Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl دوشنبه, ۱ آذر ۱۴۰۰، ۰۸:۳۶ ق.ظ

صاحب این وبلاگ فوت کرده است!...+ یه تیکه اخرش

 

 

 

 

 

الان دیگه مردم؟

خب مرگ حقه و هرکسی ازین دنیا میره و منم جزو همون هرکسیم 

زندگی یه جاده هستش که پر از پیچ و خمه و حتی برای خیلیا پیچ و خمه بیشتری هم داره 

برای منم جاده پر پیچ و خم و عجیبی بود اما درنهایت به پایان رسید! 

خوشحالم که اونقدر ادم بدی نبودم که لایق جهنم باشم 

خیلی وقتا الکی ناراحت شدم 

خیلی وقتا نبخشیدم و اذیت کردم 

و خیلی وقتا هم خودمو باخته بودم ولی در نهایت زندگیمو کردم 

برخلاف چیزی که نشون دادم من خیلیارو دوست داشتم یکی مثله بابام 

هیچوقت نگفتم اما همیشه دوست داشتم 

میدونم حرصت میدادم و روت کرم زیاد میریختم و مخصوصا سر قرص و دارو صدسال پیرترت میکردم اما چه کنم مدلم این بود😂

و چند نفر دیگه که شامل پسرداییام  (منهای اصغرشون😂)،داییای عزیزم، مادربزرگ مادریم و چند تا نکبت دیگست میشه که شماهم دوست داشتم 

دیدین اخرم سینگل به گور شدم؟ لعنتیا میدونستم همین میشهXDDD

اخرشم نتونستم خیلی از کارهایی که دوست داشتم رو بکنم 

من پانته آ با 17 سال و خورده ای سن باید از خودم گلایه کنم 

خیلی جاها علاوه بر خودم برای دیگران هم کم گذاشتم 

خیلی اوقات سر چیزایی که دست من نبودن خودمو مجازات کردم 

خیلی وقتا باید میبخشیدم و نبخشیدم 

خیلی وقتا سکوت کردم با اینکه حق با من بود 

خیلی وقتا هم از خودم متنفر بودم و در همون حال سعی داشتم با ماسک خوشحالی بقیه رو از خودم راضی نگه دارم 

و خیلی وقتا ترسو بودم از ترس شکستن یه غرور مزخرف خیلیا رو از دست دادم 

ولی در اخر همه چیز به پایان رسید و گله و شکایت فایده نداره..

عزیزانی که تا اینجا خوندین میخوام از همینجا همتونو یه بغل محکم بکنم 

پون پون عزیزم خودت حرفامو میدونی نه؟ بارها و بارها بهت گفتم چقد دوست دارم و همش حقیقت داشت 

کوین آپای عزیزم تو واقعا دوست داشتنی اما در عین حال نکبت بودی._. ولی با تمام اینا تو بینهایت برای من مهم بودی 

هیون اونی اند سلین*-* سلین مهربون و در عین حال کیوت خیلی دوست داشتم*^* هیون کرم ریز بچ با اینکه سر لقبایی که میدادی بدجور حرصم میدادی اما مانع مهربونی و خوش قلبی مواقعی ک خاص بودن نمیشم:)

دیگه آیسا مرغ سوخاری نکبتمXD ،سانایییی رومئو من،الی کوفته قلقلی،مینهیاااا، جیوو همبرگرم*^*،سبا پاستیلی در مزرعه XD،بدگرلی، طناز عزیزم،سبا پرپل هارتم، اناناسم، اپا ریتاییم، هه ری لعنتی، شوکو نکبت،بارانیم، شیوولم، هیتوکا کیوتیم، آیسوییم، پری ناز کله پشمکیم و چندین ادم دیگه 

تا اینجا از اعماق قلبم دوستون داشتم و امیدوارم در زندگی بعد من شیرین باشم شما لیلیXDDDDD

 

 

 

 

 

خب الانم که من زندم و بقول یه عزیزدلی شانس مردن ندارم=-= 

حقیقتا این چالش رو من مرداد ماه میخواستم بزارم همون زمانی که ترند شد بات یادم رف جدن._. 

