Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl سه شنبه, ۲ آذر ۱۴۰۰، ۰۸:۳۳ ق.ظ

صبحی با شروعی شور انگیز🥲

صبحی که با شیمی شروع شه صبح نیس زهرماره=-= 

منم این درسه رو نخوندم رسما گند زدمXDDD

 

 

اینم نمونه بارزش که یکی برام حل کردهXD

 

 

اینم قرار بود خیلی وقت پیش بزارم این همون برگه هست که از روش شعر هایده رو خوندمXD

و اونقد بد نوشتم ک درستم نمیخوندم دست خطم تا این حد بده😂🥲

الانم مثلا سر کلاس خانم پورزراعتم =-= 

درحالیکه اصلااااااااا ازش خوشم نمیاد زنیکه ی دماغو ._. 

خودم ترورش میکنم.____.

و به رسم همیشه خوبین؟ خوشین؟ سلامت هستید؟ 

(نمیرم چون کاترین میگه). ݃˚⨳🍥𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗠𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆 (نمیرم چون کاترین میگه). ݃˚⨳🍥𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗠𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆 𝙆𝙞𝙢 𝙔𝙪𝙞 (نمیرم چون کاترین میگه). ݃˚⨳🍥𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗠𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆 𝙆𝙞𝙢 𝙔𝙪𝙞 𝗝𝗜𝗪𝗢𝗢 .. 𝗝𝗜𝗪𝗢𝗢 .. 𝙆𝙞𝙢 𝙔𝙪𝙞 𝙆𝙞𝙢 𝙔𝙪𝙞 𝙆𝙞𝙢 𝙔𝙪𝙞 𝗝𝗜𝗪𝗢𝗢 .. 𝗝𝗜𝗪𝗢𝗢 .. 𝙆𝙞𝙢 𝙔𝙪𝙞 𝗝𝗜𝗪𝗢𝗢 .. 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 𝙆𝙞𝙢 𝙔𝙪𝙞 ᴋɪᴍᴍ   ᴘᴀɴɪ ᴋɪᴍᴍ   ᴘᴀɴɪ 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 SunBin 💫🍀 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. .. ℓιттℓє вα∂ gιяℓ🕸 SunBin 💫🍀 ℓιттℓє вα∂ gιяℓ🕸 Raya
Last Comments :
۲۸ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • (نمیرم چون کاترین میگه). ݃˚⨳🍥𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗠𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆
    ۲ آذر ۰۰، ۰۸:۳۹
    (نمیرم چون کاترین میگه). ݃˚⨳🍥𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗠𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆

    خیخی

    هو تو خوبی؟

  • bad girl
    ۲ آذر ۰۰، ۰۸:۴۰
    bad girl
    سلام هانا بودی؟
    تنکیو 
  • (نمیرم چون کاترین میگه). ݃˚⨳🍥𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗠𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆
    ۲ آذر ۰۰، ۰۸:۴۱
    (نمیرم چون کاترین میگه). ݃˚⨳🍥𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗠𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆

    یح هانام

    عا یادم نبود گفتی ازت نپرسیم خوبی

    خ چه خبر؟

  • bad girl
    ۲ آذر ۰۰، ۰۸:۴۴
    bad girl
    اوهوم گفته بودم 

    خبرم هیچ دارم صبحانه میخورم تو چی؟
  • 𝙆𝙞𝙢 𝙔𝙪𝙞
    ۲ آذر ۰۰، ۰۸:۴۱
    𝙆𝙞𝙢 𝙔𝙪𝙞

    😔😔وای ب دلم موند دوباره ویستو گوش کنم 🙂

     

    :» خوبی ؟

  • bad girl
    ۲ آذر ۰۰، ۰۸:۴۵
    bad girl
    اون وویس نفرین شده"-" 


    نات بد یو؟
  • (نمیرم چون کاترین میگه). ݃˚⨳🍥𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗠𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆
    ۲ آذر ۰۰، ۰۸:۴۶
    (نمیرم چون کاترین میگه). ݃˚⨳🍥𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗠𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆

    نوش جانت باشد.

    هچ درس سر کلاسم

  • bad girl
    ۲ آذر ۰۰، ۰۸:۵۰
    bad girl
    کلاس بسی نحسه.
  • 𝙆𝙞𝙢 𝙔𝙪𝙞
    ۲ آذر ۰۰، ۰۸:۴۸
    𝙆𝙞𝙢 𝙔𝙪𝙞

    😂😂😂😂پان خیلی سم بود 

     

    خوب بشی...منم نات بد =-=

  • bad girl
    ۲ آذر ۰۰، ۰۸:۵۰
    bad girl
    جذاب بود بیبی .
  • 𝗝𝗜𝗪𝗢𝗢 ..
    ۲ آذر ۰۰، ۰۸:۵۰
    𝗝𝗜𝗪𝗢𝗢 ..

