Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl جمعه, ۱۹ آذر ۱۴۰۰، ۰۱:۲۷ ب.ظ

روز 376

یک سال و یازده روز گذشت نه؟ 

وب بد کویین که اوایل اسمش دارک کویین بود از یکسالگیشم گذشت 

این وب یزمانی خیلی مهم بود میدونید اوایل خیلی دوسش داشتم 

الانم بدم نمیاد ازش ولی خب ب اندازه قبل دوسش ندارم 

چقد اتفاقات زیادی افتاد 

بیشتر اشناییای مهم من توی این وب بودن 

با پونیو ، کوین ، آنیتا ، جیوو،هیون، آیسا و...

بیشتر افرادی ک اینجا باهاشون اشنا شدم مهم ترین افراد زندگیم شدن 

و بعضیا چیزی جز عذاب نبودن 

خب گاها کلی خندیدیم حالا سر ج ح یا کشفیات عمیقا از خیلی چیزاXD

و گاها شاهد رفتن عزیزانمون بودیم 

من اوایل خیلی جلو رفتنارو گرفتم اما از ی جایی فقط از دور نظاره گر بودم 

یروز یه عزیزی قبل رفتنش بهم حرفای جالبی زد 

"پانیم ...مراقب خودت باش بیان جای پر زرق و برقیه ولی گول زرق و برقشو نخور 

ادمای اینجا بعضیاشون نه همشون گرگایی در ظاهر گوسفندن 

روابطتو محدود کن نزار به جایی که من رسیدم برسی"

و خب من خیلی دیر به حرفش پی بردم گفتم نه اینجوری نیس 

ولی تک ب تک حرفاش عین حقیقت بودن 

حقیقتی ک احمق بودن من و صدالبته عوضی بودن چن نفرو میرسوند 

ک چی خیلی جالب بود؟ خوب خندیدین؟ دلتون خنک شد؟ 

از اواخر شهریور تا تقریبا اواخر ابان من زندگی نداشتم 

همه فراموش کردن همهههههه اما من؟ تا آخرین لحظه زندگیم فراموش نمیکنم 

اخر لحظه هم زهرتو ریختی با حرفات کاری کردی خاطرات دی ماه برای بار دوم برام زنده بشن 

و تنها دلیلی ک تونستم کاری ب کارت نداشته باشم وجود ی فرشته خوش قلب توی زندگیم بود 

اون منو خیلی بهتر کرد خیلی زیاد و باید مدیونش باشی خانم محترم 

و بدون یروز پشیمون میشی بشدتم زیاد 

ولی اونموقع دیره بیب همین الانشم دیره 

رفتی ب طرف گفتی من باعث بد شدن خیلیا باهات شدم 

درحالیکه فاک اصن ربطی ب من نداشت 

همش نمایانگر رفتارای خودت بود 

بهرحال حوصله حتی حرف زدن باهاتم ندارم هردومونم میدونیم حق با من بود و خودت اشتباه کردی 

نفر دوم ک نمیدونم اصن چرا سرد شدی و هربار گفتم دوست دارم و برام مهمی 

با چیزی جز تمسخر روبرو نشدم 

از توعم ممنونم دوست ها رو خیلی خوب شناختم 

خیلی روابط ب پایان رسید چ اوما اونی چ دونسنگ و ...

و خیلیا هم شروع شد ک اونایی ک شروع شدن خیلی قوی تر از اونا بودن و افراد بهتری بودن*^* 

و در اخر این پست از تک تکتون ممنونم ک تو این یکسال و چند ماه کنارم بودین 

هیچوقت اونجوری ک باید قطعا نمیتونم جبران کنم اما امیدوارم همراه خوبی باشم:) 

اخرشم بگم من قولام به همه رو یادمه عزیزان و هیچوقت یادم نمیره*-* 

 

 

کامنت دهی برای این مطلب فعلا قفل است
Made By Farhan TempNO.7