Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۰۷:۳۹ ب.ظ

پیشرفت داشتم؟

کلیک

کلیک

کلیک

 

بعد از دیوونه کردن جیوو ، آیسا ، درسا ، رونی،چیچو و چندین نفر بعد آیا پیشرفتی در قالب زدن داشتم یا خیر؟😂🥲

خداییش پیدا کردن هدر و این چیزا خیلی سخته خصوصا ک من حال ترکیب درست و اینا ندارم 🥲 

ولی خداییش از تک تک افرادی ک یادم دادن ممنونم و میدونم خیلی خنگ بازی در میارم😂😂

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝑬𝒍𝒍𝒊𝒏 .. 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 . ݃˚⨳🍥𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗠𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 . ݃˚⨳🍥𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗠𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆 Mizuki Chibia ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 . ݃˚⨳🍥𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗠𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 Unique  •-• 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 Mizuki Chibia 𝑬𝒍𝒍𝒊𝒏 .. . ݃˚⨳🍥𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗠𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆 *-* Anita *-* Anita ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ℓιттℓє вα∂ gιяℓ🕸 ℓιттℓє вα∂ gιяℓ🕸
Last Comments :
۲۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۶ آذر ۰۰، ۱۹:۴۱
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    یذره حالت عجیبی دارن ولی خوبن")😂

  • bad girl
    ۱۶ آذر ۰۰، ۱۹:۴۲
    bad girl
    مرض آیسا تو تهشم بم یاد ندادی جینگولار کنم😂😂

    خوبی؟=-=
  • 𝑬𝒍𝒍𝒊𝒏 ..
    ۱۶ آذر ۰۰، ۱۹:۴۱
    𝑬𝒍𝒍𝒊𝒏 ..

    چ خوبههه

  • bad girl
    ۱۶ آذر ۰۰، ۱۹:۴۲
    bad girl
    والا عجیبه اما بهتر از هیچیه 

    خوبی کاتنی؟
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۱۶ آذر ۰۰، ۱۹:۴۴
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    آره پیشرفت داشتی=-=😹

  • bad girl
    ۱۶ آذر ۰۰، ۱۹:۴۵
    bad girl
    اره از اشتباهی بستن وب حداقل میتونم چارتا کار کنم😂😂

    درسا همیشه ی پروف میزاری؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۶ آذر ۰۰، ۱۹:۴۶
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    تو بگو کد چی میخوای من بهت میدم😑

     

    ناح:( سرم درد میکنه:(

  • bad girl
    ۱۶ آذر ۰۰، ۱۹:۴۷
    bad girl
    هرچی حالیتهXDD

    عه چرا؟ نخوابیدی؟:(
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۱۶ آذر ۰۰، ۱۹:۴۷
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    جر😹💔

     

    نه ولی خب این پروفرو خیلی دوست دارم... خیلی کراشه دخترم=-=

  • bad girl
    ۱۶ آذر ۰۰، ۱۹:۴۸
    bad girl
    یکی دیگه از آیو جذاب میزاری؟*-*
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۶ آذر ۰۰، ۱۹:۴۸
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    هیچی حالیم نیست فقط ولم کن:/

     

    خوابیدم ولی یهو زاااارت مامانم اومد بیدارم کرد:/

    من وقتی سرم درد میکنه اگه وسط خوابم بیدارم کنن سرم نه تنها خوب نمیشه بلکه بدترم میشه:/

  • bad girl
    ۱۶ آذر ۰۰، ۱۹:۵۰
    bad girl
    هاه بشین تا ولت کنم =-= 

    عجببببب ببین برو ی پارچه بردار وسطش نمک مقدار نسبتا زیادی بریز ببندش و گرمش کن بزار رو سرت خوب میشه
  • . ݃˚⨳🍥𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗠𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆
    ۱۶ آذر ۰۰، ۱۹:۴۸
    . ݃˚⨳🍥𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗠𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆

    خیلی قشنگه فقط

    وب اولیه هدر هاش با عکس خیلی متناسب نیستن

    دومی عه متن بلاک لفتش معلوم نیست

    سومی عه دکمه دنبال کننده و متن بلاک لفت یکم دقت کن 

    و هاروار ها

    اره همینا در کل عالیه

  • bad girl
    ۱۶ آذر ۰۰، ۱۹:۵۰
    bad girl
    من فی البداهه میزنم بعدا اصلاحشون میکنم سر فرصت😂😂

    سلام هانا خوبی؟
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۱۶ آذر ۰۰، ۱۹:۵۰
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    اگه یه عکس دیگه ازش در همین حد کراش پیدا کردم باشه😹

  • bad girl
    ۱۶ آذر ۰۰، ۱۹:۵۱
    bad girl
    بزار منم بگردم برات😂
  • . ݃˚⨳🍥𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗠𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆
    ۱۶ آذر ۰۰، ۱۹:۵۴
    . ݃˚⨳🍥𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗠𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆

    اوکیه

    هوم تو خوبی؟

  • bad girl
    ۱۶ آذر ۰۰، ۱۹:۵۵
    bad girl
    مطمئنی خوبی؟ 
    من خوبم
  • Mizuki Chibia
    ۱۶ آذر ۰۰، ۱۹:۵۴
    Mizuki Chibia

    Wow خوشگلن پانته

    مخصوصا دومی رو من بیشتر میدون(توجه همشون قشنگن🌼) 

