Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl شنبه, ۲۰ آذر ۱۴۰۰، ۰۹:۳۹ ق.ظ

حماسه ای وطنی در کلاس زمین شناسی🤣+ اضافه شد اخرش"-"

ما چهارشنبه کلاس زمین داشتیم بعد دبیرمون ی پیرمردیه نکبت خ گیر میده 

کلا بدبختیم 

خلاصه من یکم دیر رفتم و بخاطر اینکه تو شاهدیم باید چادر  بپوشیم 

منتها من نمیپوشم اصن وضعیه 

بعد وارد کلاس شدم نشستم 

آقا وسط کلاس هدی ب من میگه پانجی 

بعد در شد گف پانجی منم گفتم هوم 

بعد اومد گفت چطو ب تو گیر ندادن؟ 

و گاد باید مارو جم میکردن🤣🤣🤣

مرده انقد حرص میخورد تا اخر کلاس از دست ما ک خدا داند 

بعد دوباره مهشید گفت برید گم‌گمشین مراحم نشین وگرنه

ازون طرف بقیه وگرنه چی🤣🤣🤣🤣

خدا کلاس نبود مسخره بازار بود با این بشر 

 

 

 

 

پ.ن: آقا کیا سریال زیبای حقیقیو دیدن؟ 

فقط منم ک میخواستم دختره بره کنار سوجون و سوهو با هم باشن؟XD

ولی خداییش دختره ب سوجون حتی بیشتر میومد 

بچم سوجون استاد شکستای عشقیه چرا دلم سوخت واسشTT

J U L I A - M A N S A -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚 ❄🎐 Baran Ani 0-0 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 𝙆𝙞𝙢 𝙔𝙪𝙞 • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •  𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 Ani 0-0 𝙆𝙞𝙢 𝙔𝙪𝙞 Ani 0-0 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 𝙆𝙞𝙢 𝙔𝙪𝙞 Ani 0-0 Mizuki Chibia Ani 0-0 𝙆𝙞𝙢 𝙔𝙪𝙞 Mizuki Chibia 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂 • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •  𝙆𝙞𝙢 𝙔𝙪𝙞 Ani 0-0 ❄🎐 Baran 𝙆𝙞𝙢 𝙔𝙪𝙞 Mizuki Chibia Unique  •-• Mizuki Chibia Ani 0-0 ❄🎐 Baran • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •  Mizuki Chibia Mizuki Chibia Mizuki Chibia Fatie Wolf • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •  Unique  •-• • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •  Mizuki Chibia دچارِ فیش‌نگار دچارِ فیش‌نگار no one  ‌‌‌ Vkook. Darya Vkook. Darya Vkook. Darya 🍯Yellow   Honey
Last Comments :
۴۹ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • J U L I A - M A N S A
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۸:۴۱
    J U L I A - M A N S A

    وایب وبت خیلی عر داره

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۸:۴۲
    bad girl
    ایگو دوسش داری؟
  • -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۸:۴۳
    -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

    این سم در تاریخ ایران فراموش شدنی نیست...

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۸:۴۴
    bad girl
    لعنتی همه جا پخش شدهXD
    وای ورژن شرک و باب اسفنجیشو دیدی؟XD
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۸:۴۶
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    چی شد؟:"/

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۸:۴۷
    bad girl
    هوم ؟ چی چیشده؟
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۸:۵۰
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    نمیفهمم چی شده"-"

    #خنگ

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۸:۵۱
    bad girl
    نگو ک این سمو ندیدی؟"-"
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۸:۵۳
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    نه ندیدم"-"

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۸:۵۵
    bad girl
    کلیک اینو ببین بعد نظرتو بگو🤣🤣
  • ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۸:۵۸
    ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

    شت😂😂

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۰۱
    bad girl
    بازیگران باید جایزه بگیرن 😂😂
  • ❄🎐 Baran
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۱۱
    ❄🎐 Baran

    نمیخندم..

    این سم فراموش نمیشه..

