Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl جمعه, ۱۲ آذر ۱۴۰۰، ۰۶:۲۵ ب.ظ

بالاخره یاد گرفتم *-*

گاددد بعد یک سال و اندی ک اومدم بیان بالاخره قالب زدنو یاد گرفتم 

باورش برای خودمم سخته 🥲

چون معمولا پاک میکردم همشو=-= 

اما امروز برای اولین بار امتحان کردم 

و این شد

فک کنم برای اولین بار خوبه نه؟ 

و البته ک ترکیب رنگاشو همینجوری زدم.-. 

خب برای اولین بار چطوره؟*^* 

 ⌊ 𝐾𝑒𝑣𝑖𝑛 ⌉ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌𝐀𝐧𝐚𝐧𝐚𝐬  ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌-- • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •  ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌𝐀𝐧𝐚𝐧𝐚𝐬  ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌-- 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •  • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •  ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 Ani 0-0 | 𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥  ~| • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •  ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌𝐀𝐧𝐚𝐧𝐚𝐬  ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌-- | 𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥  ~|  ⌊ 𝐾𝑒𝑣𝑖𝑛 ⌉ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 | 𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥  ~| ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 | 𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥  ~| ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 | 𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥  ~| ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 | 𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥  ~| | 𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥  ~| ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 | 𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥  ~| ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚  ⌊ 𝐾𝑒𝑣𝑖𝑛 ⌉
Last Comments :
۳۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ⌊ 𝐾𝑒𝑣𝑖𝑛 ⌉
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۲۹
     ⌊ 𝐾𝑒𝑣𝑖𝑛 ⌉

    مزخرف..بی معنی..چرت..xD

  • bad girl
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۳۰
    bad girl
    درد ...زهر مار...حسود XDDD 

    ببین کل هدفم از یاد گرفتن فقط زمین زدن تو بود بیبی هانی لاوXDD و انقد کرم ریختم رو قالب ک یاد گرفتمXD
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌𝐀𝐧𝐚𝐧𝐚𝐬 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌--
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۳۱
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌𝐀𝐧𝐚𝐧𝐚𝐬  ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌--

    زیباس هه

    خوبی؟

  • bad girl
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۳۲
    bad girl
    اون هه اخر واس چیه؟ 

    تنکیو تو چی؟
  • • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۳۲
    • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •

    میمسکصکصکضحضخضخضخضخضمکضکص

    سوصمضخیمیخضحضحضححضضککضکضض

    ضوصممضحسحضحضحضکصمصحضحضح1ححضحصحصکیچیچبچیکصض

     

     

    میدونستمممممممم یاد میگیرییییییییییی

  • bad girl
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۳۳
    bad girl
    گاددددددد جیوویا بالاخرههههههه 
    بعد از ب فاک دادن شارژ تو یاد گرفتمXDDDD


    بر طبل شادانه بکوب😎
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌𝐀𝐧𝐚𝐧𝐚𝐬 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌--
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۳۳
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌𝐀𝐧𝐚𝐧𝐚𝐬  ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌--

    نمد چند روزه افتاده ت دهنم 

    تنکیو 

  • bad girl
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۳۴
    bad girl
    ی مدت تو دهن منم افتاده بود
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۳۴
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    آفرینننن خیلی خوب شدههههه

  • bad girl
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۳۴
    bad girl
    با اینکه افتضاح شده اما ممنونم دری*-* 

    کنچانا؟
  • • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۳۴
    • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •

    جرمممممممممXDDDDDDDD

  • bad girl
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۳۵
    bad girl
    والا بخدا تو و آیسا پیر شدین تا یاد گرفتمXDDD

    حالا بم جایزه بده"-"
  • • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۳۵
    • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •

    XDD

     

     

    چی بدم*-*؟ 

  • bad girl
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۳۶
    bad girl
    نمیدونم یه چی بده *--* 


    این پروفت بد منو یاد سریال مای آغوشی میندازه 
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۳۶
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    مطمئنی خودت زدی؟"-"

     

    اون استیکره که گذاشتی تو پست..چجوری برای من میاد؟:/

    گوشی من این استیکرو نداره:/

  • bad girl
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۳۷
    bad girl
    بخدا خودم زدم باورت میشههههههه


    کدوم استیکر؟ من نزدم فک کنم
  • Ani 0-0
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۳۶
    Ani 0-0

    به لطف من البته"-"

    (سقف"-")

  • bad girl
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۳۸
    bad girl
    اره راجب رنگا خیلی کمکم کردی"-" 


    راستی نام کاربری برا اون چیزه بگو
  • | 𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥 ~|
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۳۷
    | 𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥  ~|

    من نباید بخاطر اینکه یاد ریدن در قالبات افتادم از خنده بپوکم..