    من اومدممممممم برین کناررررر

  • bad girl
    ۲ آذر ۰۰، ۰۸:۵۱
    bad girl
    هاه عشق جذابم هووی گلم اومده😎




    ....
  • 𝗝𝗜𝗪𝗢𝗢 ..
    ۲ آذر ۰۰، ۰۸:۵۲
    𝗝𝗜𝗪𝗢𝗢 ..

    من خو میدونم عشقتمممم😎

    استیکرااا

  • bad girl
    ۲ آذر ۰۰، ۰۸:۵۳
    bad girl
    هاه شک داشتی عشق شماره صدمی؟😎
    اینا برای تو XDDDD


    ..
  • 𝙆𝙞𝙢 𝙔𝙪𝙞
    ۲ آذر ۰۰، ۰۸:۵۲
    𝙆𝙞𝙢 𝙔𝙪𝙞

    XD ججرر 

     

    🙂بالاخره اون گیف رو مخ که نمی‌فهمیدیم چی مینویسیمو برداشتی وای خدا میدونست چقدر کصدستی دادمXD

  • bad girl
    ۲ آذر ۰۰، ۰۸:۵۳
    bad girl
    حقیقتا نمیدونم چطور برداشته شد=-=
  • 𝙆𝙞𝙢 𝙔𝙪𝙞
    ۲ آذر ۰۰، ۰۸:۵۳
    𝙆𝙞𝙢 𝙔𝙪𝙞

    🙂ع پس خودت برنداشتی 

  • bad girl
    ۲ آذر ۰۰، ۰۸:۵۵
    bad girl
    نه من عمرا برش میداشتم .
  • 𝙆𝙞𝙢 𝙔𝙪𝙞
    ۲ آذر ۰۰، ۰۸:۵۶
    𝙆𝙞𝙢 𝙔𝙪𝙞

    ججررر 

    ول پان میام وبت با قالبت بازی میکنم 🙂 میزنی روش میچرخهXD حس خوبی داره ججر

  • bad girl
    ۲ آذر ۰۰، ۰۸:۵۶
    bad girl
    وا میچرخه؟ چطوری؟._.
  • 𝗝𝗜𝗪𝗢𝗢 ..
    ۲ آذر ۰۰، ۰۹:۰۱
    𝗝𝗜𝗪𝗢𝗢 ..

    ژون ژون😎

     

    جرررر😂😂😂😂

  • bad girl
    ۲ آذر ۰۰، ۰۹:۰۱
    bad girl
    .این قهوه ایه منم سفیده توییXDDD..
  • 𝗝𝗜𝗪𝗢𝗢 ..
    ۲ آذر ۰۰، ۰۹:۰۲
    𝗝𝗜𝗪𝗢𝗢 ..

    اوخوداااااااا

  • bad girl
    ۲ آذر ۰۰، ۰۹:۰۵
    bad girl
    میدوستمت همبرگرم .
  • 𝙆𝙞𝙢 𝙔𝙪𝙞
    ۲ آذر ۰۰، ۰۹:۰۴
    𝙆𝙞𝙢 𝙔𝙪𝙞

    نه ببین بخش پروف ما هست ک همه رو گذاشتی کام بدن عکسش گل باشه 

    به اون بزنی می‌چرخه 🙂

  • bad girl
    ۲ آذر ۰۰، ۰۹:۰۵
    bad girl
    عهههه من نمیدونستم._.
  • 𝗝𝗜𝗪𝗢𝗢 ..
    ۲ آذر ۰۰، ۰۹:۰۵
    𝗝𝗜𝗪𝗢𝗢 ..

    منم دوست دارم اونییییییییی🥺

  • bad girl
    ۲ آذر ۰۰، ۰۹:۰۶
    bad girl
    نبابا بیا و نداشته باش اونی ب خوبی من کجا گیرت میاد😎



    ..
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۲ آذر ۰۰، ۰۹:۰۷
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    خوبی اوما؟TT

  • bad girl
    ۲ آذر ۰۰، ۰۹:۰۷
    bad girl
    خیوبم بیبی تو چطوری؟


    .
  • 𝙆𝙞𝙢 𝙔𝙪𝙞
    ۲ آذر ۰۰، ۰۹:۰۹
    𝙆𝙞𝙢 𝙔𝙪𝙞

    واقعا ؟؟؟؟😂😂😂

  • bad girl
    ۲ آذر ۰۰، ۰۹:۱۰
    bad girl
    اره😂😂
  • ᴋɪᴍᴍ ᴘᴀɴɪ
    ۲ آذر ۰۰، ۰۹:۰۹
    ᴋɪᴍᴍ   ᴘᴀɴɪ

