میندازم D":

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۴۲
    bad girl
    گوبلین همون دختر نکبت مو کوتاهه ک اسمش یادم نیس توشه؟


    الان آلارم میزارمXDD
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۵۳
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    وای XDDDD اره همون XD

     

    موفق باشی")

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۵۵
    bad girl
    اه اه اه تو پنیر در تله رید تو اعصابم نکبتXDD"-" 


    اونی ژونم*-*
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۰:۰۶
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    یا خدا چیه؟ "-"

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۰:۰۸
    bad girl
    اونی ژونم میدونستی تو اونی سوییت منی که خیلی دوست دالم؟*^*
  • 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۱:۴۳
    𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

    سوییت خودتی پرنسس خیاری*-* منم دوست دارم♡

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۱:۴۴
    bad girl
    پرنسس خیاری نوبره*-* ...واهایییی اکلیلی شدم*^*
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7