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۱۳
    bad girl
    سم نیس اسیده لاوXDDDD

    سلام بارانی
  • Ani 0-0
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۴۲
    Ani 0-0

    بچم چانی نیومده مرد"-"

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۴۳
    bad girl
    چانی کیست؟"-"
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۴۲
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    آخ اومااا :|

    یادم رفتت اینجارو درست کنمممم

    بمولا من ماهیمممم

    برم درستش کنم=-=

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۴۴
    bad girl
    گاددد اشکال نداره بزار من درستش کنم میخوام یاد بگیرم=-=
  • 𝙆𝙞𝙢 𝙔𝙪𝙞
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۴۳
    𝙆𝙞𝙢 𝙔𝙪𝙞

    یمشکشک قالببببببببببب 

     

    XD پان امروز کلی به خودم رسیدم برم مدرسه یهو معاون گفت کلاس ندارید چرا اومدید ؟☺️☺️☺️☺️ فقط خاستم عربده بکشم☺️☺️ 

     

    عرر صیمممم منم میخواستم به سوجین برسههه 

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۴۴
    bad girl
    اخه مدرسه ب خودت رسیدن داره یویی؟XD


    سوهو باید با سوجون میرفت اصنXD
  • • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۴۳
    • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •

    وااای جرمممم

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۴۴
    bad girl
    جیوویااااااااا 
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۴۵
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    مطمئنی؟

    الان وقت دارما

    اگه بخوای می‌تونم رنگاشو درست کنم

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۴۵
    bad girl
    نه میخوام بالاخره دست از ریدن بردارن و درس انجام بدم=-=  ماچ بهت نکبت
  • Ani 0-0
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۴۵
    Ani 0-0

    ندیدم سریالو ولی چانی همون ایدله بود خودکشی کرد اگه اشتبا نکنم"-"

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۴۶
    bad girl
    عاااا فک کنم دوستشونو میگی نه؟"-"
  • 𝙆𝙞𝙢 𝙔𝙪𝙞
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۴۶
    𝙆𝙞𝙢 𝙔𝙪𝙞

    مسکصکص به من چههه من عادت دارم قبل مدرسه حموم برممممم☺️☺️ حتی اگر شب رفته باشم حموم 🙂🙂

     

     

    ب هم بیشتر میومدن :» 

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۴۶
    bad girl
    منم زیاد میرم حموم 


    لعنتیا عین تهکوک بودن:")
  • Ani 0-0
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۴۶
    Ani 0-0

    نمد"-"سریالو ندیدمD:

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۴۷
    bad girl
    کیدراما نمیبینی؟"-"
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۴۶
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    باشه پس فایتینگ😹💔

    ماچ به خودت مامان الاخم*-*

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۴۷
    bad girl
    نچ نچ نچ تربیتم تو حلقم💔😂
  • 𝙆𝙞𝙢 𝙔𝙪𝙞
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۴۷
    𝙆𝙞𝙢 𝙔𝙪𝙞

    😂😂😂😂ججرر 

     

     

    🥲🥲🥲🥲🥲🥲عارررهههه 

    من مامانمم این سریالو دید 

    گفت سوجین بیشتر میومد بش تا اون یکی 

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۴۸
    bad girl
    تو سوجینو میگی یا سوجون کدومش؟XDDDDD
  • Ani 0-0
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۴۸
    Ani 0-0

    نه زیاد"-"

    ولی اگه کی درامایی باشه که جیهون توش باشه با سر میرم سراغش"-"

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۴۹
    bad girl
    گاد جیهون واناوانو میگی؟
  • Mizuki Chibia
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۵۰
    Mizuki Chibia

    هزار بارم این سمو ببینم قدیمی نمیشه 😂😂😂🍃🍃

    اخه اصلا وایبش سمه چه برسه به کلش 

    *-*من فک میکردم دوازدهمی پانته ا 

    (من یسال ازت بزرگترم یعنی؟ *-*) 

    مدرسه تون میگه باید چادر بپوشین مگه هه؟ 😐🌼🌼

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۵۱
    bad girl
    اصن بساطیه بخدا😂😂😂