و الان گذاشتمش دیگه*---* 

اینم منبعش

 

 

 

اها من این قسمتش یادم نبود 

تصور کنید (تصور نه جدی ) من مردم  و حالا اولین یادگاری، خاطره و جمله‌ای که از من به یادتون میاد چیست؟

Chichu ^^ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 *-*Anita 𝐁𝐥𝐮𝐞 𝐦𝐨𝐨𝐧 (𝐊𝐚𝐭𝐫𝐢𝐧)خر آبی🦧💙😂اردک با کلاس بیان(کواک کواک :|(😂🐔 *-*Anita *-*Anita Chichu ^^ *-*Anita *-*Anita 매력적인 🍷뱀파이어 *-*Anita Chichu ^^ *-*Anita 매력적인 🍷뱀파이어 *-*Anita *-*Anita ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 *-*Anita ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌𝐀𝐧𝐚𝐧𝐚𝐬  ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌-- ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 *-*Anita ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 *-*Anita *-*Anita ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌𝐀𝐧𝐚𝐧𝐚𝐬  ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌-- *-*Anita ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌𝐀𝐧𝐚𝐧𝐚𝐬  ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌-- *-*Anita *-*Anita *-*Anita killer84 84 killer84 84 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌𝐀𝐧𝐚𝐧𝐚𝐬  ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌-- ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌𝐀𝐧𝐚𝐧𝐚𝐬  ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌-- *-*Anita ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 *-*Anita *-*Anita *-*Anita
Last Comments :
۴۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Chichu ^^
    ۱ آذر ۰۰، ۰۸:۴۲
    Chichu ^^

    صاحب این وبلاگ خیلی غلط کرده است😔

    عه منم خیلی دوس دارم این چالشو امتحانش کنم! انشالا در اسرع وقت-^-

  • bad girl
    ۱ آذر ۰۰، ۰۸:۴۳
    bad girl
    فعلا زندست عسلم *-* ولی در اثر تنفر از دبیر زیست و شیمی خواهد مرد=-=

    ایشاللا 
    درسات در چ حالن؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱ آذر ۰۰، ۰۸:۴۳
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    خدا نکنهههههههه=-=

     

    اسم منم بود...*تشنج*

  • bad girl
    ۱ آذر ۰۰، ۰۸:۴۶
    bad girl
    بابا زندم من=-= 


    مگه قرار بود نباشی؟*^*
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱ آذر ۰۰، ۰۸:۴۸
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    میدونم کلی گفتم=-=

     

    انتظار نداشتم راستش")

    هقق مرسی..بوس"")

  • bad girl
    ۱ آذر ۰۰، ۰۸:۵۰
    bad girl
    اخرشم ببین تازه یادم اومد=-= 


    ایگوووو کیوتچه من *^* بیا بخلم 
  • *-*Anita
    ۱ آذر ۰۰، ۰۸:۴۹
    *-*Anita

    خدانکنه..

  • bad girl
    ۱ آذر ۰۰، ۰۸:۵۰
    bad girl
    نترس آنم...

    خوبی؟
  • 𝐁𝐥𝐮𝐞 𝐦𝐨𝐨𝐧 (𝐊𝐚𝐭𝐫𝐢𝐧)خر آبی🦧💙😂اردک با کلاس بیان(کواک کواک :|(😂🐔
    ۱ آذر ۰۰، ۰۸:۴۹
    𝐁𝐥𝐮𝐞 𝐦𝐨𝐨𝐧 (𝐊𝐚𝐭𝐫𝐢𝐧)خر آبی🦧💙😂اردک با کلاس بیان(کواک کواک :|(😂🐔

    غلط کرده 😔

  • bad girl
    ۱ آذر ۰۰، ۰۸:۵۱
    bad girl
    وای خدااا😂
  • *-*Anita
    ۱ آذر ۰۰، ۰۸:۵۲
    *-*Anita

    خوبم

  • bad girl
    ۱ آذر ۰۰، ۰۸:۵۲
    bad girl
    میخوای بیام وب خودمون؟
  • *-*Anita
    ۱ آذر ۰۰، ۰۸:۵۳
    *-*Anita

    نه قشنگم..نمیخوام برم تو اکانتم..