  • bad girl
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۳۸
    bad girl
    درد نخند بالاخره درس شد ددی سباXDDD

    چطوری نکبت؟
  • • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۳۷
    • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •

    🍌بیا موز

     

     

     

    چون مال همون سریاله😂

  • bad girl
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۳۹
    bad girl
    دقیقا چیزیو دادی ک نمیخورم🥲😂



    عجب من فقط میکسشو دیدم😂😂
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۳۹
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

    آفرین 👏🏿

  • bad girl
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۴۰
    bad girl
    ممنانم داداشی 🥲
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌𝐀𝐧𝐚𝐧𝐚𝐬 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌--
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۳۹
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌𝐀𝐧𝐚𝐧𝐚𝐬  ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌--

    هه چ زیبا😂😂

  • bad girl
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۴۰
    bad girl
    هه اره 😂
  • | 𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥 ~|
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۴۰
    | 𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥  ~|

    اصن خیلی سم بود..یاد نمیگرفتی مارم شاد میکردیxDDDبیبی پانیXDD

     

    بنظرت از ظهر تا حالا چه تغییری میتونم بکنم؟._.\

  • bad girl
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۴۱
    bad girl
    وای میزدم css میپاکیدم یا کلا وبو اشتب میبستمXDDDD


    والا گفتم شاید فرق کنی نکبت._.
  • ⌊ 𝐾𝑒𝑣𝑖𝑛 ⌉
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۴۱
     ⌊ 𝐾𝑒𝑣𝑖𝑛 ⌉

    تا به من برسی کلی راهه سوییتی..

     

    +کی برات این قالبو زده؟

  • bad girl
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۴۳
    bad girl
    میدونی اعتماد ب سقفتو دوس دارم کیوتی بزودی شاهد پیشرفتام خواهی بود از الان بکش کنار😎



    + مال این وبو؟ یویی 

    اگه قالب میخوای بگو من بزنم تا دوباره بستنی چند لایه درس نکنیXDDD
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۴۲
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    نههههه

    مطمئنی؟

    فهمیدم چجوری زدی"-"

    تسخیر شدی'-'😂

     

    اینو:/ پس کی زده:/

  • bad girl
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۴۴
    bad girl
    ساکت شو من با استعداد بودم منتها شما گیجم میکردین 😎😂😂


    اها فک کردم اون جونگولارو میگی:/
  • | 𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥 ~|
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۴۲
    | 𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥  ~|

    وای وای..فرض کن یهو میخواستم کامنت بدم اینجوری بودم که..

    یا نمجیزس باز چه گندی زد تو قالبXDD

     

    نه بابا فرقی نکردن نکبت._.

    فقط میخوام کله مو بکوبونم تو همیت دیوار گوشه وبت=-=

  • bad girl
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۴۶
    bad girl
    وای من خودم میپوکیدم هربار یکی میگف باز چ گندی زدیXDDD


    چرا کلتو بکوبونی؟=-=
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۴۶
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    *اون دایناسوره._.*

     

    جونگولار چیه😂

  • bad girl
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۴۷
    bad girl
    دختره ی بی ادب جزغاله=-= 


    ب چیزای عشق وجق میگم جونگول XDDD
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۴۸
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    البته به عنوان یک قالب زن نیمچه حرفه ای *اسمون چقد قشنگه* باید بگم که این قالب خیلی سادست._.

    کلی کدای مختلف هست که میتونه صدبرابر خوشگل تر از اینش کنه._.

    به سونبتم احترام بزار._.

