Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl يكشنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۰ ق.ظ

یه مین همه

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه *^* 

خب یه درخواست دارم ازتون 

اگه از من یا مطالبم یا هرچیزی بدتون میاد 

فقط آنفالو کنید باشه ؟ 

من واقعا حال و حوصله اینکه هرروز صب پنلو باز کنم و ببینم یکی سخنان گهر بارشو نصیبم کرده ندارم دوستان 

من اصلا با تعداد فالوور و اینا هیچ مشکلی ندارم که کم بشه 

فقط روان منو بهم نریزید 

اون فردی که صب ی کامنت نسبتا بلند دادی خوندمش 

و خب من هیچ احتیاجی ب نصیحتای شما ندارم 

کسایی ک باید منو بشناسن میشناسن شما اول خودتو اصلاح کن بعد بیا ب من درس اخلاق و زندگی بده بیب 

من صب بعد خوندن فقط پاکش کردم چون حوصلشو نداشتم واقعا 

من اخلاقمو دوس دارم و به هیچکسم مربوط نیس من چجوریم باشه؟ 

فقط انفالو کن 

پس به هیچ وجه نمیخوام ببینم دوباره 

چه اون دفعه ک حرفای خیلی قشنگی زدین چه این دفعه که نصیحت میکنید 

اگه بیکارید به بقیه گیر بدید 

ممنونم ک خوندید دوستان ❣

و ببخشید اگه اذیت شدین با خوندنش 

کامنت دهی برای این مطلب فعلا قفل است
Made By Farhan TempNO.7