    پیشرفتت عالی فایتینگ

  • bad girl
    ۱۶ آذر ۰۰، ۱۹:۵۵
    bad girl
    ممنونم لیلی*^* 
    دومی همونه ک روشنه؟ 
    مرسییییی*-*
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۶ آذر ۰۰، ۱۹:۵۴
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    خدایا تاوان چه گناهیه این؟TT

     

    کی حال داره:/

  • bad girl
    ۱۶ آذر ۰۰، ۱۹:۵۶
    bad girl
    من یه موهبت الهیم 😇😂😂 

    گشاد بیا بخلم:(
  • . ݃˚⨳🍥𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗠𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆
    ۱۶ آذر ۰۰، ۱۹:۵۶
    . ݃˚⨳🍥𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗠𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆

    یا ابلفضل چطور؟

    شکر

  • bad girl
    ۱۶ آذر ۰۰، ۲۰:۰۷
    bad girl
    عجیب میزنی=-=
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۶ آذر ۰۰، ۱۹:۵۷
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    یکی تو موهبتی یکی عزرائیل^^

     

    *خزیدن به سوی بغلت😂*

  • bad girl
    ۱۶ آذر ۰۰، ۲۰:۰۸
    bad girl
    دختره ی لعنتییییییی آن با تربیتت گند زدیییییی 


    هق تو مرا دوس نداری جزغاله TT
  • Unique •-•
    ۱۶ آذر ۰۰، ۱۹:۵۸
    Unique  •-•

    همه اینارو باهم دیگه قاطی کنی فکر کنم یه چی باحال در بیادددیونثوثنثوی😀💖

  • bad girl
    ۱۶ آذر ۰۰، ۲۰:۰۸
    bad girl
    میدونی اگه حوصله داشتم قشنگ یچی درس میزدم اما افسوس گشادی نمیزارهXDDDD
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۱۶ آذر ۰۰، ۱۹:۵۹
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    عر چ مامان خوبیی😹

    مرسی*-*

  • bad girl
    ۱۶ آذر ۰۰، ۲۰:۰۸
    bad girl
    من بهترینم عای نو نکبت😂😎
  • Mizuki Chibia
    ۱۶ آذر ۰۰، ۲۰:۰۰
    Mizuki Chibia

    همون سایتی که همش رمز دارن پستاش**

  • bad girl
    ۱۶ آذر ۰۰، ۲۰:۰۹
    bad girl
    اها اون بدک نیست بعدا بهترش میکنم*-*
  • 𝑬𝒍𝒍𝒊𝒏 ..
    ۱۶ آذر ۰۰، ۲۰:۰۳
    𝑬𝒍𝒍𝒊𝒏 ..

    خوبم

    ت چی

  • bad girl
    ۱۶ آذر ۰۰، ۲۰:۰۹
    bad girl
    منم خوبم
  • . ݃˚⨳🍥𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗠𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆
    ۱۶ آذر ۰۰، ۲۰:۰۹
    . ݃˚⨳🍥𝗛𝗮𝗻𝗮 𝗠𝗮𝗹𝗳𖦹𝘆

    من؟:/

    همممم نمد

  • bad girl
    ۱۶ آذر ۰۰، ۲۰:۱۱
    bad girl
    اوهوممم
  • *-* Anita
    ۱۶ آذر ۰۰، ۲۱:۳۸
    *-* Anita

    یاااااااااا به تربیت من چیکار دارییییی؟-.-

  • bad girl
    ۱۶ آذر ۰۰، ۲۲:۰۲
    bad girl
    چون بچت بی ادبه=-= شدیداااااا=-=
  • *-* Anita
    ۱۶ آذر ۰۰، ۲۲:۱۳
    *-* Anita

    نیست-.- بچه من خیلیم خوبه-.- پرنسس مامیشه:″)

  • bad girl
    ۱۶ آذر ۰۰، ۲۲:۴۹
    bad girl
    اما اینجا جزغاله ی منه=-=
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۷ آذر ۰۰، ۰۷:۵۷
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    تربیتش خیلیم خوب بوده تو چشم نداری ببینیش-.-

     

    تازه فهمیدی؟*-*

  • bad girl
    ۱۷ آذر ۰۰، ۰۸:۰۰
    bad girl
    شات اپ بابا با جزغاله تربیت کردنت=-=


    چیو؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۱۷ آذر ۰۰، ۰۸:۰۱
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    :/

     

    هق تو مرا دوس نداری جزغاله TT

    اینو*-*

  • bad girl
    ۱۷ آذر ۰۰، ۰۹:۳۲
    bad girl
    برو من قهرم😭😭
  • ℓιттℓє вα∂ gιяℓ🕸
    ۱۷ آذر ۰۰، ۰۸:۵۵
    ℓιттℓє вα∂ gιяℓ🕸

    خیلیییی خوشلللللننننن^^

    راستی هانی کسیو میشناسی بتونه برام قالب بزنه؟

  • bad girl
    ۱۷ آذر ۰۰، ۰۹:۳۲
    bad girl
    مرسییی 

    خودم بلدم اما کم
  • ℓιттℓє вα∂ gιяℓ🕸
    ۱۹ آذر ۰۰، ۱۷:۳۱
    ℓιттℓє вα∂ gιяℓ🕸

    آفرینننن کههههه هانی^^ 

    می تونم بعدا ازت‌کمک بگیرم دیگ؟

  • bad girl
    ۱۹ آذر ۰۰، ۱۷:۳۲
    bad girl
    البته ک میتونی عزیزم 
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7