     

    تو خوبی؟ 

  • bad girl
    ۱ آذر ۰۰، ۰۸:۵۶
    bad girl
    خب باشه ولی زود خوب شیا پشمک عسلیم 


    ممنونم آن
  • Chichu ^^
    ۱ آذر ۰۰، ۰۸:۵۸
    Chichu ^^

    بایدم باشه :|🔪 وایییی جر بد نفرت داری ازشونا😂😂

     

    درسام .. میخونم هرجور شده بالاخره میگذره اصن کی فهمید کِی دوماه از سال تحصیلی رف الکی الکی!

    حالا هم ک شنیدیم قراره حضوری شه هیچی دیگ استرس فقد

  • bad girl
    ۱ آذر ۰۰، ۰۸:۵۹
    bad girl
    اه اه نگووو اصن نفرت انگیزن=-=

    والا دوماه رفت و زیست ما نصفش تموم شدXDDD
    نترس بابا خوب پیش میره
  • *-*Anita
    ۱ آذر ۰۰، ۰۸:۵۸
    *-*Anita

    خوبم پانیم

     

    فدات بشم من

  • bad girl
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۰۰
    bad girl
    اوهوم 

    عه خدانکنه مامان پانیتا XD
    سر کلاسی؟
  • *-*Anita
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۰۱
    *-*Anita

    آخ یادش بخیرXD

    آره..ادبیات*-* اصلا این معلمه یجوری آرامش میده به آدم:″) 

  • bad girl
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۰۲
    bad girl
    پانیتای جدیدو میگمXDبا داداششXD

    در عوض دبیر ما میرینه ها=-= واجب شد تابستون کلاس ادبیات برمXD


  • 매력적인 🍷뱀파이어
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۰۴
    매력적인 🍷뱀파이어

    تنهاچیزی که نظرموجلب کلدگیفه بودخداااااا*-*چه قدرگشنگه*-*

    خدانتنه توبمیری اوما💔

  • bad girl
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۰۵
    bad girl
    ایگوووو پینترستو تیکه پاره کردم یافتمشXDDDD
    ایگووو کیوتک اوما*^*
  • *-*Anita
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۰۵
    *-*Anita

    پااااااااااااااااااان-_____- فاک یوووووو-_________-

     

    معلم ما صداش خیلی آرامش داره:″) برو برو:″

  • bad girl
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۰۷
    bad girl
    یاااااا چیه منم دلم بچه میخواد اونم دوتا =-=🔪


    مال ما اومد گف بگیرد گف **** XDDDD
  • Chichu ^^
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۰۸
    Chichu ^^

    😂😂😂🔥

     

    اره دبیر فارسیو علومو مطالعات ماهم خیلی عجله دارن

    از هر درس علومم دو تا امتحان داریم :|

    ایشالا ولله

     

    سوال اخر متنت .. عسلم میاد تو ذهنم فقد اون لحظه

  • bad girl
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۰۹
    bad girl
    اه اه اه بابا راهنمایی خوب و اسونه دبیرستان بره تو کوچهههههههههه 


    ایگووو عسلم 
  • *-*Anita
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۱۰
    *-*Anita

    مگه دیگه کی بچه میخواد که تو هم میخوای؟:″

    آقا مگه من کارم بچه زائیدنه؟-_____-

     

    وااای شتتتت مث اون سوتیی که پیشت دادمXDDD

  • bad girl
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۱۲
    bad girl
    فعلا فقط منم دست میجونبونم تا اون عزیزدل بچه نخواسته=-= 
    بچه شیرینیزهر مار زندگیه 

    ارههههههه دقیقا همون بود من داشتم میپوکیدم لعنتیXDDD
  • 매력적인 🍷뱀파이어
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۱۰
    매력적인 🍷뱀파이어