  • bad girl
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۴۹
    bad girl
    بکش کنار.-. 
    من هنوز اماتورم ی ادم نکبت ب نام مرغ سوخاریم اونارو یادم نداده چ کنم قشنگ شه=-= 
    کیلاس زیبان دارل"-"
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۴۹
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    تی خیبی=-=

     

    لغت نامه پانیXD

  • bad girl
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۵۰
    bad girl
    مین خیبم=-÷ 


    بزودی با کل لغت نامم اشنا میشیXD
  • | 𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥 ~|
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۴۹
    | 𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥  ~|

    وای فاک..اصن..بسه لپام درد گرفتXDD

    فقط اون سری که خودتم نمیدونستی چه گندی زدیXD

     

    چون ابجیم مث کنه چسبیده بهمTT

  • bad girl
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۵۱
    bad girl
    وای من هیچوقت نمیدونستم چ کردم ولی زده بودم کلشو پاک کرده بودم اما چجوریشو خدا داندXDDDDDD



    اوخی ددی سبای بیچاره 
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۵۳
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    نمیخوام._.

    اونا رو بخوام یاد بدم دهنم سرویس میشه") همین اصولو بلد باشی بَسِته")

    خب اصن منم بهت یاد دادم وسط هفته..چی بهم میدی؟=-= یا باید گوشی بدی یا خونه یا ماشین یا غذا=-= 

  • bad girl
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۵۴
    bad girl
    برو بابا میخوام رو دست یکی بزنم باید یاد بدیXDDDD

    چی میخوای؟ ماچ تفی خوبه؟=-=
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۵۴
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    صید در صید=-=

     

    علاقه ای ندارم._.

  • bad girl
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۵۴
    bad girl
    باید علاقه داشته باشی=-=
  • | 𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥 ~|
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۵۵
    | 𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥  ~|

    قیافت وقتی بهت میگفتیم چه گندی زدی این بود ذهنم..

    کلیک

     

     

    میبینی چقد بدبختم بیبی پانی؟TT

  • bad girl
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۵۶
    bad girl
    لینکو اشتب دادیXDDD



    اره ددی هاتمXDD
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۵۵
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    امر دیگه:/

     

    اینو بدی بهت یاد که نمیدم هیچ کتکتم میزنم:/

    اصن چه گیری دادی به من برو از کوین یاد بگیر._.

  • bad girl
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۵۷
    bad girl
    یااااااا میخوام ازون بهتر باشم بعد برم ازش یاد بگیرم؟XDDD

    اخه تو عشق منی جزغاله *-*
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۵۸
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    خانوم من خودم یه عشق دیگه دارم مزاحم نشو😂

  • bad girl
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۵۹
    bad girl
    برو گمشو قلبم شکست لعنتی اه هارتم😂😂😂
  • | 𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥 ~|
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۵۹
    | 𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥  ~|

    اع؟

    بیا

    کلیک

     

    بکش بیرون از این ددی گفتنXD

  • bad girl
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۸:۵۹
    bad girl
    باز اشتبهXD
    لینک کامنتارو میدیXD


    خیلی سمه XD
  • | 𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥 ~|
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۹:۰۰
    | 𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥  ~|

    اه ولش کنXD

    مهم نیسXD

     

    خیلییییXD

  • bad girl
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۹:۰۱
    bad girl
    بدههههه  XDDD


    ب جیووعم میگمXD
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۹:۰۲
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    مسئولیتش با من نیست😂

  • bad girl
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۹:۰۵
    bad girl
    دختره ی عوضییییی تو قیامت جوابشو میدی😂😂
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۹:۱۶
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    نه واقعا قشنگه اوماTT

    عادیم... تو خوبی؟!

  • bad girl
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۹:۴۸
    bad girl
    منم عادی هانی 
  • | 𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥 ~|
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۹:۲۱
    | 𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥  ~|

    نمیخواممممXDD

     

    این سم دست سازههXD

  • bad girl
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۹:۴۸
    bad girl
    وای جیوو لعنتی خ ب ددیا شباهت دارهXDDD
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۹:۲۴
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    تا اونجا خدا بزرگه😂

  • bad girl
    ۱۲ آذر ۰۰، ۱۹:۴۹
    bad girl
    نمیبخشمت 😂😂
  • ⌊ 𝐾𝑒𝑣𝑖𝑛 ⌉
    ۱۳ آذر ۰۰، ۲۰:۵۸
     ⌊ 𝐾𝑒𝑣𝑖𝑛 ⌉

    آم قالب همینجات یه ذره مشکل داره..خودم ردیفش میکنم..تو که بلد نیستیxD

  • bad girl
    ۱۳ آذر ۰۰، ۲۱:۰۳
    bad girl
    کامان تو ک هیچی بارت نیس نکبت درضمن من خیلیم بلدمXDD...کلیک اینو ببین لاو😎
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7