Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
۱۹ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • 𝑳𝒊𝒍 ‌‌
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۴۶
    𝑳𝒊𝒍 ‌‌

    عشق کیلوچه:|

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۴۹
    bad girl
    والا بخدا:/
  • -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۴۷
    -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

    وای این درسهxD

    وا ازین رد شدیم"-"

     

    زر میزنن بابا درد عشق درمان ندارد

    یکم عقلتو به کار بندازی میبینی خیلیم راحت میشه درمانش کرد

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۴۹
    bad girl
    ما تازه رسیدیم چ جلویین عمهXDDD

    المنطق من الایمان 
  • 𝗝𝗜𝗪𝗢𝗢 ..
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۴۷
    𝗝𝗜𝗪𝗢𝗢 ..

    استغفرلله

     

     

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۴۹
    bad girl
    والا بخدا میبینی جیوویا؟
  • ℓιттℓє вα∂ gιяℓ🕸
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۴۷
    ℓιттℓє вα∂ gιяℓ🕸

    لنتییییی سمههههه ایننننن

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۴۹
    bad girl
    سم نیس اسیدهههههه ای چیه خداییش
  • 𝗝𝗜𝗪𝗢𝗢 ..
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۵۰
    𝗝𝗜𝗪𝗢𝗢 ..

    هعی روزگار:/💔

     

    من ازمون عربی دارم ولی نشستم اهنگ گوش میدممم

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۵۱
    bad girl
    جرررر عربی اسونه میخوای من بدمش؟
  • ᴋɪᴍᴍ ᴘᴀɴɪ
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۵۳
    ᴋɪᴍᴍ   ᴘᴀɴɪ

    جررررررررر بنولاااااااا

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۵۵
    bad girl
    اه اه اه اول صب ای چیه واقعا 
  • ᴋɪᴍᴍ ᴘᴀɴɪ
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۵۶
    ᴋɪᴍᴍ   ᴘᴀɴɪ

     گاد جرررررررر

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۵۷
    bad girl
    😂😂
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۵۹
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    عشق درمان داره"-"

    ساده ترینشم اینه بیام بزنم تو دهنت ادم شیD:

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۰:۰۲
    bad girl
    دقیقااااااXDDD
  • *-* Anita
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۰:۱۲
    *-* Anita

    مجبوری بسازی دیگه ادبیات همینهD:

    یکی از درسای مورد علاقه من*-*

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۰:۱۴
    bad girl
    اخه این کوفتی اول صب چیه با ای حرفاشTT

    جدی دوس داری؟
  • *-* Anita
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۰:۱۶
    *-* Anita

    ما فردا زنگ اول داریم^0^ 

     

    عاشقشم:″)

    خیلی قشنگه:″)

    مخصوصا شعرای عاشقانه ش:″)

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۰:۲۱
    bad girl
    ما فقط زنگ دوم یکشنبه ها داریم 


    و دقیقا بنا بر همین دلیل من دوسش ندارم:")
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۰:۲۴
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    :|...

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۰:۳۸
    bad girl
    لذت ببر😂
  • 𝗝𝗜𝗪𝗢𝗢 ..
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۰:۲۵
    𝗝𝗜𝗪𝗢𝗢 ..

    اب خوردنههه دادمش رفتتتت

     

     

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۰:۳۸
    bad girl
    عهههه خوب شد؟
  • *-* Anita
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۰:۳۱
    *-* Anita

    اوهوممم

     

    خیلی خوبن ولی:″)

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۰:۳۹
    bad girl
    من زیاد نه :")
  • 𝗝𝗜𝗪𝗢𝗢 ..
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۰:۴۷
    𝗝𝗜𝗪𝗢𝗢 ..

    یپ راحت بوددد

     

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۰:۵۱
    bad girl
    اووو عالیه حالا کادو به من بده ببینم=-=XD
  • 𝗝𝗜𝗪𝗢𝗢 ..
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۰:۵۸
    𝗝𝗜𝗪𝗢𝗢 ..

    وای اونی دوتارو جا گذاشته بودم تازه یادم اومد براش فرستادممم دعا کن قبول کنهههه🥺🥺💔💔💔

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۰:۵۹
    bad girl
    ایشالا ک قبول میکنههه
  • Unique •-•
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۱:۰۲
    Unique •-•

    همین الان مرده داره ادبیات درس می ده به ما😐💔

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۱:۰۳
    bad girl
    عجب😐
    ادبیات نفرت انگیز 
  • Unique •-•
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۱:۰۵
    Unique •-•

    نه اتفاقا من عاشق ادبیاتم ولی داره بخش دستورو درس می ده اعصابم خورد می شه😐😂💔

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۱:۱۰
    bad girl
    من ندوست اخه🥲
  • 𝑴𝒊𝑵. 𝒆𝑳𝒊
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۱:۲۷
     𝑴𝒊𝑵.    𝒆𝑳𝒊

    عشق بیاد بره تو کان من بابا

    عشق چیه/:

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۱:۳۷
    bad girl
    خب یه هم‌نظر یافتم:/ 

    محض رضای فاک اول صب میرینن تو اعصاب ادم
  • 𝑴𝒊𝑵. 𝒆𝑳𝒊
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۱:۴۵
     𝑴𝒊𝑵.    𝒆𝑳𝒊

    به به

     

     

     

    تو فک کن من از سه شنبه باید گم شم برم مدرسه

    ینیاا....

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۱:۵۰
    bad girl
    عه حضوری شدین؟ 

    ما جاست رفع اشکال حضوری بقیش مجازی فعلا 
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7