    نه لاو یازدهمم *^* 
    اونیمی؟*-*
    اره مدارس شاهد همشون میگم بپوشین🥲😐
  • Ani 0-0
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۵۱
    Ani 0-0

    یس یس پسرممم

     

    ما باهم سر وب واناوان حرف زده بودیم که"-"

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۵۲
    bad girl
    عه حرف زدیم؟ جدن؟ "-" 

    پسرممممممممممممم تو سریال انقلاب عشقXD
  • 𝙆𝙞𝙢 𝙔𝙪𝙞
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۵۱
    𝙆𝙞𝙢 𝙔𝙪𝙞

    XD پان چرا اینقدر سمی چرا میام اینجا  نمت از خنده خودمو جم کنمم؟ 

    منننن هان سوجونننن میگمممم 

    @-@ کاپل گودی میشن با سوهو پاره

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۵۳
    bad girl
    کلا وب من همینه بیبیXDDD

    وای اره کاپلشون بهم میومدن یادمه ی فیک تو وب ددی داشتنXD
  • Mizuki Chibia
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۵۱
    Mizuki Chibia

    سریال حقیقی ---*

    اصلا یچیز دیه بود نصف کلاسمون باهم میدیدیم پارسال 

    😂😂😂😂🍃

    منم دلم خواست دختره بره کنار ولی نشد هیف😐🌼😂😂🍃

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۵۳
    bad girl
    حیف واقعااااااا پسرام هدر رفتن😂😂😂
  • 𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۵۱
    𝑲𝒊𝒎 𝑫𝒐𝒓𝒔𝒂

    *دست زدن برای نوع تربیتت😹

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۵۳
    bad girl
    به به 😂
  • • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۵۲
    • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •

    جانم؟ :>

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۵۳
    bad girl
    عای میص یو نکبتTT
  • 𝙆𝙞𝙢 𝙔𝙪𝙞
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۵۳
    𝙆𝙞𝙢 𝙔𝙪𝙞

    😂😂😂😂ججرررر 

     

     

    ارهههه و من از گشادی نخوندمش ☺️☺️

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۵۴
    bad girl
    خیلی قشنگ بود پیشنهاد میدم بخونی 
  • Ani 0-0
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۵۴
    Ani 0-0

    اره دیگه"-"

     

    کله کاسه ایXDDD

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۵۵
    bad girl
    گاد حافظم"-" 


    وای سریاله سم بودXD
  • ❄🎐 Baran
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۵۴
    ❄🎐 Baran

    ورژن باب اسفنجی و شرکشTT

     

    سلامممم

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۵۵
    bad girl
    وای دیدیش؟XD

    خوبی بارانی؟
  • 𝙆𝙞𝙢 𝙔𝙪𝙞
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۵۴
    𝙆𝙞𝙢 𝙔𝙪𝙞

    تو فایلام دارمش پ بخونم :»

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۵۶
    bad girl
    اره بخون خ خوبه لعنتی:)
  • Mizuki Chibia
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۵۵
    Mizuki Chibia

    انگار اره امنیت میشم ولی جان پیازچه بهم اونی نگو😐🍃😂

    گناه دارم 😂

    عه عجب مدرسه ای باکلاسن 🍃😂

     

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۵۶
    bad girl
    اونی اونی اونییییییییییییییییی 😂😂😂
  • Unique •-•
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۵۵
    Unique  •-•

    وای ما سر این چطو به تو گیر ندادن له کردیم همه رو 😂💔💔💔 

    بعد دیگه طوری شده بود می رفتیم به معاون می گفتیم خانم چطو به این گیر ندادین😂💔

     

    وای ترو بیوتییییییییی من و دوستم موقع پخش می دیدیم:") هر هفته چهارشنبه ها میومد پارسال:")

     

