Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl جمعه, ۲۶ آذر ۱۴۰۰، ۰۸:۱۹ ب.ظ

میشه اینم بدید؟+ ج ها

فک کنم ترند شده جالبه بنظرم 

میدونم زیاد گذاشتم اما اینم میدین؟:") 

فک کنین ده سال از مرگم گذشته میاید سر قبرم 

چی بهم میگید؟ 

اینجا بگید پلیز

ممنونم گایز*-* 

پ.ن: بقول آیسا میدونم دیوونتون کردم اما دوتاشو بدید تا ول کنم دیگه XD

پ.ن 2: لعنتیا نظراتون فقطTT

 

 

ولی جدن ده سال پیش...چطو به تو گیر ندادن؟؟

 

ج : نمیدونم باید گیر میدادن 

 


 

هنوز باورم نمیشه اونی.. دلم واسه حرفامون تنگ شده .. دیگه به کی بگم نکبت:")؟ دوستت دارم و با ارامش بخواب..

 

ج: تا اخرش ب من بگو نکبت فقط 

 


 

ننه بزرگ پیری بود.. ولی حق نیداره بمیره قبرو میکنم درت میارم زنده شی :|

 

ج: XD 

 


 

مسلماگریم میگیله اوما=-=💔

 

ج: هعی =-=

 


 

سلام نقطه‌ی مخالف:)خب با همین یه جمله میفهمی کی ام دیگه نه؟😂💔آره درسته..همونم،من که خیلی ازت نمیدونم.. خیلیم نگفتی از خودت فقط میدونستم خیلی مهربونی قوی ای پر تلاشی و پر از سختی ای کلا یه شخصیت مرموزی داشتی یونو؟ الان که اینجا وایسادم دارم با خودم میگم ینی الان دیگه سختی ای نمیکشی؟دردی نداری؟ راستش دنیا یه آدم مهربون و فداکار و خیلی خوب رو از دست داد=) لایقت نبود؟نمیشه حدسی زد... امیدوارم اونجا خوشحال باشی و فکر کنم تاحالا با یکی از اون حوری های بهشتی ریختی روهم")XDDD بچ بودی ولی جدن وقتی میومدی حالمو میپرسیدی بدجور ذوق میکردم "-" چومیا گفتنت هم خیلی کیوت بود‌...*بغض می‌کند و به سمت دیگری خیره می‌شود خیله خب آره...داره گریم میگیره نقطه مخالف! دلم برات بی شک تنگیده،بی شک اونجا مراقب خودت باشیااا سفارش ماعم ب خدا بکن:)😂🤍

 

ج: مگه میشه ندونم کی هستی ...

لعنت حوری بهشتیXDDD

پوف منم ب گریه انداختی لعنتی دوست دارم

 


 

دلم برات تنگ شده گلی.. ⚘ ... . . . . دیگه چی بگم؟ نمدونم بخدا =-=

 

ج: ناثینگ=-=

 


 

خدا نکنه *_*

 

ج:^-^

 


 

بهت میگم پان..آخرشم یه قالب برام نزدی(::

 

ج: بزنم؟

 


 

اوف باشه یه بار گفتی هی ده بار میزاری ایش انفالو شدی عوضی

 

ج: ب درک 

 


 

امم کنار قبرت میشینم و برات کتاب میخونم ..:) چون همیشه دختر عاقل و خوبی هستی

 

ج: بخون خودم خ وقته نخوندم

 


 

اقا بدبختمون کردی ول کن دیگه میام نفس راحت میکشم:|

 

ج: ...

 


 

( جر اوما من ترندش کردم ) -یه دست گل رز ابی یخی میگیرم و میام سر قبرت و لبخند میزنم : یاا مامانی خیلی زود بچت و گذاشتی و رفتی نه؟دلم برات تنگ شده اوما..یادته تو سخت ترین مدت زندگیم پشتم بودی مامان؟("مامان کاش بودی دلم برای بغلت تنگ شده..(پارک دایانا)

 

ج: یادمه همه چیزو دوست دارم لاو 

 


 

میگم اشغال انقد کوسشر نشر نده 😐

 

ج: شعور خوب چیزیه 

 


 

من نمیدونم چی بگم..ه هق من همین الانم با فکر نبودت نم نمیتونم زندگی کنم .. دیگه کسی هرروز صبح نمیاد حالمو بپرسه کسی غرغرامو نمیشنوه من چیکار کنم 

 

ج: بیخیال این ی چالشه لاو جدای ازون همه میمیرن حالا دیر یا زود مهم نیس 

 

 

 

اگه اضاف شد میزارم 

 

کامنت دهی برای این مطلب فعلا قفل است
Made By Farhan TempNO.7