Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl شنبه, ۲۷ آذر ۱۴۰۰، ۰۶:۰۰ ب.ظ

چالش خود نویسی+ فالو پلیز؟

14. یه روز کاری ایده آلت رو توصیف کن.

 

یروز که از خواب بیدار شم و بشینم شیرقهومو بخورم بعدشم کاری داشته باشم که تو خونه باشه و از راه دور*-* عصر سوار ماشین قرمزم بشم و برم دور دور تا شب برگردم و بخوابم فقط =-= 

+ میدونم روز ایده الم زیادی نکبت باره XDDD

 

15.چه چیزی هست که دلت میخواست بقیه دربارت میدونستن؟

من قلب و احساس دارم ناراحت میشم با بعضی حرفا 

من گریه میکنم من ربات یا بی احساس نیستم 

من ادمم عروسک خیمه شب بازی شما نیستم

من یسری قوانین دارم که حفظشون برام مهمه ازشون ک رد شه کسی اصلا منه اروم و نمیبینه 

همینا فک کنم 

 

 

16. چه جمله ای هست که به نظرت خیلی تاثیرگذاره و با آدم حرف میزنه؟ چرا؟

حقیقتا چیزی تو ذهنم نیست 

 

 

اها راستی یچیزی هست کلیک این فن سایت واناوانه میشه فالوش کنید؟ ادمینش منه جذابم😎

کامنت دهی برای این مطلب فعلا قفل است
Made By Farhan TempNO.7