Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl شنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۰، ۰۸:۴۹ ق.ظ

اندر احوالات یک اخر هفته نسبتا خوب

 

خب این اخر هفته تقریبا خوب بود و من زیاد سخت نگرفتم 

بغیر از ساعتایی ک کلاس بودم بقیش استراحتم بود 

فقط یکم سرما خوردم ک اونم خوب میشه کم کم 

امروزم وقت دکتر برای سر درد و اینا گرفتم ولی نمیدونم بتونم برم یا نه حال لباس پوشیدن ندارم TTبیرونم سردهTT 

خلاصه کل اخر هفته نشستم کیدراما دیدم:" 

لعنتیا بعضیاشون جدن خوب بودن 

شادی 

با وجود اینکه میدانم 

پخش زنده

ادامه دادن 

ثبت جوانی

قانونا پدر 

 

فعلا اینا رو دیدم فقط سریال شادی در حال پخشه هنوز :"""

حالا بزارید تجربیاتمو بگم 

 شادی سریال قشنگی بود حداقل برای منی ک فن این ژانرم بازیگرشم ک نگم اصن هیونگ شیک لعنتی از هوارانگ تا الان فنشم*-* 


پخش زنده هم خوب بود جالب بود مدرسه ای کلا دوس دارم بازیگرشم ک مینهیون عضو سابق واناوان بود بیشتر خوشم اومد پیشنهاد میکنم ببینیدش*^* 


ادامه دادن هم خیلییییییی خوب بود زوجش سوییت بودن و کلا وایب خوبی داشت موضوعشم خیلی خوب بود اینم پیشنهاد میکنم ببینید 


ثبت جوانی هم با اینکه از پارک بوگوم خوشم نمیاد اما سریال قشنگی بود موضوعش اجتماعی بود و کلا برای یکبار دیدن خوبه 


قانونا پدر خب حقیقتا موضوعش جالب نبود برای من کلا فیکا و سریالای این مدلیو دوس ندارم =-= 


و اما سریال با اینکه میدانم 

من غلط کردم دیدمش واقعا.... پسره مثلا دختره رو دوست داشت اما خیانتم میکرد نکبت:/ بعد ادعای عشقشم میشد 

حالا گیریم یبار خیانت کردی و ماچش کردی قبول نه صدباررررررررر =-= 

بعد نکته مزخرف ماجرا دختره هم میدونستا فک نکنید نمیدونستم =-=

بعد ماشالا سریال نبود پورن زنده بود هرثانیه تو حلق هم و ی مورد اضافه خواهشا کودکان نبینند .-. 

کلا برای من جالب نبود اصلانم خوشم نیومد به امید سونگ کانگ دیدمش ولی کلا پشیمون شدم بخدا ._. 

خلاصه ک بله اخر هفته من این بود 

البته ک هفته ای میخوام ی سریال ببینم قسم خوردم فقط این  اخر هفته رو استراحت کنم 

 

 

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
Last Comments :
۲۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۸:۵۲
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    توام که از همه بازیگر خوبا بدت میاد:/

    بی لیاقت:/

  • bad girl
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۸:۵۴
    bad girl
    بابا پارک بوگوم ندوست از بعد سریال چی بود خدا رویارویی؟ 

    نکبت مسخره:/  کراش فقط لی جونگ سوک و لی دونگ ووک 
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۸:۵۴
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    رویارویی چش بود مگه؟

     

    اونام کراشن:/

  • bad girl
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۸:۵۷
    bad girl
    اصن دوسش نداشتم یجوری بود:/ 


    اره بسی کراشن لعنتیا لی سونگیم کراشه 
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۹:۰۱
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    :/

    عوضش من از سونگ هه کیو بدم میاد:/

     

    لی سونگی مال خودمه بکش کنار*-*

    حالا جالبه من سریال یکی ازش دیدم فقطxD 

    ولی تو ریلیتی شو ها زیاد دیدمش") هر برنامه ای اون بود دیدم")

  • bad girl
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۹:۰۵
    bad girl
    از قضا اونم دوس ندارم XDDD
    مخصوصا تو این سریال به هم زدیم هستا دیدیش؟ تو اون اصن خوشم نیومد ازش 


    کدوم سریالش؟XD
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۹:۱۰
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    منم:/

    نه ندیدم..حیفه سهون که با همچین بشری داره بازی میکنه-_-

    من بخاطر این بدم میاد که سونگ جونگ کی و سونگ هه کیو ازدواج کرده بودن دیگه؟ بعد 2019 سونگ هه کیو رویارویی بازی کرد و بعد طلاق گرفتن

    شاید تقصیر سونگ جونگ کی باشه ولی از اونجایی که نمیتونم از سونگ جونگ کی بدم بیاد از سونگ هه کیو بدم میاد و فکر میکنم بخاطر سریال بازی کردنش طلاق گرفتن:/

     