    جرررXD💔

    حیح اومونیه من*-*♡

  • bad girl
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۱۴
    bad girl
    آیسویی من*-*
  • *-*Anita
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۱۶
    *-*Anita

    اون عزیزدل..نظرت چیه یه صحبت باهاش داشته باشی؟:)

    من با تو هیچ زندگی ای ندارم-_- آره گوه زندگیه-_- البته بستگی داره بچه کی باشه یونو؟

     

    حالا لازم نیست بترکی-_-

  • bad girl
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۱۸
    bad girl
    چرا که نه بیبی؟:)
    یاه قلب پاکمو شکوندی لعنتیTT من قهرم TT
  • *-*Anita
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۲۰
    *-*Anita

    وقتی جرت داد میفهمیXD

    ._. جلوی مردم لوس بازی درنیار._.

  • bad girl
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۲۱
    bad girl
    دلش نمیاد🥲 از ورژن مظلومم استفاده میکنم😎
    نمیچه لوش باشم؟*-* 

    * در پشت صحنه در حال عق زدن
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۲۱
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    با مرغ سوخاری یادت میفتم")

     

    بغللللللل"))

  • bad girl
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۲۴
    bad girl
    مرغ سوخاری دوست:) 


    بخللِلللللل آیسایی کیوتم 
  • *-*Anita
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۲۵
    *-*Anita

    انقد که مهربونه داش نمیاد کسیو دعوا کنه:″) 

    نه._.

     

    *ماساژ دادن کمرش*

    آرام

  • bad girl
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۲۶
    bad girl
    نگاش کن چجور دفاع میکنهTT
    چلا نموشه؟*-* 
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌𝐀𝐧𝐚𝐧𝐚𝐬 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌--
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۲۶
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌𝐀𝐧𝐚𝐧𝐚𝐬  ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌--

    نکبت

  • bad girl
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۲۷
    bad girl
    آناناسم 
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۲۷
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    من نیز هم@-@

     

    حیحی•-•

  • bad girl
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۲۸
    bad girl
    آیسایی کیوت حرف میزنی یبار؟*-*
  • *-*Anita
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۲۸
    *-*Anita

    مال خودمه دوست دارم ازش دفاع کنم._.

    چون تو کیوت نیستی..جذابی:″)

  • bad girl
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۳۰
    bad girl
    الانه ک قهر کنم ._.
    جوننن بابا :") جذاب نه؟:)
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۲۹
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    چجولی مشلا؟•-•

    اینجولی؟•-•

     

    اه چندشم شد :/

  • bad girl
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۳۰
    bad girl
    ووششششششش کیوتککککککککک 


    نانازی بچه*-*
  • *-*Anita
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۳۱
    *-*Anita

    آیسا واسه من که مامیشم کیوت حرف نزده بعد اونوقت واسه تو زده؟ 

    کات بای فوراور با جفتتون-_-

  • bad girl
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۳۷
    bad girl
    آیسا عزیزدل اونیشه*-* 
    من زودتر کات  ردم ویث یو.-.
  • *-*Anita
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۳۳
    *-*Anita

    خودت شروع میکنی خب._.

    اوهوممم:)

  • bad girl
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۳۷
    bad girl
    ایش آن بد گلب پان پانو نوشکنیTT 
    فرایدی خواهد امدXD
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌𝐀𝐧𝐚𝐧𝐚𝐬 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌--
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۴۱
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌𝐀𝐧𝐚𝐧𝐚𝐬  ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌--

    جون

  • bad girl
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۴۲
    bad girl
    هیشی بویا بخلم 
  • *-*Anita
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۴۱
    *-*Anita

    آیسا فیوریت دونسنگ اونیشه..عشق مامیشه..پرنسس منه..کیوت کوچولومه..اصلا همه چیز منه-____- فقط مال خودمه-___-

    اوکی بای._.

