Maybe a badqueen?

Everything is red and blue
bad girl
bad girl دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۴۰۰، ۰۳:۲۱ ب.ظ

چالش خودنویسی#20

20. میتونی سه تا ارزو کنی. اونا چین؟

1. کنکور برداشته شه تا بقیه بخاطرش اذیت نشن و ما انتظار نکشیم...

2. چهار نفر تو واقعیت و هفت نفر تو بیانو بکشمشون =-=

3. ترسامو از بین ببرم و یه فرد ایده آل بشم 

 

 

21. چیزی که درحال حاضر دنبالشی چیه؟ چرا؟

خب من ذاتا بگم اول رویا ، ارزو یا هدف خاصی ندارم 

ولی من یسری دلایل داشتم اومدم تجربی علاقه نبود ولی خب بابام همیشه میگفت دوس دارم دخترم یه پزشک باشه منم بخاطر اون اومدم و وقتی بچه تر بودم یه پسر دایی داشتم دیابت داشت از زمانی ک زیر پنج سالش بود وقتی بزرگتر شد براش سخت بود واقعا تو تولدا معمولا کیک نمیخریدن براش... اونموقع اون گفت اگه ینفر باشه ک بتونه منو درمان کنه اون تویی تو میتونی ولی خب دیابت یجورایی غیرقابل درمانه یکی از دلایل اومدنم تجربی بخاطر اون بود:") و شاید ادامه دادنشم بخاطر پسر دایی کوچولومه ک مثه داداشمه من بخاطر اون میگذرم از روانشناسی و سعیمو میکنم پزشکی در بیام امیدوارم با دعای همه و تلاش خودم بتونم *^* 

 

22. در دوسال اخیر چقدر عوض شدی؟

چ چهره چ اخلاق و خلاصه هرچی خیلییییییییی زیاد البته یکی هست میگه تو درواقع همونی فقط ی نقاب خیلی خوب برا خودت ساختی ولی همینم ی معجزست نه؟ در کل نسبت ب قبل شاید بشه گفت بهتر شدم 

 

کامنت دهی برای این مطلب فعلا قفل است
Made By Farhan TempNO.7