Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl يكشنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۰۸:۲۶ ق.ظ

کیا پنت هاوس(هوس)رو دیدن؟

خب قطعا سریال معروفی بود و خیلیا دیدنش 

اما یسوالی برای من پیش اومد 

بنظر شما شخصیت های مثبت و منفی این سریال کیا بودن؟ 

بنظر من شخصیتای منفی سریال 

چون سوجین، جو دان ته،اوه یونهی، جو سانگ کیونگ ،یو جنی،یونبیول و سایر افراد بزرگسالی که نشون داده شدن توی سریال

 

و شخصیت های مثبتش مین سول آه،به رونا ،جو سانگ هون(هیون؟) و شیم سوریون بودن 

حالا نظر شما چیه؟*^* 

ᴋɪᴍᴍ   ᴘᴀɴɪ ᴋɪᴍᴍ   ᴘᴀɴɪ 𝑅𝑜𝑠𝑒 .. 𝑅𝑜𝑠𝑒 .. 𝗝𝗜𝗪𝗢𝗢 .. 𝑅𝑜𝑠𝑒 .. 𝗝𝗜𝗪𝗢𝗢 .. 𝑅𝑜𝑠𝑒 .. ᴋɪᴍᴍ   ᴘᴀɴɪ 𝑅𝑜𝑠𝑒 .. ᴋɪᴍᴍ   ᴘᴀɴɪ ᴋɪᴍᴍ   ᴘᴀɴɪ ᴋɪᴍᴍ   ᴘᴀɴɪ ᴋɪᴍᴍ   ᴘᴀɴɪ ᴋɪᴍᴍ   ᴘᴀɴɪ ᴋɪᴍᴍ   ᴘᴀɴɪ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
Last Comments :
۴۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ᴋɪᴍᴍ ᴘᴀɴɪ
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۲۷
    ᴋɪᴍᴍ   ᴘᴀɴɪ

    من فق ی میکس ترسناک ازش دیدم پشمام ریخ همش خون و  داد بود 😂

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۲۸
    bad girl
    اره برای همه مناسب نیس حقیقتا 
  • ᴋɪᴍᴍ ᴘᴀɴɪ
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۲۹
    ᴋɪᴍᴍ   ᴘᴀɴɪ

    البته من ۱۶ سالمه 

     میکسه پاک شد خیلی میدوستیدمشش  هعییی

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۲۹
    bad girl
    من نزدیک هجده 


    تو نت نیستش؟
  • 𝑅𝑜𝑠𝑒 ..
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۲۹
    𝑅𝑜𝑠𝑒 ..

    من هنوز ندیدم میخوام ببینم*-*

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۳۰
    bad girl
    قشنگه *-*

    سلام همو میشناسیم؟
  • 𝑅𝑜𝑠𝑒 ..
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۳۱
    𝑅𝑜𝑠𝑒 ..

    فک کنم قبلا اشنا شده بودیم:"

    به هر حال رز ام*-*

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۳۲
    bad girl
    خوشبختم عزیزم *-*
    شرمنده حافظم بده یکم":
  • 𝗝𝗜𝗪𝗢𝗢 ..
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۳۱
    𝗝𝗜𝗪𝗢𝗢 ..

    *و منی ک گشادم یکی از سریالا قبلی رو کامل ببینم:*

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۳۳
    bad girl
    حالا چیا بودن سریالای قبلی؟XD
  • 𝑅𝑜𝑠𝑒 ..
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۳۴
    𝑅𝑜𝑠𝑒 ..

    همچنین*-*

    اشکال نداره:>

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۳۴
    bad girl
    ممنونم*-* 

    ده سالت بود؟:"
  • 𝗝𝗜𝗪𝗢𝗢 ..
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۳۴
    𝗝𝗜𝗪𝗢𝗢 ..

    دبلیووو 

    1 2 قسمت مونده حسش نیس تمومش کنممم

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۳۵
    bad girl
    من خوشم نیومد ازش یجوری بود پیشم:"
  • 𝑅𝑜𝑠𝑒 ..
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۳۸
    𝑅𝑜𝑠𝑒 ..