    اسمشو یادم نمیاد😂 پسره خدا و اینا بود دختره سامجانگ😐😂

  • bad girl
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۹:۱۳
    bad girl
    سهون نیس جانگ کی یونگ کراش سوممه😂
    اره اره منم خبرشو شنیدم بنظرم سریاله مناسب زن متاهل نبود واقعا 

    منم سنگ جونگ کی رو خیلییییی دوس دارممممم


    فک کردم واگابندو میگی😂😂
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۹:۱۱
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    یادمممممم اومددددددددددد

    یک ادیسه کره ای بودxD

  • bad girl
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۹:۱۳
    bad girl
    اهااا اینم دیدم بد نبود
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۹:۱۵
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    چرا سهونم هست..نقش اصلی نیست ولی هست

    کراشات خیلی محدوده نه؟😂

     

    اره چغندرم باشه صداش در میاد چه برسه یه یه مرد😂

  • bad girl
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۹:۱۶
    bad girl
    عجبببببببب آقا من نمیبینم اصن=-= 

    اره زیادی محدوده😂😂


    والا چی بگم بدبخت جونگ کی😂
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۹:۱۵
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    علاقه پادشاه میبینی؟ روون*-*

  • bad girl
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۹:۱۷
    bad girl
    تعریفشو شنیدم اما نه هنوز
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۹:۱۸
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    نبین=-=

     

    *منی که هر ثانیه رو یکی کراش میزنم😂*

     

    دختره بی لیاقت-_-

    اسم کاپل‌شون سونگ سونگ کاپل بود")

  • bad girl
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۹:۲۲
    bad girl
    و تو خود منی 😂😂


    هققق جونگ کی بچم🥲
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۹:۱۹
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    اها من دارم میبینم"-"

  • bad girl
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۹:۲۳
    bad girl
    قشنگه ؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۹:۲۶
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    من قسمتای اولشم..و خوبه..موضوعش جدیده و بازیگراشم که خوبن*-*

    ولی یه چند نفر گفته بودن دارن سریالو کش میدن..وقتی رسیدم قسمتای 15/16 میگم که دارن کش میدن یا نه"-"

  • bad girl
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۹:۲۶
    bad girl
    کلا چن قسمته؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۹:۳۰
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    20

  • bad girl
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۹:۳۰
    bad girl
    بازیگر زنش کیه؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۹:۳۱
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    خودت بزن تو نت ببین._.XD

  • bad girl
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۹:۴۰
    bad girl
    دختره ی نکبتXD

    میگم آیسا یچیزی 
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۹:۴۱
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    وای پانی من یه تیکشو تو اینستا دیدم

    دختره میخواست رو وون بوس کنه بعد چون قد دختره 160عه رو وون انداخت که بره پایین ترXD

    ماشالا قد که نیست زرافه‌ستXD

  • bad girl
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۹:۴۲
    bad girl
    وای روون خیلی قد بلنده لعنتی جذابXDDDDD
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۹:۴۲
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    لطف داریXD

     

    چه چیزی

  • bad girl
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۹:۴۲
    bad girl
    بیا خ اینجا بگم سوژه میشم XD
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۹:۴۵
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    عکسای کنفراس خبری سریالو میدیدم، روون وسط وایستاده بود اصن یه وضعی بودXDD

  • bad girl
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۹:۴۵
    bad girl
    روون ی جذاب لعنتیه منتها قدش زیادی بلنده بچمXDDD
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۹:۴۶
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    موافقمXD

    و به شدت کراشه")

  • bad girl
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۹:۴۷
    bad girl
    خیلی کراش  علیلکحخلیعاا *-* 


    مدرسه 2021 رو دیدی؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۹:۴۸
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    با اینکه یوهان کراشم بازی میکنه خیرXD

  • bad girl
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۹:۴۸
    bad girl
    یوهان نکبت کراشه XDD..چرا؟"-"
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۹:۴۹
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    خیلیXD حس میکنم کلیشه ایه"-"

  • bad girl
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۹:۵۲
    bad girl
    من عاشق سریالای مدرسه ایم "-"
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۹:۵۵
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    منم نیستم"-"

     

    اقا یه جایزه ای کوفتی چیزی بده فقط من کامنت دادم اینجا._.

    بوس تفی ام نمیخوام=-=

  • bad girl
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۹:۵۶
    bad girl
    چی بدم؟"-"
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۳ آذر ۰۰، ۰۹:۵۷
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    کیک*-*

  • bad girl
    ۱۳ آذر ۰۰، ۱۰:۰۰
    bad girl
    شب میدم بهت XDD
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۳ آذر ۰۰، ۱۰:۰۲
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    منتظرم=-=

  • bad girl
    ۱۳ آذر ۰۰، ۱۰:۰۲
    bad girl
    منتظر بمان آیسا جزغاله=-=
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۳ آذر ۰۰، ۱۰:۰۳
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    جزغاله و زهرمار=-=

  • bad girl
    ۱۳ آذر ۰۰، ۱۰:۰۶
    bad girl
    تو آیسا جزغاله منی😂😂
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7