    های  خوبی  گلم ؟؟

     تا کی میتونی  برای  اموزش قالب صبر کنی ؟  عجله نداری  که؟*-*

  • bad girl
    ۲ آذر ۰۰، ۰۹:۱۱
    bad girl
    های ممنونم تو چی؟ 

    نبابا عجله کجا بود 
  • ᴋɪᴍᴍ ᴘᴀɴɪ
    ۲ آذر ۰۰، ۰۹:۱۲
    ᴋɪᴍᴍ   ᴘᴀɴɪ

     من خوبم  شکر  

     پس    حوصله  کن  تا من اموزششو بگیرم  خوب   مراحل داره و     کار داره یادگیریش  *-*

  • bad girl
    ۲ آذر ۰۰، ۰۹:۱۳
    bad girl
    اوکیه مشکلی نیس 
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۲ آذر ۰۰، ۰۹:۱۸
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    مرسی بد نیستم...

    چ خبرا؟=-=

  • bad girl
    ۲ آذر ۰۰، ۰۹:۱۹
    bad girl
    خبرم هیچ دارم میچرخم برا خودم تو چی؟=-=


    .
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۲ آذر ۰۰، ۰۹:۲۰
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    هعی کاش می‌شد منم ول بچرخم=-=

    سرکلاس پژوهشمممم=-=

  • bad girl
    ۲ آذر ۰۰، ۰۹:۲۱
    bad girl
    پژوهش چ کوفتیه؟=-=
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۲ آذر ۰۰، ۰۹:۲۲
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    کلاس پژوهشمون جداس

    هرکی ی کلاس می‌ره

    من و یسریا ب انتخاب خودمون رفتیم کامپیوتر=-=

    تف بهشون=-=

  • bad girl
    ۲ آذر ۰۰، ۰۹:۲۴
    bad girl
    اهااا کامپیوتر ک باحاله 
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۲ آذر ۰۰، ۰۹:۲۶
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    من کامپیوترو درک نمی‌کنم=-=

  • bad girl
    ۲ آذر ۰۰، ۰۹:۳۰
    bad girl
    من بگی نگی بلدم و دوس دارم*-*


    .
  • SunBin 💫🍀
    ۲ آذر ۰۰، ۱۰:۴۶
    SunBin 💫🍀

    عه از رو شعر هایده خوندی؟*-*

    میشه منم بشنوم؟*-*

    (ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ)

  • bad girl
    ۲ آذر ۰۰، ۱۱:۰۰
    bad girl
    اره یادم بنداز ادرس اون پستو بت بدمXD
  • 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..
    ۲ آذر ۰۰، ۱۰:۵۴
    𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

    فاک توعم بعضی وقتا نمیتونی بخونی چی نوشتی؟

  • bad girl
    ۲ آذر ۰۰، ۱۱:۰۰
    bad girl
    من هیچوقت نمیتونم بخونم چی نوشتم درس حسابیXD
  • ℓιттℓє вα∂ gιяℓ🕸
    ۲ آذر ۰۰، ۱۱:۰۹
    ℓιттℓє вα∂ gιяℓ🕸

    واییی شیمییییی

    من فردا امتحان شیمی دارمممممم :(

  • bad girl
    ۲ آذر ۰۰، ۱۱:۱۱
    bad girl
    من امتحانشو دادم لعنتی خیلی سخت بود:(
  • SunBin 💫🍀
    ۲ آذر ۰۰، ۱۱:۱۴
    SunBin 💫🍀

    باشه*-*

  • bad girl
    ۲ آذر ۰۰، ۱۱:۱۷
    bad girl
    ماچ  تف تفی بهت*-*
  • ℓιттℓє вα∂ gιяℓ🕸
    ۲ آذر ۰۰، ۱۱:۱۹
    ℓιттℓє вα∂ gιяℓ🕸

    خدا رحم کنه به مننننن*-*

  • bad girl
    ۲ آذر ۰۰، ۱۱:۲۰
    bad girl
    خدا رحمت کنه واقعا XD
  • Raya
    ۲ آذر ۰۰، ۱۳:۲۹
    Raya

    نچ نچ نچ دست خطو باش-___- نکبت درس نخون😂😂😂

  • bad girl
    ۲ آذر ۰۰، ۱۳:۳۲
    bad girl
    اخه کی حال نوشتن داره


    .
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7