    و اینکه اکثر بیننده های ترو بیوتی سوهو رو با سوجون شیپ می کردنننن:") بعد یه فیلم بود هوانگ این یوپ (نمی دونم درست نوشتم یا نه) اونوو رو گرفته بود می گفت این مال منه:") 

    نمی دونم الان قسمت چندی ولی یه قسمتش(فکر کنم ۴ یا ۵ بود) خیلی صحنه های سوهو و سوجون داره😂💔

    جانی اس اف ناینم که دوست صمیمیشونه ولی همون اول از دنیا رفته بچم:")

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۵۸
    bad girl
    اصن این سم خالصهههههه😂😂😂😂

    وای ب هم میومدن لعنتیاااا من کلا مون گایونگ رو دوس نداشتم اما سوجون مظلوممممممم😭😭😭😭


    اره اونم مرد بچم🥲

    سریال خوبیه کلا واسه یبار دیدن
  • Mizuki Chibia
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۵۶
    Mizuki Chibia

    امنیت نوشتم😐😂

    منظورم اونیت بود (کیبوردم اصلاح میکنه منم تند تند مینویسم نمیبینم😐🍃😂) 

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۵۸
    bad girl
    اونی اونی اونییییی 😂😂😂
  • Ani 0-0
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۵۶
    Ani 0-0

    نعیب نعیب"-"

     

    وای اصن اسید بودددxDDDD

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۵۹
    bad girl
    پسره کیوت دختره خشنXD
  • ❄🎐 Baran
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۵۶
    ❄🎐 Baran

    مگه میشه ندیده باشمممم

     

    نه دارم امتحان میدمTT

    خودت چیی

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۵۹
    bad girl
    وای خداXDDDDD


    منم کلاس آنلاین دادمTT
  • • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۵۷
    • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •

    ژیخخخ*-* میص یو تووو

     

     

    @دوستان

    بسوزین🗿

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۱۰:۰۰
    bad girl
    جیخخخخخخخ نکبت برگری منننننن*-* 


    دوستانXD
  • Mizuki Chibia
    ۲۰ آذر ۰۰، ۰۹:۵۸
    Mizuki Chibia

    یاااا پانی 

    نگوووو😐🍃🍃🍃😂

    احساس پیری دست میده بهم🍃😐😂

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۱۰:۰۰
    bad girl
    نچ نچ نچ پیرزنXD
  • Mizuki Chibia
    ۲۰ آذر ۰۰، ۱۰:۰۰
    Mizuki Chibia

    پانی با دم پایی میوفتم به جونت نکن حاجییییی😐🍃👡👡

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۱۰:۰۴
    bad girl
    نه رحم کن😂😂😂
  • Mizuki Chibia
    ۲۰ آذر ۰۰، ۱۰:۰۱
    Mizuki Chibia

    من حرفی ندارم 😂😂😂

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۱۰:۰۴
    bad girl
    گاد😂😂😂
  • Fatie Wolf
    ۲۰ آذر ۰۰، ۱۰:۰۱
    Fatie Wolf

    ج پ ن:آرههههههه من دیدمششششش

    نهههههههههههههه جررررررررررررر منم عین تو دیقاااااااااااااااااااا 

    بچم هرجا بازی کرده شکست عشقی خورده😂😭💔

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۱۰:۰۴
    bad girl
    گادددددد تو دوباره هجده هم شکست خورد بچم😭😭😭😂
  • • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •
    ۲۰ آذر ۰۰، ۱۰:۰۳
    • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •

    *-*

     

     

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۱۰:۰۵
    bad girl
    کیوت من*-*
  • Unique •-•
    ۲۰ آذر ۰۰، ۱۰:۰۵
    Unique  •-•

    سم نیست اسید با پی اچ صفره😂💔

     

    نه من مون گایونگ و از سر اکسو نکست دور دوست داشتم بعد چون توی المانم زندگی کرده یه وایب باحالی داره:")

    آخه می دونی چیه ما توی وب تونشم اینو دنبال می کردم فرض کن ۴ ۵ سال همین جوری داریم حرص می خوریم که چرا سوجون و سوهو نرفتن باهم😂💔