    نه 13 سال رو دارم تموم میکنم😂

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۴۰
    bad girl
    یاخدااا من فک کردم ده سالته:"
  • ᴋɪᴍᴍ ᴘᴀɴɪ
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۴۰
    ᴋɪᴍᴍ   ᴘᴀɴɪ

    نمد اخه تو یه چنل دیده بودمش

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۴۱
    bad girl
    اگه دیدم بهت میدمش 
  • 𝑅𝑜𝑠𝑒 ..
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۴۱
    𝑅𝑜𝑠𝑒 ..

    ظاهرم اینجوری نشون میده؟😂:>

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۴۲
    bad girl
    نه والا فک کردم قبلا گفتی دهXD
  • ᴋɪᴍᴍ ᴘᴀɴɪ
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۴۲
    ᴋɪᴍᴍ   ᴘᴀɴɪ

    مررسی   

    خوبی ؟

    وبت یکم   کنده

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۴۳
    bad girl
    بد نیسم تو چی؟


  • ᴋɪᴍᴍ ᴘᴀɴɪ
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۴۴
    ᴋɪᴍᴍ   ᴘᴀɴɪ

      خوبم  

      هوای شمام ابریه؟

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۴۶
    bad girl
    اره بارونم میاد 

    مگه شما کجایین؟
  • ᴋɪᴍᴍ ᴘᴀɴɪ
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۴۶
    ᴋɪᴍᴍ   ᴘᴀɴɪ

    من عاشخ هوای ابریم بارونم  که نمیااادد

     ما تهران 

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۴۷
    bad girl
    ما دیروز اولین بار بود بارون زد 

    هوا اونجا خوبه
  • ᴋɪᴍᴍ ᴘᴀɴɪ
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۵۰
    ᴋɪᴍᴍ   ᴘᴀɴɪ

    واوو  خوشبحالتون 

     

    هوا سرده  بخاریو من خاموش  کرده بودم همه سرما خوردن😐😂

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۵۵
    bad girl
    یااا خاموش نکن یخ میزنید ک
  • ᴋɪᴍᴍ ᴘᴀɴɪ
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۵۶
    ᴋɪᴍᴍ   ᴘᴀɴɪ

    من  تو بارون و باد با  لباس   نخی بیرون میرم   دیگه این که چیزی نیس 

     اره مراعات   خانواده باید بشه😂

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۸:۵۷
    bad girl
    من خودمم سرنا گرما فرق برام نداره همیشه با استین کوتاه و شلوارک میگردم 

    اره گناه دارن داداشتم کوچیکه 
  • ᴋɪᴍᴍ ᴘᴀɴɪ
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۰۰
    ᴋɪᴍᴍ   ᴘᴀɴɪ

    اهوم  

     

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۰۱
    bad girl
    *-*
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۰۰
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    ندیدم*-*

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۰۱
    bad girl
    چیا دیدی؟*-*
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۰۳
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    تو اسم بگو من میگم دیدم یا نهxD

    فقط قدیمیا رو خیلی ندیدم

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۰۳
    bad girl
    اممم گل شیطان؟
    متن طلاق و موسیقی ازدواج؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۰۹
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    هیچکدام:""

     

    خب بزار من چند تا بگم :"

    دبلیو

    ریپلای 1988

    هاسپیتال پلی لیست

    دکتر رمانتیک

    ویرانگر

    خاطرات الحمرا

    سقوط بر روی تو

    اقای ملکه

    پادشاه ابدی

    شکلات

    تاچ یور هارت

    سی اما هفده

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۱۴
    bad girl
    دبلیو متاسفانه بله و خوشمم نمیاد ازش
    ریپلای این یکیو نه 
    هاسپیتالم نه بازیگرشو ندوست
    دکتر رمانتیک یک اره
    ویرانگر تازه میخوام شروع کنم قشنگه؟
    خاطرات الحمرا اره ولی فقط بخاطر چان چون از شین هه بدم میاد
    سقوط بر روی تو تعریفشو شنیدم خوبه؟
    آقای ملکه نه لوس بود بنظرم
    پادشاه ابدی متاسفانه بله دیدمش 
    شکلاتو تا جاییشو دیدم بعدش نه
    تاچ یور هارت اره خیلییییی دوسش داشتم 
    سی اما هفده اره اونم بد نبود 
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۱۸
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    ریپلای 1988 خیلی فانه..ببینش حتما