     

  • bad girl
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۴۲
    bad girl
    هاه بشین بابا =-= فیوریت دونسنگ منه،مرغ سوخاری منههههههه ،عشق منههههه
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌𝐀𝐧𝐚𝐧𝐚𝐬 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌--
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۴۲
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌𝐀𝐧𝐚𝐧𝐚𝐬  ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌--

    ای جان

    _اومدن بغلت 

  • bad girl
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۴۵
    bad girl
    * محکم گرفتنت 
  • *-*Anita
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۴۳
    *-*Anita

    آقا خب عهههه-.- خودت بحثشو پیش میکشی-.- بعدشم اون نیست از خودش دفاع کنه من دفاع میکنم:″)

    ._.

  • bad girl
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۴۵
    bad girl
    اوه اوه چ مهربانننننننن._.
  • *-*Anita
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۴۵
    *-*Anita

    شات آپ هانی..اوکی؟-_-

    آیسای من:″)

    تک دختر مامیشه:″)

     

  • bad girl
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۴۶
    bad girl
    دونسنگ منه تازه مرغ سوخاری نکبتمم هست بیبی=-=
  • *-*Anita
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۵۱
    *-*Anita

    اون هم دونسنگمه..هم دخترمه..هم مثل خواهر کوچیکترمه:″)

    تو فقط اونیشی-_-

  • bad girl
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۵۵
    bad girl
    حقیقتا مثه خواهر کوچیکتر منم هست نکبت._.
  • killer84 84
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۵۳
    killer84 84

    قبلا گفتی از آدمای مغرور خوشت میاد ولی فک کنم کسی که بیشتر از همه عاشقش بودی خاکی ترین آدمی بود که میشناختی

    این جمله ای بود که بعد از مرگت میگفتم😐😂

  • bad girl
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۵۵
    bad girl
    به به چ جمله ای😂😐
  • killer84 84
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۵۷
    killer84 84

    من نمیشناسمت ولی اون تعریفی که از پدرت کردی منو به این فکر انداخت :|

  • bad girl
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۵۹
    bad girl
    اهاااا اره اینجوریهXD
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌𝐀𝐧𝐚𝐧𝐚𝐬 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌--
    ۱ آذر ۰۰، ۰۹:۵۷
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌𝐀𝐧𝐚𝐧𝐚𝐬  ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌--

    *ترکوندنتتتت

  • bad girl
    ۱ آذر ۰۰، ۱۰:۰۰
    bad girl
    آناناس ادرس اون وبتو میدی؟*-*
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌𝐀𝐧𝐚𝐧𝐚𝐬 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌--
    ۱ آذر ۰۰، ۱۰:۰۱
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌𝐀𝐧𝐚𝐧𝐚𝐬  ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌--

    کدوم؟

  • bad girl
    ۱ آذر ۰۰، ۱۰:۰۶
    bad girl
    همون ک مال کیپاپه 
  • *-*Anita
    ۱ آذر ۰۰، ۱۰:۰۲
    *-*Anita

    غلط میکنی-_-

    مال منه-_-

  • bad girl
    ۱ آذر ۰۰، ۱۰:۰۶
    bad girl
    خب منم دوشش دالم 
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱ آذر ۰۰، ۱۰:۲۰
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    سر من دعواست عرررXD

  • bad girl
    ۱ آذر ۰۰، ۱۰:۲۹
    bad girl
    اره"-"
  • *-*Anita
    ۱ آذر ۰۰، ۱۰:۵۴
    *-*Anita

    به من چه که دوسش داری″-″

    من عاشقشم ولی″-″

  • bad girl
    ۱ آذر ۰۰، ۱۰:۵۵
    bad girl
    اصن منم عاشقشم "-" عشق جذابمه"-"
  • *-*Anita
    ۱ آذر ۰۰، ۱۰:۵۹
    *-*Anita

    به پای عشق من نمیرسی هیچوقت″-″

    عشقی که یه مامی به تک دخترش داره:″)

  • bad girl
    ۱ آذر ۰۰، ۱۱:۰۰
    bad girl
    عشقی یه اصغر ب اشرفش داره:")
  • *-*Anita
    ۱ آذر ۰۰، ۱۱:۰۴
    *-*Anita

    ._.

  • bad girl
    ۱ آذر ۰۰، ۱۱:۱۹
    bad girl
    =-=
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7