     

    بعضی تیکه هاش حتی ارزش چند بار دیدنم داره😂❤

     

    #mizuki Chibia یه چیزی ۳ هفتست می خوام بهت بگم چقدر قالب وبت قشنگه ولی یادم می ره•-•

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۱۰:۱۱
    bad girl
    اه اه اه دس رو دلم نزار سوجون و سوهوی هات😂😂😂

    اره دقیقا بعضی تیکه هاش خوبه 
  • • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •
    ۲۰ آذر ۰۰، ۱۰:۰۶
    • 𝑱𝒊𝒘𝒐𝒐 •

    :>>>

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۱۰:۱۱
    bad girl
    *^*
  • Mizuki Chibia
    ۲۰ آذر ۰۰، ۱۰:۰۹
    Mizuki Chibia

    🍃🍃🍃

    به نگاههههه میکنم مممم 

     

     

     

     

    دریچه اههههه میکشد 

     

     

     

     

     

     

     

     

    تا سمی دگر بدرود🍃🍃😂😂👡

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۱۰:۱۱
    bad girl
    لعنت چ بلند بالا😂😂😂
  • دچارِ فیش‌نگار
    ۲۰ آذر ۰۰، ۱۱:۳۳
    دچارِ فیش‌نگار

    مگه کلاسا حضوری شده؟

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۱۱:۳۴
    bad girl
    اوهومم رفع اشکال حضوریه تدریسم همینطور
  • دچارِ فیش‌نگار
    ۲۰ آذر ۰۰، ۱۱:۴۰
    دچارِ فیش‌نگار

    چادر خوبه، یه دونه سبک (کم وزن) تهیه کنید :)

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۱۱:۴۴
    bad girl
    والا مال من سنگینه=-=
  • no one ‌‌‌
    ۲۰ آذر ۰۰، ۱۲:۰۳
    no one  ‌‌‌

    واییییس😹😹😹

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۱۲:۱۳
    bad girl
    😂😂😂😂
  • Vkook. Darya
    ۲۰ آذر ۰۰، ۱۴:۰۲
    Vkook. Darya

    جرررر😂😂😂

    معلم زیست ما هم خیلی خنگه .. 

    باورت میشه وقتی یه پیام رو  ریپلای میکنیم فکر میکنه دوباره نوشتیمش نمیفهمه ریپلایه 😂💔

     

     

    من زیبای حقیقی دیدم و کاملاا موافقم ، دختره اضافه بود 😂😂

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۱۴:۰۷
    bad girl
    وای این چیههههههههه😂😂😂


    اهاه اه دختره با دوستش سوجین باید میرفت سوهو با سوجون😂😂
  • Vkook. Darya
    ۲۰ آذر ۰۰، ۱۹:۳۹
    Vkook. Darya

    خیلیییی سمههه و تازه این گوشه ای از اسکل بازیاشه 😂😂😂😂😂

     

    ارههه دقیقا این بهترین کاپل بود 😂💔

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۱۹:۴۰
    bad girl
    اقا من ی فیک ازشون مینویسم 😂
  • Vkook. Darya
    ۲۰ آذر ۰۰، ۱۹:۵۲
    Vkook. Darya

    بنویس حتما فیک پرطرفداری میشه 😂🙂

    فکر کنم انقدری که سوهو و سوجون طرفدار داشتن دختره و سوهو نداشتن 😂😂😂

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۲۰:۱۱
    bad girl
    کلا کاپل سوهو و دختره طرفدار نداشت فک کنم😂😂
  • 🍯Yellow Honey
    ۲۰ آذر ۰۰، ۲۲:۳۷
    🍯Yellow   Honey

    من مانهواشو خوندمممم

    تو سریال به کدومشون میرسه؟؟ 

  • bad girl
    ۲۰ آذر ۰۰، ۲۲:۵۲
    bad girl
    تو سریال ب چا اونوو یا همون سوهو میرسه🥲
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
Made By Farhan TempNO.7