    بازیگراشو دوست نداشتی؟TT چطوری اخه؟TT بچه هام به اون ماهی..به اون خوشگلیTT

    ویرانگر..اره ارزش داره ببینیش

    چرا از شین هه بدت بیاد؟XD

    سقوط بر روی توعم خوبه :>

    تو چرا برعکس همه ایXD اقای ملکه لوس بود؟XD

    بگو توعم موافقی لی دونگ ووک خیلی کراشه؟:")

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۲۱
    bad girl
    من جنایی دوستXD ولی حالا میبینمش 
    ازون پیرمرده جو چمد چی چی بدم میادXD
    میبینمش 
    از لی مین هو،شین هه،ووبین،سونگ هون،هیون بین،رین،سو یجی و چن تا دیگه بدم میاددددد لوسنننXDDDD
    سقوط بر روی تو و ویرانگر راجب چین؟
    نمیدونم اصن خوشم نیومد یجوری بود پیشمTT
    لعنت کراش؟ کثافت فوقققققققق کراشه جذاب عوضییییXD
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۲۵
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    برعکس منxD

    جو جونگ سوک؟ پیرمردددد؟! گمشووووو عوضییییییییی اون کراشمههههههههههههه *پرت کردن دمپایی*

    منم از سو یه جی بدم میاد"-" خب تو سقوط بر روی تو هیون بین هست کهxD

    سقوط بر روی تو یه دختره ایه که میفته تو کره شمالی

    ویرانگرم یه دختره ایه که تومور داره و فقط یه ماه زندست..بعد یه چیزی میشه که یه ویرانگر یا نابودی میاد پیشش

    خلاصه هام تو حلقت"-"

    اصن هر چی پیرتر میشه جذاب تر میشه ثنسنطمزنزننرxD

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۲۸
    bad girl
    بدم میاد ازشششششXDDDD

    نه هیون بین چرا هست اخههههههه 
    حالا سد آنان یا هپی؟ 

    وای اره تو تاچ یور هارت انقدددد ذوق کردم دیدمشXDDD
    دیگه چیا دیدی؟
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۲۹
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    من ندیدم..حوصلم نمیگیرهXDDDD
    از فیلمای فصلی متنفرم~

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۳۱
    bad girl
    ببینش قشنگه نکبتXD 
      منم زیاد ندیدم جز اینو یکی دیگه
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۳۳
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    لیاقت نداری اصنxDDD

     

    جفتش هپی انده

     

    منم هق:")

    تو پرودیس اکس واناوان هم بود:") مث پدرا به کاراموزا کمک میکرد و تشویقشون میکرد:")

    برم امتحان بدم میام میگم*-*

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۳۴
    bad girl
    من پرودیس اکس رو نشد ببینم لعنتیTT
    برو موفق باشی زود برگرد*-*
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۳۳
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    بزار دوستم ببینه میرم از اون خلاصه میگیرم حوصله ندارمXD

    "-" من فصلی زیاد میبینم ولی اخراش میخوام بالا بیارم=-=

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۳۵
    bad girl
    دوستت کیدراما نیبینه؟
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۳۶
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    نه "-" این استسنا بود"-"

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۳۶
    bad girl
    عه خوبه ک "-" 

    تو سریال زیاد دیدی؟"-'
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۴۰
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    اره"-"

     

    اووفففف تا دلت بخوادXDD

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۴۲
    bad girl
    کدوما بنظرت قشنگنن؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۵۱
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    چرا نتونستی؟ البته از طرفی بهتر که ندیدیTT خودم وقتی حذف میشدن انقد گریه کردم کهTT

    من اول پرودیس اکس رو دیدم بعد پرودیس واناوان..ولی نصفه ولش کردم..دیگه نتونستم بیشتر گریه کنمTT

    تموم شد*-* خب حالا بقیه سریالا رو بگمxD

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۵۲
    bad girl
    حقیقتا نشد دیگه ...اره سخته واقعا 

    واناوان مای لایففففففف 


    بیل بگوXD
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۵۴
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    من وقتی واناوان دیسبند شد باهاشون اشنا شدم:")

    اما اکس وان هنوز دیسبند نبودن که شناختمشون

    هعیییی کاش میشد اکس وانم مث واناوان برگردن پیش هم :((

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۵۵
    bad girl
    من از اواسط دبیر تقریبا 

    کم و بیش میشناسمشون 

    واییی اره برگشتنننننن
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۵۵
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    کلیک

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۵۷
    bad girl
    ای دی و همسر اشنا و فرصتی دیگر رو دیدم پادشاه صاحب ماسکم همینطور دمای عشق و ندیدم زیبای درونو دیدم بین اینا کدوما قشنگن؟

  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۵۶
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    کلیک

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۵۸
    bad girl
    افسانه دریای ابی و خنده در وایکیکی دو رو دیدم بقیشون خوبن؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۵۷
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    کلیک

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۵۹
    bad girl
    وای کشاورز مدرن رو دیدم بقیش نه کشاورز مدرن بابام هشت بار دیدتشXDDD
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۵۸
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    کلیک

     

    خب تمام"-"

    چون با گوشیم مجبور شدم جدا جدا بفرستم

    البته همه سریالا رو من ندیدم..بعضیاشو خواهرم دیده"-"

     

    راستیییی لی سونگی میشناسی؟:")

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۰:۰۱
    bad girl
    اینا بعضیاشو دارم اما ندیدم😂🥲


    ایگووو اشکال ندارههههه 


    ارههههههه 

    یسوال چجوری زیرنویس رو برای سریال با گوشی بزارن؟
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۳۰ آبان ۰۰، ۰۹:۵۸
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    کدوما امم..خب قاضی شیطان..وینچنزو..بازی به سوی صفر اقای ملکه..هوارانگ..بهار زندگی از دور سرسبز است..ویرانگر..دیگه بقیه شون در یه سطحن برام

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۰:۰۱
    bad girl
    کم و بیش دیدم بینشون وینچنزو تعریفشو شنیدم 
    بهار فلانی خوبه؟ یا بازی ببه سوی صفر؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۰:۰۱
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    زیبایی درون خوبه

    ولی دمای عشق..من دوسش نداشتم چون رابطه شون نونا دونسنگی بود._.

     

    لعنتی من چجوری همه شو بگم خوبه یا بدxD

    کم کم بپرسxD

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۰:۰۲
    bad girl
    منم نونا دونسنگی جز سریال فرصتی دیگر ندوست._.
    از زیبای درون خوشم نیومدTT


    کم کم تو هر کامنت بگوXD
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۰:۰۲
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    چرا ندیدی خب😂

     

    عرررر لی سونگی عشقه..عشق:"))))))

     

    منظورت اینه که بندازی رو فیلم؟ با برنامه mx player "-"

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۰:۰۷
    bad girl
    اره تو واگابند عشق بود:")))
    وقت نبود🥲🥲😂😂


    دستت طلا نیاز داشتم=-=
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۰:۰۳
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    برو ببین"-"

    من خودم بازی به سوی صفر چون بهار زندگی از دور سر سبز است رمانتیگ بود..ولی از نظر کیفیتی بخوابم بگم..بهار زندگی ازدور سر سبز است اصن بئگهر

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۰:۰۷
    bad girl
    والا ندیدمشون باید ببینم اگه مد بزاره=-= اصن بعد کنکور میبینم TT
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۰:۰۴
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    دقیقا._.

    عهxD

     

     

    ما سلیقه هامون فرق داره خبxD ولی باشه میگم بصبر"-"

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۰:۰۸
    bad girl
    اشکال نداره بگوXD
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۰:۱۰
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    کلیک

    اونایی که قرمز کردم خانوادگین"-"

     

    واییی گفتی کشاورز مدرن یاد پارک مین وو افتادمTT بمیرم براشTT

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۰:۱۱
    bad girl
    اون چیزه فایریه چیه اون قشنگه؟ 



    نگو کراش توعم بود؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۰:۱۳
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    اخ اشتباهی اونو قرمز کردمXD

    اره بد نبود با حضور نام جو هیوک*-*

     

     

    اره کراشم بودTT از برنامه رومیت روش کراش زدمTT

    + وقت داشتی برنامه رومیتو ببین..فوق العادس*-*

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۰:۱۵
    bad girl
    وایسااااا پری وزنه برداره؟


    لعنتتتتتتتتتتت کراش منم بودددددد پسره ی جذابببب 

    کشاورز مدرن سم بودXD
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۰:۲۲
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    اره"-"

     

    وقتی فهمیدم چه اتفاقی واسش افتاده چقد‌ گریه کردم هعیییTT

     

    راستش من ندیدمش:"

  • bad girl
    ۳۰ آبان ۰۰، ۱۰:۳۸
    bad girl
    دیدمش"-"


    هقققققققق پسرمممممTT


    من دیدمش*^*
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7